Je probeerde haar toch te hosselen via Instagramquote:
Niet echt geprobeerd want wist toch niks te zeggen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je probeerde haar toch te hosselen via Instagram
Je had kunnen vragen of ze samen de Harry Potter films wilde kijken, die had ze nog niet allemaal gezien zei ze. Perfect opstapje. Of je vraagt of ze een Chaturbate account wilt aanmaken, daar doe je ons allemaal een genoegen meequote:Op dinsdag 26 november 2019 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet echt geprobeerd want wist toch niks te zeggen.
Ik weet dit nooit bij meisjes
Ware het niet dat ik het niet wasquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:49 schreef Fok-it het volgende:
Wat origineel van Solo om zijn coke-voorraad in de vorm van ONZ-SC op zijn tafelblad uit te schrijven
Chaturbatequote:Op dinsdag 26 november 2019 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had kunnen vragen of ze samen de Harry Potter films wilde kijken, die had ze nog niet allemaal gezien zei ze. Perfect opstapje. Of je vraagt of ze een Chaturbate account wilt aanmaken, daar doe je ons allemaal een genoegen mee
Mss die ene keer van die gloryholequote:Op dinsdag 26 november 2019 19:53 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben genomineerd voor grootste zuiger door een user die ik helemaal niet ken zie ik. Nou wordt die helemaal mooi
Nee, dan had jij me wel genomineerdquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mss die ene keer van die gloryhole
@Muskusboktor57quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chaturbatewie kijkt daar nou naar.
Er zit daar een Russisch ding van een jaar of 19. Die zit de hele dag alleen maar als een lijk voor dr uit te staren met Disney-muziek op de achtergrond. En mensen betalen haar echt duizenden tokens, trekt ze dr bloesje uit, nog weer betalen. Is het even 2 minuten stil gaat alles meteen weer aan en zombiemodus on.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chaturbatewie kijkt daar nou naar.
Mobiel typen is topquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:01 schreef Amarantha het volgende:
Mobiel typen in ieder geval niet haha.
Doet mij denken aan die gozer uit Euphoria met zijn minidick.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zit daar een Russisch ding van een jaar of 19. Die zit de hele dag alleen maar als een lijk voor dr uit te staren met Disney-muziek op de achtergrond. En mensen betalen haar echt duizenden tokens, trekt ze dr bloesje uit, nog weer betalen. Is het even 2 minuten stil gaat alles meteen weer aan en zombiemodus on.Die verdiend gewoon bakken met geld door voor haar uit te staren
Ja, lekker hoor. Honderden euros verdienen door een avondje mannen met micropikkies uit te lachen. Wat een levenquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet mij denken aan die gozer uit Euphoria met zijn minidick.
Snap die mensen echt niet die geld geven aan dat soort meisjes.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, lekker hoor. Honderden euros verdienen door een avondje mannen met micropikkies uit te lachen. Wat een leven
Ik ook niet nee. En als ze nou super rijk zijn a la. Maar volgens mij spenderen die figuren hun halve maandloon er aanquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap die mensen echt niet die geld geven aan dat soort meisjes.
Dan haal ik kipnuggets opquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb chocolade truffels, kom.
Omg ja, ik heb ook nog wel chips enz. Maken we er een vreetfeestje van.quote:
Zullen we ook knuffelen? Ik wil een knuffelquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omg ja, ik heb ook nog wel chips enz. Maken we er een vreetfeestje van.
Ja duh. Knuffelen ❤️quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zullen we ook knuffelen? Ik wil een knuffel
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
komquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil ookquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat hoor je dan eigenlijk ook tegen Flipsel te zeggen he.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendin, knuffel daar maar mee.
mag jij met kaneelquote:
ik heb wel meerdere vriendinnen wat is je punt :squote:Op dinsdag 26 november 2019 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hoor je dan eigenlijk ook tegen Flipsel te zeggen he.
Als jij een vriend hebt en mag knuffelen met Ama mag Kidd met een vriendin dat ook natuurlijkquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
mag jij met kaneel
[..]
ik heb wel meerdere vriendinnen wat is je punt :s
Verschil moet er zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij een vriend hebt en mag knuffelen met Ama mag Kidd met een vriendin dat ook natuurlijk
Goed puntquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij een vriend hebt en mag knuffelen met Ama mag Kidd met een vriendin dat ook natuurlijk
Nee, met julliequote:Op dinsdag 26 november 2019 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
mag jij met kaneel
[..]
ik heb wel meerdere vriendinnen wat is je punt :s
goeie uiquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
En zelfs Ama, de enige die mijn nummer heeft, misgunt mij.
Ik weet alweer hoe laat het is.
Morituri te salutant.
nee :squote:Op dinsdag 26 november 2019 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weer een vrouw die suprematie eistquote:
al die vrouwenquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weer een vrouw die suprematie eist
Terug de keuken in inderdaadquote:
Parttime werken en een carrière-vrouwquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:07 schreef Flippiee het volgende:
Dan kon ik terug in de keuken en hele dag Netflix kijken, maar nee de mannen van tegenwoordig zijn ambitieloze nietsnutten
ik zou er ook niet mee zitten als man in kwestie niet verwacht dat ik dan alles in het huis doequote:Op dinsdag 26 november 2019 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Parttime werken en een carrière-vrouwDaar zou ik mij niet minder man door voelen hoor. Heerlijk
Lekker en parttime werken en in je bed liggen stinken en ongelimiteerd Netflix kunnen kijken zonder wat uit te voeren. Nee dat gaat hem niet worden Flippieequote:Op dinsdag 26 november 2019 21:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik zou er ook niet mee zitten als man in kwestie niet verwacht dat ik dan alles in het huis doe
betaalt ie maar huishouder van zijn inkomen (geen vrouw)quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker en parttime werken en in je bed liggen stinken en ongelimiteerd Netflix kunnen kijken zonder wat uit te voeren. Nee dat gaat hem niet worden Flippiee
quote:
Mag ik ook jouw nummerquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morituri te salutant.
Ik bied me aanquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik zou er ook niet mee zitten als man in kwestie niet verwacht dat ik dan alles in het huis doe
Wow de enige ja?quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morituri te salutant.
Je wilt me niet eens knuffelen.quote:
Jouwe is mijn enige nummer in de telefoon.quote:
Enige nummer, wat?quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jouwe is mijn enige nummer in de telefoon.
Juist wel. Maar de anderen ookquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilt me niet eens knuffelen.
[..]
Jouwe is mijn enige nummer in de telefoon.
Ben je impotentquote:
Heb wel maar weinig nummer is tellie staan.quote:
Ik heb niks met vrienden en mijn huisdieren hebben geen telly dus mijn lijst is vrijwel leegquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel maar weinig nummer is tellie staan.
Veel vrienden geen contact meer mee na zware dip van paar jaar terug.
quote:
Jammer dat ik ONZ boycot alsof het een moslim is en ik Geert Wilders heet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
We zouden een goed duo vormen met zijn tweeën
Ik vast ook wel.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou legit mooie baby's kunnen maken
Je moet wel weten waar je over praat als je zulke sterke uitspraken doet vandaar dat ik af en toe kijk of het nucleaire gebied verbeterd is of niet en of mijn denkbeelden terecht zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
[..]
Jammer dat ik ONZ boycot alsof het een moslim is en ik Geert Wilders heet.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel maar weinig nummer is tellie staan.
Veel vrienden geen contact meer mee na zware dip van paar jaar terug.
Heb je tipsquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik vast ook wel.
VOLGENDE KEER BETER HAHAHA
Net alsof we weer bij je geboorte zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:06 schreef Solotovski het volgende:
Jezus Christus dat ging niet helemaal goed
Denk niet dat het gratis seks is en het wel een jaar duurt voor je raak schiet. De pret is snel voorbij.quote:
Hoop het voor haar en haar verblijfsvergunning.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:08 schreef Amarantha het volgende:
Vraag me af of Remqo zijn vriendin nou al keertje zwanger is.
Hahahquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoop het voor haar en haar verblijfsvergunning.
Heb telefoon alleen voor werk eigenlijk. Rest van de appjes is van mijn moeder.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb niks met vrienden en mijn huisdieren hebben geen telly dus mijn lijst is vrijwel leeg
@FernandoMartinezquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:08 schreef Amarantha het volgende:
Weet zo even niet meer hoe je zijn nieuwe username typt, anders had ik hem wel even een @ gedaan om te vragen.
Kut moet harder lachen dan mag.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoop het voor haar en haar verblijfsvergunning.
Moet er niet aan denken om er dagelijks bovenop te moeten kruipen. Daar heb ik echt de energie niet voor hoorquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk niet dat het gratis seks is en het wel een jaar duurt voor je raak schiet. De pret is snel voorbij.
Zonder meer, maar wat doe je eraan?quote:
Rtquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb telefoon alleen voor werk eigenlijk. Rest van de appjes is van mijn moeder.
Ja vrienden maken maar waar enz? Weet niet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonder meer, maar wat doe je eraan?
Opnieuw beginnen. Nieuwe vrienden maken.
Daar zijn we mee bezigquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:08 schreef Amarantha het volgende:
Vraag me af of Remqo zijn vriendin nou al keertje zwanger is.
Ik bied me aanquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonder meer, maar wat doe je eraan?
Opnieuw beginnen. Nieuwe vrienden maken.
Ja dat zeg je al een tijdje.. Daarom vroeg ik me af wat de huidige stand van zaken is.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Krijg je dan ook korting als het de kans op een verblijfsvergunning vergroot?
Kan er niet zo veel over zeggenquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat zeg je al een tijdje.. Daarom vroeg ik me af wat de huidige stand van zaken is.
Oke okequote:Op dinsdag 26 november 2019 22:13 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Kan er niet zo veel over zeggen
Die heeft ze alquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Krijg je dan ook korting als het de kans op een verblijfsvergunning vergroot?
NOU DAN WILLEN ZE INEENS WEL DRIE KEER PER DAG TERWIJL JIJ GEWOON WIL GAMENquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om er dagelijks bovenop te moeten kruipen. Daar heb ik echt de energie niet voor hoor
Klopt trouwens ook nog jaquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Net alsof we weer bij je geboorte zijn.
Hoe ouder je wordt hoe lastiger dat gaat helaasquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja vrienden maken maar waar enz? Weet niet.
Sowieso zijn Nederlanders lastig daarinquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt hoe lastiger dat gaat helaas
Dat denk ik ook wel ja. Allemaal toch iets te geslotenquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso zijn Nederlanders lastig daarin
preciesquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. Allemaal toch iets te gesloten
Een fietsbandquote:
Ik zie dat jij en Azpi beide interesse hebben in voetballende mannenquote:
Daarom zijn Flip en ik meant2bquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zie dat jij en Azpi beide interesse hebben in voetballende mannen
Zuipschuitquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit weer in m'n stamcafé (mag het al officieel zo heten?)
Bij Naatje is het elke avond uitgaansavondquote:
En dan in de middag weer als een veenlijk een dutje moeten doenquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij Naatje is het elke avond uitgaansavond
Je leert me kennenquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:48 schreef Fok-it het volgende:
Straks nog even naar de vaste Burger King. Lekker hoor
Dat doe ik bijna nooit, alleen bij drugs dag ervoor ofzoquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan in de middag weer als een veenlijk een dutje moeten doen
Begin BK wel te waarderen laatste tijd. Ze hebben paar goeie dingenquote:
Frietsaus van McDonald's is zo lekkerquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begin BK wel te waarderen laatste tijd. Ze hebben paar goeie dingen
Je bent dan ook niet al te moeilijk te doorgrondenquote:
Eens. Die kan je gewoon zonder wat erbij etenquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Frietsaus van McDonald's is zo lekker
Crispy chicken menu is het enige wat me boeitquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begin BK wel te waarderen laatste tijd. Ze hebben paar goeie dingen
Ze hadden tijdje terug nacho cheese nuggets. Die waren goed. En chicken fries.quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Crispy chicken menu is het enige wat me boeit
Ik houd niet van kaas hehquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hadden tijdje terug nacho cheese nuggets. Die waren goed. En chicken fries.
Fixedquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
McDonald's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Burger King![]()
![]()
![]()
Zelfgemaakte hamburgers![]()
Oh nee dat is waar inderdaadquote:
Het is erg slecht voor mijn portemonnee en mijn buik dat Arnhem wel echt de beste snackbar heeft waar ik tot nu toe geweest benquote:Op dinsdag 26 november 2019 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Of gewoon naar een traditionele snackbar gaan.
Hoe vaak haal/eet je daar wat?quote:Op dinsdag 26 november 2019 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is erg slecht voor mijn portemonnee en mijn buik dat Arnhem wel echt de beste snackbar heeft waar ik tot nu toe geweest ben
1 keer per week?quote:Op woensdag 27 november 2019 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe vaak haal/eet je daar wat?
Valt allemaal toch wel mee dan?quote:
@CharlesKinbote heeft XXL Frikandel voor jequote:
quote:Op woensdag 27 november 2019 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
@:Charleskinbote heeft XXL Frikandel voor je
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 27 november 2019 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
@:Charleskinbote heeft XXL Frikandel voor je
Nu moet ik er wel bij vermelden dat dat niet per se wil zeggen dat ik de rest vsn de week super gezond eet ofzoquote:Op woensdag 27 november 2019 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt allemaal toch wel mee dan?
Wij hadden vroeger traditioneel één keer per week patatdag.
Omdat hij net als Naatje bepaalde dingen erg vaak moet vermeldenquote:
Nou Charles, zet de frituur maar aan danquote:Op woensdag 27 november 2019 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat hij net als Naatje bepaalde dingen erg vaak moet vermelden
Guilty as chargedquote:Op woensdag 27 november 2019 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu moet ik er wel bij vermelden dat dat niet per se wil zeggen dat ik de rest vsn de week super gezond eet ofzoMaar nog niet zo erg als Naatje die ik 4 keer per week hoor zeggen dat hij ofwel bij febo ofwel bij BK eet
Kook je wel veel zelf? Of toch vaak gewoon kiezen voor makkelijk.quote:Op woensdag 27 november 2019 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu moet ik er wel bij vermelden dat dat niet per se wil zeggen dat ik de rest vsn de week super gezond eet ofzoMaar nog niet zo erg als Naatje die ik 4 keer per week hoor zeggen dat hij ofwel bij febo ofwel bij BK eet
Ik wilde er zo weer eentje gaan makenquote:Op woensdag 27 november 2019 00:06 schreef Fok-it het volgende:
@:JR-Style-93
Ik hoor jou vrij weinig meer over je tosti consumptie
Grappig dat tosti's het gespreksonderwerp is in KLB SC, maar stel er niet te veel bij voorquote:Op woensdag 27 november 2019 00:06 schreef Fok-it het volgende:
@:JR-Style-93
Ik hoor jou vrij weinig meer over je tosti consumptie
Nee niet echt, maar wel gezond verder hoorquote:Op woensdag 27 november 2019 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kook je wel veel zelf? Of toch vaak gewoon kiezen voor makkelijk.
quote:Op woensdag 27 november 2019 00:08 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil nog een keer bij TGI Fridays eten in Utrecht en dan instant suikerziekte krijgen door die achterlijke shake die ze daar verkopen
Kan beterquote:Op woensdag 27 november 2019 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, dit kan niet.
Ik krijg al een hartaanval als ik naar het plaatje kijkquote:Op woensdag 27 november 2019 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, dit kan niet.
Ik vind die hamburger erger hoor.quote:Op woensdag 27 november 2019 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan beter
Kijk dit:
[ afbeelding ]
Koekoek
quote:Op woensdag 27 november 2019 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hardop gelachen wel om dat lullige blaadje sla daar.
Wat zou daarin omgaan als het gegangbanged wordt door alle calorieën?
Oh dat is zo genietenquote:Op woensdag 27 november 2019 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
The Crown aan het kijken, is weer goed hoor.
Helena Bonham Carter![]()
![]()
Medicatie erbij is wel nodig ja.quote:Op woensdag 27 november 2019 00:12 schreef Fok-it het volgende:
Zei iemand onpraktische burgers?
[ afbeelding ]
Die kan ook wel lekker eten he Johan.quote:
Ja al vind ik die nieuwe koningin het ook leuk doenquote:Op woensdag 27 november 2019 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar goed.
Al mis ik mijn bae Claire Foy
Hij gooide dat hele kommetje bearnaisesaus zo over zijn eigen bord heen, ik heb daar met STIJ-GEN-DE verbazing naar zitten te kijken Wilfred.quote:Op woensdag 27 november 2019 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die kan ook wel lekker eten he Johan.
Maar hij kauwt ook niet he, hahahaha, nee hij slikt het in 1 keer door
Ja zij is wel een goede actrice.quote:Op woensdag 27 november 2019 00:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja al vind ik die nieuwe koningin het ook leuk doen
quote:Op woensdag 27 november 2019 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij gooide dat hele kommetje bearnaisesaus zo over zijn eigen bord heen, ik heb daar met STIJ-GEN-DE verbazing naar zitten te kijken Wilfred.
Ah niet eerder iets van gezienquote:Op woensdag 27 november 2019 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zij is wel een goede actrice.
Ken haar al voornamelijk uit Broadchurch.
Watquote:Op woensdag 27 november 2019 00:22 schreef Fok-it het volgende:
Haha ze hebben tegenwoordig ook een Swapphone@:Naatje_1
Lekker bacteriën delenquote:Op woensdag 27 november 2019 00:22 schreef Fok-it het volgende:
Haha ze hebben tegenwoordig ook een Swapphone@:Naatje_1
Ja, begint echt wel beetje treurig te wordenquote:Op woensdag 27 november 2019 00:25 schreef Flippiee het volgende:
Wel zorgelijk al die lease constructies
En financieel risicovolquote:Op woensdag 27 november 2019 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, begint echt wel beetje treurig te worden
Swap girlfriendquote:
Subscribe!quote:Op woensdag 27 november 2019 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Swap girlfriend
Maandelijks opzegbaar.
Ik was het niet helemaal eens met je artikel die je laatst deelde overigens over dat zo ver mogelijk reizen juist positief wasquote:
Wat verwoord je dat netjesquote:
Ik zeg alleen dat je iets netjes verwoord, ga nou niet overdrijvenquote:
Okidoki :squote:Op woensdag 27 november 2019 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat je iets netjes verwoord, ga nou niet overdrijven
Mijn hoofdquote:Op woensdag 27 november 2019 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je lid in je broek?
Je hart?
Je hoofd?
Vambier?quote:
Ik denk niet dat Naatje erg nuchter is op Oudejaarsavondquote:
Dat sowieso niet dit jaar (vorig jaar ook al niet, maar daarvoor vrij nuchter hoor)quote:Op woensdag 27 november 2019 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Naatje erg nuchter is op Oudejaarsavond
"We gaan er een teringzooi van maken....bij jou thuis"quote:Op woensdag 27 november 2019 00:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nein, vriend van me belde net over zijn plan waar mijn osso essentiële rol in speelt
Denk je wel aan je gezondheid?quote:Op woensdag 27 november 2019 00:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat sowieso niet dit jaar (vorig jaar ook al niet, maar daarvoor vrij nuchter hoor)
Nee maar toen zat je met je drugsprobleempjes tochquote:Op woensdag 27 november 2019 00:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat sowieso niet dit jaar (vorig jaar ook al niet, maar daarvoor vrij nuchter hoor)
Precies jaquote:Op woensdag 27 november 2019 00:51 schreef SoS87 het volgende:
[..]
"We gaan er een teringzooi van maken....bij jou thuis"
Nooit geweestquote:Op woensdag 27 november 2019 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar toen zat je met je drugsprobleempjes toch
Nooit geweest?quote:
Iemand met drugs problemen, ding kan zijn dat drugs problemen hebben beïnvloed, maar er was nooit een specifiek drugsprobleemquote:
Ja je weet wat ik bedoel.quote:Op woensdag 27 november 2019 00:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Iemand met drugs problemen, ding kan zijn dat drugs problemen hebben beïnvloed, maar er was nooit een specifiek drugsprobleem
Wat bedoel je daar nou weer meequote:Op woensdag 27 november 2019 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je weet wat ik bedoel.
En jij bent de koning van het bagatelliseren
HAHAAAHAquote:
85 kilo nu gemiddeld. Valt opzich nog mee voor de gemiddelde manquote:Op woensdag 27 november 2019 01:02 schreef naatje_1 het volgende:
Nederlanders zijn steeds langer en zwaarder geworden (lol)
Als we ook steeds langer worden, is er wel iets aan de hand. Of zouden ze met zwaarder alleen gewicht bedoelenquote:Op woensdag 27 november 2019 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
85 kilo nu gemiddeld. Valt opzich nog mee voor de gemiddelde man
Dat lijkt me wel ja, dat zag je toch in dat artikelquote:Op woensdag 27 november 2019 01:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of zouden ze met zwaarder alleen gewicht bedoelen
Ik hoorde dit op het nieuws, geen artikel gelezenquote:Op woensdag 27 november 2019 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja, dat zag je toch in dat artikel
Gvd kom fokkie we gaan uit net naatjequote:Op woensdag 27 november 2019 01:14 schreef naatje_1 het volgende:
De mensen die stad zijn willen me niet hebben ofzo. Blauwvink zonder reactie gebeuren. Moeten we maar naar huis heh
Lijkt me best wel lachen om Naatje zijn filosofische verleidingskills los te zien laten op de damesquote:Op woensdag 27 november 2019 01:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gvd kom fokkie we gaan uit net naatje
Hij moet gewoon 1x cute knipogen met zijn schattige gezicht en ik smelt al denk ikquote:Op woensdag 27 november 2019 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me best wel lachen om Naatje zijn filosofische verleidingskills los te zien laten op de dames
Ben jij een dame?quote:Op woensdag 27 november 2019 01:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij moet gewoon 1x cute knipogen met zijn schattige gezicht en ik smelt al denk ik
Sky maakt wel vaker opmerkingen waarbij je gaat twijfelen aan zijn geaardheid.quote:
Kunst zeer liefhebberquote:Op woensdag 27 november 2019 01:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat vind je van dansen en van kunst?
Hoe ga jij ze verleiden?quote:Op woensdag 27 november 2019 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me best wel lachen om Naatje zijn filosofische verleidingskills los te zien laten op de dames
Objectief wel mooi natuurlijkquote:Op woensdag 27 november 2019 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sky maakt wel vaker opmerkingen waarbij je gaat twijfelen aan zijn geaardheid.
Straks claimt hij dat Angela Schijf een mooie vrouw is
Doe met mij de tangoquote:Op woensdag 27 november 2019 01:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kunst zeer liefhebber
Dansen heb ik niet zo veel mee, zou het wel graag willen leren tho
Valt hakken ook onder dansen? En jumpstyle?quote:Op woensdag 27 november 2019 01:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kunst zeer liefhebber
Dansen heb ik niet zo veel mee, zou het wel graag willen leren tho
Nietquote:
Hmmmm ja ik zou zeggen van welquote:Op woensdag 27 november 2019 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt hakken ook onder dansen? En jumpstyle?
quote:Op woensdag 27 november 2019 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan je jezelf introduceren als presentator van Ziggo Sport.
Trouwenquote:Op woensdag 27 november 2019 01:30 schreef Fok-it het volgende:
Je moet eigenlijk wel leren dansen voor je eventuele bruiloft
Dan ga ik wel cursus nemen jaquote:Op woensdag 27 november 2019 01:30 schreef Fok-it het volgende:
Je gaat toch niet trouwen. Lijkt me een vreselijk gedoequote:Op woensdag 27 november 2019 01:30 schreef Fok-it het volgende:
Ik merk dat vooral echt op fok, het idoliseren van alleen zijn en het haten op het burgerlijke leven, op trouwen of kinderen. Ik geloof er niet in. Volgens mij is het allemaal verdedigingsmechanisme voor de pijn die het alleen zijn met zich meebrengtquote:Op woensdag 27 november 2019 01:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je gaat toch niet trouwen. Lijkt me een vreselijk gedoe
Ik heb zin in dit levenquote:Op woensdag 27 november 2019 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik merk dat vooral echt op fok, het idoliseren van alleen zijn en het haten op het burgerlijke leven, op trouwen of kinderen. Ik geloof er niet in. Volgens mij is het allemaal verdedigingsmechanisme voor de pijn die het alleen zijn met zich meebrengt
Als je echt 100 procent zeker bent van iemand, en ja dat denkt iedereen, ik ook wel hoor.quote:
Ik zou mijn ex en kinderen graag willen verbranden.quote:Op woensdag 27 november 2019 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik merk dat vooral echt op fok, het idoliseren van alleen zijn en het haten op het burgerlijke leven, op trouwen of kinderen. Ik geloof er niet in. Volgens mij is het allemaal verdedigingsmechanisme voor de pijn die het alleen zijn met zich meebrengt
Je bent hier 10 paginas te laat voorquote:
quote:Op woensdag 27 november 2019 01:37 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik zou mijn kinderen graag willen verbranden.
Wat een generalisatie, waarom zou je per se moeten trouwen?quote:Op woensdag 27 november 2019 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
O 10 paginas maarquote:Op woensdag 27 november 2019 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent hier 10 paginas te laat voor
Huh Ik zeg toch hierin niet dat het per se moet?quote:Op woensdag 27 november 2019 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een generalisatie, waarom zou je per se moeten trouwen?
Mijn ouders hebben dat ook nooit gedaan omdat ze het vreselijk vonden, lijkt mij ook in zo'n situatie.
Ook buiten het internetquote:Op woensdag 27 november 2019 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sowieso onzin dat je denkt dat zulk sentiment er alleen op FOK! is
Dat lees je werkelijk waar overal op internet.
Ja, op Reddit lol. Is toch precies eenderquote:Op woensdag 27 november 2019 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sowieso onzin dat je denkt dat zulk sentiment er alleen op FOK! is
Dat lees je werkelijk waar overal op internet.
Wat hebben je kinderen je aangedaanquote:
Je reageert op iemand die het concept trouwen vreselijk vindt om met een reactie te komen dat het alleen voortkomt uit frustratie, wat natuurlijk gewoon een drogreden is.quote:Op woensdag 27 november 2019 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Huh Ik zeg toch hierin niet dat het per se moet?Misschien doe ik het ook wel niet, daar gaat het niet om
Ik heb het gewoon over die 40-jarige figuren hier op fok die altijd zo blij zijn dat ze alleen zijn en kunnen doen en laten wat ze willen, maar dat dat gewoon een grap
Zeg ik ook nietquote:Op woensdag 27 november 2019 01:41 schreef Mortaxx het volgende:
Je hoeft toch niet alleen zijn te verheerlijken als je trouwen onzin vindt?
isquote:Op woensdag 27 november 2019 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Huh Ik zeg toch hierin niet dat het per se moet?Misschien doe ik het ook wel niet, daar gaat het niet om
Ik heb het gewoon over die 40-jarige figuren hier op fok die altijd zo blij zijn dat ze alleen zijn en kunnen doen en laten wat ze willen, maar dat dat gewoon een grap
Ja oke, misschien niet de meest handige reactie om te quotenquote:Op woensdag 27 november 2019 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je reageert op iemand die het concept trouwen vreselijk vindt om met een reactie te komen dat het alleen voortkomt uit frustratie, wat natuurlijk gewoon een drogreden is.
Er zijn genoeg mensen die dat onzin vinden en de poppenkast en hypocrisie ervan doorzien.quote:Op woensdag 27 november 2019 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, op Reddit lol. Is toch precies eender
In jouw SC gaat het toch ook niet alleen over prostaatproblemenquote:
Daar wil ik het niet over hebbenquote:Op woensdag 27 november 2019 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat hebben je kinderen je aangedaan
Zou je dat ook niet bij een relatie zelf hebben?quote:Op woensdag 27 november 2019 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen heb ik wel gemerkt met mijn neefje en nichtje dat ik er ook heel snel moe van kan worden /wimkieftmodusout
Mijn SC, dat bestaat nietquote:Op woensdag 27 november 2019 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In jouw SC gaat het toch ook niet alleen over prostaatproblemen
En dit ja.quote:Op woensdag 27 november 2019 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ONZ is een waardeloos subforum, maar deze slowchat is wel leuk.
Ligt eraan met wat voor type het is.quote:Op woensdag 27 november 2019 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je dat ook niet bij een relatie zelf hebben?
Bedoel meer het concept van een relatie.quote:Op woensdag 27 november 2019 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan met wat voor type het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |