Dat is inderdaad wel goed advies. Ik houd voor veel elektronica ook Tweakers in de gaten.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:37 schreef vosss het volgende:
Zeker met die black Friday bullshit iets om in de gaten te houden. Of het dus daadwerkelijk goedkoper/aanbieding is.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:55 schreef Scrapyard het volgende:
Ik dacht dat black friday echt voor stunt-deals was (40+% korting). Nu doen ze gewoon aan laffe aanbiedingen met 20% korting (als het al korting is). Vind ik niet black friday waardig.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:37 schreef vosss het volgende:
Zeker met die black Friday bullshit iets om in de gaten te houden. Of het dus daadwerkelijk goedkoper/aanbieding is.
Denk om meer consumptie te genererenquote:Op woensdag 27 november 2019 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik doe niet mee met deze onzin. Waarom zijn er überhaupt weekdeals onder de naam van black friday?
Dat is wel beetje jammer jaquote:Op donderdag 28 november 2019 15:52 schreef Soopaflyism het volgende:
Stelletje oplichters bij Aaitje![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ link | afbeelding ]
Lastig te zeggen wat verstandig isquote:Op donderdag 28 november 2019 18:37 schreef F1gamer het volgende:
Ik twijfel of ps4 wil aanschaffen of niet, want de ps5 komt ergens volgend jaar uit. Dus misschien beter te gaan voor de ps5
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |