Ik begrijp je helemaal. Het gaat van kwaad tot erger hier.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:25 schreef Mjelleke het volgende:
Ik heb met verbazing hier teruggelezen en de uitspraken / aannames worden steeds erger. Ik ga me hier dus ook niet meer laten zien.
Heb ik ook zo vaak gezegd. Gewoon mee blijven posten en blijf je verbazen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:25 schreef Mjelleke het volgende:
Ik heb met verbazing hier teruggelezen en de uitspraken / aannames worden steeds erger. Ik ga me hier dus ook niet meer laten zien.
Ja, dat kan ook echt niet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:25 schreef Mjelleke het volgende:
Ik krijg ook geen verhelderend antwoordt op mijn vraag of ze gedwongen werd en dat zegt mij al genoeg.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal. Het gaat van kwaad tot erger hier.
was Lotus die dat zei : in ieder geintje zit een seintje. Lotus heeft ook tegen Jessie gezegd : ik ken jouw soort.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:29 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Jessie zegt en doet veel onder het mom van een "grapje"maar veel is geen geintje meer, in ieder geintje zit een seintje zei iemand al steeds. En gekke stemmetjes opzetten idem, dan zegt hij het niet maar zijn "alter" En daar komt hij steeds mee weg
Jan sukkel komt ook weer onder zijn steen vandaan kruipenquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens gezien, maar idd ze zal er net zo van genoten hebben als Jessie...
Daar gaan we hier niet over speculeren.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus Merel is verkracht door Jessie?......
Dan had ze haar bek open moeten trekken ,heeft ze anders ook geen moeite mee, ze wou maar al te graag, en ja, ik heb het ook gezien, na wat geflirt en gezoen duwde hij haar onder de dekens, was een lolletje, ze had ook meteen weer overeind kunnen komenquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:31 schreef Verida het volgende:
[..]
nou, dat is echt genieten voor een vrouw,, zonder ook maar enig voorspel of iets anders liefs, met je kop onder de dekens geduwd worden, snel pijpen en dan verder niets
quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:34 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
tut tut tut, dat is persoonlijk hoor, get a grip, please
Lotus, mooi en slimquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:30 schreef Verida het volgende:
[..]
was Lotus die dat zei : in ieder geintje zit een seintje. Lotus heeft ook tegen Jessie gezegd : ik ken jouw soort.
Lotus had hem goed door
Iets met meisjes en loverboys...Dan weet je wel waar het over gaat...Gm topper...quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:33 schreef PTLe het volgende:
Ik val net binnen met de streams , kan iemand mij vertellen waar ze naar luisteren ?
Ik respecteer Lavender en ga er niet meer over antwoorden....quote:
Lavender , kan jij mij vertellen waar dit allemaal over gaat ? ik val net binnen .quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar gaan we hier niet over speculeren.
Posts hierover worden genote en verwijderd.
Ow Dank je wel U2 en hoi kanjerquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Iets met meisjes en loverboys...Dan weet je wel waar het over gaat...Gm topper...
In de cos gaat het nergens over en op de streams gaat het over het misbruik van meisjes door loverboys...quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:36 schreef PTLe het volgende:
[..]
Lavender , kan jij mij vertellen waar dit allemaal over gaat ? ik val net binnen .
tja , ik weet dat dit heel erg is U2quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
In de cos gaat het nergens over en op de streams gaat het over het misbruik van meisjes door loverboys...
Het is heftig, maar het wordt teveel uitgemolken...Dit is een bekend probleem, net zoals pesten op scholen....Helaas niets nieuws...quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:38 schreef PTLe het volgende:
Ik heb het van heel dicht bij mee gemaakt , en dit is heel erg
Is het ook, maar niet gepresenteerd door een hypocriet nijlpaard zonder geweten of echt gevoel.....quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:38 schreef PTLe het volgende:
Ik heb het van heel dicht bij mee gemaakt , en dit is heel erg
Nee, want dat is verwijderd, dus daar gaan we nu niet weer over beginnen. Maar in zijn algemeenheid was het speculatie en dat aannemen voor waarheid en zo kun je mensen beschadigen en daar doen we hier niet aan en mag ook niet volgens de richtlijnen van FOK!quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:36 schreef PTLe het volgende:
[..]
Lavender , kan jij mij vertellen waar dit allemaal over gaat ? ik val net binnen .
quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:38 schreef PTLe het volgende:
[..]
tja , ik weet dat dit heel erg is U2
Ja en leugen op leugenquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal. Het gaat van kwaad tot erger hier.
Nee hoeft niet Lavender ik snap het nuquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, want dat is verwijderd, dus daar gaan we nu niet weer over beginnen. Maar in zijn algemeenheid was het speculatie en dat aannemen voor waarheid en zo kun je mensen beschadigen en daar doen we hier niet aan en mag ook niet volgens de richtlijnen van FOK!
Die knapen moeten gewoon hard aangepakt worden.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:41 schreef PTLe het volgende:
Ik weet van een meisje , die alles op de PC van haar Oma deed , en toen viel de politie binnen bij oma , en Oma haar PC werd in beslag genomen , omdat ze een knul op het spoor waren , met diefstal , en al de spullen bij het meisje in opslag gaf ,,,,,en wat er dan allemaal weer omheen gebeurt .
Hoek ze ......quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die knapen moeten gewoon hard aangepakt worden.
Het zit niet alleen bij die mannen ...quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die knapen moeten gewoon hard aangepakt worden.
Nope.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:44 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Okay .. topic was dus Merel is voor loverboys en vrouwenhandel .. juist?
En dat is wel heel verkeerd.......quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:44 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Okay .. topic was dus Merel is voor loverboys en vrouwenhandel .. juist?
Wat een onzin hier allemaalquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dat is wel heel verkeerd.......
Dit is toch de COS?quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
We hebben ook een SC als jullie dit onderwerp verder willen uitdiepen. Zolang het maar niet over de bewoners van Utopia gaat, want dat is laster.
Die Merel?quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:47 schreef PTLe het volgende:
Dit meisje wat aan het vertellen is , is die in Beeld geweest ?
Dit is een grapje.....er staat dat ze voor vrouwenhandel en loverboys is.......vandaar mijn antwoord.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een onzin hier allemaal
Merel roept zelf al maandenlang dat ze voor vrouwenhandel en seksuele uitbuiting strijdt
Het was nu niet op de streams maar is wel geweest.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja klopt. En dit is iets wat niet op de streams voorkwam, dus ook niet hier bespreken.
Nu niet over doorgaan. Het is klaar.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:49 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Het was nu niet op de streams maar is wel geweest.
Er staat toch nergens dat ze gedwongen wordt, er staat dat ze met haar kop onder de dekens geduwd werd. En dat gebeurde ook, hij had zijn masker op en duwt haar hoofd richting zijn knakworstje.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb ik ook zo vaak gezegd. Gewoon mee blijven posten en blijf je verbazen.
Kap nu eens....Punt is gemaakt.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:50 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Waar heb jij het over .. ik had het over wat er op de streams te zien is/was ... loverboys e.d
Dot....Ander onderwerp....quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er staat toch nergens dat ze gedwongen wordt, er staat dat ze met haar kop onder de dekens geduwd werd. En dat gebeurde ook, hij had zijn masker op en duwt haar hoofd richting zijn knakworstje.
ALs ze niet had gewild had ze het niet gedaan dat weet ik zeker
Maar het kwam wel heel raar over
Ik heb je geantwoord maar zag het later was slagroomtruffels aan het makenquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik krijg ook geen verhelderend antwoordt op mijn vraag of ze gedwongen werd en dat zegt mij al genoeg.
Als je het zelf ervaren hebt is het triest en zoiets draag je je hele leven bij je...Wat ik wel vind, dat dit al een helder verhaal is en dat de landelijke politiek hier iets mee moet doen, maar die hebben oordopjes in hun oren....Hard aanpakken die gasten....quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:51 schreef PTLe het volgende:
Het meisje waar ik het over had was 14 jaar , echt om te huilen .
[ afbeelding ]
Dus dat......quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:49 schreef puzziepie het volgende:
Klaar afgelopen doei![]()
Kan Merel zo weer verder met inwoners uitbuiten
Oeps, dat is dus een nadeel van terug lezen en gelijk antwoorden, dan zie je de waarschuwingen niet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar gaan we hier niet over speculeren.
Posts hierover worden genote en verwijderd.
Klopt, het moet dan echt iets heftigs geweest zijn. Ben benieuwd over wie het ging.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, dat is dus een nadeel van terug lezen en gelijk antwoorden, dan zie je de waarschuwingen niet.
Ja sorry was aan het terug lezen zag later de waarschuwing, wilde alleen je vraag beantwoordenquote:
Dank je, ga zo ff kijkenquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat de discussie over de inhoud van de brief achter een streamlock van tien minuten zat .....![]()
[ afbeelding ]
Mylène laat Gerrit de brief van Jens lezen.
x7ohrug
Alsof Merel te onderdrukken isquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, het moet dan echt iets heftigs geweest zijn. Ben benieuwd over wie het ging.
Mag ik ook een hapje...quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja sorry was aan het terug lezen zag later de waarschuwing, wilde alleen je vraag beantwoorden
Ik ga het er niet meer over hebben, ga een lekkere slagroom truffel in me mond doen
yep echt gevoel voor mij .quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Is het ook, maar niet gepresenteerd door een hypocriet nijlpaard zonder geweten of echt gevoel.....
Een harem? Of wattequote:Op dinsdag 26 november 2019 13:56 schreef ThunderBitch het volgende:
Als ze buiten is wil ze er meer mee doen.
Geloof je het zelf?
Ow, was al bang dat het over Jessie ging, de messias.quote:
Nee, gaat om sociaal doen en goodwill kweken bij de mensen.quote:
Ja hoor, heb er genoeg gemaaktquote:
Ik ga het er ook niet meer over hebben , ik snap waar de TT omging , nu maar een bakje koffie , wie wil ?quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja sorry was aan het terug lezen zag later de waarschuwing, wilde alleen je vraag beantwoorden
Ik ga het er niet meer over hebben, ga een lekkere slagroom truffel in me mond doen
Hiske ook niet meer.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, heb er genoeg gemaakt
De Utopianen rennen massaal naar het rookhok
Volgens mij rookt alleen Brandon niet
Brandon voor mij de EVT winnaarquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat laatste.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik krijg de indruk dat Mylene al die tijd Jessie voor de gek heeft gehouden en bij de volgende nominaties vol op Jessie gaat en daarin Gerrit meekrijgt en misschien wel een Maris en Hiske...Die brief van Jens geeft mij dat gevoel.....Of droom ik nu...
Kun je ze opsturen....quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:58 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik ga het er ook niet meer over hebben , ik snap waar de TT omging , nu maar een bakje koffie , wie wil ?![]()
![]()
![]()
![]()
Oja, en Merel laat zich alleen onderdrukken als ze er wat aan overhoudt.quote:
Die indruk heb ik ook.... pas sinds zondag dat het duidelijker werdquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik krijg de indruk dat Mylene al die tijd Jessie voor de gek heeft gehouden en bij de volgende nominaties vol op Jessie gaat en daarin Gerrit meekrijgt en misschien wel een Maris en Hiske...Die brief van Jens geeft mij dat gevoel.....Of droom ik nu...
Daar zijn bij veel bewoners de schellen van de ogen gevallen afgelopen zondag met de stemmen van LexC en vooral het aplaus/gejuich daarna.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
O ja, die is ook gestopt, knap hoorquote:
Ja, die mag van mij ook winnen, niets mis mee, altijd aan Utopia gebouwdquote:
Exact .. onderdrukken is wat zij doetquote:Op dinsdag 26 november 2019 13:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oja, en Merel laat zich alleen onderdrukken als ze er wat aan overhoudt.
Het zou wel een goeie zijn....quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die indruk heb ik ook.... pas sinds zondag dat het duidelijker werd
Als dat zo is dan respect
Het zou mij niet verbazen...Zou een masterplan zijn ....quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:00 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Daar zijn bij veel bewoners de schellen van de ogen gevallen afgelopen zondag met de stemmen van LexC en vooral het aplaus/gejuich daarna.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Doe maar thee, drink geen koffie...
Ze heeft ook geen respect voor zichzelf, waar ze Franny van beschuldigt, maar dat is een andere kant van het verhaal.quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Exact .. onderdrukken is wat zij doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |