Hij had z'n boekje Mijn Strijd moeten noemen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Marco wil even publiciteit hij moet namelijk een boekje verkopen:
[ afbeelding ]
Persoonlijk had ik toch voor een ander manier gekozen.
Eerste keer dat ik heb moeten lachen om van Basten. Gejank om niks. Als wij zo' n grap zouden maken is het prima maar van Basten moet lekker politiek correct blijven. Hij heeft ook gewoon een hekel aan Duitsers.quote:Op zondag 24 november 2019 12:27 schreef Breekfast het volgende:
Man man man wat wordt dit weer opgeblazen zeg![]()
Het was een misplaatste grap, meer niet.
Klopt met de leider die hun hebben gekozen is al die shit gebeurd.quote:Op zondag 24 november 2019 13:43 schreef Zeroku het volgende:
De misplaatste grap van Marco van Basten heeft Frank Wormuth totaal niet geraakt. „Ik voelde me niet aangesproken”, zegt de Duitse trainer van Heracles. Intussen wordt het relletje in Duitsland groot uitgemeten: „Dat geloof ik meteen, die woorden liggen nou eenmaal gevoelig.”
Dit dus.quote:Op zondag 24 november 2019 11:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die gast die vorige week zogenaamd een Hitler-groet bracht was wel rijp om opgeknoopt te worden. Vraag maar aan zijn 'naamgenoten'.
Nu Marco v Basten dit live op tv zegt zou het onschuldig zijn.
Ik volg het allemaal even niet meer
Iets met spijkers en koppenquote:Op zondag 24 november 2019 11:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die gast die vorige week zogenaamd een Hitler-groet bracht was wel rijp om opgeknoopt te worden. Vraag maar aan zijn 'naamgenoten'.
Nu Marco v Basten dit live op tv zegt zou het onschuldig zijn.
Ik volg het allemaal even niet meer
Vond het niet grappig, maar ook niets om je naar over te maken.quote:Op zondag 24 november 2019 14:19 schreef Vatta het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik heb moeten lachen om van Basten. Gejank om niks. Als wij zo' n grap zouden maken is het prima maar van Basten moet lekker politiek correct blijven. Hij heeft ook gewoon een hekel aan Duitsers.
Ik ben het eens met Peterrrtwitter:PeterRdeV twitterde op zondag 24-11-2019 om 17:06:33Iedereen valt nu over de uitspraak van Van Basten. Ik ben benieuwd of ze dat ook meteen in de studio deden, toen men nog niet wist dat de uitspraak per ongeluk was uitgezonden. De kans is groot dat er om werd gelachen en dit verontwaardiging achteraf is. https://t.co/rUQs47tBrh reageer retweet
Leer eens nederlands. Hun hebben?quote:Op zondag 24 november 2019 14:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt met de leider die hun hebben gekozen is al die shit gebeurd.
En dan nog eens boos worden jemig he
Hij heeft vermoedelijk gelijk, en dat is al sneu genoeg, denk ik.quote:Op zondag 24 november 2019 17:13 schreef Caland het volgende:
Ik ben het eens met Peterrrtwitter:PeterRdeV twitterde op zondag 24-11-2019 om 17:06:33Iedereen valt nu over de uitspraak van Van Basten. Ik ben benieuwd of ze dat ook meteen in de studio deden, toen men nog niet wist dat de uitspraak per ongeluk was uitgezonden. De kans is groot dat er om werd gelachen en dit verontwaardiging achteraf is. https://t.co/rUQs47tBrh reageer retweet
Ooit van het bombardement op Dresden gehoord?quote:Op zondag 24 november 2019 11:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als er een volk is die niet mag klagen m.b.t. Dit onderwerp dan zijn het de Duitsers wel met al die shit dit ze toen hebben gedaan.
#neverforget
(1. het was daar ook een nationale sportquote:Op zondag 24 november 2019 18:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ooit van het bombardement op Dresden gehoord?
Mensen doen net alsof het uitroeien van joden een nationale sport was in Duitsland maar de gemiddelde Duitse soldaat hoorde pas na de oorlog van het bestaan van concentratiekampen. Er bestond toen nog geen Twitter namelijk.
Ich habe es nicht gewusstquote:Op zondag 24 november 2019 18:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Mensen doen net alsof het uitroeien van joden een nationale sport was in Duitsland maar de gemiddelde Duitse soldaat hoorde pas na de oorlog van het bestaan van concentratiekampen. Er bestond toen nog geen Twitter namelijk.
Dat is onjuistquote:Op zondag 24 november 2019 18:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
De gemiddelde Duitser wist inderdaad niet het hoe en wat van de verbrandingsoven. Maar ze wisten wel degelijk dat er een vernietigingsbeleid was. Pas vele jaren nadat Hitler aan de macht was gekomen, maar toch.quote:Op zondag 24 november 2019 18:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jullie denken dat Auschwitz destijds op het achtuurjournaal te zien was? Sowieso worden de geschiedenisboeken geschreven door de overwinnaar. Als Duitsland gewonnen had dan was het bombardement op Dresden als oorlogsmisdaad de boeken in gegaan en de verantwoordelijken terechtgesteld. Het is maar net hoe je ernaar wilt kijken.
Gastquote:
quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:51 schreef Lariekoek het volgende:
Blijft toch een pannekoek die van Basten
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |