Je probeerde haar toch te hosselen via Instagramquote:
Niet echt geprobeerd want wist toch niks te zeggen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je probeerde haar toch te hosselen via Instagram
Je had kunnen vragen of ze samen de Harry Potter films wilde kijken, die had ze nog niet allemaal gezien zei ze. Perfect opstapje. Of je vraagt of ze een Chaturbate account wilt aanmaken, daar doe je ons allemaal een genoegen meequote:Op dinsdag 26 november 2019 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet echt geprobeerd want wist toch niks te zeggen.
Ik weet dit nooit bij meisjes
Ware het niet dat ik het niet wasquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:49 schreef Fok-it het volgende:
Wat origineel van Solo om zijn coke-voorraad in de vorm van ONZ-SC op zijn tafelblad uit te schrijven
Chaturbatequote:Op dinsdag 26 november 2019 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had kunnen vragen of ze samen de Harry Potter films wilde kijken, die had ze nog niet allemaal gezien zei ze. Perfect opstapje. Of je vraagt of ze een Chaturbate account wilt aanmaken, daar doe je ons allemaal een genoegen mee
Mss die ene keer van die gloryholequote:Op dinsdag 26 november 2019 19:53 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben genomineerd voor grootste zuiger door een user die ik helemaal niet ken zie ik. Nou wordt die helemaal mooi
Nee, dan had jij me wel genomineerdquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mss die ene keer van die gloryhole
@Muskusboktor57quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chaturbatewie kijkt daar nou naar.
Er zit daar een Russisch ding van een jaar of 19. Die zit de hele dag alleen maar als een lijk voor dr uit te staren met Disney-muziek op de achtergrond. En mensen betalen haar echt duizenden tokens, trekt ze dr bloesje uit, nog weer betalen. Is het even 2 minuten stil gaat alles meteen weer aan en zombiemodus on.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chaturbatewie kijkt daar nou naar.
Mobiel typen is topquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:01 schreef Amarantha het volgende:
Mobiel typen in ieder geval niet haha.
Doet mij denken aan die gozer uit Euphoria met zijn minidick.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zit daar een Russisch ding van een jaar of 19. Die zit de hele dag alleen maar als een lijk voor dr uit te staren met Disney-muziek op de achtergrond. En mensen betalen haar echt duizenden tokens, trekt ze dr bloesje uit, nog weer betalen. Is het even 2 minuten stil gaat alles meteen weer aan en zombiemodus on.Die verdiend gewoon bakken met geld door voor haar uit te staren
Ja, lekker hoor. Honderden euros verdienen door een avondje mannen met micropikkies uit te lachen. Wat een levenquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet mij denken aan die gozer uit Euphoria met zijn minidick.
Snap die mensen echt niet die geld geven aan dat soort meisjes.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, lekker hoor. Honderden euros verdienen door een avondje mannen met micropikkies uit te lachen. Wat een leven
Ik ook niet nee. En als ze nou super rijk zijn a la. Maar volgens mij spenderen die figuren hun halve maandloon er aanquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap die mensen echt niet die geld geven aan dat soort meisjes.
Dan haal ik kipnuggets opquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb chocolade truffels, kom.
Omg ja, ik heb ook nog wel chips enz. Maken we er een vreetfeestje van.quote:
Zullen we ook knuffelen? Ik wil een knuffelquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omg ja, ik heb ook nog wel chips enz. Maken we er een vreetfeestje van.
Ja duh. Knuffelen ❤️quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zullen we ook knuffelen? Ik wil een knuffel
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
komquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil ookquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat hoor je dan eigenlijk ook tegen Flipsel te zeggen he.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendin, knuffel daar maar mee.
mag jij met kaneelquote:
ik heb wel meerdere vriendinnen wat is je punt :squote:Op dinsdag 26 november 2019 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hoor je dan eigenlijk ook tegen Flipsel te zeggen he.
Als jij een vriend hebt en mag knuffelen met Ama mag Kidd met een vriendin dat ook natuurlijkquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
mag jij met kaneel
[..]
ik heb wel meerdere vriendinnen wat is je punt :s
Verschil moet er zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij een vriend hebt en mag knuffelen met Ama mag Kidd met een vriendin dat ook natuurlijk
Goed puntquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij een vriend hebt en mag knuffelen met Ama mag Kidd met een vriendin dat ook natuurlijk
Nee, met julliequote:Op dinsdag 26 november 2019 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
mag jij met kaneel
[..]
ik heb wel meerdere vriendinnen wat is je punt :s
goeie uiquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
En zelfs Ama, de enige die mijn nummer heeft, misgunt mij.
Ik weet alweer hoe laat het is.
Morituri te salutant.
nee :squote:Op dinsdag 26 november 2019 20:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weer een vrouw die suprematie eistquote:
al die vrouwenquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weer een vrouw die suprematie eist
Terug de keuken in inderdaadquote:
Parttime werken en een carrière-vrouwquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:07 schreef Flippiee het volgende:
Dan kon ik terug in de keuken en hele dag Netflix kijken, maar nee de mannen van tegenwoordig zijn ambitieloze nietsnutten
ik zou er ook niet mee zitten als man in kwestie niet verwacht dat ik dan alles in het huis doequote:Op dinsdag 26 november 2019 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Parttime werken en een carrière-vrouwDaar zou ik mij niet minder man door voelen hoor. Heerlijk
Lekker en parttime werken en in je bed liggen stinken en ongelimiteerd Netflix kunnen kijken zonder wat uit te voeren. Nee dat gaat hem niet worden Flippieequote:Op dinsdag 26 november 2019 21:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik zou er ook niet mee zitten als man in kwestie niet verwacht dat ik dan alles in het huis doe
betaalt ie maar huishouder van zijn inkomen (geen vrouw)quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker en parttime werken en in je bed liggen stinken en ongelimiteerd Netflix kunnen kijken zonder wat uit te voeren. Nee dat gaat hem niet worden Flippiee
quote:
Mag ik ook jouw nummerquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morituri te salutant.
Ik bied me aanquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik zou er ook niet mee zitten als man in kwestie niet verwacht dat ik dan alles in het huis doe
Wow de enige ja?quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morituri te salutant.
Je wilt me niet eens knuffelen.quote:
Jouwe is mijn enige nummer in de telefoon.quote:
Enige nummer, wat?quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jouwe is mijn enige nummer in de telefoon.
Juist wel. Maar de anderen ookquote:Op dinsdag 26 november 2019 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilt me niet eens knuffelen.
[..]
Jouwe is mijn enige nummer in de telefoon.
Ben je impotentquote:
Heb wel maar weinig nummer is tellie staan.quote:
Ik heb niks met vrienden en mijn huisdieren hebben geen telly dus mijn lijst is vrijwel leegquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel maar weinig nummer is tellie staan.
Veel vrienden geen contact meer mee na zware dip van paar jaar terug.
quote:
Jammer dat ik ONZ boycot alsof het een moslim is en ik Geert Wilders heet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 21:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
We zouden een goed duo vormen met zijn tweeën
Ik vast ook wel.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou legit mooie baby's kunnen maken
Je moet wel weten waar je over praat als je zulke sterke uitspraken doet vandaar dat ik af en toe kijk of het nucleaire gebied verbeterd is of niet en of mijn denkbeelden terecht zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
[..]
Jammer dat ik ONZ boycot alsof het een moslim is en ik Geert Wilders heet.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel maar weinig nummer is tellie staan.
Veel vrienden geen contact meer mee na zware dip van paar jaar terug.
Heb je tipsquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik vast ook wel.
VOLGENDE KEER BETER HAHAHA
Net alsof we weer bij je geboorte zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:06 schreef Solotovski het volgende:
Jezus Christus dat ging niet helemaal goed
Denk niet dat het gratis seks is en het wel een jaar duurt voor je raak schiet. De pret is snel voorbij.quote:
Hoop het voor haar en haar verblijfsvergunning.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:08 schreef Amarantha het volgende:
Vraag me af of Remqo zijn vriendin nou al keertje zwanger is.
Hahahquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoop het voor haar en haar verblijfsvergunning.
Heb telefoon alleen voor werk eigenlijk. Rest van de appjes is van mijn moeder.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb niks met vrienden en mijn huisdieren hebben geen telly dus mijn lijst is vrijwel leeg
@FernandoMartinezquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:08 schreef Amarantha het volgende:
Weet zo even niet meer hoe je zijn nieuwe username typt, anders had ik hem wel even een @ gedaan om te vragen.
Kut moet harder lachen dan mag.quote:Op dinsdag 26 november 2019 22:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoop het voor haar en haar verblijfsvergunning.
Moet er niet aan denken om er dagelijks bovenop te moeten kruipen. Daar heb ik echt de energie niet voor hoorquote:Op dinsdag 26 november 2019 22:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk niet dat het gratis seks is en het wel een jaar duurt voor je raak schiet. De pret is snel voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |