Ik begrijp je helemaal. Het gaat van kwaad tot erger hier.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:25 schreef Mjelleke het volgende:
Ik heb met verbazing hier teruggelezen en de uitspraken / aannames worden steeds erger. Ik ga me hier dus ook niet meer laten zien.
Heb ik ook zo vaak gezegd. Gewoon mee blijven posten en blijf je verbazen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:25 schreef Mjelleke het volgende:
Ik heb met verbazing hier teruggelezen en de uitspraken / aannames worden steeds erger. Ik ga me hier dus ook niet meer laten zien.
Ja, dat kan ook echt niet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:25 schreef Mjelleke het volgende:
Ik krijg ook geen verhelderend antwoordt op mijn vraag of ze gedwongen werd en dat zegt mij al genoeg.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal. Het gaat van kwaad tot erger hier.
was Lotus die dat zei : in ieder geintje zit een seintje. Lotus heeft ook tegen Jessie gezegd : ik ken jouw soort.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:29 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Jessie zegt en doet veel onder het mom van een "grapje"maar veel is geen geintje meer, in ieder geintje zit een seintje zei iemand al steeds. En gekke stemmetjes opzetten idem, dan zegt hij het niet maar zijn "alter" En daar komt hij steeds mee weg
Jan sukkel komt ook weer onder zijn steen vandaan kruipenquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens gezien, maar idd ze zal er net zo van genoten hebben als Jessie...
Daar gaan we hier niet over speculeren.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus Merel is verkracht door Jessie?......
Dan had ze haar bek open moeten trekken ,heeft ze anders ook geen moeite mee, ze wou maar al te graag, en ja, ik heb het ook gezien, na wat geflirt en gezoen duwde hij haar onder de dekens, was een lolletje, ze had ook meteen weer overeind kunnen komenquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:31 schreef Verida het volgende:
[..]
nou, dat is echt genieten voor een vrouw,, zonder ook maar enig voorspel of iets anders liefs, met je kop onder de dekens geduwd worden, snel pijpen en dan verder niets
quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:34 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
tut tut tut, dat is persoonlijk hoor, get a grip, please
Lotus, mooi en slimquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:30 schreef Verida het volgende:
[..]
was Lotus die dat zei : in ieder geintje zit een seintje. Lotus heeft ook tegen Jessie gezegd : ik ken jouw soort.
Lotus had hem goed door
Iets met meisjes en loverboys...Dan weet je wel waar het over gaat...Gm topper...quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:33 schreef PTLe het volgende:
Ik val net binnen met de streams , kan iemand mij vertellen waar ze naar luisteren ?
Ik respecteer Lavender en ga er niet meer over antwoorden....quote:
Lavender , kan jij mij vertellen waar dit allemaal over gaat ? ik val net binnen .quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar gaan we hier niet over speculeren.
Posts hierover worden genote en verwijderd.
Ow Dank je wel U2 en hoi kanjerquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Iets met meisjes en loverboys...Dan weet je wel waar het over gaat...Gm topper...
In de cos gaat het nergens over en op de streams gaat het over het misbruik van meisjes door loverboys...quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:36 schreef PTLe het volgende:
[..]
Lavender , kan jij mij vertellen waar dit allemaal over gaat ? ik val net binnen .
tja , ik weet dat dit heel erg is U2quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
In de cos gaat het nergens over en op de streams gaat het over het misbruik van meisjes door loverboys...
Het is heftig, maar het wordt teveel uitgemolken...Dit is een bekend probleem, net zoals pesten op scholen....Helaas niets nieuws...quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:38 schreef PTLe het volgende:
Ik heb het van heel dicht bij mee gemaakt , en dit is heel erg
Is het ook, maar niet gepresenteerd door een hypocriet nijlpaard zonder geweten of echt gevoel.....quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:38 schreef PTLe het volgende:
Ik heb het van heel dicht bij mee gemaakt , en dit is heel erg
Nee, want dat is verwijderd, dus daar gaan we nu niet weer over beginnen. Maar in zijn algemeenheid was het speculatie en dat aannemen voor waarheid en zo kun je mensen beschadigen en daar doen we hier niet aan en mag ook niet volgens de richtlijnen van FOK!quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:36 schreef PTLe het volgende:
[..]
Lavender , kan jij mij vertellen waar dit allemaal over gaat ? ik val net binnen .
quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:38 schreef PTLe het volgende:
[..]
tja , ik weet dat dit heel erg is U2
Ja en leugen op leugenquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal. Het gaat van kwaad tot erger hier.
Nee hoeft niet Lavender ik snap het nuquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, want dat is verwijderd, dus daar gaan we nu niet weer over beginnen. Maar in zijn algemeenheid was het speculatie en dat aannemen voor waarheid en zo kun je mensen beschadigen en daar doen we hier niet aan en mag ook niet volgens de richtlijnen van FOK!
Die knapen moeten gewoon hard aangepakt worden.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:41 schreef PTLe het volgende:
Ik weet van een meisje , die alles op de PC van haar Oma deed , en toen viel de politie binnen bij oma , en Oma haar PC werd in beslag genomen , omdat ze een knul op het spoor waren , met diefstal , en al de spullen bij het meisje in opslag gaf ,,,,,en wat er dan allemaal weer omheen gebeurt .
Hoek ze ......quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die knapen moeten gewoon hard aangepakt worden.
Het zit niet alleen bij die mannen ...quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die knapen moeten gewoon hard aangepakt worden.
Nope.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:44 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Okay .. topic was dus Merel is voor loverboys en vrouwenhandel .. juist?
En dat is wel heel verkeerd.......quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:44 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Okay .. topic was dus Merel is voor loverboys en vrouwenhandel .. juist?
Wat een onzin hier allemaalquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dat is wel heel verkeerd.......
Dit is toch de COS?quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
We hebben ook een SC als jullie dit onderwerp verder willen uitdiepen. Zolang het maar niet over de bewoners van Utopia gaat, want dat is laster.
Die Merel?quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:47 schreef PTLe het volgende:
Dit meisje wat aan het vertellen is , is die in Beeld geweest ?
Dit is een grapje.....er staat dat ze voor vrouwenhandel en loverboys is.......vandaar mijn antwoord.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een onzin hier allemaal
Merel roept zelf al maandenlang dat ze voor vrouwenhandel en seksuele uitbuiting strijdt
Het was nu niet op de streams maar is wel geweest.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja klopt. En dit is iets wat niet op de streams voorkwam, dus ook niet hier bespreken.
Nu niet over doorgaan. Het is klaar.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:49 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Het was nu niet op de streams maar is wel geweest.
Er staat toch nergens dat ze gedwongen wordt, er staat dat ze met haar kop onder de dekens geduwd werd. En dat gebeurde ook, hij had zijn masker op en duwt haar hoofd richting zijn knakworstje.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb ik ook zo vaak gezegd. Gewoon mee blijven posten en blijf je verbazen.
Kap nu eens....Punt is gemaakt.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:50 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Waar heb jij het over .. ik had het over wat er op de streams te zien is/was ... loverboys e.d
Dot....Ander onderwerp....quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er staat toch nergens dat ze gedwongen wordt, er staat dat ze met haar kop onder de dekens geduwd werd. En dat gebeurde ook, hij had zijn masker op en duwt haar hoofd richting zijn knakworstje.
ALs ze niet had gewild had ze het niet gedaan dat weet ik zeker
Maar het kwam wel heel raar over
Ik heb je geantwoord maar zag het later was slagroomtruffels aan het makenquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik krijg ook geen verhelderend antwoordt op mijn vraag of ze gedwongen werd en dat zegt mij al genoeg.
Als je het zelf ervaren hebt is het triest en zoiets draag je je hele leven bij je...Wat ik wel vind, dat dit al een helder verhaal is en dat de landelijke politiek hier iets mee moet doen, maar die hebben oordopjes in hun oren....Hard aanpakken die gasten....quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:51 schreef PTLe het volgende:
Het meisje waar ik het over had was 14 jaar , echt om te huilen .
[ afbeelding ]
Dus dat......quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:49 schreef puzziepie het volgende:
Klaar afgelopen doei![]()
Kan Merel zo weer verder met inwoners uitbuiten
Oeps, dat is dus een nadeel van terug lezen en gelijk antwoorden, dan zie je de waarschuwingen niet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar gaan we hier niet over speculeren.
Posts hierover worden genote en verwijderd.
Klopt, het moet dan echt iets heftigs geweest zijn. Ben benieuwd over wie het ging.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, dat is dus een nadeel van terug lezen en gelijk antwoorden, dan zie je de waarschuwingen niet.
Ja sorry was aan het terug lezen zag later de waarschuwing, wilde alleen je vraag beantwoordenquote:
Dank je, ga zo ff kijkenquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat de discussie over de inhoud van de brief achter een streamlock van tien minuten zat .....![]()
[ afbeelding ]
Mylène laat Gerrit de brief van Jens lezen.
x7ohrug
Alsof Merel te onderdrukken isquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, het moet dan echt iets heftigs geweest zijn. Ben benieuwd over wie het ging.
Mag ik ook een hapje...quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja sorry was aan het terug lezen zag later de waarschuwing, wilde alleen je vraag beantwoorden
Ik ga het er niet meer over hebben, ga een lekkere slagroom truffel in me mond doen
yep echt gevoel voor mij .quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Is het ook, maar niet gepresenteerd door een hypocriet nijlpaard zonder geweten of echt gevoel.....
Een harem? Of wattequote:Op dinsdag 26 november 2019 13:56 schreef ThunderBitch het volgende:
Als ze buiten is wil ze er meer mee doen.
Geloof je het zelf?
Ow, was al bang dat het over Jessie ging, de messias.quote:
Nee, gaat om sociaal doen en goodwill kweken bij de mensen.quote:
Ja hoor, heb er genoeg gemaaktquote:
Ik ga het er ook niet meer over hebben , ik snap waar de TT omging , nu maar een bakje koffie , wie wil ?quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja sorry was aan het terug lezen zag later de waarschuwing, wilde alleen je vraag beantwoorden
Ik ga het er niet meer over hebben, ga een lekkere slagroom truffel in me mond doen
Hiske ook niet meer.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, heb er genoeg gemaakt
De Utopianen rennen massaal naar het rookhok
Volgens mij rookt alleen Brandon niet
Brandon voor mij de EVT winnaarquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat laatste.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik krijg de indruk dat Mylene al die tijd Jessie voor de gek heeft gehouden en bij de volgende nominaties vol op Jessie gaat en daarin Gerrit meekrijgt en misschien wel een Maris en Hiske...Die brief van Jens geeft mij dat gevoel.....Of droom ik nu...
Kun je ze opsturen....quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:58 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik ga het er ook niet meer over hebben , ik snap waar de TT omging , nu maar een bakje koffie , wie wil ?![]()
![]()
![]()
![]()
Oja, en Merel laat zich alleen onderdrukken als ze er wat aan overhoudt.quote:
Die indruk heb ik ook.... pas sinds zondag dat het duidelijker werdquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik krijg de indruk dat Mylene al die tijd Jessie voor de gek heeft gehouden en bij de volgende nominaties vol op Jessie gaat en daarin Gerrit meekrijgt en misschien wel een Maris en Hiske...Die brief van Jens geeft mij dat gevoel.....Of droom ik nu...
Daar zijn bij veel bewoners de schellen van de ogen gevallen afgelopen zondag met de stemmen van LexC en vooral het aplaus/gejuich daarna.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
O ja, die is ook gestopt, knap hoorquote:
Ja, die mag van mij ook winnen, niets mis mee, altijd aan Utopia gebouwdquote:
Exact .. onderdrukken is wat zij doetquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oja, en Merel laat zich alleen onderdrukken als ze er wat aan overhoudt.
Het zou wel een goeie zijn....quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die indruk heb ik ook.... pas sinds zondag dat het duidelijker werd
Als dat zo is dan respect
Het zou mij niet verbazen...Zou een masterplan zijn ....quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:00 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Daar zijn bij veel bewoners de schellen van de ogen gevallen afgelopen zondag met de stemmen van LexC en vooral het aplaus/gejuich daarna.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Doe maar thee, drink geen koffie...
Ze heeft ook geen respect voor zichzelf, waar ze Franny van beschuldigt, maar dat is een andere kant van het verhaal.quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Exact .. onderdrukken is wat zij doet
Zou zomaar kunnen......quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Korter.quote:
Die krijgt nooit de passende VOG met alles wat ze in utoop heeft geflikt.quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:01 schreef ThunderBitch het volgende:
Merel heeft een andere droom, zedenrechercheur. Ze onderschat die baan heel erg.
Lijkt mij geen makkie.
Mylene is al heel lang de boel voor de gek aan het houden.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Had em ook nooit geworden natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:01 schreef ThunderBitch het volgende:
Merel heeft een andere droom, zedenrechercheur. Ze onderschat die baan heel erg.
Lijkt mij geen makkie.
quote:
Waar ze Gerrit van beschuldigd doet zei en haar vriendje Jessie precies hetzelfde . Seks om geen stemmen te krijgen en in de finale te komen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze heeft ook geen respect voor zichzelf, waar ze Franny van beschuldigt, maar dat is een andere kant van het verhaal.
Snap je helemaal en je zult wel gemerkt hebben dat er al heel veel vaste cossers weg zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:25 schreef Mjelleke het volgende:
Geen cursus voor nodig.....Gewoon hoeken....quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:07 schreef Flow3r het volgende:
Franny heeft een cursus zelfverdediging geregeld en Hiske moet mee doen
Dat is niet zo vreemd want Utopia is dodelijk saai.quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Snap je helemaal en je zult wel gemerkt hebben dat er al heel veel vaste cossers weg zijn.
Cursus zelfverdediging...Kind is helemaal happy.....quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:09 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Franny sprínt de silo in en sl
Brief van Jensquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:10 schreef PTLe het volgende:
Ik kijk net het filmpje dat Gerrit leest , maar is er ook nog wat naar buiten gekomen wat de inhoud was ?
Vaag verhaal iddquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik was het even vergeten zegt Franny.......Zoiets vergeet je niet.....Toneelspelletje opgedragen door.....Een aanname ik weet het, maar het ligt er te dik op....
Frutsel vergeet selectiefquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik was het even vergeten zegt Franny.......Zoiets vergeet je niet.....Toneelspelletje opgedragen door.....Een aanname ik weet het, maar het ligt er te dik op....
Ik denk steeds dat Hiske chaps draagt.quote:
Ik moet steeds denken aan een orthodoxe Jood als ik haar zie , geen idee waaromquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat Hiske chaps draagt.
Nog niet gehoord, zat achter een lange streamlock .....quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:10 schreef PTLe het volgende:
Ik kijk net het filmpje dat Gerrit leest , maar is er ook nog wat naar buiten gekomen wat de inhoud was ?
Thanks voor je filmpjes , ben weer op de hoogtequote:Op dinsdag 26 november 2019 14:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nog niet gehoord, zat achter een lange streamlock .....
Ik aan een zwerver...quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet steeds denken aan een orthodoxe Jood als ik haar zie , geen idee waarom![]()
Mooi dit : Miss konkel nr 1 die het gekonkel zat isquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:22 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Franny is het gekonkel ook zat
Ik las iets anders.quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:22 schreef Flow3r het volgende:
Hiske : eerst iets leuks, we gaan lekker zelfverdedigen
Graag gedaan, vind het nog steeds leuk om te doen en maak mensen er blij mee .....quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Thanks voor je filmpjes , ben weer op de hoogte![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Graag gedaan, vind het nog steeds leuk om te doen en maak mensen er blij mee .....
Yeah right, die stiekemerd doet er het hardst aan meequote:Op dinsdag 26 november 2019 14:22 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Franny is het gekonkel ook zat
quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Graag gedaan, vind het nog steeds leuk om te doen en maak mensen er blij mee .....
zekers, kan niet meer zonder jouquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Volgens mij Centrale Verwarming........quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:24 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske heeft ook nog een tijdje 'CV' gestudeerd.
Wat is dat nou weer?
Iets met hoe je omgaat met iemand die in je space komt?
Aangenaam..... Jessie, de messias... en Merel die het aanhoort en meekletst.quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waarschuwing, dit was wel heel erg laag ......![]()
[ afbeelding ]
Jessie over Alexandra - 18 november 2019.
x7o6gxt
Mylene was/is soms echt wel naïef, althans vooral in het begin .quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Precies dat, net als Mylène een uitgekookt loeder .....
Tja... Naar eigen zeggen een Tindersletquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mylene was/is soms echt wel naïef, althans vooral in het begin .
Maar het kind is 21 ..
Komt door die pijpenkrullenquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet steeds denken aan een orthodoxe Jood als ik haar zie , geen idee waarom![]()
Ze is gewoon een beetje vreemd.....ook hoe ze in ene kwaad wordt en dan twee keer grotere stappen neemt en.......tja ik weet het niet....soms ook zeer onterecht......en wanneer ze echt kwaad kan zijn dat doet ze net alsof ze het niet hoort.quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mylene was/is soms echt wel naïef, althans vooral in het begin .
Maar het kind is 21 ..
Daar is op zich niets mis mee .....quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:29 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Tja... Naar eigen zeggen een Tinderslet
Ik heb het nu meer over haar verblijf daar , want toen had ze echt een bord voor der hoofdquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:29 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:23 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Is het bekend wat Jens had geschreven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind haar helemaal niet vreemd , het is een kind die denkt dat ze alles weet en er van alles uit flapte . Gelukkig is dat een stuk minder gewordenquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze is gewoon een beetje vreemd.....ook hoe ze in ene kwaad wordt en dan twee keer grotere stappen neemt en.......tja ik weet het niet....soms ook zeer onterecht......en wanneer ze echt kwaad kan zijn dat doet ze net alsof ze het niet hoort.
Droom lekker verder Frutselquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:22 schreef Flow3r het volgende:
Franny zit overal tussenin, ze gaat straks met merel praten want ze gelooft niet dat Ger haar gebruikt
Merel heeft altijd pepperspray in d'r jas/tasquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:26 schreef Jemoederniet het volgende:
Mogen de andere meiden niet meedoen aan de zelfbevredigingscursus?
Ze kan zich beter door Gerrit laten gebruiken dan door Jessie en Merel. Aan Gerrit heeft ze nog wat plezier.quote:
Dit heeft weinig met dromen te maken , eerder met haar doortraptheidquote:
Zoals de waard is .........quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Merel heeft altijd pepperspray in d'r jas/tas
quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Aangenaam..... Jessie, de messias... en Merel die het aanhoort en meekletst.
Hij zal voorlopig wel uitkijken met zijn uitspraken en zijn gedrag, want hij beseft, na het applaudisseren van het publiek moet hij bij zichzelf te rade gaan, wat zijn imago buiten is en hoe hij ervaren wordt. Tot op heden dacht hij dat hij goed bezig was. De flinke toffie Tony uithangen, die het in je naad loost en sorry zegt voor je dochter. Vroeger vond ik hem al vies, maar nu heeft hij de bodem bereikt.
Kan je dat busje in je kut stoppen?quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze gaan langzaam in zien hoe slecht Jessie isquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:33 schreef Dotteke het volgende:
Ze gaan langzaam in zien hoe Jessie echt is
Zij wel met die hooichuurquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kan je dat busje in je kut stoppen?
Maar gaan ze er ook naar handellen?quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:36 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ze gaan langzaam in zien hoe slecht Jessie is
Voor op de steak .. pepersteak.quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit heeft weinig met dromen te maken , eerder met haar doortraptheid
Harde korrels?quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:42 schreef mootie het volgende:
Voor de mensen die zich zo’n zorgen maakten over het eten: Gerrit heeft al het vlees in de koelkast gezet. De bami en nasi niet, want hij vindt de nasi dan vies worden, harde korrels.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze kan ze beter door Gerrit laten gebruiken dan door Jessie en Merel. Aan Gerrit heeft ze nog wat plezier.
Ik kreeg er een hoofd schouders knieën teen gevoel bijquote:
Mylene? Ik dacht Frannyquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:29 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
[..]
Die van LASIE of RIJSTTARRELS?quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Rijstkorrels, je kent ze vast wel.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kreeg er een hoofd schouders knieën teen gevoel bij
* FreshFruit legt broodje weg.quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:48 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Die van LASIE of RIJSTTARRELS?
(Je kent ze wel, stukjes poep in je aars haren)
En nog leerzaam ookquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:49 schreef ThunderBitch het volgende:
Snap niet waarom ze het niet met de hele groep doen.
Lijkt me wel leuk.... lekker de agressie eruit.
quote:
Dat lijkt mij ookquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]Dat vooral, want ik neem aan dat ze daarom zijn uitgenodigd.
Jessie doet alleen mee als het over bitcoins gaatquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:49 schreef ThunderBitch het volgende:
Snap niet waarom ze het niet met de hele groep doen.
Lijkt me wel leuk.... lekker de agressie eruit.
Misschien kun je je fetish beter ergens anders bespreken.quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:48 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Die van LASIE of RIJSTTARRELS?
(Je kent ze wel, stukjes poep in je aars haren)
Yep, bitcoins stacken....quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jessie doet alleen mee als het over bitcoins gaat
Ik denk niemand.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Nou wie gaat er bieden op een huisje
Een echte fan vast wel tochquote:
zie die koude kille dwingende ogen brrrquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:36 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ze gaan langzaam in zien hoe slecht Jessie is
waarom komen ze die boot niet ophalen?quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie: Biedingen op de huisjes v.a ¤250
Debiele schuimpjes.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Nou wie gaat er bieden op een huisje
PAPIER HIER!quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:08 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
zie die koude kille dwingende ogen brrr
[ afbeelding ]
Waarom?quote:
SOms denk ik, ergens zit er een steekje los, en zo kijkt hij ook soms, dat in combi met die giftong en dat snotoptrekken gggrrr vies ventjequote:Op dinsdag 26 november 2019 15:08 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
zie die koude kille dwingende ogen brrr
[ afbeelding ]
quote:
Dat heeft hem denk ik ook de das om gedaan bij de schuimpjesquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:25 schreef PTLe het volgende:
Owwwww dit filmpje .....Jessie over Alexandra - 18 november 2019. bijna 80 en geen dubbeltje om aan je kut te krabben...................war erg dit van Jessy.
Denk ook dat er ergens onder die hersenpan een soort van kortsluiting zitquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SOms denk ik, ergens zit er een steekje los, en zo kijkt hij ook soms, dat in combi met die giftong en dat snotoptrekken gggrrr vies ventje
Ja kan niet anders, van nature kan je nooit zo zijnquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:39 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Denk ook dat er ergens onder die hersenpan een soort van kortsluiting zit
Soms?? Hij is gewoon hartstikke gedrag gestoord indien dit niet een act is, zie hem zo een bepaald soort kliniek zitten met een Napoleon hoed op.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms denk ik, ergens zit er een steekje los, en zo kijkt hij ook soms, dat in combi met die giftong en dat snotoptrekken gggrrr vies ventje
Bijzonder. Had ik niet achter haar gezochtquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:38 schreef goldback het volgende:
[..]
nee was Mylène die er ook nog trots op was 😄
Voor het goede doel. Ze gaan net zoals vorig jaar kleding schenken.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:41 schreef Dotteke het volgende:
Zijn ze al de boel aan het opruimen. Zag Brandon ook al aan het inpakken of uitzoeken vanmorgen
Dat dus hahahaquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan niet anders, van nature kan je nooit zo zijn![]()
En................. hij zit nog aan de navelstreng
Was met DJ Jean.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:38 schreef goldback het volgende:
[..]
nee was Mylène die er ook nog trots op was 😄
Denk niet dat het een act isquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:40 schreef goldback het volgende:
[..]
Soms?? Hij is gewoon hartstikke gedrag gestoord indien dit niet een act is.
Vast wel,quote:
Ze heeft toch echt geroepenquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:42 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Bijzonder. Had ik niet achter haar gezocht
O oke, dat is wel netjesquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voor het goede doel. Ze gaan net zoals vorig jaar kleding schenken.
Kleding die ze bij TB besteld hebben http://www.tbint.de/quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:41 schreef Dotteke het volgende:
Zijn ze al de boel aan het opruimen. Zag Brandon ook al aan het inpakken of uitzoeken vanmorgen
Is het gedragen dan?quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:45 schreef goldback het volgende:
[..]
lekker vol met luchtje en lichaamssappen.
En terecht naar mijn mening .quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:38 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat heeft hem denk ik ook de das om gedaan bij de schuimpjes
Ik heb zo genoten van dat applaus, denken de popie jopie te zijn en dan ditquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:42 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat dus hahaha
Met dat filmpje op de markt met Lex zag je ook, hij ging maar meer en meer met dat tongetje naar buiten, trekken aan de jas, allemaal zenuwtrekken. en dan zo overtuigd van zichzelf, iedereen moet doen wat hij doet, dat is alleen maar goedecht een walgelijk min ventje is het
Dat ze 80 was en geen cent om aan haar kut te krabben?quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar eigenlijk werd dit soort dingen ook zo vaak gezegd in de Cos, over Lex.
voor de kringloopquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:41 schreef Dotteke het volgende:
Kan zijnquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:50 schreef mootie het volgende:
[..]
En ergerquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat ze 80 was en geen cent om aan haar kut te krabben?
Brandon is er druk mee bezig nu.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:54 schreef Verida het volgende:
[..]
voor de kringloop
alleen moest brandon er mee stoppen geloof ik, want het was een idee van merel en merel moest de shine krijgen...
Het een sluit het ander niet uitquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:50 schreef mootie het volgende:
[..]
voor sommige misschien wel helaas.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
O, dat heb ik gemist dan.
Verschil is wel dat Cossers niet met haar samenleefden.
Ja en dan zie je hem (en Merel ook) nu weer met charmeoffensief proberen het goed te maken.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo genoten van dat applaus, denken de popie jopie te zijn en dan dit
Open en bloot ten schande gezet een heerlijk moment.
Ik heb het ook niet gezien hoor.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
O, dat heb ik gemist dan.
Verschil is wel dat Cossers niet met haar samenleefden.
Ziende blind blijkbaar.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gezien hoor.
Er zijn wel hele erge dingen over Lotus en |tim gezegd hier
Jessie wordt snotsnuiverdgenoemd, dat vind ik niet eens zo erg scheldwoord
Zijn moeder zij zelf dat ze snotsnuiverds waren, zij deed het ook
Een van de meest memorabele momentjesquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo genoten van dat applaus, denken de popie jopie te zijn en dan dit
Open en bloot ten schande gezet een heerlijk moment.
Ja, ze zijn vast en zeker geschrokken. Dit hadden ze denk ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:57 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja en dan zie je hem (en Merel ook) nu weer met charmeoffensief proberen het goed te maken.
Oh die heb ik niet eens gezienquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Die lippenstiftshirts waren toch nog van Shelly.
Dat wij hier in de cos dingen zeggen over de bewoners is toch wat anders dan dat Jessie het daar zegt op de stream, voor iedereen hoorbaar en eventueel ook nog voor de tv uitzending, over een medebewonerquote:
Ik heb het blijkbaar gemist. Lees inderdaad wel ergere dingen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gezien hoor.
Er zijn wel hele erge dingen over Lotus en |tim gezegd hier
Jessie wordt snotsnuiverdgenoemd, dat vind ik niet eens zo erg scheldwoord
Zijn moeder zij zelf dat ze snotsnuiverds waren, zij deed het ook
dat was zelfs in de uitzending en werd flink gebliebtquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat ze 80 was en geen cent om aan haar kut te krabben?
Ik heb dat hier niet gelezen.![]()
O, waarom heeft Hiske gehuild dan?quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:02 schreef puzziepie het volgende:
Merel vraagt aan His wat er vanmiddag aan de hand was, waarom ze huilde
His zegt dat dat later wel komt en dat er veel speelt . Merel:'Vertel mij wat'
Hou op hoorquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan het erger??? Ik heb dat nooit gelezen hier.....
Het ging erom dat dit soort dingen ook in de Cos gezegd wordt. Dat wordt althans beweerd.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:04 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat was zelfs in de uitzending en werd flink gebliebt
Ja............. dus datquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:03 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik heb het blijkbaar gemist. Lees inderdaad wel ergere dingen.
Vanmorgen moest iemand nog diep in een put getrapt worden, bv.
Samen met gerrit. Gerrit trekt jessie niet meerquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, waarom heeft Hiske gehuild dan?
Teveel om zo uit te leggenquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, waarom heeft Hiske gehuild dan?
Ik begrijp nog steeds niet waarom Mylene een of meer brieven van Jens mocht ontvangen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Teveel om zo uit te leggen![]()
Had met brief van Jens te maken en de uitspraken van Jessie en Merel over His
ik heb hier ook wel eens in de cos gezegd dat ik een bewoner zo graag een klap midden in zijn smoelwerk zou willen geven ofzoquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:05 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het ging erom dat dit soort dingen ook in de Cos gezegd wordt. Dat wordt althans beweerd.
Hierdoor denk ikquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet waarom Mylene een of meer brieven van Jens mocht ontvangen.
er zijn bij de voorlaatste en laatste markt heel veel briefjes met informatie binnengekomen, ook voor andere bewoners.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet waarom Mylene een of meer brieven van Jens mocht ontvangen.
Maar ze moet wel alles weten....... zodat ze het later kan gebruikenquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:07 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel wil zich niet mengen in de ruzie tussen Gerrit en Jessie.![]()
Geweldig, wat een leugenaar is het toch ook.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:08 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Merel is slachtoffer van de jessie-ger ruzie en zij praat NOOOIT slecht over ger
quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:08 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Merel is slachtoffer van de jessie-ger ruzie en zij praat NOOOIT slecht over ger
Ach gossie. Ger weet ik, die is al een paar dagen emoquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:05 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Samen met gerrit. Gerrit trekt jessie niet meer
Net zoals kaylee dylan adriaan andrea shelley lexie etccccccccc
Hele brieven vind ik wel een stapje verder nog.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:08 schreef Verida het volgende:
[..]
er zijn bij de voorlaatste en laatste markt heel veel briefjes met informatie binnengekomen, ook voor andere bewoners.
net zoals er persoonlijke dingen werden doorgegeven via de markbezoekers, dus gewoon verteld.
Is allemaal stiekem gegaan neem ik aan?quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze stookt heel graag het vuurtje nog eens lekker op!quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar ze moet wel alles weten....... zodat ze het later kan gebruiken
Het gaat er niet om wat er in de cos gezegd wordt, maar wat er op de streams gebeurd.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:06 schreef mootie het volgende:
Serieus, gaan we nu doen alsof er in de Cos niet de meest vreselijke dingen worden gezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |