Allemaal te pauper voor Rolex natuurlijkquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:06 schreef Rozevla het volgende:
Haha niemand wilt in je SC’tje reageren
Die Rolex kost een derde (minder misschien) en dan hoef je niet op een debiele wachtlijst.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:10 schreef Solotovski het volgende:
Liever AP Royal Oak
Maar dan moet ik nog wel even wat pallets sorteren
https://amsterdamvintagew(...)oak-5402st-b-series/quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die Rolex kost een derde (minder misschien) en dan hoef je niet op een debiele wachtlijst.
Ik ook niet. Zou hem met zwarte of zilveren wijzerplaat nemen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:13 schreef Solotovski het volgende:
Ik vind die blauwe kleur niet zo mooi bij die rolex
Nieuw in de winkel zijn ze rond de 20. Al was ik miljardair zou ik nog geen premium betalen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
https://amsterdamvintagew(...)oak-5402st-b-series/
Neem 60k mee, is ie morgen van jou
Day date in witgoud, krijg ik voor kerst van dannyquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zou hem met zwarte of zilveren wijzerplaat nemen.
[..]
Nieuw in de winkel zijn ze rond de 20. Al was ik miljardair zou ik nog geen premium betalen.
Geen fokquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:52 schreef Kiid het volgende:
Dit weekend gaan we keihard knallen vrienden. Ik kom geen moment meer buiten en speel louter COD
Ik hoop dat ik nog op tijd mod ga worden om ook een cadeau te krijgen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Day date in witgoud, krijg ik voor kerst van danny
Ik heb op je gestemdquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nog op tijd mod ga worden om ook een cadeau te krijgen.
We zouden een goed duo vormen met zijn tweeënquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nog op tijd mod ga worden om ook een cadeau te krijgen.
Gewoon drie quote alerts ineens ik dacht dat er iemand dood wasquote:
Nee helaasquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon drie quote alerts ineens ik dacht dat er iemand dood was
Ik weet wel zeker van nietquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
We zouden een goed duo vormen met zijn tweeën
Jammer dat ik ONZ boycot alsof het een moslim is en ik Geert Wilders heet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
We zouden een goed duo vormen met zijn tweeën
Wie nomineer je daarvoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |