quote:Op zondag 24 november 2019 10:27 schreef FranticDJ het volgende:
Mooi was ook nog wel dat er op een gegeven moment een kinder ledikant stond voor de doggen om op te slapen. En mevrouw de Malteser had een eigen mandje.
Naja er stonden 5 jankende doggen naast 't ledikant en het kleine mandje was leeg. Want ook daar mochten ze niet in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 november 2019 10:37 schreef FranticDJ het volgende:
Die grijze is echt huge, of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die 2 vriendjes van Dora zijn dus ook zo groot.... Ze moet niet voor niks op d'r achterpoten staan om erbij te kunnen.quote:Op zondag 24 november 2019 10:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Die grijze is echt huge, of niet?
Normaal voor een teefje. Reutjes worden gemiddeld nog iets (10-15cm schofthoogte) groter, die laatste blonde die ik postte in mn eerdere post was vrij klein voor een reu.quote:Op zondag 24 november 2019 10:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Die grijze is echt huge, of niet?
True, ik ben er nog wel een paar keer langsgeweest en het lijnenspel is wel heeeel gaaf gedaan. Volgens mij was het toen om het station heen nog steeds niet af.quote:Op zondag 24 november 2019 10:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat is fijn @:Candaasje. Voor iedereen ook?
Wat een leuke honden, maar wel enorm zeg![]()
Zo te lezen hadden velen geen lekkere nacht. Maar Jagär en de Duutser in ieder geval een rustige.
@:Lonaa, station Arnhem is nu echt mooi geworden. Toen ik het eerste ontwerp zag dacht ik dat de ontwerper opgesloten moest worden. Maar echt, als je aan komt fietsen en je loopt er door is het echt "wauw". Vrienden van mij maken daar ook de mooiste foto's, gebruik makend van de lijnen.
quote:Op zondag 24 november 2019 10:50 schreef Candaasje het volgende:
Ja het vult de ruimte wel ja![]()
Maar heel toffe honden
Trouwens, Fok!wet: ik krijg net een appje van famielid waar we kerst vieren. Ze vind het wel een leuke uitdaging om het hele diner veganistisch te doen.![]()
(We hebben echt niks gezegd of gevraagd hč. Misschien maar goed ook. Soms lopen dingen gewoon heel fijn! )
Wat een opluchtingquote:Op zondag 24 november 2019 10:50 schreef Candaasje het volgende:
Maar heel toffe honden
Trouwens, Fok!wet: ik krijg net een appje van famielid waar we kerst vieren. Ze vind het wel een leuke uitdaging om het hele diner veganistisch te doen.![]()
(We hebben echt niks gezegd of gevraagd hč. Misschien maar goed ook. Soms lopen dingen gewoon heel fijn! )
Ik vind het wel een koud station. Het kan er flink doorwaaien. Je hebt er niet zo veel beschutting. Gelukkig zijn er wel van die glazen wachthokjes op de perrons.quote:Op zondag 24 november 2019 10:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo te lezen hadden velen geen lekkere nacht. Maar Jagär en de Duutser in ieder geval een rustige.
@:Lonaa, station Arnhem is nu echt mooi geworden. Toen ik het eerste ontwerp zag dacht ik dat de ontwerper opgesloten moest worden. Maar echt, als je aan komt fietsen en je loopt er door is het echt "wauw". Vrienden van mij maken daar ook de mooiste foto's, gebruik makend van de lijnen.
Zuurkool met paardenbloemlikeur.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Experiment: Zuurkool mee aanmaken.
Ergste wat je kan gebeuren is dat je de zuurkool OOK weg kunt flikkeren
quote:Op zondag 24 november 2019 10:50 schreef Candaasje het volgende:
Maar heel toffe honden
We hadden er 1 die wat misvormde lippen had.. Die kwijlde ook enormquote:Op zondag 24 november 2019 10:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat voor sleedoornen gebruik jij? Ouderwetse zuurbekjes of wilde pruimen?quote:Op zondag 24 november 2019 11:01 schreef Zilverberk het volgende:
Mogguh
Teruglezend..
[..]
Zuurkool met paardenbloemlikeur.
Wat fijn zeg!quote:Op zondag 24 november 2019 10:50 schreef Candaasje het volgende:
Maar heel toffe honden
Degenen die hier langs de doorgaande weg groeien.quote:Op zondag 24 november 2019 11:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat voor sleedoornen gebruik jij? Ouderwetse zuurbekjes of wilde pruimen?
Leuk!quote:Op zondag 24 november 2019 11:20 schreef Myraela het volgende:
Hij staat gewoon al.![]()
![]()
![]()
Ik ben dit jaar begonnen aan de ballen met eetthema en dat gaat best goed.Ik heb nu een burger, patatje, hotdog, rookworst, stroopwafel, croissant, sushi, wok, bier, avocado en pizza.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bitterbal zelf makenquote:Op zondag 24 november 2019 11:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die zoek ik nog, tips zijn welkom.
Die niet maar deze wel https://annetravelfoodie.com/kerstballen-voor-foodies/quote:Op zondag 24 november 2019 11:23 schreef Myraela het volgende:
Als er ergens een frikandel speciaal bal is, ik hou mezelf aanbevolen.
quote:Op zondag 24 november 2019 11:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die niet maar deze wel https://annetravelfoodie.com/kerstballen-voor-foodies/
Ja, maar de meeste zijn echt veel te duur.quote:Op zondag 24 november 2019 11:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Die niet maar deze wel https://annetravelfoodie.com/kerstballen-voor-foodies/
Jupquote:Op zondag 24 november 2019 10:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Komt vast goed. En anders vind ik het gebaar al zo supertof dat ik hoe dan ook de schalen leeg-eet. Dat snap jequote:
Ja, eigenlijk wel. Nu voel ik me geen drammer, en heb toch mijn zinquote:
Heel speciale, unieke kunst. Vast heel duurquote:Op zondag 24 november 2019 11:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
We hadden er 1 die wat misvormde lippen had.. Die kwijlde ook enorm
Stond je naar een schilderij te kijken, en zag je een opvallende structuur.. Wat dus een gedroogde klodder bleek te zijn
Helaas werden ze niet zo oud (jaar of 8 gemiddeld..), in tegenstelling tot 't maltezer vuilnisbakkie wat 17 is geworden.
Ja, goede ja. Ik loop dat altijd te roepen, maar zou het zelf wat vaker moeten toepassen. Echt wel : Yquote:Op zondag 24 november 2019 11:11 schreef Blues het volgende:
@:Candaasje wat een leuke surprise, vind ie vast leuk.Enneh NIVEA
![]()
heb ik ook veel van geleerd
Oh tof, een thema boom!quote:Op zondag 24 november 2019 11:20 schreef Myraela het volgende:
Hij staat gewoon al.![]()
![]()
![]()
Ik ben dit jaar begonnen aan de ballen met eetthema en dat gaat best goed.Ik heb nu een burger, patatje, hotdog, rookworst, stroopwafel, croissant, sushi, wok, bier, avocado en pizza.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check. M'n oom had ook zo'n apparaat. Altijd vrolijk dus hevig kwispelend. Als je dan voortdurend ergens tegenaan slaat gaat het vanzelf bloeden. Dus allemaal vlekken op de muren enzoquote:Op zondag 24 november 2019 10:08 schreef Tele6 het volgende:
Ze hebben zichzelf meerdere keren op ontzettend suffe manieren verwond
Haai!quote:Op zondag 24 november 2019 10:55 schreef Lot_1 het volgende:
Candaasje, als het gaat om doorgefokte honden, weet ik nooit wat verstandig is. Als ik ooit een hond wil zou ik een gezonde hond willen en met mijn boerenverstand lijkt het me dat een kruising/vuilnisbakken ras gezonder is. Maar dan heb je meestal een fokker die veel nonchalanter fokt (een nestje voor de gezelligheid) en een minder zorgvuldige aanpak heeft. Een fokker als MissIsis fokt met zeer veel zorgvuldigheid en levert ook relatief gezonde dieren af, ondanks dat het labrador-ras veel gezondheidsproblemen kent. Heb jij hier een visie op? Of één van je proffen?
Hoe sta je überhaupt tegenover honden als huisdier?
edit: ik bedenk me dat je vast sowieso tegen het fokken van dieren bent
Tsja, dan weet ik nog niksquote:Op zondag 24 november 2019 11:13 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Degenen die hier langs de doorgaande weg groeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |