Tadaaa.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:40 schreef zodeju het volgende:
Jessie is geen vrienden meer met deze Gerrit.....(die niet naar zijn pijpen danst) Tis maar dat we het weten.
Denk dat ze naar de eigenaren teruggaan.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:30 schreef freaky40 het volgende:
Vraag me af wanneer alle dieren daar van het terrein af moeten. Dat wordt ook nog wel een dingetje.
Dus jessie boosquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:40 schreef FreshFruit het volgende:
Resumee,Gerrit doet niet wat Jessie zegt.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:37 schreef Aggie46 het volgende:
Jessie wil de boot wel verkopen, maar niet op de manier waarop Ger het vroeg.
Zo kan je niet tegen me praten (zegt Jessie)
[ afbeelding ]
Vraag is alleen wanneer. Ik neem aan dat ze hier nog wel een TV momentje voor reserveren net als in 1 met die geiten en koeien.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat ze naar de eigenaren teruggaan.
Waar is deze zinloze bijdrage op gebaseerd?quote:
Hoorde je het? Ik verbaas me te pletterquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:41 schreef puzziepie het volgende:
Je moet alles aan ome Jessie uit kunnen leggen /lees verantwoorden
hehe op jouw schrijffout: dag mag.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waar is deze zinloze bijdrage op gebaseerd?
Ja, en dat niet alleen, dat verantwoorden moeten wel in Jessie straatje passen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:41 schreef puzziepie het volgende:
Dit is wie Jessie isquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hoorde je het? Ik verbaas me te pletter
Weet ik wel. Maar ik verbaas me er elke keer weer over.quote:
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:44 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Weet ik wel. Maar ik verbaas me er elke keer weer over.
En als je uitleg niet in zijn straatje ligt is het niet goed.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:41 schreef puzziepie het volgende:
Dat "punt" geeft zo'n gevoel van, bek houden ik heb gelijk. Snap je?quote:
Eensquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:45 schreef Shambles het volgende:
[..]
En als je uitleg niet in zijn straatje ligt is het niet goed.
Walgelijk ventje. 🤮🤮🤮🤮
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |