Prachtigquote:
quote:
Dat is goed mogelijk.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Juist,En misschien houden andere bewoners daar wel hun mond over.
Nou he. Zielig kleutertje met zijn pruillip.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:19 schreef danaqui het volgende:
Pak m Jessie pak m![]()
Wat valt Ger door de mand zeg
Echt hequote:Op dinsdag 26 november 2019 16:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou he. Zielig kleutertje met zijn pruillip.
Omdat die niet weet wat die zeggen moet hij blijft zuigenquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:21 schreef Poesjuh het volgende:
Jessie lacht gerrit weer uit mafklapper kapsones
Heb ik toen eens niet hier gelezen dat Ger met de gouden kooi helemaal weg was van Jaap en hem goed heeft bestuderen?quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:20 schreef Dotteke het volgende:
Goed zo Ger geen hem van katoen eindelijk wordt die engnekkerd van een Jessie aan gepakt
Mwa, andersom zou ook niet onlogisch zijn. Hoe je het ook wendt of keert, Ger heeft altijd meegelift op Jessie en gaat in de laatste week ineens principieel doen.quote:
Ik ook niet, het heeft geen eind. Ze zijn beiden kinderachtig bezig nu.quote:
Pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:22 schreef Dotteke het volgende:
Je bent een wandelend toneel stukje oprotten, zegt Ger tegen Jessie
[ afbeelding ]
Zou kunnen, ik heb geen ideequote:Op dinsdag 26 november 2019 16:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Heb ik toen eens niet hier gelezen dat Ger met de gouden kooi helemaal weg was van Jaap en hem goed heeft bestuderen?
Ik vindt juist dat Gerrit wel degelijk argumenten aanhaalt en ook treffend, alleen Jessie wil ze niet horen, daar zit hem de clou.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:21 schreef freaky40 het volgende:
Heerlijk om te zien, die non argumenten die Gerrit ten bedde spreid.
Dan snappen wij elkaar,ik vind dit echt niet leuk.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ook niet, het heeft geen eind. Ze zijn beiden kinderachtig bezig nu.
Zie meer angst bij Jessie, nog ff en hij schijt 7 kleuren stront van angstquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grappig! Ik zie precies het omgekeerde
Daar heeft Gerrit ook wel een punt. Jessie komt ook vrij denigrerend over.....quote:
Ik heb heel lang nagedacht of dit daadwerkelijk zo was in deze discussie maar moet tot de conclusie komen dat dit totaal niet het geval was....quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vindt juist dat Gerrit wel degelijk argumenten aanhaalt en ook treffend, alleen Jessie wil ze niet horen, daar zit hem de clou.
Ik vind dat Gerrit gelijk heeft.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:21 schreef freaky40 het volgende:
Heerlijk om te zien, die non argumenten die Gerrit ten bedde spreid.
Hebben wij dezelfde streams??quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:19 schreef danaqui het volgende:
Pak m Jessie pak m![]()
Wat valt Ger door de mand zeg
Staat mij zoiets van bij.quote:
Ik niet. Punt.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:24 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vind dat Gerrit gelijk heeft.
Ja meneer dacht met 2 vingers in zijn neus de winnaar te worden.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie meer angst bij Jessie, nog ff en hij schijt 7 kleuren stront van angst
Klopt mee eens, maar het is niet onwaarschijnlijk dat de markt van afgelopen weekend daar debet aan is geweest, dat hij dit gedrag nu vertoond.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwa, andersom zou ook niet onlogisch zijn. Hoe je het ook wendt of keert, Ger heeft altijd meegelift op Jessie en gaat in de laatste week ineens principieel doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |