quote:Op zondag 24 november 2019 10:27 schreef FranticDJ het volgende:
Mooi was ook nog wel dat er op een gegeven moment een kinder ledikant stond voor de doggen om op te slapen. En mevrouw de Malteser had een eigen mandje.
Naja er stonden 5 jankende doggen naast 't ledikant en het kleine mandje was leeg. Want ook daar mochten ze niet in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 november 2019 10:37 schreef FranticDJ het volgende:
Die grijze is echt huge, of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die 2 vriendjes van Dora zijn dus ook zo groot.... Ze moet niet voor niks op d'r achterpoten staan om erbij te kunnen.quote:Op zondag 24 november 2019 10:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Die grijze is echt huge, of niet?
Normaal voor een teefje. Reutjes worden gemiddeld nog iets (10-15cm schofthoogte) groter, die laatste blonde die ik postte in mn eerdere post was vrij klein voor een reu.quote:Op zondag 24 november 2019 10:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Die grijze is echt huge, of niet?
True, ik ben er nog wel een paar keer langsgeweest en het lijnenspel is wel heeeel gaaf gedaan. Volgens mij was het toen om het station heen nog steeds niet af.quote:Op zondag 24 november 2019 10:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat is fijn @:Candaasje. Voor iedereen ook?
Wat een leuke honden, maar wel enorm zeg![]()
Zo te lezen hadden velen geen lekkere nacht. Maar Jagär en de Duutser in ieder geval een rustige.
@:Lonaa, station Arnhem is nu echt mooi geworden. Toen ik het eerste ontwerp zag dacht ik dat de ontwerper opgesloten moest worden. Maar echt, als je aan komt fietsen en je loopt er door is het echt "wauw". Vrienden van mij maken daar ook de mooiste foto's, gebruik makend van de lijnen.
quote:Op zondag 24 november 2019 10:50 schreef Candaasje het volgende:
Ja het vult de ruimte wel ja![]()
Maar heel toffe honden
Trouwens, Fok!wet: ik krijg net een appje van famielid waar we kerst vieren. Ze vind het wel een leuke uitdaging om het hele diner veganistisch te doen.![]()
(We hebben echt niks gezegd of gevraagd hč. Misschien maar goed ook. Soms lopen dingen gewoon heel fijn! )
Wat een opluchtingquote:Op zondag 24 november 2019 10:50 schreef Candaasje het volgende:
Maar heel toffe honden
Trouwens, Fok!wet: ik krijg net een appje van famielid waar we kerst vieren. Ze vind het wel een leuke uitdaging om het hele diner veganistisch te doen.![]()
(We hebben echt niks gezegd of gevraagd hč. Misschien maar goed ook. Soms lopen dingen gewoon heel fijn! )
Ik vind het wel een koud station. Het kan er flink doorwaaien. Je hebt er niet zo veel beschutting. Gelukkig zijn er wel van die glazen wachthokjes op de perrons.quote:Op zondag 24 november 2019 10:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo te lezen hadden velen geen lekkere nacht. Maar Jagär en de Duutser in ieder geval een rustige.
@:Lonaa, station Arnhem is nu echt mooi geworden. Toen ik het eerste ontwerp zag dacht ik dat de ontwerper opgesloten moest worden. Maar echt, als je aan komt fietsen en je loopt er door is het echt "wauw". Vrienden van mij maken daar ook de mooiste foto's, gebruik makend van de lijnen.
Zuurkool met paardenbloemlikeur.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Experiment: Zuurkool mee aanmaken.
Ergste wat je kan gebeuren is dat je de zuurkool OOK weg kunt flikkeren
quote:Op zondag 24 november 2019 10:50 schreef Candaasje het volgende:
Maar heel toffe honden
We hadden er 1 die wat misvormde lippen had.. Die kwijlde ook enormquote:Op zondag 24 november 2019 10:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat voor sleedoornen gebruik jij? Ouderwetse zuurbekjes of wilde pruimen?quote:Op zondag 24 november 2019 11:01 schreef Zilverberk het volgende:
Mogguh
Teruglezend..
[..]
Zuurkool met paardenbloemlikeur.
Wat fijn zeg!quote:Op zondag 24 november 2019 10:50 schreef Candaasje het volgende:
Maar heel toffe honden
Degenen die hier langs de doorgaande weg groeien.quote:Op zondag 24 november 2019 11:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat voor sleedoornen gebruik jij? Ouderwetse zuurbekjes of wilde pruimen?
Leuk!quote:Op zondag 24 november 2019 11:20 schreef Myraela het volgende:
Hij staat gewoon al.![]()
![]()
![]()
Ik ben dit jaar begonnen aan de ballen met eetthema en dat gaat best goed.Ik heb nu een burger, patatje, hotdog, rookworst, stroopwafel, croissant, sushi, wok, bier, avocado en pizza.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bitterbal zelf makenquote:Op zondag 24 november 2019 11:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die zoek ik nog, tips zijn welkom.
Die niet maar deze wel https://annetravelfoodie.com/kerstballen-voor-foodies/quote:Op zondag 24 november 2019 11:23 schreef Myraela het volgende:
Als er ergens een frikandel speciaal bal is, ik hou mezelf aanbevolen.
quote:Op zondag 24 november 2019 11:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die niet maar deze wel https://annetravelfoodie.com/kerstballen-voor-foodies/
Ja, maar de meeste zijn echt veel te duur.quote:Op zondag 24 november 2019 11:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Die niet maar deze wel https://annetravelfoodie.com/kerstballen-voor-foodies/
Jupquote:Op zondag 24 november 2019 10:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Komt vast goed. En anders vind ik het gebaar al zo supertof dat ik hoe dan ook de schalen leeg-eet. Dat snap jequote:
Ja, eigenlijk wel. Nu voel ik me geen drammer, en heb toch mijn zinquote:
Heel speciale, unieke kunst. Vast heel duurquote:Op zondag 24 november 2019 11:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
We hadden er 1 die wat misvormde lippen had.. Die kwijlde ook enorm
Stond je naar een schilderij te kijken, en zag je een opvallende structuur.. Wat dus een gedroogde klodder bleek te zijn
Helaas werden ze niet zo oud (jaar of 8 gemiddeld..), in tegenstelling tot 't maltezer vuilnisbakkie wat 17 is geworden.
Ja, goede ja. Ik loop dat altijd te roepen, maar zou het zelf wat vaker moeten toepassen. Echt wel : Yquote:Op zondag 24 november 2019 11:11 schreef Blues het volgende:
@:Candaasje wat een leuke surprise, vind ie vast leuk.Enneh NIVEA
![]()
heb ik ook veel van geleerd
Oh tof, een thema boom!quote:Op zondag 24 november 2019 11:20 schreef Myraela het volgende:
Hij staat gewoon al.![]()
![]()
![]()
Ik ben dit jaar begonnen aan de ballen met eetthema en dat gaat best goed.Ik heb nu een burger, patatje, hotdog, rookworst, stroopwafel, croissant, sushi, wok, bier, avocado en pizza.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check. M'n oom had ook zo'n apparaat. Altijd vrolijk dus hevig kwispelend. Als je dan voortdurend ergens tegenaan slaat gaat het vanzelf bloeden. Dus allemaal vlekken op de muren enzoquote:Op zondag 24 november 2019 10:08 schreef Tele6 het volgende:
Ze hebben zichzelf meerdere keren op ontzettend suffe manieren verwond
Haai!quote:Op zondag 24 november 2019 10:55 schreef Lot_1 het volgende:
Candaasje, als het gaat om doorgefokte honden, weet ik nooit wat verstandig is. Als ik ooit een hond wil zou ik een gezonde hond willen en met mijn boerenverstand lijkt het me dat een kruising/vuilnisbakken ras gezonder is. Maar dan heb je meestal een fokker die veel nonchalanter fokt (een nestje voor de gezelligheid) en een minder zorgvuldige aanpak heeft. Een fokker als MissIsis fokt met zeer veel zorgvuldigheid en levert ook relatief gezonde dieren af, ondanks dat het labrador-ras veel gezondheidsproblemen kent. Heb jij hier een visie op? Of één van je proffen?
Hoe sta je überhaupt tegenover honden als huisdier?
edit: ik bedenk me dat je vast sowieso tegen het fokken van dieren bent
Tsja, dan weet ik nog niksquote:Op zondag 24 november 2019 11:13 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Degenen die hier langs de doorgaande weg groeien.
Echt net zweepslagen jaquote:Op zondag 24 november 2019 11:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Check. M'n oom had ook zo'n apparaat. Altijd vrolijk dus hevig kwispelend. Als je dan voortdurend ergens tegenaan slaat gaat het vanzelf bloeden. Dus allemaal vlekken op de muren enzo![]()
Hij heeft nu een cane corso. Zelfde soort staart. Nou het venijn zit hem letterlijk in de staart want dat best slaat je altijd tussen de benen
Oeh leuk, mooi startpuntquote:Op zondag 24 november 2019 11:36 schreef Myraela het volgende:
Fijn Candaasje.
Ik ga dit jaar ook een plantaardige kerstdag proberen. Niet bij mijn familie, maar wel alleen met mijn vriend. Vind het wel een leuke uitdaging voordat we vanaf het nieuwe jaar thuis helemaal plantaardig proberen te gaan.
Koffie kopjes lancerenquote:Op zondag 24 november 2019 11:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Check. M'n oom had ook zo'n apparaat. Altijd vrolijk dus hevig kwispelend. Als je dan voortdurend ergens tegenaan slaat gaat het vanzelf bloeden. Dus allemaal vlekken op de muren enzo![]()
Hij heeft nu een cane corso. Zelfde soort staart. Nou het venijn zit hem letterlijk in de staart want dat best slaat je altijd tussen de benen
Die is mooi jaquote:Op zondag 24 november 2019 11:40 schreef Myraela het volgende:
Vondels heeft ook echt te toffe ballen.Deze avocado toast is echt te leuk.
[ afbeelding ]
Bij de (flying) tiger hebben ze nu ook hele leuke! Een groot deel ook eetthema. En daar zijn ze maar 2 tot 5 euro ofzo.quote:Op zondag 24 november 2019 11:40 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, meteen even de folder opgezocht. Heel tof! Daar moet ik snel eens langs.quote:Op zondag 24 november 2019 12:00 schreef Aure het volgende:
[..]
Bij de (flying) tiger hebben ze nu ook hele leuke! Een groot deel ook eetthema. En daar zijn ze maar 2 tot 5 euro ofzo.
Ze hebben ook kerstballen in de vorm van een suikerspinautomaat en kauwgomballenautomaatquote:Op zondag 24 november 2019 12:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oeh, meteen even de folder opgezocht. Heel tof! Daar moet ik snel eens langs.
Nou ja je loopt wel een beetje een risico op een kerstballenimago op die manier natuurlijkquote:Op zondag 24 november 2019 12:14 schreef Myraela het volgende:
Ik vind de andere vormpjes ook leuk. Misschien geef ik dit jaar gewoon iedereen een kerstbal die bij hun past. Voor m'n neefje het drumstel, voor mijn zwager de zaag, nichtje een lieveheersbeestje, is toch tof.Of sla ik door in mijn kerstballengekte.
Mijn boom staat al in november. Mensen vinden mij allang een kerst-gekkie.quote:Op zondag 24 november 2019 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja je loopt wel een beetje een risico op een kerstballenimago op die manier natuurlijk
Dan hoort dit er alleen maar bij gewoonquote:Op zondag 24 november 2019 12:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn boom staat al in november. Mensen vinden mij allang een kerst-gekkie.
Ik stond bij de primark en daar hadden ze ook leuke.quote:Op zondag 24 november 2019 11:40 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
De altijd goede Italiaan in Haarlem is https://www.laforca.nl/quote:Op zondag 24 november 2019 12:25 schreef AnneX het volgende:
@:golfer: waar was de goede italiaan in Haarlem? Moet je reserveren, denk ik.
Dank.quote:Op zondag 24 november 2019 12:31 schreef golfer het volgende:
[..]
De altijd goede Italiaan in Haarlem is https://www.laforca.nl/
Ik zou voor alle zekerheid wel even reserveren.
Haha, app ik het door: Is er elders al gereserveerd🤪quote:Op zondag 24 november 2019 12:31 schreef golfer het volgende:
[..]
De altijd goede Italiaan in Haarlem is https://www.laforca.nl/
Ik zou voor alle zekerheid wel even reserveren.
Commitment!quote:Op zondag 24 november 2019 12:25 schreef AnneX het volgende:
Lastig hoor, om er tussen te springen met al die verschillende onderwerpen , die voorbij komen na een dagje.
De kerstboom van Myraela: beetje vroeg en zeer creatief!
De speaker voor de prof van Candaasje oķk creatief.
Vraagje: vinden de bedeesde belgische studenten het vanzelfsprekend om “ mee” te doen?
Korte nachten, beroerde nachten ...komt altijd wel voorbij. Vervelend.
De sch.familie van P.![]()
De foto van B.’s Sinterklaas is inderdaad een tijdsbeeld.![]()
Suikerbrood deze week is met pepernoot en chocola. De helft resteert sinds gister.
En waar halen jullie de sinterklaas en piet icoontjes vandaan?
Zijn die alleen op fok te gebruiken?
De ipad troubles zijn nog niet opgelost.![]()
Het ding wil geen cc / bcc adreslijst openen.
Vanmiddag sociaal doen in de buurt van Boesingheliede.
@:golfer: waar was de goede italiaan in Haarlem? Moet je reserveren, denk ik.
#MEGApost.![]()
Waar dan?quote:Op zondag 24 november 2019 12:38 schreef AnneX het volgende:
Haha, app ik het door: Is er elders al gereserveerd🤪
Hoor ik vanmiddag wel...quote:Op zondag 24 november 2019 12:47 schreef golfer het volgende:
@:AnneX: de altijd goede Italiaan in Haarlem is La
[..]
Waar dan?
Ik heb hier alweer bijna een jaar een blauwe kerstster op de voordeurquote:Op zondag 24 november 2019 12:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Commitment!![]()
En nee, Belgische studenten doen over het algemeen niet mee. De enige 2 die het wel doen, zijn een huisgenoot van mij, en een vriendin die zeer gedreven is.
Maar ik moet zeggen dat het aantal actieve NL-ers ook wel op 1 hand te tellen is. En ik neem er denk ik 4 vingers van in![]()
@:Blues: ik zie nu je foto pas. Maar zo'n sfeer, dat hadden we wij ook. Heerlijk!Kerstballengekte! Ik vind het wel een leuk idee hoor!
(Maar ik ben ook wel iemand die een ovenhandschoen in de vorm van een gingerbreadman aan de koelkastdeur heeft hangen, het hele jaar rond. En een Pieter Post en Oscar knuffeltje op het bureau heeft, en een Wall-E lego-model, en een Mickey-in-een-vliegtuig (antiek, hout). Dus tsjaIk weet niet of je op mij moet af gaan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 november 2019 12:55 schreef Candaasje het volgende:
Zo, kubus is klaar. Of althans, ik moet nog even een 'titel' bedenken voor boven de microfoon.
Maar de laatste 3 vakken heb ik opgevuld met tekst; 2 uitspraken die gemiddeld 70x per college voorbijkomen, en 1 verwijzing naar de examens. (Die waren vorig jaar namelijk een daverend succes...kuch....) met ook nog een verwijzing naar zijn oordeel over pennymeisjes er in.
Ik ben tevreden(ook al had ik denk ik nog wel een kubus kunnen vullen, met al die opmerkingen die zo typerend zijn voor deze man
![]()
(Het zijn wel lessen die je bij blijven, zullen we maar zeggen!)Superleuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 november 2019 12:55 schreef Candaasje het volgende:
Zo, kubus is klaar. Of althans, ik moet nog even een 'titel' bedenken voor boven de microfoon.
Maar de laatste 3 vakken heb ik opgevuld met tekst; 2 uitspraken die gemiddeld 70x per college voorbijkomen, en 1 verwijzing naar de examens. (Die waren vorig jaar namelijk een daverend succes...kuch....) met ook nog een verwijzing naar zijn oordeel over pennymeisjes er in.
Ik ben tevreden(ook al had ik denk ik nog wel een kubus kunnen vullen, met al die opmerkingen die zo typerend zijn voor deze man
![]()
(Het zijn wel lessen die je bij blijven, zullen we maar zeggen!)Supervet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*gilt: "Jus d'orange" is het
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik heb kattenbakgrit waarbij je de bak hooguit 1x 3 maanden hoeft schoon te maken. En eigenlijk dan nog niet echt, maar meer voor m'n eigen gevoel.quote:Op zondag 24 november 2019 13:08 schreef Blues het volgende:
Heerlijk in het zonnetje naar de supermarkt gelopen (met rugzak op dus wel beperkt en niet te zwaar boodschappen doen). Mooie manier van toch ff naar buiten en geen zin in een wandeling zonder doel.
Nu nog wasjes doen opghangen/bedopmaken/krantenuitlezen/muziekmaken en de tuinkamer zuigen @:kattenbak doen waar iemand hier in huis niet rustig uitloopt, nee, je moet eruit rennen en dan zoveel mogelijk grit door de hele benedenverdieping proberen te verdelen![]()
Flinke knikkerquote:Op zondag 24 november 2019 11:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja, dan weet ik nog niks.
Pruimen zo groot als een flinke knikker of formaat stuiterbal?
Slingerzequote:Op zondag 24 november 2019 13:17 schreef minilot het volgende:
Kus vanuit de streekbus!In mijn upje bioscoopwaarts voor 95 minuten Depeche Mode door Anton Cobijn
Owquote:Op zondag 24 november 2019 13:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb kattenbakgrit waarbij je de bak hooguit 1x 3 maanden hoeft schoon te maken. En eigenlijk dan nog niet echt, maar meer voor m'n eigen gevoel.
Ik heb bij bussen in die regio maar 1 associatie: voortdurend heen en weer geslingerd worden.quote:
Neuh. Voornamelijk snelweg en de nogal rechte Rotterdamseweg van Ridderkerk.quote:Op zondag 24 november 2019 13:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb bij bussen in die regio maar 1 associatie: voortdurend heen en weer geslingerd worden.
De Rotterdamseweg.quote:Op zondag 24 november 2019 13:24 schreef minilot het volgende:
Neuh. Voornamelijk snelweg en de nogal rechte Rotterdamseweg van Ridderkerk.
Hmm. Hij valt me nooi specifiek alsquote:
Lijn 194 is dan wel wat voor jou: Capelsebrug - Bergambacht.quote:Op zondag 24 november 2019 13:26 schreef minilot het volgende:
(Jammer wel overigens, want ik hou juist wel van bochtige routes met de bus)
Hij gaat richting de plantenhal.quote:Op zondag 24 november 2019 13:26 schreef minilot het volgende:
Hmm. Hij valt me nooi specifiek alsop eigenlijk
Explain!
Te koop bij Jumper in ieder geval. Ik doe 1 zak in de kattenbak, iedere dag schep ik leeg, en 1x per week 1/3 zak bijvullenquote:Op zondag 24 november 2019 13:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Owwelk spul is dat
Xena deed het altijd buiten (in onze eigen tuin) maar sinds een jaar of 2 is de oude bes nauwelijks meer buiten, schep elke dag uit, en verschoon m als ie echt té nat is.
Dat babypoedergeur gebeuren staat me wel tegenquote:Op zondag 24 november 2019 13:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Te koop bij Jumper in ieder geval. Ik doe 1 zak in de kattenbak, iedere dag schep ik leeg, en 1x per week 1/3 zak bijvullen
[ afbeelding ]
Aaah, Capelsebrug! Daar stapte ik eens vijf dagen per week twee keer per dag over toen ik als trainer werkte bij een wazig callcenter in wazige periode.. Zoete herinneringenquote:Op zondag 24 november 2019 13:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lijn 194 is dan wel wat voor jou: Capelsebrug - Bergambacht.
quote:Op zondag 24 november 2019 13:32 schreef AnneX het volgende:
Over docenten:
Voordat interactief lesgeven etc. was uitgevonden: gastles van hoofd technische dienst van zieke huis in zuiden des lands:
“ EN ZUSTERS ! DENK ERAAN: HAAL ALTIJD de knopen uit het een electriciteitssnoer!” zwaaiend met een stekker en snoer voor een klasje mutsen.
Écht! ik hoor hem nog en denk eraan bij knoop / slag in electriciteitssnoer, Inclusief intonatie.
Voor mij begon daar "de buitenwereld"quote:Op zondag 24 november 2019 13:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Aaah, Capelsebrug! Daar stapte ik eens vijf dagen per week twee keer per dag over toen ik als trainer werkte bij een wazig callcenter in wazige periode.. Zoete herinneringen
quote:Op zondag 24 november 2019 13:32 schreef AnneX het volgende:
Over docenten:
Voordat interactief lesgeven etc. was uitgevonden: gastles van hoofd technische dienst van zieke huis in zuiden des lands:
“ EN ZUSTERS ! DENK ERAAN: HAAL ALTIJD de knopen uit het een electriciteitssnoer!” zwaaiend met een stekker en snoer voor een klasje mutsen.
Écht! ik hoor hem nog en denk eraan bij knoop / slag in electriciteitssnoer, Inclusief intonatie.
Hier staat nog ook een kartonnetje met potlood geschreven boodschap van Truus.
Zes maanden later was truus er niet meer. De trut. Boos.
Dankje (dankjulliewel ook voor degenen die ik niet quote)quote:Op zondag 24 november 2019 13:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Hartstikke leuk! Wanneer krijgt hij het?
Ruik ik alleen als ik de zak open maak, daarna helemaal niet meer.quote:Op zondag 24 november 2019 13:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat babypoedergeur gebeuren staat me wel tegen
eens naar uitkijken dan
Verhip, merci! Anders weet ie gelijk dat het van een Hollander komtquote:Op zondag 24 november 2019 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Supervet!
*gilt: "Jus d'orange" is het
Okquote:Op zondag 24 november 2019 13:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ruik ik alleen als ik de zak open maak, daarna helemaal niet meer.
Krijgen meneren hier brillen van?quote:
En dat stuurs kijken veroorzaken de kindjes?quote:
Tuurlijk niet. Verklede kinderen zijn awesome.quote:Op zondag 24 november 2019 14:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dat stuurs kijken veroorzaken de kindjes?
Er zit er hier 1 in een Rendier Onesie Minecraft te craften, ik ben er bekend mee..quote:Op zondag 24 november 2019 14:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Verklede kinderen zijn awesome.
Nee dat is de standaard depeche mode blikquote:Op zondag 24 november 2019 14:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dat stuurs kijken veroorzaken de kindjes?
Mijn collega loopt daar ook ergens met zn 5-jarige elsaquote:Op zondag 24 november 2019 14:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Verklede kinderen zijn awesome.
Daar is Cosplay voor uitgevondenquote:Op zondag 24 november 2019 14:33 schreef Sarabi het volgende:
Frozenjammer dat ik 25 jaar te oud ben
Gewoon met een kind uit de buurt er heen gaanquote:Op zondag 24 november 2019 14:33 schreef Sarabi het volgende:
Frozenjammer dat ik 25 jaar te oud ben
Zou het bijna doenquote:
Op een andere rij neerzettenquote:Op zondag 24 november 2019 14:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zou het bijna doen
@:Kaatje dan zit je weer met dat kind hahaha. Misschien gaan mijn man en ik nog wel gewoon samen naar de bios.
Dan zou ik met mastermilo beginnenquote:Op zondag 24 november 2019 15:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie had het er ook alweer over, youtube, die kerel die buffetten langs gaat?
Hallo, ik leef toch nooit lang genoeg om alles te kijken wat ik wil.
Het is verslavend man
quote:
Ik lust ook wel een happie!quote:Op zondag 24 november 2019 14:12 schreef fietsie het volgende:
![]()
![]()
De uienkruier is klaar warm en gesneden
Dynamisch!quote:Op zondag 24 november 2019 15:12 schreef Sarabi het volgende:
Foto van het optreden van gisteren, verstopt achter mijn sluier
[ afbeelding ]
Bovenste is anthurium.quote:Op zondag 24 november 2019 14:45 schreef FranticDJ het volgende:
Twee potgrond loze planten gescoord. Geen flauw idee wat t is, maar t ziet er wel gaaf uit zo met wortels in t water
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stiekem vind ik het wel wat hebbenquote:
Ohja, de diepvriezers (meerdere ja) moeten hier ook nog eens wat leger.quote:Op zondag 24 november 2019 15:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tevens heb ik de delicieux afdeling van de Lidl half leeggekocht![]()
Bitterballen met champignon/hazelnootvulling zijn in mijn bezit![]()
Diepvries wordt niet leger van deze acties
quote:Op zondag 24 november 2019 15:33 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ohja, de diepvriezers (meerdere ja) moeten hier ook nog eens wat leger.Geen idee wat je met je voorraad zou kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook twee vriezers. Eentje voor mij en eentje voor het kattenvoer. Op het moment loopt mijn voorraad over in die van de katten (logisch ook, die kopen tussendoor niet bij) . Dus als hun voer op is, heb ik op het moment geen plek om aan te vullen en wordt het honger lijden voor ze....
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
-dquote:Op zondag 24 november 2019 15:20 schreef Zilverberk het volgende:
Ik heb net uienkruider opgezocht. Nog nooit van gehoord.
Hier is uk na 100 van de 1000 stukjes al klaar met de grijzige puzzel. Misschien had ik er ééntje met wat meer kleur moeten uitzoeken.
Oud!?quote:
Ik las 'babypoepgeur' en vond dat heel raarquote:Op zondag 24 november 2019 13:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Te koop bij Jumper in ieder geval. Ik doe 1 zak in de kattenbak, iedere dag schep ik leeg, en 1x per week 1/3 zak bijvullen
[ afbeelding ]
Nu vind ik serieus 'babypoedergeur' net zo raar voor kattenbakvullingquote:Op zondag 24 november 2019 16:49 schreef Clubsoda het volgende:
Ik las 'babypoepgeur' en vond dat heel raar
True, true. Dat zal ook wel een deel van de verwarring zijn, dat er niets logisch van de te maken is.quote:Op zondag 24 november 2019 16:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu vind ik serieus 'babypoedergeur' net zo raar voor kattenbakvulling
Dat jaquote:
Hopen dat ze voorlopig nog voer hebben.quote:Op zondag 24 november 2019 15:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geen idee wat je met je voorraad zou kunnen
Ik heb ook twee vriezers. Eentje voor mij en eentje voor het kattenvoer. Op het moment loopt mijn voorraad over in die van de katten (logisch ook, die kopen tussendoor niet bij) . Dus als hun voer op is, heb ik op het moment geen plek om aan te vullen en wordt het honger lijden voor ze....
Wachten tot Abby er genoeg van heeft?quote:Op zondag 24 november 2019 16:58 schreef Lonaa het volgende:
Muppet vindt Abby zo gaaf. En Abby vindt honden niet per se kut opzich, maar mup kan dus helemaal niet zachtjes doen.Dan zit Abby op schoot, komt Dora eraan en die gaat dan snuffen. En dat is VET COOL, dus dat wordt intenser...en intenser... en dan BOOP, BOOP, BOOP neus in kat.
Het is heel schattig. En lief. En zo ontzettend onbeholpen lomp
Abby vindt het wel...oke. Die laat dat dan over zich heenkomen en uiteindelijk loopt ze dan weg.quote:Op zondag 24 november 2019 16:59 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wachten tot Abby er genoeg van heeft?![]()
Ze kunnen in ieder geval nog zeker een maand vooruit.quote:Op zondag 24 november 2019 16:58 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hopen dat ze voorlopig nog voer hebben.
Awquote:Op zondag 24 november 2019 16:58 schreef Lonaa het volgende:
Muppet vindt Abby zo gaaf. En Abby vindt honden niet per se kut opzich, maar mup kan dus helemaal niet zachtjes doen.Dan zit Abby op schoot, komt Dora eraan en die gaat dan snuffen. En dat is VET COOL, dus dat wordt intenser...en intenser... en dan BOOP, BOOP, BOOP neus in kat.
Het is heel schattig. En lief. En zo ontzettend onbeholpen lomp
Ik moet zeggen dat deze stichting daar, in tengenstelling tot sommige anderen, best moeite voor doet. De appgroep is er nog, waar ik ze op de hoogte gehouden heb en ze hebben een feestboekpagina met daarin alle baasjes die ooit een hond hebben geadopteerd. Met daarin foto's en updates.quote:Op zondag 24 november 2019 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ik me afvroeg he Lonaa, stuur je nog weleens foto's of een verhaaltje hoe het gaat naar de club waar ze vandaan komt? Of kan ze dat daar geen reet schelen? "Hont geplaatst, punt."?
Okee, is toch leuk dan, stukje betrokkenheidquote:Op zondag 24 november 2019 17:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat deze stichting daar, in tengenstelling tot sommige anderen, best moeite voor doet. De appgroep is er nog, waar ik ze op de hoogte gehouden heb en ze hebben een feestboekpagina met daarin alle baasjes die ooit een hond hebben geadopteerd. Met daarin foto's en updates.
Gewoon een beetje voorraadbeheer in Excel bouwen. Nu heb je geen idee wat je nog hebt. Sta je te kijken "Hmm wat zal ik kopen? Doe maar zalm." Blijkt dat je nog 88 blikjes zalm hebt en nul konijn. Of zo. Problemen jwzquote:Op zondag 24 november 2019 17:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ze kunnen in ieder geval nog zeker een maand vooruit.
Om een beter beeld van de voorraad te hebben zou ik mijn vriezer moeten uitruimen maja... gedoe.![]()
Na mijn Londen tripje toch maar serieus werk van maken, want thuislevering moet ik ook tijdig inplannen en anders kan ik op en neer naar het afhaalpunt.
Ja, vind ik wel.quote:Op zondag 24 november 2019 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, is toch leuk dan, stukje betrokkenheid
dat moet met Kirschquote:Op zondag 24 november 2019 17:10 schreef FranticDJ het volgende:
Zo. Kaasfonduepakket opgehaald bij de kaasboerinzo smelten
4 soorten kaas, flesje wijn voor er door..
Ja ik heb dus een nadeel ontdekt aan het laten bezorgen van boodschappen. Steeds als ik iets kleins nodig heb, dan vul ik het aan met voorraaddingen tot aan het minimum bestelbedrag. Dus ik heb nu toiletpapier, en douchegel, en deo, en scheergel, en tandpasta, en wattenstaafjes, en afwasmiddel, en waxinelichtjes, en en en en. Allemaal tot ver na de eeuwigheidquote:Op zondag 24 november 2019 17:11 schreef z80 het volgende:
Voorraad lijstje is hier soms ook handig. Trok vandaag een kast open stond daar voor een winkel aan voorraad shampoo. Die hoef ik komende jaren dus niet meer te kopen.
Handzeep is wel de laatste op voorraad. Die weer eens aanvullen.
Stock achter de deurquote:Op zondag 24 november 2019 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb dus een nadeel ontdekt aan het laten bezorgen van boodschappen. Steeds als ik iets kleins nodig heb, dan vul ik het aan met voorraaddingen tot aan het minimum bestelbedrag. Dus ik heb nu toiletpapier, en douchegel, en deo, en scheergel, en tandpasta, en wattenstaafjes, en afwasmiddel, en waxinelichtjes, en en en en. Allemaal tot ver na de eeuwigheidDus de komende keren dat ik weer een pak yoghurt en een doos granola nodig heb MOET ik wel naar de winkel fietsen.
WC papier bijna op. In de aanbieding bij de lidl. Mooi. Is het een xxl verpakking.quote:Op zondag 24 november 2019 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb dus een nadeel ontdekt aan het laten bezorgen van boodschappen. Steeds als ik iets kleins nodig heb, dan vul ik het aan met voorraaddingen tot aan het minimum bestelbedrag. Dus ik heb nu toiletpapier, en douchegel, en deo, en scheergel, en tandpasta, en wattenstaafjes, en afwasmiddel, en waxinelichtjes, en en en en. Allemaal tot ver na de eeuwigheidDus de komende keren dat ik weer een pak yoghurt en een doos granola nodig heb MOET ik wel naar de winkel fietsen.
Mijn voorraadbeheer voor kattenvoer bestaat uit: ik begin de bodem van de vriezer te zien. Nu moet ik hem weer gaan vol bestellen.quote:Op zondag 24 november 2019 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een beetje voorraadbeheer in Excel bouwen. Nu heb je geen idee wat je nog hebt. Sta je te kijken "Hmm wat zal ik kopen? Doe maar zalm." Blijkt dat je nog 88 blikjes zalm hebt en nul konijn. Of zo. Problemen jwz
Op tafel zetten?quote:Op zondag 24 november 2019 17:10 schreef Lonaa het volgende:
Kat is een stukje verderop gaan zitten. Werd d'r toch iets te fanatiek om haar heen.
Overigens hier ook nog steeds proberen de mensenvriezer leeg te krijgen. Ik heb nog een bloemstuk, iemand een goed idee?
Jijquote:Op zondag 24 november 2019 17:20 schreef z80 het volgende:
[..]
WC papier bijna op. In de aanbieding bij de lidl. Mooi. Is het een xxl verpakking.
Aankomende jaren ook geen wc papier meer kopen.
Tandpasta ooit een tree gekocht in de aanbieding. Ben er bijna doorheen. Nog 3 tubes.
De rest van de voorraad aan eten valt wel mee. Als de hongerwinter uitbreekt heb ik in de zomer er na ongeveer de kelder leeg.
Dit verbaast mij nietquote:Op zondag 24 november 2019 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
ik bestel toiletpapier altijd in verpakkingen van 4 rollen trouwens, ook al is dat duurder. Ik haat aangebroken verpakkingen in de voorraad
Dat is wel leuk toch.quote:Op zondag 24 november 2019 17:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat deze stichting daar, in tengenstelling tot sommige anderen, best moeite voor doet. De appgroep is er nog, waar ik ze op de hoogte gehouden heb en ze hebben een feestboekpagina met daarin alle baasjes die ooit een hond hebben geadopteerd. Met daarin foto's en updates.
Ik heb dit wel eens overwogen.quote:Op zondag 24 november 2019 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een beetje voorraadbeheer in Excel bouwen. Nu heb je geen idee wat je nog hebt. Sta je te kijken "Hmm wat zal ik kopen? Doe maar zalm." Blijkt dat je nog 88 blikjes zalm hebt en nul konijn. Of zo. Problemen jwz
Wat ging er mis? Teveel werk om bij te houden?quote:
That’s me dus.quote:Op zondag 24 november 2019 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neemt het ook geen ruimte meer in.quote:Op zondag 24 november 2019 17:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Thanks. Ik denk dat het opgegeten wordt dan.
Ook prima tochquote:Op zondag 24 november 2019 17:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Thanks. Ik denk dat het opgegeten wordt dan.
Precies. Opgeruimdquote:Op zondag 24 november 2019 17:42 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Neemt het ook geen ruimte meer in.
itquote:
Hier wordt dat gewoon vakkundig In stukjes afgeknaagd.quote:Op zondag 24 november 2019 17:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Precies. Opgeruimd![]()
Geeft wel rotzooi, die rondvliegende blaadjes.
Teveel werk op het op te starten. Ik heb een vrij uitgebreide voorraad.quote:Op zondag 24 november 2019 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ging er mis? Teveel werk om bij te houden?
Ik heb twee bloemvazen op standaard. Werkt perfect, nul feline belangstellingquote:Op zondag 24 november 2019 17:47 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hier wordt dat gewoon vakkundig In stukjes afgeknaagd.
Terwijl je toch een vrij beperkte "circle of suspects" hebtquote:Op zondag 24 november 2019 18:10 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Teveel werk op het op te starten. Ik heb een vrij uitgebreide voorraad.
Tevens worden de wc-rollen hier piramidevormig opgestapeld. En bij elke verbruikte rol tref ik een ander bouwwerk aan. Geen idee wie dat doet.
Ik wil het niet jinxen.quote:Op zondag 24 november 2019 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Terwijl je toch een vrij beperkte "circle of suspects" hebt
Musculus triceps brachii of als het van oppervlakkiger komt zou ik toch zeggen de musculus deltoideus, pars scapularis.quote:Op zondag 24 november 2019 18:28 schreef Lonaa het volgende:
https://www.chateaubriand.nl/menu-item-archive/bloemstuk/
Woddefok. Dat is een stuk vlees okee. Dat noem je geen bloemstuk. Ik noem een grasmaaier ook geen kerstboomquote:Op zondag 24 november 2019 18:28 schreef Lonaa het volgende:
https://www.chateaubriand.nl/menu-item-archive/bloemstuk/
Jij eet ook geen slavinken?quote:Op zondag 24 november 2019 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Woddefok. Dat is een stuk vlees okee. Dat noem je geen bloemstuk. Ik noem een grasmaaier ook geen kerstboom![]()
#kanhiernietmeeomgaan
Dat is al een hele tijd geleden inderdaadquote:
Omdat, bij het uitsnijden er 3 inkepingen in het vlees gemaakt worden, en omdat het vlees dan nog warm was, zette het wat uit en leek het op een bloem.quote:Op zondag 24 november 2019 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Woddefok. Dat is een stuk vlees okee. Dat noem je geen bloemstuk. Ik noem een grasmaaier ook geen kerstboom![]()
#kanhiernietmeeomgaan
Ik ook nietquote:Op zondag 24 november 2019 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
#kanhiernietmeeomgaan
Lonaa is echt raarquote:Op zondag 24 november 2019 18:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja maar jij eet ook bloemstukken
Ik eet allesquote:Op zondag 24 november 2019 18:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja maar jij eet ook bloemstukken
Meer om van te houdenquote:
Game changersquote:Op zondag 24 november 2019 18:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, hoe heet die documentaire over veganisme op Netflix?
Welke? The Game Changers? Dominion? Cowspiracy?quote:Op zondag 24 november 2019 18:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier ligt een hele kip op aardappels, mais, pompoen en erwten in een ovenschaal. Nog 45 minuten.
Tof gedicht en kubus Candaasje
Toffe kerstspullen @:myreala Ik ben ook al een paar jaar bezig met voedselgerelateerde kerstballen te kopen.
Ik wil Stadtlersalade weleens proevenquote:Op zondag 24 november 2019 18:49 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kookte voor twee avonden minestrone, vier porties waldorfsalade (daar zitten ook geen hotels in trouwens) en hamburgers en broodjes. Die laatste zojuist verorberd
![]()
Bedoel je echt een objectieve documentaire of bedoel je die bijeengelogen stukken video zoals Cowspiracy?quote:Op zondag 24 november 2019 18:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier ligt een hele kip op aardappels, mais, pompoen en erwten in een ovenschaal. Nog 45 minuten.
Tof gedicht en kubus Candaasje
Toffe kerstspullen @:myreala Ik ben ook al een paar jaar bezig met voedselgerelateerde kerstballen te kopen.
op de broodjes wel Duitsers?quote:Op zondag 24 november 2019 18:49 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kookte voor twee avonden minestrone, vier porties waldorfsalade (daar zitten ook geen hotels in trouwens) en hamburgers en broodjes. Die laatste zojuist verorberd
![]()
Plaatjes van 7MB moet niet gekker worden.quote:Op zondag 24 november 2019 18:56 schreef Candaasje het volgende:
Voor de foodie kerstballen moeten j jullie trouwens even naar de Intratuin hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EDIT: wacht even, dit werkt niet ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Ik vond het wel echt interessant. Iets teveel over sporters misschien. En ze hebben het de hele tijd over plantaardig, maar lieten vooral de gevolgen zien van vlees eten. Ik wil eigenlijk wel weten wat andere dierlijke producten met je lichaam doen.quote:Op zondag 24 november 2019 18:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik bedoel The Game Changers ja. Eens opzoeken waar dat precies over gaat.
Vond ik echt tegenvallen. Kan eigenlijk alleen mierzoete dingen vinden van dat rubberachtige spul. Vond alleen het blikje cola wel tof.quote:Op zondag 24 november 2019 18:56 schreef Candaasje het volgende:
Voor de foodie kerstballen moeten j jullie trouwens even naar de Intratuin hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EDIT: wacht even, dit werkt niet ...
Da's echt te lang.quote:Op zondag 24 november 2019 19:14 schreef derLudolf het volgende:
Al een uur in een restaurant. Alleen brood gehad.
Wel al kunnen bestellen?quote:Op zondag 24 november 2019 19:14 schreef derLudolf het volgende:
Moet je ook niet rond etenstijd komen, dan is het meestal druk eahquote:Op zondag 24 november 2019 19:14 schreef derLudolf het volgende:
Slechte zaak.. Al drankje van het huis gehad?quote:Op zondag 24 november 2019 19:14 schreef derLudolf het volgende:
Wel binnen gehouden?quote:Op zondag 24 november 2019 19:23 schreef Barreltje het volgende:
Blauwe hap op!![]()
Mistig.
Morgen naar huis..
Als het goed is
Geen idee. Voorgerecht inmiddels al weer bijna vergetenquote:Op zondag 24 november 2019 19:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Slechte zaak.. Al drankje van het huis gehad?
Volgende keer fax ik de bestelling een week van te voren.quote:Op zondag 24 november 2019 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je ook niet rond etenstijd komen, dan is het meestal druk eah![]()
Voorgerecht al bijna vergeten?quote:Op zondag 24 november 2019 20:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee. Voorgerecht inmiddels al weer bijna vergeten
Waardeloos zeg.quote:Op zondag 24 november 2019 20:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee. Voorgerecht inmiddels al weer bijna vergeten
Oh ja dat dacht ik bij een bepaalde pizzaketen ook. Leer daar vanquote:Op zondag 24 november 2019 20:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Volgende keer fax ik de bestelling een week van te voren.
De kweker noemt de eerste plant : “ pik op schaal”.quote:Op zondag 24 november 2019 14:45 schreef FranticDJ het volgende:
Twee potgrond loze planten gescoord. Geen flauw idee wat t is, maar t ziet er wel gaaf uit zo met wortels in t water
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan blijf je zitten en loopt niet weg?quote:Op zondag 24 november 2019 19:14 schreef derLudolf het volgende:
Straks valt ie om van de honger.quote:Op zondag 24 november 2019 21:15 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan blijf je zitten en loopt niet weg?
Aardbeving op de schaal van Richter meetbaar door het hefboom-effect?quote:Op zondag 24 november 2019 21:22 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Straks valt ie om van de honger.Harske gevaarlijk man.
Is @derLudolf net zo lang als jij dan?quote:Op zondag 24 november 2019 21:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Aardbeving op de schaal van Richter meetbaar door het hefboom-effect?
Langer.quote:Op zondag 24 november 2019 21:30 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Is @:derludolf net zo lang als jij dan?
Had ik nog niet idd. Maar ik ga nu slapen want morgen 530 de wekkertquote:Op zondag 24 november 2019 21:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Dr_Flash : haier voor je lijstje?
Als je klinkt staat er linksonder Haier viezers.quote:Op zondag 24 november 2019 21:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Dr_Flash : haier voor je lijstje?
quote:Op zondag 24 november 2019 21:52 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Als je klinkt staat er linksonder Haier viezers.![]()
![]()
Volgens mij alleen als je via die link wat koopt.quote:Op zondag 24 november 2019 21:55 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Levert het Fok wat op als er meer mensen klikken?
Jammer zeg.quote:Op zondag 24 november 2019 21:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Volgens mij alleen als je via die link wat koopt.
Als je klikt worden er cookies geplaatst. Als je dan binnen 30 dagen iets bij CB koopt, krijgt FOK! een klein percentage van het aankoopbedrag. Tenzij je je cookies hebt gewist. En tenzij je binnen die 30 dagen op een link van een andere partner van CB hebt geklikt.quote:Op zondag 24 november 2019 21:55 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Levert het Fok wat op als er meer mensen klikken?
Poe hee, dat zijn wel een hoop voorwaarden.quote:Op zondag 24 november 2019 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als je klikt worden er cookies geplaatst. Als je dan binnen 30 dagen iets bij CB koopt, krijgt FOK! een klein percentage van het aankoopbedrag. Tenzij je je cookies hebt gewist. En tenzij je binnen die 30 dagen op een link van een andere partner van CB hebt geklikt.
Oeh, welke kleur?quote:Op zondag 24 november 2019 22:27 schreef Lot_1 het volgende:
Matig Ludolf. Waar zit je?
Ik heb de vloer van de kinderkamer geverfd. Beetje jammer dat de verf op was voordat ik klaar was![]()
Maar: de dag dat het kind eindelijk een mooi gestyleerde babykamer heeft is bijna daar
Van de ober, serveerster, kok (indien hongerrrrrr en geen eten) of toch uiteindelijk nog van het hoofdgerecht?quote:Op zondag 24 november 2019 22:34 schreef fietsie het volgende:
Ludolf zal nu toch wel een hapje gehad hebben ondertussen?
Klopt. Geld verdienen met een website is niet heel makkelijk.quote:Op zondag 24 november 2019 22:22 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Poe hee, dat zijn wel een hoop voorwaarden.
Tranquil Dawn, de trendkleur 2020 van Flexa. Is toevallig precies een tint in het geboortekaartje. En op basis van de kleuren in het geboortekaartje wil ik de kamer inrichten.quote:Op zondag 24 november 2019 22:34 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oeh, welke kleur?
En minder Ludolf, is het nog een beetje goedgekomen?
Brrr, het is hier een diepvries. Verwarming maar aangedaan, anders wordt ik vannacht nog 3x wakker van de kou vrees ik.
Precies genoeg om ruimte te hebben om te glijden en te schaatsen.quote:Op zondag 24 november 2019 22:48 schreef Lot_1 het volgende:
Waren er veel schaatsers, Anne?
Je doet niet zo provinciaal aan, moet ik zeggen
quote:
Uitstekend weekendquote:
We kijken meestal achteraf terug, dus dat komt vanzelfquote:Op maandag 25 november 2019 00:04 schreef golfer het volgende:
Arjan Lubach had een leuke dis richting NVWA-dierenartsen. @:Antrax
Mooiquote:
Het was vooral een dis naar de niet-functionerende dierenartsen, en juist een oproep voor meer dierenartsen zoals "Pauline' (uit een promofilmpje van de NVWA zelf) die nu geīntimideerd worden en te kort in aantal zijn. En dat er dus al sinds augustus vorig jaar 30 vacactures uitstaan.quote:Op maandag 25 november 2019 05:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We kijken meestal achteraf terug, dus dat komt vanzelf
Er zijn een aantal promo filmpjes van een directe collega van Anna, kan best dat dit dezelfde is (naam komt overeen). We kijken het vanavond wel terugquote:Op maandag 25 november 2019 07:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het was vooral een dis naar de niet-functionerende dierenartsen, en juist een oproep voor meer dierenartsen zoals "Pauline' (uit een promofilmpje van de NVWA zelf) die nu geīntimideerd worden en te kort in aantal zijn. En dat er dus al sinds augustus vorig jaar 30 vacactures uitstaan.
Dus het was wel een dis naar de NVWA, maar niet naar alle medewerkers![]()
Verder wel een enorme dis naar de wijze van slachten, in dit geval dan varkens met CO2. En dat is echt meer dan terecht.
Oh grappig, ze laten er 2 zien.quote:Op maandag 25 november 2019 07:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er zijn een aantal promo filmpjes van een directe collega van Anna, kan best dat dit dezelfde is (naam komt overeen).
Dat is weer eens wat anders dan nazi of dierenarts-die-pensioen-uitzitquote:Op maandag 25 november 2019 07:22 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh grappig, ze laten er 2 zien.Hij heeft wel kritiek op de originaliteit van de filmpjes, maar hij noemt de dames helden (gemeend, niet flauw bedoeld). Dus niet teveel zorgen
Nou inderdaad. Ik vind het ook niet zo'n wonder dat er tekorten zijn bij instanties zoals het NVWA.quote:Op maandag 25 november 2019 07:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders dan nazi of dierenarts-die-pensioen-uitzit
Teveel belangen van verschillende kanten helpt niet echt mee. Daarnaast moet je de wet uitvoeren, of je het er mee eens bent of niet. Dat maakt het soms ook echt lastig.quote:Op maandag 25 november 2019 07:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik vind het ook niet zo'n wonder dat er tekorten zijn bij instanties zoals het NVWA.
Volgens mij kun je het nooit goed doen.
Oh nee, eens. En er gebeuren natuurlijk ook echt dingen die niet door de beugel kunnen. (Daar is ook een onderzoek door Schouten naar ingesteld, en dat was niet mals qua uitkomsten).quote:Op maandag 25 november 2019 07:35 schreef Zilverberk het volgende:
Mogguh.
Je kunt t misschien nooit goed doen bij instanties als de NVWA, maar het helpt niet als de instantie af en toe een forse blunder begaat. Ik zou er niet willen werken.
Mijn vader werkt bij het UWV. Is ook altijd feestquote:Op maandag 25 november 2019 07:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Teveel belangen van verschillende kanten helpt niet echt mee. Daarnaast moet je de wet uitvoeren, of je het er mee eens bent of niet. Dat maakt het soms ook echt lastig.
Als blunders binnen een organisatie een reden moet zijn om er niet te werken dan houd je wel weinig over. Bij een overheid staat de krant alleen er vol mee (terecht) en bij een commerciële organisatie wat minder.
En nu aangekomen op mijn werkplek van vandaag. Het Toeslagen gebouw van de Belastingdienst in Utrecht. De sfeer is daar inmiddels ook wat minder
Continu vechten om verandering er door te krijgen helpt niet. De meeste geven na een paar jaar gewoon op. Je bent een toezichthouder die nauwelijks manieren heeft om invloed uit te oefenen (waakhond zonder tandenquote:Op maandag 25 november 2019 07:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh nee, eens. En er gebeuren natuurlijk ook echt dingen die niet door de beugel kunnen. (Daar is ook een onderzoek door Schouten naar ingesteld, en dat was niet mals qua uitkomsten).
Maar het is wel belangrijk dát het gebeurt, en door de juiste personen. Maar als je dan enkel ellende over je heen krijgt - van zowel de 'kijker' als van de slachthuisuitbater/medewerkers - dan lijkt me de lol er wel snel af gaan. En dan vertrekken juist de goede mensen.
QFT.quote:Op maandag 25 november 2019 07:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Continu vechten om verandering er door te krijgen helpt niet. De meeste geven na een paar jaar gewoon op. Je bent een toezichthouder die nauwelijks manieren heeft om invloed uit te oefenen (waakhond zonder tanden). Dat is allemaal vakkundig wegbezuinigd of afgenomen.
Dat levert hem vast ook 'leuke' gesprekken bij verjaardagen op.quote:Op maandag 25 november 2019 07:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Mijn vader werkt bij het UWV. Is ook altijd feest
Ja, bedankt.quote:
Okergeel en sowieso retro is weer hip zag ik.quote:Op maandag 25 november 2019 07:07 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Mooi![]()
(Ik heb dan ook al jaren een lichtgroene muurIk loop alleen nooit synchroon met trends, want gisteren was ik dan met mijn ouders en oma even in de Intratuin, en daar lagen toch een hoop okergele kussentjes, plaids, zelfs meubels. En ook terracottakleurig. Ik heb me daar zo'n 7-8 jaar geleden dus helemaal wézenloos naar lopen zoeken
)
Positief bekijken: kun je iig wat tijd aan de studie bestedenquote:Op maandag 25 november 2019 08:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, bedankt.
Op het program: tussen 13:00 en 17:00 thuis zitten voor de CV-man. Lekker.
mietje danquote:Op maandag 25 november 2019 08:27 schreef minilot het volgende:
*geeuw*
*rekt uit*
Ik ben geen watje, maar vier uur slaap is écht te weinig.
Bijlees nu
geen idee hoe lng hoor...maar gezellig en niks bijgeleen, dus alle sappige dingen gemist en dan besef je pas hoe lang het al geleden is (time flies)quote:
Oh halloquote:Op maandag 25 november 2019 08:56 schreef liedetector het volgende:
[..]
geen idee hoe lng hoor...maar gezellig en niks bijgeleen, dus alle sappige dingen gemist en dan besef je pas hoe lang het al geleden is (time flies)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |