Je probeerde haar toch te hosselen via Instagramquote:
Niet echt geprobeerd want wist toch niks te zeggen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je probeerde haar toch te hosselen via Instagram
Je had kunnen vragen of ze samen de Harry Potter films wilde kijken, die had ze nog niet allemaal gezien zei ze. Perfect opstapje. Of je vraagt of ze een Chaturbate account wilt aanmaken, daar doe je ons allemaal een genoegen meequote:Op dinsdag 26 november 2019 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet echt geprobeerd want wist toch niks te zeggen.
Ik weet dit nooit bij meisjes
Ware het niet dat ik het niet wasquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:49 schreef Fok-it het volgende:
Wat origineel van Solo om zijn coke-voorraad in de vorm van ONZ-SC op zijn tafelblad uit te schrijven
Chaturbatequote:Op dinsdag 26 november 2019 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had kunnen vragen of ze samen de Harry Potter films wilde kijken, die had ze nog niet allemaal gezien zei ze. Perfect opstapje. Of je vraagt of ze een Chaturbate account wilt aanmaken, daar doe je ons allemaal een genoegen mee
Mss die ene keer van die gloryholequote:Op dinsdag 26 november 2019 19:53 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben genomineerd voor grootste zuiger door een user die ik helemaal niet ken zie ik. Nou wordt die helemaal mooi
Nee, dan had jij me wel genomineerdquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mss die ene keer van die gloryhole
@Muskusboktor57quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chaturbatewie kijkt daar nou naar.
Er zit daar een Russisch ding van een jaar of 19. Die zit de hele dag alleen maar als een lijk voor dr uit te staren met Disney-muziek op de achtergrond. En mensen betalen haar echt duizenden tokens, trekt ze dr bloesje uit, nog weer betalen. Is het even 2 minuten stil gaat alles meteen weer aan en zombiemodus on.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chaturbatewie kijkt daar nou naar.
Mobiel typen is topquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:01 schreef Amarantha het volgende:
Mobiel typen in ieder geval niet haha.
Doet mij denken aan die gozer uit Euphoria met zijn minidick.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zit daar een Russisch ding van een jaar of 19. Die zit de hele dag alleen maar als een lijk voor dr uit te staren met Disney-muziek op de achtergrond. En mensen betalen haar echt duizenden tokens, trekt ze dr bloesje uit, nog weer betalen. Is het even 2 minuten stil gaat alles meteen weer aan en zombiemodus on.Die verdiend gewoon bakken met geld door voor haar uit te staren
Ja, lekker hoor. Honderden euros verdienen door een avondje mannen met micropikkies uit te lachen. Wat een levenquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet mij denken aan die gozer uit Euphoria met zijn minidick.
Snap die mensen echt niet die geld geven aan dat soort meisjes.quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, lekker hoor. Honderden euros verdienen door een avondje mannen met micropikkies uit te lachen. Wat een leven
Ik ook niet nee. En als ze nou super rijk zijn a la. Maar volgens mij spenderen die figuren hun halve maandloon er aanquote:Op dinsdag 26 november 2019 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap die mensen echt niet die geld geven aan dat soort meisjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |