Deze vergelijking vind ik een beetje krom, wel.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:17 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
deze is toch veel toffer?
[ afbeelding ]
hoezo?quote:Op woensdag 27 november 2019 14:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze vergelijking vind ik een beetje krom, wel.
(naast het woordgrapje) heeft dit horloge geen automatisch uurwerk of iconisch design. Op zich een leuk exemplaar maar ik ben op dit moment meer into de klassieke designs met mechanische uurwerken.quote:
o, lolquote:Op woensdag 27 november 2019 14:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
(naast het woordgrapje) heeft dit horloge geen automatisch uurwerk of iconisch design. Op zich een leuk exemplaar maar ik ben op dit moment meer into de klassieke designs met mechanische uurwerken.
Eigenlijk kies je een auto alleen op niet rationele basis. (zoals je een Rolex uberhaupt niet aanschaft op ratio) Hij is namelijk minder precies dan een quartz, heeft onderhoud nodig, en hij valt na ong. 50 uur stil (of 70, afhankelijk van je model). Maar het zit veel toffer in elkaar.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:29 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
o, lol, wat is 't voordeel van auto uurwerk?
quote:Op woensdag 27 november 2019 14:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eigenlijk kies je een auto alleen op niet rationele basis. (zoals je een Rolex uberhaupt niet aanschaft op ratio) Hij is namelijk minder precies dan een quartz, heeft onderhoud nodig, en hij valt na ong. 50 uur stil (of 70, afhankelijk van je model). Maar het zit veel toffer in elkaar.
Die ik nu heb wijkt ongeveer 5-10 seconden per dag af. Zet hem elke week weer goed. Maar is part of the experience. Zou saai zijn als ik hem nooit hoef goed te zetten en hem altijd alleen maar om doe.
[ afbeelding ]
o zo, heb geen rijbewijs omdat ik rationeel ben over auto's dus dat verklaart wel waarom dit niet echt m'n ding isquote:Op woensdag 27 november 2019 14:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eigenlijk kies je een auto alleen op niet rationele basis. (zoals je een Rolex uberhaupt niet aanschaft op ratio) Hij is namelijk minder precies dan een quartz, heeft onderhoud nodig, en hij valt na ong. 50 uur stil (of 70, afhankelijk van je model). Maar het zit veel toffer in elkaar.
Die ik nu heb wijkt ongeveer 5-10 seconden per dag af. Zet hem elke week weer goed. Maar is part of the experience. Zou saai zijn als ik hem nooit hoef goed te zetten en hem altijd alleen maar om doe.
[ afbeelding ]
Ik leer even de Calvinisten hier wat leven is.quote:
Ik heb een rijbewijs omdat autorijden mij helemaal de bom leek. Alleen geen auto nodig verder.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:39 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
o zo, heb geen rijbewijs omdat ik rationeel ben over auto's dus dat verklaart wel waarom dit niet echt m'n ding is.
quote:Op woensdag 27 november 2019 14:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik leer even de Calvinisten hier wat leven is.
heb 't niet zo op materialisme en autorijden voor de lol begrijp ik niet terwijl je lekker kunt slapen in de trein.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik leer even de Calvinisten hier wat leven is.
[..]
Ik heb een rijbewijs omdat autorijden mij helemaal de bom leek. Alleen geen auto nodig verder.
de trein stopt niet voor mijn deur en niet bij mijn werkquote:Op woensdag 27 november 2019 14:44 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
heb 't niet zo op materialisme en autorijden voor de lol begrijp ik niet terwijl je lekker kunt slapen in de trein.
Ik vind dat er op zich niets mis is met materialisme. Wie houdt er niet van mooi spullenquote:Op woensdag 27 november 2019 14:44 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
heb 't niet zo op materialisme en autorijden voor de lol begrijp ik niet terwijl je lekker kunt slapen in de trein.
Bus wel en die hoef je niet te parkeren, tanken, onderhoud etcetera.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de trein stopt niet voor mijn deur en niet bij mijn werk
't is schijn die niet happi maakt.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind dat er op zich niets mis is met materialisme. Wie houdt er niet van mooi spullen
bus ook niet.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:53 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Bus wel en die hoef je niet te parkeren, tanken, onderhoud etcetera.
gaat om 't gemak.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bus ook niet.
parkeren, tanken en onderhoud betaal ik niet voor
en het gemak van een auto is onovertroffen.quote:
Jazeker welquote:Op woensdag 27 november 2019 14:53 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
't is schijn die niet happi maakt.
Tyfuslelijkquote:Op woensdag 27 november 2019 15:00 schreef Lachmed het volgende:
Richard Mille als je ekt wil stunten
kun je slapen tijdens 't autorijden? lezen zo der hoofdpijn? eten zonder rommel?quote:Op woensdag 27 november 2019 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en het gemak van een auto is onovertroffen.
pure decatentie.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Tyfuslelijk
Ja ok ze zijn een ton ja en dus
nee, maar dat kan ik in een trein ook niet.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:09 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
kun je slapen tijdens 't autorijden? lezen zo der hoofdpijn? eten zonder rommel?
Voor als je ekt wil stuntenquote:Op woensdag 27 november 2019 15:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Tyfuslelijk
Ja ok ze zijn een ton ja en dus
Ik heb jou onderschat merk ikquote:Op woensdag 27 november 2019 15:23 schreef gianni61 het volgende:
enige voordeel van een trein is dat je kan zuipen en snuiven tijdens de reis.
dat doet iedereenquote:
Hooguit voor m’n geld. Hoezo?quote:Op woensdag 27 november 2019 15:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt weer een partner die gebruikt?
Ben je niet goed haha. Hi babequote:Op woensdag 27 november 2019 15:56 schreef Cachie het volgende:
[..]
Dacht dat je verbannen was en terug op zwart. Of zelfs #ANONIEM.
Mijn dag kan het meer stuk.
Geef ajakkes maar de schuldquote:Op woensdag 27 november 2019 15:57 schreef Cachie het volgende:
Godver hoeren zooi. Kut treinen. Heb ik een keer een afspraak rijden ze te laat en maken ze ze vertraging alleen nog maar erger.
Oh mijn collega noemde me ook altijd babe. Ben jij m’n oude collega?quote:Op woensdag 27 november 2019 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je niet goed haha. Hi babe
Geloof Het niet.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:57 schreef Cachie het volgende:
[..]
Oh mijn collega noemde me ook altijd babe. Ben jij m’n oude collega?
of misschien vinden ze je wel een babe..quote:Op woensdag 27 november 2019 15:57 schreef Cachie het volgende:
[..]
Oh mijn collega noemde me ook altijd babe. Ben jij m’n oude collega?
Ja, velen schoonmoeders.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:58 schreef Solotovski het volgende:
Babe was toch die film over dat biggetje
Moet je maar een trein eerder nemenquote:Op woensdag 27 november 2019 15:57 schreef Cachie het volgende:
Godver hoeren zooi. Kut treinen. Heb ik een keer een afspraak rijden ze te laat en maken ze ze vertraging alleen nog maar erger.
Hoi maatquote:Op woensdag 27 november 2019 15:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet je maar een trein eerder nemen
Heb toch college, kut.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet je maar een trein eerder nemen
Maaike-babe was het altijd. Maar die man had m’n vader kunnen zijn, dus weet niet of ik er blij van werd.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of misschien vinden ze je wel een babe..
Hallontjesquote:
Ja wist ik niet, lul. Geef overmacht de schuldquote:
Hoestie, siegfried?quote:Op woensdag 27 november 2019 16:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hallontjes
[..]
Ja wist ik niet, lul. Geef overmacht de schuld
was hij wel hetero?quote:Op woensdag 27 november 2019 16:02 schreef Cachie het volgende:
[..]
Maaike-babe was het altijd. Maar die man had m’n vader kunnen zijn, dus weet niet of ik er blij van werd.
Heet jij Maaike?quote:Op woensdag 27 november 2019 16:02 schreef Cachie het volgende:
[..]
Maaike-babe was het altijd. Maar die man had m’n vader kunnen zijn, dus weet niet of ik er blij van werd.
Moet gewoon gauw een auto kopen. Dan heb ik dit gezeik niet.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hallontjes
[..]
Ja wist ik niet, lul. Geef overmacht de schuld
Ja lekker Roy. Genieten. Vrij vandaag.quote:
Lekker man. Nog wat leuks gedaan?quote:Op woensdag 27 november 2019 16:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja lekker Roy. Genieten. Vrij vandaag.
Vent naar mijn hart.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:04 schreef Cachie het volgende:
[..]
Kinderen en gescheiden. Wellicht niet, maar denk het wel.
quote:
Alleen wel files. Maar ja sowieso beter een autootje. Lekker je eigen safe spacequote:Op woensdag 27 november 2019 16:03 schreef Cachie het volgende:
[..]
Moet gewoon gauw een auto kopen. Dan heb ik dit gezeik niet.
Nee hoor drankjequote:Op woensdag 27 november 2019 16:05 schreef Cachie het volgende:
[..]
Kan je z’n nummer wel even dm’en?
Oké je moeder!!!quote:
FOK!ken en YouTuben.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man. Nog wat leuks gedaan?
Niks mis mee.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oké je moeder!!!
[..]
FOK!ken en YouTuben.
Ja, stinkende mensen in de trein. File vind ik niet zo erg. Niet zo erg als je overstap missen en meteen een half uur later zijn.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Alleen wel files. Maar ja sowieso beter een autootje. Lekker je eigen safe space
Wat een homo!quote:Op woensdag 27 november 2019 16:07 schreef Cachie het volgende:
[..]
Hij is niet zo van de drankjes doen.
Doe je goedquote:Op woensdag 27 november 2019 16:06 schreef Cachie het volgende:
[..]
Allemaal bedrijfsvermogen. Sta dit jaar wel in de Quote 500. Maar mijn portemonnee is plat.
Nee, normaalste zaak van de wereldquote:Op woensdag 27 november 2019 16:08 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ga je je kind ook opvoeden met dat homo een scheldwoord is?
Goed zo. Maak er maar een kleine feminist van.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, normaalste zaak van de wereld
quote:Op woensdag 27 november 2019 16:09 schreef Cachie het volgende:
[..]
Goed zo. Maak er maar een kleine feminist van.![]()
Nee file vind ik wel gezellig altijd.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:07 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ja, stinkende mensen in de trein. File vind ik niet zo erg. Niet zo erg als je overstap missen en meteen een half uur later zijn.
quote:
quote:
kom drinken danquote:
Xdquote:Op woensdag 27 november 2019 16:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee file vind ik wel gezellig altijd.![]()
[..]
[..]
1 whisky moet kunnen toch?quote:
Niet gelezen.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Omg mensen
Heb nieuwe modem aangesloten alles deed het gewoon in een keer
Nu na paar uur doet internet op MN PC (kabel) het niet meet
WiFi werkt wel gwn
PC zegt Ethernet geen geldige op configurator
Ik heb hierop gegoogled en Al die commands in CMD Al geprobeerd MAar niks helpt
Wie weet hoe ik dit fix
Aub
Zou deze vraag niet hier stellen maar in DIG of zoquote:Op woensdag 27 november 2019 16:20 schreef Dimachaerus het volgende:
Omg mensen
Heb nieuwe modem aangesloten alles deed het gewoon in een keer
Nu na paar uur doet internet op MN PC (kabel) het niet meet
WiFi werkt wel gwn
PC zegt Ethernet geen geldige ip configurator
Ik heb hierop gegoogled en Al die commands in CMD Al geprobeerd MAar niks helpt
Wie weet hoe ik dit fix
Aub
Wat een top tip Cachie. Dima voel je vrij om je probleem voor te leggen aan de zeer kundige users van DIG.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:24 schreef Cachie het volgende:
[..]
Zou deze vraag niet hier stellen maar in DIG of zo
Moet jij weten.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:30 schreef Solotovski het volgende:
Zo naar huis en the Irishman kijken gvd zoveel zin in
Dankje vriend.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat een top tip Cachie. Dima voel je vrij om je probleem voor te leggen aan de zeer kundige users van DIG.
Tyf gvd toch eens op met je sneue dooddoenersquote:
Als je daar dan zoveel zin in hebt, hoe gaat het dan met de rest van je leven?quote:Op woensdag 27 november 2019 16:30 schreef Solotovski het volgende:
ZIEDENDquote:Op woensdag 27 november 2019 16:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Tyf gvd toch eens op met je sneue dooddoeners
Metoo maar ben slaperig.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:30 schreef Solotovski het volgende:
Prima hoorquote:Op woensdag 27 november 2019 16:32 schreef Cachie het volgende:
[..]
Als je daar dan zoveel zin in hebt, hoe gaat het dan met de rest van je leven?
Uh ok.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:33 schreef Cachie het volgende:
Het forum is een bron van kennis in verschillende expertises. Maar je moet je vraag wel op de juiste plek stellen.
Dus CK naar het ouders met kinderen gedeelte. Haags mag blijven.
Benadruk nog maar een keer dat je een slechte smaak hebt.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:33 schreef Cachie het volgende:
Het forum is een bron van kennis in verschillende expertises. Maar je moet je vraag wel op de juiste plek stellen.
Dus CK naar het ouders met kinderen gedeelte. Haags mag blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |