Heb ik ook gespeeld ja.quote:Op dinsdag 26 november 2019 05:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je echt wil timen als een baas had je tribalwars moeten spelen.
Ok boomerquote:Op dinsdag 26 november 2019 07:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Beide nooit van gehoord. Nerdjes
Heb je nou weer niet geslapen?quote:
Klinkt als leugens!quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan is de sos niet van hem. Echt hoor
Daar ben ik veel te braaf voor.quote:
Even lezen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 08:54 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb een topic geopend in FEE
FEE / Black Friday
Ja.quote:
:squote:Op dinsdag 26 november 2019 09:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan is de sos niet van hem. Echt hoor
Snuiven en programmeren. Als een ekte ektequote:Op dinsdag 26 november 2019 09:06 schreef I het volgende:
[..]
Daar ben ik veel te braaf voor.
[..]
Even lezen.
[..]
Ja.
Ik ga nog liever dood.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Snuiven en programmeren. Als een ekte ekte
Als je zo doorgaat met niet slapen gaat dat vanzelf binnenkortquote:
Mwah, valt nog reuze mee deze maand. Tweede keer gok ik nu.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat met niet slapen gaat dat vanzelf binnenkort
Ik ken het. Soort van.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:28 schreef I het volgende:
[..]
Kan er weinig aan doen, helaas. Anders lag ik nu wel heerlijk te pitten.
Dat zou makkelijk zijn hèquote:Op dinsdag 26 november 2019 09:31 schreef I het volgende:
[..]Beetje jammer dat je voor zoiets niet gewoon een knop om kan zetten.
Gewoon gewenste slaap instellen inclusief diep en rem en dan elke dag uitgerust en vol energie wakker wordenquote:
Pff, genot.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon gewenste slaap instellen inclusief diep en rem en dan elke dag uitgerust en vol energie wakker worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |