Deed ik dat ook maarquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zie een verdienmodel
[..]
Doet beide gewoon wat het moet doen
Maat!quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zie een verdienmodel
[..]
Doet beide gewoon wat het moet doen
quote:
Dit herinner ik me vaag, wat awkwardquote:
Wat een debielquote:
Vooral vanwege zijn jonge uiterlijk jaquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit herinner ik me vaag, wat awkward
LIKKE LIKKE LIKKE LIKKEquote:
Wat heb jij tegen Coldplay?quote:
Dit klinkt eerder als stoerpraterij, maar aghquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral vanwege zijn jonge uiterlijk ja
On the other hand, dat ventje was daar 16 ofzo. Meisje op die leeftijd al beetje likken is ook weer niet zo vreemd.
Dat kan natuurlijk altijdquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit klinkt eerder als stoerpraterij, maar agh
Ik kan dat niet aanhoren, jankmuziek.quote:
Pffquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan dat niet aanhoren, jankmuziek.
Is een meningquote:
Ja, dat hij dit als klein kind op tv zegt, oké, maar tien jaar later heeft ie er nog een nummer van opgenomen.quote:
Muziek is er toch ook gewoon voor gemaakt om soms mooi te zijn. Of luister jij alleen maar vrolijke of harde muziek?quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan dat niet aanhoren, jankmuziek.
WOEDENDquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is een mening![]()
Jij mag Coldplay gewoon leuk vinden hoor
Nee hoor, maar ik vind het gewoon niet mooi, als ik het op de radio hoor zet ik het af.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Muziek is er toch ook gewoon voor gemaakt om soms mooi te zijn. Of luister jij alleen maar vrolijke of harde muziek?
Zekerquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik vind het gewoon niet mooi, als ik het op de radio hoor zet ik het af.
Soms heb je dat toch gewoon?
Dat is echt pure aids ja.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb dus echt een bloedhekel aan Famke Louise. Was er bij de popquiz van afgelopen weekend dus een fragment daarvan. Ik herkende het niet als zodanig, maar ik kreeg wel echt spontaan oorbloedingen, dus ergens op een level wist ik toch wel wie het was...
Nederlandstalig, schlager muziek, 70's, 80's, Engelstalige muziek, country muziek, piratenmuziek en streektaalmuziek.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ZekerWat luister je wel graag dan?
Engelstalige muziek? Noem eens wat namen danquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nederlandstalig, schlager muziek, 70's, 80's, Engelstalige muziek, country muziek, piratenmuziek en streektaalmuziek.
En ja, dat mag een ander ook vreselijk vinden
Beetje top 40, maar ik kan niet echt specifiek zijn, het ene vind ik leuk en het andere vind ik kutquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Engelstalige muziek? Noem eens wat namen dan
80s muziek is top
Niet die linkquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:11 schreef naatje_1 het volgende:
http://jimboe.xs4all.nl:8005/index.html?sid=1
Van Gigiquote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:11 schreef naatje_1 het volgende:
http://jimboe.xs4all.nl:8005/index.html?sid=1
quote:
Mehquote:
want?quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik dacht net nog dat je Jordy van Loon natuurlijk zeker fantastisch vindt
Forum Opties | |
---|---|