Deze vergelijking vind ik een beetje krom, wel.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:17 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
deze is toch veel toffer?
[ afbeelding ]
hoezo?quote:Op woensdag 27 november 2019 14:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze vergelijking vind ik een beetje krom, wel.
(naast het woordgrapje) heeft dit horloge geen automatisch uurwerk of iconisch design. Op zich een leuk exemplaar maar ik ben op dit moment meer into de klassieke designs met mechanische uurwerken.quote:
o, lolquote:Op woensdag 27 november 2019 14:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
(naast het woordgrapje) heeft dit horloge geen automatisch uurwerk of iconisch design. Op zich een leuk exemplaar maar ik ben op dit moment meer into de klassieke designs met mechanische uurwerken.
Eigenlijk kies je een auto alleen op niet rationele basis. (zoals je een Rolex uberhaupt niet aanschaft op ratio) Hij is namelijk minder precies dan een quartz, heeft onderhoud nodig, en hij valt na ong. 50 uur stil (of 70, afhankelijk van je model). Maar het zit veel toffer in elkaar.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:29 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
o, lol, wat is 't voordeel van auto uurwerk?
quote:Op woensdag 27 november 2019 14:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eigenlijk kies je een auto alleen op niet rationele basis. (zoals je een Rolex uberhaupt niet aanschaft op ratio) Hij is namelijk minder precies dan een quartz, heeft onderhoud nodig, en hij valt na ong. 50 uur stil (of 70, afhankelijk van je model). Maar het zit veel toffer in elkaar.
Die ik nu heb wijkt ongeveer 5-10 seconden per dag af. Zet hem elke week weer goed. Maar is part of the experience. Zou saai zijn als ik hem nooit hoef goed te zetten en hem altijd alleen maar om doe.
[ afbeelding ]
o zo, heb geen rijbewijs omdat ik rationeel ben over auto's dus dat verklaart wel waarom dit niet echt m'n ding isquote:Op woensdag 27 november 2019 14:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eigenlijk kies je een auto alleen op niet rationele basis. (zoals je een Rolex uberhaupt niet aanschaft op ratio) Hij is namelijk minder precies dan een quartz, heeft onderhoud nodig, en hij valt na ong. 50 uur stil (of 70, afhankelijk van je model). Maar het zit veel toffer in elkaar.
Die ik nu heb wijkt ongeveer 5-10 seconden per dag af. Zet hem elke week weer goed. Maar is part of the experience. Zou saai zijn als ik hem nooit hoef goed te zetten en hem altijd alleen maar om doe.
[ afbeelding ]
Ik leer even de Calvinisten hier wat leven is.quote:
Ik heb een rijbewijs omdat autorijden mij helemaal de bom leek. Alleen geen auto nodig verder.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:39 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
o zo, heb geen rijbewijs omdat ik rationeel ben over auto's dus dat verklaart wel waarom dit niet echt m'n ding is.
quote:Op woensdag 27 november 2019 14:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik leer even de Calvinisten hier wat leven is.
heb 't niet zo op materialisme en autorijden voor de lol begrijp ik niet terwijl je lekker kunt slapen in de trein.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik leer even de Calvinisten hier wat leven is.
[..]
Ik heb een rijbewijs omdat autorijden mij helemaal de bom leek. Alleen geen auto nodig verder.
de trein stopt niet voor mijn deur en niet bij mijn werkquote:Op woensdag 27 november 2019 14:44 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
heb 't niet zo op materialisme en autorijden voor de lol begrijp ik niet terwijl je lekker kunt slapen in de trein.
Ik vind dat er op zich niets mis is met materialisme. Wie houdt er niet van mooi spullenquote:Op woensdag 27 november 2019 14:44 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
heb 't niet zo op materialisme en autorijden voor de lol begrijp ik niet terwijl je lekker kunt slapen in de trein.
Bus wel en die hoef je niet te parkeren, tanken, onderhoud etcetera.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de trein stopt niet voor mijn deur en niet bij mijn werk
't is schijn die niet happi maakt.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind dat er op zich niets mis is met materialisme. Wie houdt er niet van mooi spullen
bus ook niet.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:53 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Bus wel en die hoef je niet te parkeren, tanken, onderhoud etcetera.
gaat om 't gemak.quote:Op woensdag 27 november 2019 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bus ook niet.
parkeren, tanken en onderhoud betaal ik niet voor
en het gemak van een auto is onovertroffen.quote:
Jazeker welquote:Op woensdag 27 november 2019 14:53 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
't is schijn die niet happi maakt.
Tyfuslelijkquote:Op woensdag 27 november 2019 15:00 schreef Lachmed het volgende:
Richard Mille als je ekt wil stunten
kun je slapen tijdens 't autorijden? lezen zo der hoofdpijn? eten zonder rommel?quote:Op woensdag 27 november 2019 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en het gemak van een auto is onovertroffen.
pure decatentie.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Tyfuslelijk
Ja ok ze zijn een ton ja en dus
nee, maar dat kan ik in een trein ook niet.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:09 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
kun je slapen tijdens 't autorijden? lezen zo der hoofdpijn? eten zonder rommel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |