Ow, was al bang dat het over Jessie ging, de messias.quote:
Nee, gaat om sociaal doen en goodwill kweken bij de mensen.quote:
Ja hoor, heb er genoeg gemaaktquote:
Ik ga het er ook niet meer over hebben , ik snap waar de TT omging , nu maar een bakje koffie , wie wil ?quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja sorry was aan het terug lezen zag later de waarschuwing, wilde alleen je vraag beantwoorden
Ik ga het er niet meer over hebben, ga een lekkere slagroom truffel in me mond doen
Hiske ook niet meer.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, heb er genoeg gemaakt
De Utopianen rennen massaal naar het rookhok
Volgens mij rookt alleen Brandon niet
Brandon voor mij de EVT winnaarquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat laatste.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik krijg de indruk dat Mylene al die tijd Jessie voor de gek heeft gehouden en bij de volgende nominaties vol op Jessie gaat en daarin Gerrit meekrijgt en misschien wel een Maris en Hiske...Die brief van Jens geeft mij dat gevoel.....Of droom ik nu...
Kun je ze opsturen....quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:58 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik ga het er ook niet meer over hebben , ik snap waar de TT omging , nu maar een bakje koffie , wie wil ?![]()
![]()
![]()
![]()
Oja, en Merel laat zich alleen onderdrukken als ze er wat aan overhoudt.quote:
Die indruk heb ik ook.... pas sinds zondag dat het duidelijker werdquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik krijg de indruk dat Mylene al die tijd Jessie voor de gek heeft gehouden en bij de volgende nominaties vol op Jessie gaat en daarin Gerrit meekrijgt en misschien wel een Maris en Hiske...Die brief van Jens geeft mij dat gevoel.....Of droom ik nu...
Daar zijn bij veel bewoners de schellen van de ogen gevallen afgelopen zondag met de stemmen van LexC en vooral het aplaus/gejuich daarna.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
O ja, die is ook gestopt, knap hoorquote:
Ja, die mag van mij ook winnen, niets mis mee, altijd aan Utopia gebouwdquote:
Exact .. onderdrukken is wat zij doetquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oja, en Merel laat zich alleen onderdrukken als ze er wat aan overhoudt.
Het zou wel een goeie zijn....quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die indruk heb ik ook.... pas sinds zondag dat het duidelijker werd
Als dat zo is dan respect
Het zou mij niet verbazen...Zou een masterplan zijn ....quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:00 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Daar zijn bij veel bewoners de schellen van de ogen gevallen afgelopen zondag met de stemmen van LexC en vooral het aplaus/gejuich daarna.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Doe maar thee, drink geen koffie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |