Tadaaa.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:40 schreef zodeju het volgende:
Jessie is geen vrienden meer met deze Gerrit.....(die niet naar zijn pijpen danst) Tis maar dat we het weten.
Denk dat ze naar de eigenaren teruggaan.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:30 schreef freaky40 het volgende:
Vraag me af wanneer alle dieren daar van het terrein af moeten. Dat wordt ook nog wel een dingetje.
Dus jessie boosquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:40 schreef FreshFruit het volgende:
Resumee,Gerrit doet niet wat Jessie zegt.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:37 schreef Aggie46 het volgende:
Jessie wil de boot wel verkopen, maar niet op de manier waarop Ger het vroeg.
Zo kan je niet tegen me praten (zegt Jessie)
[ afbeelding ]
Vraag is alleen wanneer. Ik neem aan dat ze hier nog wel een TV momentje voor reserveren net als in 1 met die geiten en koeien.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat ze naar de eigenaren teruggaan.
Waar is deze zinloze bijdrage op gebaseerd?quote:
Hoorde je het? Ik verbaas me te pletterquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:41 schreef puzziepie het volgende:
Je moet alles aan ome Jessie uit kunnen leggen /lees verantwoorden
hehe op jouw schrijffout: dag mag.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waar is deze zinloze bijdrage op gebaseerd?
Ja, en dat niet alleen, dat verantwoorden moeten wel in Jessie straatje passen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:41 schreef puzziepie het volgende:
Dit is wie Jessie isquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hoorde je het? Ik verbaas me te pletter
Weet ik wel. Maar ik verbaas me er elke keer weer over.quote:
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:44 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Weet ik wel. Maar ik verbaas me er elke keer weer over.
En als je uitleg niet in zijn straatje ligt is het niet goed.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:41 schreef puzziepie het volgende:
Dat "punt" geeft zo'n gevoel van, bek houden ik heb gelijk. Snap je?quote:
Eensquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:45 schreef Shambles het volgende:
[..]
En als je uitleg niet in zijn straatje ligt is het niet goed.
Walgelijk ventje. 🤮🤮🤮🤮
Ik denk dat het afscheid van dat varken en de geitjes wel even gepaard gaan met een tv momentje.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vraag is alleen wanneer. Ik neem aan dat ze hier nog wel een TV momentje voor reserveren net als in 1 met die geiten en koeien.
Het huisje staat al in de verkoop toch?quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:46 schreef Verida het volgende:
het huisje van shelley wordt angstvallig vrijgehouden, zgn voor b&b
het zou mij niets verbazen als de boot daadwerkelijk weg moet een dezer dagen en dat dan het koningskoppel in het huisje van shel moet.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:46 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Gaat straks wel door. Gerrit en Jessie zijn niet op speaking terms. Kwestie van tijd.
Schandelijk van mij. Mag ik je erop wijzen dat het dan "DAT" moest zijn in plaats van "DAAG"...Ben je weer op de hoogte.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:43 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
hehe op jouw schrijffout: dag mag.
De huisjes vallen toch als een kaartenhuis in elkaar als ze die verkopen????quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het huisje staat al in de verkoop toch?
Of dat gaat iig gebeuren
Zal wel een filmpje van komen, maar het is wel een aanrader...Ging even leuk los...quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:45 schreef Aggie46 het volgende:
Kees ister.
Kees doet aan karpervissen ( UTOPIA-2.0![]()
![]()
)
Ach ik ben maar een vreemde vogel. Vond het wel leuk om te schrijven.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Schandelijk van mij. Mag ik je erop wijzen dat het dan "DAT" moest zijn in plaats van "DAAG"...Ben je weer op de hoogte.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:49 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ach ik ben maar een vreemde vogel. Vond het wel leuk om te schrijven.
quote:
Is in de vergadering uitgebreid besproken.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
De huisjes vallen toch als een kaartenhuis in elkaar als ze die verkopen????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |