Heb ik ook gespeeld ja.quote:Op dinsdag 26 november 2019 05:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je echt wil timen als een baas had je tribalwars moeten spelen.
Ok boomerquote:Op dinsdag 26 november 2019 07:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Beide nooit van gehoord. Nerdjes
Heb je nou weer niet geslapen?quote:
Klinkt als leugens!quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan is de sos niet van hem. Echt hoor
Daar ben ik veel te braaf voor.quote:
Even lezen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 08:54 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb een topic geopend in FEE
FEE / Black Friday
Ja.quote:
:squote:Op dinsdag 26 november 2019 09:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan is de sos niet van hem. Echt hoor
Snuiven en programmeren. Als een ekte ektequote:Op dinsdag 26 november 2019 09:06 schreef I het volgende:
[..]
Daar ben ik veel te braaf voor.
[..]
Even lezen.
[..]
Ja.
Ik ga nog liever dood.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Snuiven en programmeren. Als een ekte ekte
Als je zo doorgaat met niet slapen gaat dat vanzelf binnenkortquote:
Mwah, valt nog reuze mee deze maand. Tweede keer gok ik nu.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat met niet slapen gaat dat vanzelf binnenkort
Ik ken het. Soort van.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:28 schreef I het volgende:
[..]
Kan er weinig aan doen, helaas. Anders lag ik nu wel heerlijk te pitten.
Dat zou makkelijk zijn hèquote:Op dinsdag 26 november 2019 09:31 schreef I het volgende:
[..]Beetje jammer dat je voor zoiets niet gewoon een knop om kan zetten.
Gewoon gewenste slaap instellen inclusief diep en rem en dan elke dag uitgerust en vol energie wakker wordenquote:
Pff, genot.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon gewenste slaap instellen inclusief diep en rem en dan elke dag uitgerust en vol energie wakker worden
DBS?quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:41 schreef I het volgende:
[..]
Pff, genot.![]()
Nog even vijftig jaar wachten, dan moet zoiets wel mogelijk zijn met DBS.
Zit al weer 2 uur aanwezig te zijnquote:Op dinsdag 26 november 2019 09:29 schreef I het volgende:
Ben wel benieuwd of @:Solotovski het nog gaat redden op tijd op z'n werk te zijn.
Koekoek. Doe je netjes.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zit al weer 2 uur aanwezig te zijn
Dat kan niet eerder?quote:
Wat een onzin. Had ik vorige week moeten wetenquote:
Ik ben eerder blauw dan jij vriendquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:18 schreef Kiid het volgende:
Ik ben nog steeds niet blauw
Had nu toch wel een keertje verwacht
quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat een onzin. Had ik vorige week moeten weten
Dan hadden ze dat gat in m'n hoofd kunnen gebruiken om erbij te kunnen
Ik maak dit jaar wel een goede kans denk ik. Ben een stuk volwassener, lig goed in de groep en werk vanuit een schone leiquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik maak dit jaar wel een goede kans denk ik. Ben een stuk volwassener, lig goed in de groep en werk vanuit een schone lei
als zelfs tjacka weer mod kan worden, is alles mogelijk ..quote:
Is ook wel waarquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als zelfs tjacka weer mod kan worden, is alles mogelijk ..
Mensen zien mij gewoon al als modquote:Op dinsdag 26 november 2019 10:09 schreef Trending het volgende:
Okay, nieuwe poging aangezien moderator "I" mijn vorige topic als spam markeerde terwijl ik deze bewust heb geplaatst in "General Chat" i.p.v. "Mens erger je niet'.
Anyway nu in ieder geval zonder websitevermelding.
Goedemorgen!
Ik ben op zoek naar mensen die opmerkelijke, boeiende en trending video's willen plaatsen op [naam website geheim]. Bij elke video moet er een (kort)onderschrift worden geplaatst en je krijgt per geplaatste video een vergoeding. Nu ben ik dus op zoek naar enkele personen die hier graag bij willen ondersteunen.
Lijkt dit je leuk of wil je meer info?
Ik hoor het graag!
Zo beter "I"
?
Maar dat ben je niet hahaahahahquote:
Nog niet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 12:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Maar dat ben je niet hahaahahah
Jeetje. Dat klinkt wel heel zwaarmoedig hoor.quote:Op dinsdag 26 november 2019 12:37 schreef I het volgende:
[..]
Ik zie de lol er inmiddels niet meer echt van in.
Van alles te klagenquote:
Ook weer fruitig?quote:
Nog altijd 'fris en fruitig'?quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik snap die uitdrukking nooit zo goed.
Douchegel met fruitgeur?quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik snap die uitdrukking nooit zo goed.
Wat enigquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:07 schreef GGMM het volgende:
Ik heb besloten alvast mijn feest-UI te dragen.
@:lenny_Leonard
Wat een geweldig nieuws.quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:07 schreef GGMM het volgende:
Ik heb besloten alvast mijn feest-UI te dragen.
@:lenny_Leonard
Heb zelf al meerdere pogingen gedaan, mutsje op de blauwe cirkel, mutsje op het puntje op de i, maar nope. Waardeloos.quote:
Het laten sneeuwen in je U i?quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:21 schreef I het volgende:
[..]
Heb zelf al meerdere pogingen gedaan, mutsje op de blauwe cirkel, mutsje op het puntje op de i, maar nope. Waardeloos.
Ben je toch ook?quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:28 schreef I het volgende:
[..]
Lijkt het dan niet heel erg op een misvormde drol?
Ja, dat is waar.quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:28 schreef I het volgende:
[..]
Lijkt het dan niet heel erg op een misvormde drol?
Nee, dat moeten we niet willen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.
Straks denken mensen dat je Tjacka bent. (lol)
Echt een drolliequote:Op dinsdag 26 november 2019 14:43 schreef I het volgende:
[..]
Dat ik misvormd ben, tot daar aan toe. Maar een drol?
Door je topic?quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:59 schreef Fushia2 het volgende:
@:flippiee
ben nog steeds helemaal in shock en in de war
![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:18 schreef I het volgende:
[..]
Je kan het gewoon uitzetten in je settings hè.
bemoei je eens nietquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:18 schreef I het volgende:
[..]
Je kan het gewoon uitzetten in je settings hè.
Gaat om het funny gesprekje die we nadien nog hadden.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het een zeer sterk en daadkrachtig optreden van Flip.
Mijn complimenten @:flippiee
Ik ken jou helemaal niet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:20 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Gaat om het funny gesprekje die we nadien nog hadden.![]()
Jij mag mij echt niet he![]()
Bedankt, GGMMquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het een zeer sterk en daadkrachtig optreden van Flip.
Mijn complimenten @:flippiee
dm alert?quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:23 schreef I het volgende:
[..]
Nu ga je uitzoeken hoe je die dingen uit kan zetten.
https://forum.fok.nl/user/edit_prefs#overigquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ooooooh kan dit echt? Waar???????
#FREEZWARTEPIET #SAYNOTORACISM
thx bro, voel me gelijk beterquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:27 schreef I het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/edit_prefs#overig
Oh ik dacht uitzetten van het ontvangen van DM's van mijquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:27 schreef I het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/edit_prefs#overig
Die mag je altijd sturen baby girlllll. Anyday, anytimequote:Op dinsdag 26 november 2019 15:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ik dacht uitzetten van het ontvangen van DM's van mij
Kan ook geregeld wordenquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ik dacht uitzetten van het ontvangen van DM's van mij
Trouwens, ik zag onlangs echt een knappe/geile/fantastische/verbluffend mooi ginger meisjequote:
Daar zijn zeker wel een flink aantal mooie exemplaren van ja.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:33 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Trouwens, ik zag onlangs echt een knappe/geile/fantastische/verbluffend mooi ginger meisje![]()
Heb echt effe gestaard.
Daar is @haags_kwartiertje meer expert in.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kun je ook een vakantie naar de Bahamas regelen?
Ze leek echt op een engeltje met haar fantastische ogen,lippen en vooral billenquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:41 schreef I het volgende:
[..]
Daar zijn zeker wel een flink aantal mooie exemplaren van ja.
Engeltjes hebben wel mooie billen idd.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:44 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ze leek echt op een engeltje met haar fantastische ogen,lippen en vooral billen
Zo bijzonder is de Bahama's niet.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kun je ook een vakantie naar de Bahamas regelen?
zijn*quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo bijzonder is de Bahama's niet.
Daarom, 't moet wel een engeltje zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind mooi karakter veel belangrijker
Je moet wat he als je manlet bentquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
WHAT IS LOVEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:56 schreef naatje_1 het volgende:
BABY DON'T HURT ME, DON'T HURT ME, NO MORE
Zeker nu je zelf fysiek achteruit gaat.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn allebei te smerig om op te etenquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:07 schreef naatje_1 het volgende:
FEE / [KLB] Kruidnoten vs pepernoten
Deze heeft even een kick gekregen
In welk onderdeel van het proces? Moest je afknijpen? Net begonnen?quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:07 schreef I het volgende:
Godverdomme man. Zit je te schijten, word je gebeld.
Soms moet je je act vernieuwen. Anders eindig ik als @KingRolandquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zeker nu je zelf fysiek achteruit gaat.
Waar is de tijd van je bikini bridge onzin
Oh ja. Dan maar doen alsof je lelijk bent en in ene om innerlijk geeftquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Soms moet je je act vernieuwen. Anders eindig ik als @:kingroland
Was halverwege.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In welk onderdeel van het proces? Moest je afknijpen? Net begonnen?
Grote vraag is, wat heb je gedaan.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:11 schreef I het volgende:
Zo stom. Zit je de hele middag al te wachten op een telefoontje. Ga je net even lekker relaxed op de pot zitten, en nét op dat moment.
Opnemen op t toilet is sowieso geen optie, dat galmt en dan krijg je sowieso een ongemakkelijk gesprek. Dus opgehouden en snel hups met broek op de enkels naar de woonkamer gestrompeld om vervolgens snoeihard op de grond te vallen en met m'n kin op de vloeg de telefoon op te nemen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Grote vraag is, wat heb je gedaan.
Opgenomen en verder gegaan met wat je aan het doen was op de toilet.
De boel opgehouden en opgenomen.
De boel laten gaan en telefoon laten gaan
Is niet doen alsof. Verander gewoonquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ja. Dan maar doen alsof je lelijk bent en in ene om innerlijk geeft
Kijk dan ook uitquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:15 schreef I het volgende:
[..]
Opnemen op t toilet is sowieso geen optie, dat galmt en dan krijg je sowieso een ongemakkelijk gesprek. Dus opgehouden en snel hups met broek op de enkels naar de woonkamer gestrompeld om vervolgens snoeihard op de grond te vallen en met m'n kin op de vloeg de telefoon op te nemen.
Schaamteloosquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb meerdere malen telefoongesprekken op het toilet gehad, ook in geval van poeperij
Bitterbal erbij. Het goede levenquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb meerdere malen telefoongesprekken op het toilet gehad, ook in geval van poeperij
I vindt dat maar matigquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:21 schreef naatje_1 het volgende:
Een frikandel draaien en een bitterbal eten, wat wil een mens nog meer
Het erge is, ik zie dit ook nog voor mequote:Op dinsdag 26 november 2019 16:15 schreef I het volgende:
[..]
Opnemen op t toilet is sowieso geen optie, dat galmt en dan krijg je sowieso een ongemakkelijk gesprek. Dus opgehouden en snel hups met broek op de enkels naar de woonkamer gestrompeld om vervolgens snoeihard op de grond te vallen en met m'n kin op de vloeg de telefoon op te nemen.
Ohhh interessantquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is niet doen alsof. Verander gewoon
quote:
Waar is jouw FEE-UI?quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het erge is, ik zie dit ook nog voor me
[..]
Ohhh interessant
[..]
Zal best een heftig beeld zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het erge is, ik zie dit ook nog voor me
hou je bek!quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Soms moet je je act vernieuwen. Anders eindig ik als @:kingroland
@capuchon_jongen heeft vast wel een tip hiervoorquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:35 schreef naatje_1 het volgende:
Zo'n touw in de muts van je trui die er tijdens het wassen uitgaat en je er vervolgens weer met veel moeite in moet stoppen
@Belgquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:capuchon_jongen heeft vast wel een tip hiervoor
Saaiquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben bang dat iemand mijn Ronaldo gifje verpest
Ander gifje nemen?quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben bang dat iemand mijn Ronaldo gifje verpest
Boeiendquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ronaldo is toch over de hill. En een verkrachter schijnt het
Zo te zien is het je gelukt.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:44 schreef Flippiee het volgende:
Kun je op mobiel makkelijk wijzigen naar een andere UI?
Bedankt!!quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo te zien is het je gelukt.
Leuke UI
Daaromquote:
Behalve mortiiquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:47 schreef Amarantha het volgende:
Allemaal een feestdagenUI, gezellig.
Stalin was een knappe manquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb de allermooiste ui van heel fok
Beetje pep genomen?quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:55 schreef Solotovski het volgende:
3 uur geslapen vannacht maar ik voel me het mannetje hoor
Ik ga vegetarisch eten dat voelt wel als een enorm gat zoquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow ik at net ook kip, komt wel dichtbij zo.
Nep kip? Dan hoor je er toch beetje bij.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga vegetarisch eten dat voelt wel als een enorm gat zo
Wat kunnen we doen om deze verwoestende kloof te dichten?quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga vegetarisch eten dat voelt wel als een enorm gat zo
Nee dat dan weer nietquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nep kip? Dan hoor je er toch beetje bij.
Kipnuggets voor mij bestellenquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat kunnen we doen om deze verwoestende kloof te dichten?
Ok, zal ik doen. Wanneer ben je hier?quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet
[..]
Kipnuggets voor mij bestellen
Eeeuhquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ok, zal ik doen. Wanneer ben je hier?
Lekker hequote:
Na al die jaren, zo spontaanquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat je stiekem verliefd op me bent
Wel raar, want ben al verliefd op mijn vriendquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben een nieuw mens dus zou niet raar zijn
Oh dat is chillquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ook, maar volgens buienradar is dan de regen gelukkig al opgehouden
Geen polyamoreus persoon?quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel raar, want ben al verliefd op mijn vriend
[..]
Zeker wel!quote:Oh dat is chill
Nopequote:Op dinsdag 26 november 2019 17:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen polyamoreus persoon?
[..]
Zeker wel!
Kijk hem jaloers zijn op BrabantGod dan.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar hoeft het ook niet te regenen om alsnog grijs en grauw te zijn.
Geen jaloezie hier hoorquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kijk hem jaloers zijn op BrabantGod dan.
Maar die heb je toch verzonnenquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel raar, want ben al verliefd op mijn vriend
[..]
Oh dat is chill
Doetjequote:Op dinsdag 26 november 2019 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee want dan word ik gekickt
@:skysherrif @:GGMM @:I @:Amarantha
leuke uiquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Valse mention naar @skysherrifquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
@Solotovski is net wakker zo te zienquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:25 schreef Kiid het volgende:
Hmmm nog niet mod. Denk dat er iemand ligt te slapen
Net wakkerquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:solotovski is net wakker zo te zien
Ik kom zekerquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:26 schreef Kiid het volgende:
Nog slechts luttele dagen voordat jullie boy zijn bday gaat vieren
Jullie zijn ALLEN uitgenodigd
Had je maar een glazen bolquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
Had wat aandelen verkocht omdat ze zoveel gestegen zijn stijgt het nog even 15 euro per stuk verder fml
Dat is verrekte klote jaquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
Had wat aandelen verkocht omdat ze zoveel gestegen zijn stijgt het nog even 15 euro per stuk verder fml
quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
?quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
en ook niet de domste
( @:flippiee )
damn entrepeneur naatjequote:Op dinsdag 26 november 2019 18:48 schreef naatje_1 het volgende:
Ik was even bang dat mijn beleggingen minder zouden zijn, maar dat valt alleszins mee
Op zich wel skyvriendquote:Op dinsdag 26 november 2019 18:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Goede dag gehad vandaag, flipvriendin
Denk eerder mad als blijkt dat je geen mod wordt, dan hebben we pas motquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:36 schreef Kiid het volgende:
En dan moet ik nog mod worden binnenkort, moet je nagaan
quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk eerder mad als blijkt dat je geen mod wordt, dan hebben we pas mot
Wat emogif je me nou weer joh jeetjeminaquote:
Ja sorryquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat emogif je me nou weer joh jeetjemina
LilyCreads heeft een nieuw filmpjequote:Op dinsdag 26 november 2019 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat emogif je me nou weer joh jeetjemina
Die had ik allang gezien ouwe reus.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
LilyCreads heeft een nieuw filmpje
Daar hoef ik gelukkig niet over in te zittenquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk eerder mad als blijkt dat je geen mod wordt, dan hebben we pas mot
Lekker meisje, niks mis mee.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die had ik allang gezien ouwe reus.
Dat schijnt het moeilijkste woord te zijn ja.quote:
Wel jammer dat ze niet heeft gereageerd op je liefdesverklaring.quote:
SORRY SEEMS TO BE THE HARDEST WORDquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat schijnt het moeilijkste woord te zijn ja.
Huh?quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze niet heeft gereageerd op je liefdesverklaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |