was hij wel hetero?quote:Op woensdag 27 november 2019 16:02 schreef Cachie het volgende:
[..]
Maaike-babe was het altijd. Maar die man had m’n vader kunnen zijn, dus weet niet of ik er blij van werd.
Heet jij Maaike?quote:Op woensdag 27 november 2019 16:02 schreef Cachie het volgende:
[..]
Maaike-babe was het altijd. Maar die man had m’n vader kunnen zijn, dus weet niet of ik er blij van werd.
Moet gewoon gauw een auto kopen. Dan heb ik dit gezeik niet.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hallontjes
[..]
Ja wist ik niet, lul. Geef overmacht de schuld
Ja lekker Roy. Genieten. Vrij vandaag.quote:
Lekker man. Nog wat leuks gedaan?quote:Op woensdag 27 november 2019 16:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja lekker Roy. Genieten. Vrij vandaag.
Vent naar mijn hart.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:04 schreef Cachie het volgende:
[..]
Kinderen en gescheiden. Wellicht niet, maar denk het wel.
quote:
Alleen wel files. Maar ja sowieso beter een autootje. Lekker je eigen safe spacequote:Op woensdag 27 november 2019 16:03 schreef Cachie het volgende:
[..]
Moet gewoon gauw een auto kopen. Dan heb ik dit gezeik niet.
Nee hoor drankjequote:Op woensdag 27 november 2019 16:05 schreef Cachie het volgende:
[..]
Kan je z’n nummer wel even dm’en?
Oké je moeder!!!quote:
FOK!ken en YouTuben.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man. Nog wat leuks gedaan?
Niks mis mee.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oké je moeder!!!
[..]
FOK!ken en YouTuben.
Ja, stinkende mensen in de trein. File vind ik niet zo erg. Niet zo erg als je overstap missen en meteen een half uur later zijn.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Alleen wel files. Maar ja sowieso beter een autootje. Lekker je eigen safe space
Wat een homo!quote:Op woensdag 27 november 2019 16:07 schreef Cachie het volgende:
[..]
Hij is niet zo van de drankjes doen.
Doe je goedquote:Op woensdag 27 november 2019 16:06 schreef Cachie het volgende:
[..]
Allemaal bedrijfsvermogen. Sta dit jaar wel in de Quote 500. Maar mijn portemonnee is plat.
Nee, normaalste zaak van de wereldquote:Op woensdag 27 november 2019 16:08 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ga je je kind ook opvoeden met dat homo een scheldwoord is?
Goed zo. Maak er maar een kleine feminist van.quote:Op woensdag 27 november 2019 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, normaalste zaak van de wereld
quote:Op woensdag 27 november 2019 16:09 schreef Cachie het volgende:
[..]
Goed zo. Maak er maar een kleine feminist van.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |