Het was voor mij vooral even wennen en zoeken, omdat de meesten beginnen met een boodschappenlijstje. Ik was o.b.v. de omschrijving al gaan noteren en omreken en kwam er later dus achter dat er gewoon wel een kant en klaar lijstje in stondquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:54 schreef laziness het volgende:
Ik vind recepten met veel info en foto's vooraf over het maken op allerlei foodie blogs juist heel fijn.
Even naar onder scrollen en daar staat dan het recept als nog samengevat.
Sally heeft echt veel kwijl foto's en recepten op haar site. Ik maak graag gebruik van haar site.
Pretzels zijn bijvoorbeeld een aanrader.
Lekkere wafels Yinny![]()
Het is dat ik niet nog een apparaat in huis wil maar ik mis een wafelijzer wel een beetje.
Ooooh lekker ik wil ook. Vers fruit erbij, bolletje vanille ijsquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:13 schreef Yinny het volgende:
[ afbeelding ]
Als je vergeet het recept te halveren...
http://taartenzoet.blogspot.com/2014/12/wafels.html?m=1
@:anneX vergat de suiker te halveren....toen maar naar hele recept. Ik heb nu 22 wafels. Ik ga maar weer eens uitdelen
Wauw, ze zien er goed uit!quote:Op zondag 31 mei 2020 15:16 schreef Goitske het volgende:
Morgen ga ik met mijn en een vriendin incl alle kinderen zwemmen en ontbijten bij een plas hier in de buurt.
Dus even kaneel broodjes gemaakt volgens recept van Levine
Het recept is online te vinden ik heb het verdubbeld want voor 10-12 broodjes ga ik niet zoveel werk hebben...
https://www.carolabaktzoe(...)n-levine-van-doorne/
[ afbeelding ]
En uit een zakje mix van de bakzolder cupcakes ene helft gewone andere helft met blauwe bessen
[ afbeelding ]
Sriracha er doorheen doen met wat zout is erg lekker, vlamtosti ideequote:Op donderdag 18 juni 2020 11:51 schreef Tegan het volgende:
Ik ga worstenbroodjes bakken. Volgens recept dat ik wil gebruiken moet ik dat kruiden met zout, zwarte peper en nootmuskaat.
Nu vroeg ik me af of er misschien iemand een ander lekker kruidenmengsel kent om misschien de helft mee te kruiden voor wat afwisseling?
De merengue hoort te krimpen, bij mij doet ie dat altijd. Ik probeer de merenguelaag met een spuitzak te doen zodat je de rand van de springvorm niet hoeft te raken en de merengue 'mooi' krimpt en niet scheurt.quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:51 schreef het-is-mij het volgende:
Even een vraagje; ik maak geregeld de lemon merengue pie van @:leintjeuh vlgs mij (uit t fok kookboek).
Maar als ik de taart uit de oven haal nadat de merengue onder de gril is geweest "krimpt" de merengue vaak.
Herkenbaar?
Tips?
Thanks voor de tip.quote:Op donderdag 18 juni 2020 14:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Sriracha er doorheen doen met wat zout is erg lekker, vlamtosti idee
Geen idee welk recept je bedoeld , ik brand het zelf altijd met een branderquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:51 schreef het-is-mij het volgende:
Even een vraagje; ik maak geregeld de lemon merengue pie van @:leintjeuh vlgs mij (uit t fok kookboek).
Maar als ik de taart uit de oven haal nadat de merengue onder de gril is geweest "krimpt" de merengue vaak.
Herkenbaar?
Tips?
Er zitten marshmallows in verstoptquote:Op maandag 6 juli 2020 23:42 schreef AnneX het volgende:
@:fietsie :![]()
En morgen strooi je er nog chocoladevlokken of chocoladeboontjes oid erop?
Ow.quote:Op maandag 6 juli 2020 23:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er zitten marshmallows in verstopt![]()
Morgen maak ik voor 't visuele nog een taartje met aardbeitjes enzo.
Zien er goed uit!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 13:30 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Rustieke eierkoeken a la Frantic
heb geen bakplaten en geen ijsbollen knijper hierdus was even improviseren. Vandaar: rustiek
Al plaatjes aluminium besteld bij de ijzerhandel.
quote:Op zondag 26 juli 2020 16:18 schreef madeliefff het volgende:
[ [url= Macarons https://imgur.com/gallery/OuTG6s1 ]afbeelding[/url] ]
[ [url= http://imgur.com/gallery/dmc9BOx ]afbeelding[/url] ]
chocolade macarons gevuld met mokkacrème
ik had al zo een vermoedenquote:Op zondag 26 juli 2020 16:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit werkt beter
Prachtigquote:Op zondag 26 juli 2020 16:18 schreef madeliefff het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een schoonheden.quote:Op zondag 26 juli 2020 16:18 schreef madeliefff het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |