Verder dan persoonlijke aanverwanten die per ongeluk door gelaten zijn op de markt??quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Hele brieven vind ik wel een stapje verder nog.
Merel vertelt net ze een brief heeft gekregen van een betrouwbare bron.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is allemaal stiekem gegaan neem ik aan?
En met Gerrit en Franny over willen blijven. koekoek.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:11 schreef Poesjuh het volgende:
Liegen dat ze nooit op ger zal stemmen ook
Achterbakse Merel aan het woordtquote:
welke regels ? De Febo bepaald en beslist en zijn hierin ondoorgrondelijk.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Verder dan persoonlijke aanverwanten die per ongeluk door gelaten zijn op de markt??
Ja, absoluut.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Verder dan persoonlijke aanverwanten die per ongeluk door gelaten zijn op de markt??
Ach dat woord gebruikte Jessie vanmorgen ook al: Ik heb uit zeer betrouwbare bronquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Merel vertelt net ze een brief heeft gekregen van een betrouwbare bron.
Nee hoor niets mis met je grafische kaart, ze heeft zichzelf oranje geschilderdquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:10 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Is mijn grafische kaart zo slecht?
Ik open niet
Die heeft Merel dus ook in haar bezit en meerderen, maar die praten er niet over.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, absoluut.
Van die aanverwanten weten we sowieso het fijne niet.
Een brief vol info die je keer op keer kunt lezen is van een andere orde.
Das toch geen vrouwquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:11 schreef Dotteke het volgende:
Merel die zegt dat ze er niet aan mee doet
Maar als ze stemmen krijgt van iemand gaat die persoon een zwaar leven krijgen en pakt ze die persoon dubbel terug zegt ze altijd
quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee hoor niets mis met je grafische kaart, ze heeft zichzelf oranje geschilderd
VOOR vrouwen onderdrukking/mishandeling
Gelukkig zegt Merel het nu zelf dat ze een brief heeft ontvangen....ook was ze verbaast dat die aanverwante binnen waren gekomen.....ook dat kwam uit haar mond.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, absoluut.
Van die aanverwanten weten we sowieso het fijne niet.
Een brief vol info die je keer op keer kunt lezen is van een andere orde.
Poeh, gelukkig. Dan is mij peecee nog goed(afkloppen)quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee hoor niets mis met je grafische kaart, ze heeft zichzelf oranje geschilderd
VOOR vrouwen onderdrukking/mishandeling
Jessie zijn woorden tegen Hiske vanmorgen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze zijn vast en zeker geschrokken. Dit hadden ze denk ik niet verwacht.
Wel jammer dat er geen popie pol meer is
Dus eigenlijk komt het er op neer dat Merel brieven mag ontvangen en Mylene ookquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gelukkig zegt Merel het nu zelf dat ze een brief heeft ontvangen....ook was ze verbaast dat die aanverwante binnen waren gekomen.....ook dat kwam uit haar mond.
Ja dus?quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gelukkig zegt Merel het nu zelf dat ze een brief heeft ontvangen....ook was ze verbaast dat die aanverwante binnen waren gekomen.....ook dat kwam uit haar mond.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:13 schreef juul. het volgende:
Discussie Gerrit en Jessie over de verkoop vd boot
Ze vergeet de helft mee te nemenquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze word gewoon een karikatuur van haarzelf. Tis net een wortel.
Een wortel is nog lekker...quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze word gewoon een karikatuur van haarzelf. Tis net een wortel.
Juist,quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk komt het er op neer dat Merel brieven mag ontvangen en Mylene ook
Precies wat er dan ook is gebeurt
quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ach dat woord gebruikte Jessie vanmorgen ook al: Ik heb uit zeer betrouwbare bron
verhalen gehoord over Gerrit. Nu gaat Merel d'r zinnen er ook mee opleuken?
er is de laatste tijd zo ontzettend veel informatie binnengekomen. is niet meer te controleren, of te stroomlijnenquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Juist,En misschien houden andere bewoners daar wel hun mond over.
Mariska aan de pc naast gerrit top!!quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:17 schreef puzziepie het volgende:
Jessie probeert Ger weer te chanteren
Wat een walgelijk ventje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |