Dit lijstje is wel leuk, maar als ik doordeweeks overdag weer een poging doet komt er elk uur toch wel weer Rammstein of Linkin Park langs.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoeveel top zoveels doen ze eigenlijk bij KINK?
En savonds is het een beetje verworden tot een golden oldies station. Ik mis randjes...op de randjes van de muziek de nacht in
ja het lukt ze wel om precies de verkeerde nummers uit de late jaren 90 en vroege jaren 2000 te halenquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:07 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Dit lijstje is wel leuk, maar als ik doordeweeks overdag weer een poging doet komt er elk uur toch wel weer Rammstein of Linkin Park langs.
Mwoah, valt meequote:Op maandag 19 oktober 2020 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zijn mensen die vinden Limp Bizkit al heftig.
Als ik mag gokken: Excel & tekst naar kolommen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:48 schreef Berkery het volgende:
Ik vraag me af wat die stagiaire, die de lijst op de website heeft geplaatst, gebruikt. Een greep:
Je zit best warm denk ik, maar ik ben te weinig bekend met Excel om al deze fouten te verklarenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:58 schreef Piles het volgende:
Als ik mag gokken: Excel & tekst naar kolommen?
quote:Op maandag 26 oktober 2020 10:46 schreef ijs_beer het volgende:
Jaaaa, eindelijk in de gelegenheid om de kink 1500 op te zetten. Meteen Linkin park. Kan slechter.
Kwestie van woorden bij 0 of bij 1 te laten beginnen.... bij de ene is de laatste digit 1 hoger dan de bij de ander.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:48 schreef Berkery het volgende:
Ik vraag me af wat die stagiaire, die de lijst op de website heeft geplaatst, gebruikt. Een greep:
Queens - Of The Stone Age No One Knows
Buffalo - Tom Taillights Fade
Damien Rice - & Lisa Hannigan 9 Crimes
Smiths Bigmouth - Strikes Again
Bij heel veel acts valt de laatste letter weg
My Chemical Romanc - Welcome To The Black Parade
Pink Floy - Wish You Were Here
Radiohea - Exit Music (For A Film)
Black Key - Lonely Boy
Of
Massive Attack - Teardro
Of