Verder dan persoonlijke aanverwanten die per ongeluk door gelaten zijn op de markt??quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Hele brieven vind ik wel een stapje verder nog.
Merel vertelt net ze een brief heeft gekregen van een betrouwbare bron.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is allemaal stiekem gegaan neem ik aan?
En met Gerrit en Franny over willen blijven. koekoek.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:11 schreef Poesjuh het volgende:
Liegen dat ze nooit op ger zal stemmen ook
Achterbakse Merel aan het woordtquote:
welke regels ? De Febo bepaald en beslist en zijn hierin ondoorgrondelijk.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Verder dan persoonlijke aanverwanten die per ongeluk door gelaten zijn op de markt??
Ja, absoluut.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Verder dan persoonlijke aanverwanten die per ongeluk door gelaten zijn op de markt??
Ach dat woord gebruikte Jessie vanmorgen ook al: Ik heb uit zeer betrouwbare bronquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Merel vertelt net ze een brief heeft gekregen van een betrouwbare bron.
Nee hoor niets mis met je grafische kaart, ze heeft zichzelf oranje geschilderdquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:10 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Is mijn grafische kaart zo slecht?
Ik open niet
Die heeft Merel dus ook in haar bezit en meerderen, maar die praten er niet over.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, absoluut.
Van die aanverwanten weten we sowieso het fijne niet.
Een brief vol info die je keer op keer kunt lezen is van een andere orde.
Das toch geen vrouwquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:11 schreef Dotteke het volgende:
Merel die zegt dat ze er niet aan mee doet
Maar als ze stemmen krijgt van iemand gaat die persoon een zwaar leven krijgen en pakt ze die persoon dubbel terug zegt ze altijd
quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee hoor niets mis met je grafische kaart, ze heeft zichzelf oranje geschilderd
VOOR vrouwen onderdrukking/mishandeling
Gelukkig zegt Merel het nu zelf dat ze een brief heeft ontvangen....ook was ze verbaast dat die aanverwante binnen waren gekomen.....ook dat kwam uit haar mond.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, absoluut.
Van die aanverwanten weten we sowieso het fijne niet.
Een brief vol info die je keer op keer kunt lezen is van een andere orde.
Poeh, gelukkig. Dan is mij peecee nog goed(afkloppen)quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee hoor niets mis met je grafische kaart, ze heeft zichzelf oranje geschilderd
VOOR vrouwen onderdrukking/mishandeling
Jessie zijn woorden tegen Hiske vanmorgen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze zijn vast en zeker geschrokken. Dit hadden ze denk ik niet verwacht.
Wel jammer dat er geen popie pol meer is
Dus eigenlijk komt het er op neer dat Merel brieven mag ontvangen en Mylene ookquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gelukkig zegt Merel het nu zelf dat ze een brief heeft ontvangen....ook was ze verbaast dat die aanverwante binnen waren gekomen.....ook dat kwam uit haar mond.
Ja dus?quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gelukkig zegt Merel het nu zelf dat ze een brief heeft ontvangen....ook was ze verbaast dat die aanverwante binnen waren gekomen.....ook dat kwam uit haar mond.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:13 schreef juul. het volgende:
Discussie Gerrit en Jessie over de verkoop vd boot
Ze vergeet de helft mee te nemenquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze word gewoon een karikatuur van haarzelf. Tis net een wortel.
Een wortel is nog lekker...quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze word gewoon een karikatuur van haarzelf. Tis net een wortel.
Juist,quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk komt het er op neer dat Merel brieven mag ontvangen en Mylene ook
Precies wat er dan ook is gebeurt
quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ach dat woord gebruikte Jessie vanmorgen ook al: Ik heb uit zeer betrouwbare bron
verhalen gehoord over Gerrit. Nu gaat Merel d'r zinnen er ook mee opleuken?
er is de laatste tijd zo ontzettend veel informatie binnengekomen. is niet meer te controleren, of te stroomlijnenquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Juist,En misschien houden andere bewoners daar wel hun mond over.
Mariska aan de pc naast gerrit top!!quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:17 schreef puzziepie het volgende:
Jessie probeert Ger weer te chanteren
Wat een walgelijk ventje
Prachtigquote:
quote:
Dat is goed mogelijk.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Juist,En misschien houden andere bewoners daar wel hun mond over.
Nou he. Zielig kleutertje met zijn pruillip.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:19 schreef danaqui het volgende:
Pak m Jessie pak m![]()
Wat valt Ger door de mand zeg
Echt hequote:Op dinsdag 26 november 2019 16:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou he. Zielig kleutertje met zijn pruillip.
Omdat die niet weet wat die zeggen moet hij blijft zuigenquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:21 schreef Poesjuh het volgende:
Jessie lacht gerrit weer uit mafklapper kapsones
Heb ik toen eens niet hier gelezen dat Ger met de gouden kooi helemaal weg was van Jaap en hem goed heeft bestuderen?quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:20 schreef Dotteke het volgende:
Goed zo Ger geen hem van katoen eindelijk wordt die engnekkerd van een Jessie aan gepakt
Mwa, andersom zou ook niet onlogisch zijn. Hoe je het ook wendt of keert, Ger heeft altijd meegelift op Jessie en gaat in de laatste week ineens principieel doen.quote:
Ik ook niet, het heeft geen eind. Ze zijn beiden kinderachtig bezig nu.quote:
Pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:22 schreef Dotteke het volgende:
Je bent een wandelend toneel stukje oprotten, zegt Ger tegen Jessie
[ afbeelding ]
Zou kunnen, ik heb geen ideequote:Op dinsdag 26 november 2019 16:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Heb ik toen eens niet hier gelezen dat Ger met de gouden kooi helemaal weg was van Jaap en hem goed heeft bestuderen?
Ik vindt juist dat Gerrit wel degelijk argumenten aanhaalt en ook treffend, alleen Jessie wil ze niet horen, daar zit hem de clou.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:21 schreef freaky40 het volgende:
Heerlijk om te zien, die non argumenten die Gerrit ten bedde spreid.
Dan snappen wij elkaar,ik vind dit echt niet leuk.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ook niet, het heeft geen eind. Ze zijn beiden kinderachtig bezig nu.
Zie meer angst bij Jessie, nog ff en hij schijt 7 kleuren stront van angstquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grappig! Ik zie precies het omgekeerde
Daar heeft Gerrit ook wel een punt. Jessie komt ook vrij denigrerend over.....quote:
Ik heb heel lang nagedacht of dit daadwerkelijk zo was in deze discussie maar moet tot de conclusie komen dat dit totaal niet het geval was....quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vindt juist dat Gerrit wel degelijk argumenten aanhaalt en ook treffend, alleen Jessie wil ze niet horen, daar zit hem de clou.
Ik vind dat Gerrit gelijk heeft.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:21 schreef freaky40 het volgende:
Heerlijk om te zien, die non argumenten die Gerrit ten bedde spreid.
Hebben wij dezelfde streams??quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:19 schreef danaqui het volgende:
Pak m Jessie pak m![]()
Wat valt Ger door de mand zeg
Staat mij zoiets van bij.quote:
Ik niet. Punt.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:24 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vind dat Gerrit gelijk heeft.
Ja meneer dacht met 2 vingers in zijn neus de winnaar te worden.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie meer angst bij Jessie, nog ff en hij schijt 7 kleuren stront van angst
Klopt mee eens, maar het is niet onwaarschijnlijk dat de markt van afgelopen weekend daar debet aan is geweest, dat hij dit gedrag nu vertoond.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwa, andersom zou ook niet onlogisch zijn. Hoe je het ook wendt of keert, Ger heeft altijd meegelift op Jessie en gaat in de laatste week ineens principieel doen.
Ik weet niet welke jij hebt maar ik heb streams waar ik commentaar op geef zoals mijn reactie net dusquote:
Ik vind het nogal laf.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:26 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Sja als iemand me steeds uitlacht ben ik er ook wel klaar mee tochhhhh
Ja dat opperde ik straks al.....weg met de boot, lekker in een hangmatje voor meneertje Jessie en Merelquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:25 schreef 5thencounter het volgende:
"Vrijblijvend meegenomen.." Das Boot... rekwisiet van Achter , die kan gewoon de verkoop in
Altijd denigrerend, betweterig en commentaar hebben op de handel en wandel van anderen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar heeft Gerrit ook wel een punt. Jessie komt ook vrij denigrerend over.....
quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie meer angst bij Jessie, nog ff en hij schijt 7 kleuren stront van angst
Ditquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Altijd denigrerend, betweterig en commentaar hebben op de handel en wandel van anderen.
Ik ookquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:24 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vind dat Gerrit gelijk heeft.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is goed mogelijk.
Dus ik zie sowieso niet het probleem er in dat de briefjes voor Mylene niet kunnen als die voor Merel wel kunnen
Alles om het spel te winnen. Geld maakt gelukkig?......Mwaaquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan snappen wij elkaar,ik vind dit echt niet leuk.
Jessie zegt ook niet "dat is MIJN boot" maar "vrijblijvend meegenomen" .. mogelijk mag dat ding niet eens verkocht wordenquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:26 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja dat opperde ik straks al.....weg met de boot, lekker in een hangmatje voor meneertje Jessie en Merel![]()
Nee dat denk ik ook niet maar zou mooi zijn dat diegene waar de boot van is even bericht stuurt hij is verkocht, komen hem morgen ophalen.toe laat mij ff dromen hahahahaquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jessie zegt ook "dat in MIJN boot" maar "vrijblijvend meegenomen" .. mogelijk mag dat ding niet eens verkocht worden
Die heeft ie van de Febo bij binnenkomst gekregen. Dat waren nog eens tijden.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jessie zegt ook niet "dat is MIJN boot" maar "vrijblijvend meegenomen" .. mogelijk mag dat ding niet eens verkocht worden
Klopt dat heeft jessie al eerder aangegeven, die boot moet terug naar de eigenaar als uto stoptquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jessie zegt ook niet "dat is MIJN boot" maar "vrijblijvend meegenomen" .. mogelijk mag dat ding niet eens verkocht worden
Dan verschillen wij daarin van mening en dag mag...quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb heel lang nagedacht of dit daadwerkelijk zo was in deze discussie maar moet tot de conclusie komen dat dit totaal niet het geval was....
Zijn hele aanwezigheid EN die boot van hem klopt van geen kant.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
daagquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan verschillen wij daarin van mening en dag mag...
zoveel zijn er niet meer, en kunnen zo opgehaald worden door Roos (was dacht ik de contactpersoon)quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:30 schreef freaky40 het volgende:
Vraag me af wanneer alle dieren daar van het terrein af moeten. Dat wordt ook nog wel een dingetje.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zijn hele aanwezigheid EN die boot van hem klopt van geen kant.
Blijf wel in een gezonde discussie en dwaal niet af met denigrerend te doen.quote:
Ik geef enkel antwoord.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Blijf wel in een gezonde discussie en dwaal niet af met denigrerend te doen.
Net als in 1 dus, dan heeft Gerrie wel gelijk om Jessie wandelend toneelstukje te noemen..zijn Showboat verdedigendquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:30 schreef danaqui het volgende:
[..]
Klopt dat heeft jessie al eerder aangegeven, die boot moet terug naar de eigenaar als uto stopt
Dat jessie bij aanmelding al een leenboot heeft klopt al niet…quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zijn hele aanwezigheid EN die boot van hem klopt van geen kant.
Hehequote:Op dinsdag 26 november 2019 16:35 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
[..]
Als de dood voor een stemmen-bommetje op zn hoofd
dat dusquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat jessie bij aanmelding al een leenboot heeft klopt al niet…
Klopt en hij heeft wel eens gelijk, maar het begint nare vormen aan te nemen.....quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Altijd denigrerend, betweterig en commentaar hebben op de handel en wandel van anderen.
Jessie had maanden geleden toch al besloten dat hij na Uto niet meer verder met Ger wilde ?quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:38 schreef Poesjuh het volgende:
Jessie wil niet optreden met 'deze' gerrit. Likewise. Goede voorzet hiske door te vragen of gerrit het miss niet ook zo ziet over jessie....
Hele rare vormen zelfs.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klopt en hij heeft wel eens gelijk, maar het begint nare vormen aan te nemen.....
Ohjaaa Mike werd ook al gek van jessie pff iedereen buiten heeft geen goed woord over voor jessiequote:Op dinsdag 26 november 2019 16:38 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
En nu gaat die die boot toch verkopen wat een gezever hij verkoopt toch ook alles onder ieders reet vandaan? Zouden die petjes van Mike nog aanwezig zijn?
Dàààààg Jessie
Tadaaa.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:40 schreef zodeju het volgende:
Jessie is geen vrienden meer met deze Gerrit.....(die niet naar zijn pijpen danst) Tis maar dat we het weten.
Denk dat ze naar de eigenaren teruggaan.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:30 schreef freaky40 het volgende:
Vraag me af wanneer alle dieren daar van het terrein af moeten. Dat wordt ook nog wel een dingetje.
Dus jessie boosquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:40 schreef FreshFruit het volgende:
Resumee,Gerrit doet niet wat Jessie zegt.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:37 schreef Aggie46 het volgende:
Jessie wil de boot wel verkopen, maar niet op de manier waarop Ger het vroeg.
Zo kan je niet tegen me praten (zegt Jessie)
[ afbeelding ]
Vraag is alleen wanneer. Ik neem aan dat ze hier nog wel een TV momentje voor reserveren net als in 1 met die geiten en koeien.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat ze naar de eigenaren teruggaan.
Waar is deze zinloze bijdrage op gebaseerd?quote:
Hoorde je het? Ik verbaas me te pletterquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:41 schreef puzziepie het volgende:
Je moet alles aan ome Jessie uit kunnen leggen /lees verantwoorden
hehe op jouw schrijffout: dag mag.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waar is deze zinloze bijdrage op gebaseerd?
Ja, en dat niet alleen, dat verantwoorden moeten wel in Jessie straatje passen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:41 schreef puzziepie het volgende:
Dit is wie Jessie isquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hoorde je het? Ik verbaas me te pletter
Weet ik wel. Maar ik verbaas me er elke keer weer over.quote:
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:44 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Weet ik wel. Maar ik verbaas me er elke keer weer over.
En als je uitleg niet in zijn straatje ligt is het niet goed.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:41 schreef puzziepie het volgende:
Dat "punt" geeft zo'n gevoel van, bek houden ik heb gelijk. Snap je?quote:
Eensquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:45 schreef Shambles het volgende:
[..]
En als je uitleg niet in zijn straatje ligt is het niet goed.
Walgelijk ventje. 🤮🤮🤮🤮
Ik denk dat het afscheid van dat varken en de geitjes wel even gepaard gaan met een tv momentje.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vraag is alleen wanneer. Ik neem aan dat ze hier nog wel een TV momentje voor reserveren net als in 1 met die geiten en koeien.
Het huisje staat al in de verkoop toch?quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:46 schreef Verida het volgende:
het huisje van shelley wordt angstvallig vrijgehouden, zgn voor b&b
het zou mij niets verbazen als de boot daadwerkelijk weg moet een dezer dagen en dat dan het koningskoppel in het huisje van shel moet.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:46 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Gaat straks wel door. Gerrit en Jessie zijn niet op speaking terms. Kwestie van tijd.
Schandelijk van mij. Mag ik je erop wijzen dat het dan "DAT" moest zijn in plaats van "DAAG"...Ben je weer op de hoogte.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:43 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
hehe op jouw schrijffout: dag mag.
De huisjes vallen toch als een kaartenhuis in elkaar als ze die verkopen????quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het huisje staat al in de verkoop toch?
Of dat gaat iig gebeuren
Zal wel een filmpje van komen, maar het is wel een aanrader...Ging even leuk los...quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:45 schreef Aggie46 het volgende:
Kees ister.
Kees doet aan karpervissen ( UTOPIA-2.0![]()
![]()
)
Ach ik ben maar een vreemde vogel. Vond het wel leuk om te schrijven.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Schandelijk van mij. Mag ik je erop wijzen dat het dan "DAT" moest zijn in plaats van "DAAG"...Ben je weer op de hoogte.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:49 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ach ik ben maar een vreemde vogel. Vond het wel leuk om te schrijven.
quote:
Is in de vergadering uitgebreid besproken.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
De huisjes vallen toch als een kaartenhuis in elkaar als ze die verkopen????
Me to, Jessie mag best wel eens tegen gesproken wordenquote:
Ze zijn aan elkaar gewaagd. Jessie een tikkeltje ergerquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:30 schreef Hagenesie het volgende:
Wie is er erger Jessie of Merel. Ik kan niet meer naar ze kijken.
Het zou zo maar kunnen dat ze er echt klaar mee isquote:
Jou Jessiequote:Op dinsdag 26 november 2019 16:54 schreef Aggie46 het volgende:
Goffer, elke keer assut spannend wordt, is mijn jessie verlopen![]()
Jahaaa, ik heb al gerefreshed
Sessiequote:
Precies datquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:53 schreef chufi het volgende:
[..]
De boot is dr status symbool / positie en die wult ze niet afstaan
En zo zit dat, Zonder Das Boot is Jessie ineens een gewone Utopiaan, weinig aantrekkelijke prooi voor Merelquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:53 schreef chufi het volgende:
[..]
De boot is dr status symbool / positie en die wult ze niet afstaan
Dat vond ik echt het toppunt in die discussie! Waarom moet Gerrit dat aan Jessie uitleggen? En Hiske zei terecht dat Jessie daar zijn gedachtes al over heeft, dus elk antwoord van Gerrit is niet goed.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Me to, Jessie mag best wel eens tegen gesproken worden
Waar haalt hij het gore lef vandaan om te beslissen dat Ger hem moet vertellen wat hij voor Franny voelt,
niet dat ze uit elkaar vallenquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Is in de vergadering uitgebreid besproken.
Boefquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:55 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Sessie![]()
Deed ik expres. Flauw, maar zo ben ik vandaag
quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat vond ik echt het toppunt in die discussie! Waarom moet Gerrit dat aan Jessie uitleggen? En Hiske zei terecht dat Jessie daar zijn gedachtes al over heeft, dus elk antwoord van Gerrit is niet goed.
Dank je....quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:59 schreef Verida het volgende:
[..]
niet dat ze uit elkaar vallen
wel dat men, als men een huisje koopt, dit zelf moet komen afbreken en ophalen
Ik denk dat daar ook de RestShow in gaat zitten waardoor alle evenementen gestopt zijn, elke week een paar verkoopshowtjes, veel kranen en stoere mannen op het terrein.. gezellig enzoquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Jij typt het en ik dacht het.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:02 schreef Angelique61 het volgende:
Dat ze nou nooit een magnetronnetje hebben gekocht in al die tijd....
Nee ehhh...kweetut niet. Gewoon tegenlicht of zoiets.quote:
Dat zal het zijn. Heb ik ook op die achteruitcamera van mijn auto. Niks heb je er aanquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:05 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Water druppels op het bolletje om de camera.
Ongelooflijk he...verbaas me elke keer weer.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:03 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Jij typt het en ik dacht het.
Mariska vraagt aan Merel hoe ze het moet opwarmen.
37 jaar??
Toen had ik al een heel huishouden achter de rug
Jammer!quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:05 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Heb ik ook op die achteruitcamera van mijn auto. Niks heb je er aan
maris verkocht toch keukens? Dan zou je toch denken dat ze ook wat weet heeft van keukenapparaten...quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:07 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ongelooflijk he...verbaas me elke keer weer.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:08 schreef Aggie46 het volgende:
[..]Precies. Je kunt in elk geval lekker droog de weg op. Daar gaat het om bij een auto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohhh...scherp.Je hebt gelijk, dan moet je die dingen allemaal uitleggen. Of ze geeft gewoon een handleiding:"Hier, lees maar"quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:07 schreef Verida het volgende:
[..]
maris verkocht toch keukens? Dan zou je toch denken dat ze ook wat weet heeft van keukenapparaten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Jawel hoor. Over verstevigen met balken die er nog liggen. Ze willen Wim vragen om advies te komen geven.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Lees net 1e aflevering 1 oktober 2006quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
DGK is toch 10 jaar geleden? Dan zou Gerrit 13 zijn geweest
Ja en daar gaat het dus mis. Er zijn ergernissen maar die worden niet uitgesproken. Jammer dat het niet nu al knapt.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:11 schreef sjampoeh het volgende:
jes en ger praten gewoon normaal tegen elkaar
Same old,same old.quote:
Toen was Ger dus 10, denk niet dat zijn moeder dat goed had gevonden als hij dat hadquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:11 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Lees net 1e aflevering 1 oktober 2006
Je bent snel.. thx!quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ruzie van een uurtje geleden, smullen ......![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Knallende ruzie Gerrit met Jessie.
x7ohyek
quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:13 schreef sjampoeh het volgende:
je WAS een goeie vriend van me
tis over
Is het ook vast niet. Straks zijn ze weer vriendjes.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:15 schreef Angelique61 het volgende:
Jessie snapt niet dat het over is.........
kan hij nog meer bonden met merel.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:15 schreef Angelique61 het volgende:
Jessie snapt niet dat het over is.........
quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
x7ohyek
hij heeft ook niet veel vrienden.. gohquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:16 schreef Angelique61 het volgende:
Ja Jessie at is raar de vriendschap is over, dat krijg je als je zo met mensen omgaat.........
Ze isoleren zich steeds meer en dat is niet in hun voordeel.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
kan hij nog meer bonden met merel.
Tuurlijk, mooi spannend script ter vermeack van de kijkertjes...quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is het ook vast niet. Straks zijn ze weer vriendjes.
"Het is over"quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze isoleren zich steeds meer en dat is niet in hun voordeel.![]()
Jessie vindt het verdrietig.![]()
Wow. Bedankt weer kanjerquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
x7ohyek
En een Lamp die nooit kapot zal gaanquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
we konden uren in de regen staannnn
En ze moet weer oude tekst uit Uto1 jatten die Merelquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
we konden uren in de regen staannnn
Wel edele dame, mijn oprechte excuses dat ik in al mijn nederigheid u aangesproken heb met boef...Ik hoop dan ook dat u mijn oprecht gemeende excuses aanvaard.quote:
Dus dat, Gelukkig ziet Ger het eerder dan Boydquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:20 schreef Shambles het volgende:
Ik hoop dat Gerrit zijn poot stijf houdt.
Het is niet zomaar dat Jessie in de buitenwereld bijna geen vrienden heeft.
stemmen nu graagquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:20 schreef schizolientje het volgende:
ja, Gerrit die het "uitmaakt"dat kan niet he
Dat gaan ze pas weer doen als ze weer on speaking terms zijn ga ik vanuit...quote:
De "break" was vorige week al, toen Gerrie een aparte notatie wilde op Spotify. dat Jessie een molensteen zou blijken te wordenquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus dat, Gelukkig ziet Ger het eerder dan Boyd
Vooral een gerrit die doet wat hij zegt. Hij heeft altijd al tegen merel gezegd dat hij hij Ger zou droppen zodra hij er niks meer aan had.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:20 schreef Jemoederniet het volgende:
Jessie wil gewoon de oude luie Gerrit terug.
Niet een Gerrit die opeens een lapje door de keuken haalt.
Inderdaad, ook al is hij vrijgezel dan ga je toch met een groep vrienden op vakantie en niet altijd met papa en mama en/of opa en oma.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:20 schreef Shambles het volgende:
Ik hoop dat Gerrit zijn poot stijf houdt.
Het is niet zomaar dat Jessie in de buitenwereld bijna geen vrienden heeft.
Ze heeft gehuild om Fran jah...quote:
Jessie is bang dat hij de finale niet gaat winnen. Hij dacht het allemaal in de tang te hebben maar nu komt Gerrit in opstand. En dat is prachtig!quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:20 schreef Jemoederniet het volgende:
Jessie wil gewoon de oude luie Gerrit terug.
Niet een Gerrit die opeens een lapje door de keuken haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |