Voor als je ekt wil stuntenquote:Op woensdag 27 november 2019 15:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Tyfuslelijk
Ja ok ze zijn een ton ja en dus
Ik heb jou onderschat merk ikquote:Op woensdag 27 november 2019 15:23 schreef gianni61 het volgende:
enige voordeel van een trein is dat je kan zuipen en snuiven tijdens de reis.
dat doet iedereenquote:
Hooguit voor m’n geld. Hoezo?quote:Op woensdag 27 november 2019 15:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt weer een partner die gebruikt?
Ben je niet goed haha. Hi babequote:Op woensdag 27 november 2019 15:56 schreef Cachie het volgende:
[..]
Dacht dat je verbannen was en terug op zwart. Of zelfs #ANONIEM.
Mijn dag kan het meer stuk.
Geef ajakkes maar de schuldquote:Op woensdag 27 november 2019 15:57 schreef Cachie het volgende:
Godver hoeren zooi. Kut treinen. Heb ik een keer een afspraak rijden ze te laat en maken ze ze vertraging alleen nog maar erger.
Oh mijn collega noemde me ook altijd babe. Ben jij m’n oude collega?quote:Op woensdag 27 november 2019 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je niet goed haha. Hi babe
Geloof Het niet.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:57 schreef Cachie het volgende:
[..]
Oh mijn collega noemde me ook altijd babe. Ben jij m’n oude collega?
of misschien vinden ze je wel een babe..quote:Op woensdag 27 november 2019 15:57 schreef Cachie het volgende:
[..]
Oh mijn collega noemde me ook altijd babe. Ben jij m’n oude collega?
Ja, velen schoonmoeders.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:58 schreef Solotovski het volgende:
Babe was toch die film over dat biggetje
Moet je maar een trein eerder nemenquote:Op woensdag 27 november 2019 15:57 schreef Cachie het volgende:
Godver hoeren zooi. Kut treinen. Heb ik een keer een afspraak rijden ze te laat en maken ze ze vertraging alleen nog maar erger.
Hoi maatquote:Op woensdag 27 november 2019 15:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet je maar een trein eerder nemen
Heb toch college, kut.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet je maar een trein eerder nemen
Maaike-babe was het altijd. Maar die man had m’n vader kunnen zijn, dus weet niet of ik er blij van werd.quote:Op woensdag 27 november 2019 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of misschien vinden ze je wel een babe..
Hallontjesquote:
Ja wist ik niet, lul. Geef overmacht de schuldquote:
Hoestie, siegfried?quote:Op woensdag 27 november 2019 16:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hallontjes
[..]
Ja wist ik niet, lul. Geef overmacht de schuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |