abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 22 november 2019 @ 13:06:56 #251
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190066758
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 13:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Er werd terecht opgemerkt dat je de delen en perioden dat ze volgens jou corrupt zijn zo uit kiest dat het net goed uit komt met je verhaal.
Ik vind het mallotig om 35.000 medewerkers te betichten van corruptie. Kom dan met bewijs in plaats van dit laaghartig gebazel!
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  vrijdag 22 november 2019 @ 13:10:59 #252
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190066827
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 13:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Er werd terecht opgemerkt dat je de delen en perioden dat ze volgens jou corrupt zijn zo uit kiest dat het net goed uit komt met je verhaal.
En dit is overigens ook vreselijk domme uitspraak, want er zijn geen 35.000 medewerkers verantwoordelijk voor de FISA affidavit.
Werkelijk een zeer belachelijke gedachtegang.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  vrijdag 22 november 2019 @ 13:26:39 #253
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_190067077
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 november 2019 12:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Comey (om maar iemand te noemen) een loyale Democraat?
Van Comey weet ik niet precies wat ik van hem moet denken. Misschien was hij ooit wel een GOP-aanhanger, maar ik denk dat hij zijn carriere belangrijker vond dan dan zijn principes. Het lijkt er op dat hij heeft meegewerkt aan het complot tegen Trump of dit iig heeft getolereerd, dat zullen we te weten komen als het onderzoek naar de FISA naar oa Flynn en Papadapoulos meer heeft opgeleverd.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_190067127
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 13:26 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Van Comey weet ik niet precies wat ik van hem moet denken. Misschien was hij ooit wel een GOP-aanhanger, maar ik denk dat hij zijn carriere belangrijker vond dan dan zijn principes. Het lijkt er op dat hij heeft meegewerkt aan het complot tegen Trump of dit iig heeft getolereerd, dat zullen we te weten komen als het onderzoek naar de FISA naar oa Flynn en Papadapoulos meer heeft opgeleverd.
Laten we voor het gemak niet vergeten dat Comey het onderzoek naar de e-mails van Clinton kort voor de verkiezingen heeft heropend, om iets later te concluderen dat er weinig aan de hand was. Maar ja, toen was het kwaad natuurlijk al geschied.

Nu beweer ik niet dat het per se onterecht was dat Comey dat onderzoek startte, maar het was uiteraard niet in het voordeel van de Demoraten. Sterker, de consensus luidt dat dit heeft bijgedragen aan haar verlies.

Dus stellen dat Comey 'loyaal' was van de Democraten, vind ik nogal onzinnig.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 22 november 2019 @ 13:35:19 #255
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_190067252
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 13:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Laten we voor het gemak niet vergeten dat Comey het onderzoek naar de e-mails van Clinton kort voor de verkiezingen heeft heropend, om iets later te concluderen dat er weinig aan de hand was. Maar ja, toen was het kwaad natuurlijk al geschied.

Nu beweer ik niet dat het per se onterecht was dat Comey dat onderzoek startte, maar het was uiteraard niet in het voordeel van de Demoraten. Sterker, de consensus luidt dat dit heeft bijgedragen aan haar verlies.

Dus stellen dat Comey 'loyaal' was van de Democraten, vind ik nogal onzinnig.
Dat snap ik dus ook nog steeds niet, dat halfslachtige beleid van Comey omtrent HRC's e-mails. Maar het is natuurlijk niet duidelijk wie effectief de beslissingen nam om wel of geen onderzoek te doen. We gaan er wel vanuit dat dat Comey zelf was, maar die heeft natuurlijk ook verantwoording aan bovengeschikten af te leggen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_190067277
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 november 2019 13:06 schreef dellipder het volgende:
Ik vind het mallotig om 35.000 medewerkers te betichten van corruptie. Kom dan met bewijs in plaats van dit laaghartig gebazel!
Dat doe ik ook helemaal niet. Ik zet je voor lul bij de mensen die wel normaal nadenken. Jij bent de enige die niet begrijpt waarom ik dat stelde. _O-
pi_190067406
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 13:35 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Dat snap ik dus ook nog steeds niet, dat halfslachtige beleid van Comey omtrent HRC's e-mails. Maar het is natuurlijk niet duidelijk wie effectief de beslissingen nam om wel of geen onderzoek te doen. We gaan er wel vanuit dat dat Comey zelf was, maar die heeft natuurlijk ook verantwoording aan bovengeschikten af te leggen.
Obama was de baas van Comey. Wil je beweren dat die heeft besloten dat er opnieuw onderzoek moest worden gedaan naar de e-mails van Clinton?

En je noemt het halfslachtig, maar dat 'beleid' heeft Clinton wel flink wat electorale schade berokkend.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 22 november 2019 @ 13:44:37 #258
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_190067433
Comey had weinig keus. Als hij het onderzoek niet had heropend, dan zou de impressie van extreme corruptie bij zowel Clinton als de FBI nog groter zijn. Hij wilde niet, maar moest wel om de krantenkoppen te sturen.
  vrijdag 22 november 2019 @ 14:00:15 #259
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_190067631
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 13:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Obama was de baas van Comey. Wil je beweren dat die heeft besloten dat er opnieuw onderzoek moest worden gedaan naar de e-mails van Clinton?

En je noemt het halfslachtig, maar dat 'beleid' heeft Clinton wel flink wat electorale schade berokkend.
Ik heb het in die tijd allemaal niet zo meegekregen. Het zou een optie kunnen zijn dat men het e-mail gebeuren heeft willen 'afsluiten' voordat de verkiezingen werkelijk zouden plaats vinden. Obama had misschien opdracht kunnen geven aan Comey om alsnog het 'onderzoek' te doen en rap te concluderen dat er niks aan de hand was, zodat de angel uit het topic was tijdens de verkiezingen. Zo kon men Hillary helpen de verkiezingen te winnen en als dat zou zijn gebeurd, dan had er uiteraard nooit meer een haan naar gekraaid. Het zou dus een gok geweest kunnen zijn, die verkeerd is uitgepakt.

Over Comey's loyaliteit in deze zaak hoeven we denk ik niet te twijfelen, die zou HRC zeker boven Trump verkozen hebben.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 22 november 2019 @ 14:00:41 #260
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190067642
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 13:44 schreef Ensiferum het volgende:
Comey had weinig keus. Als hij het onderzoek niet had heropend, dan zou de impressie van extreme corruptie bij zowel Clinton als de FBI nog groter zijn. Hij wilde niet, maar moest wel om de krantenkoppen te sturen.
Ja, dit is dus onzin he. Je kunt niet zomaar overal corruptie, samenzweringen, geheime agenda's en complotten verzinnen, en vervolgens acties die erop wijzen dat het allemaal wel meevalt met die deep state controlflauwekul afdoen als: 'het moest wel om de krantenkoppen te sturen'. :')

En wat is er gebeurd met het idee dat de MSM toch onder een hoedje speelt met de corrupte globalisten van de Dems?
pi_190067656
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 14:00 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik heb het in die tijd allemaal niet zo meegekregen. Het zou een optie kunnen zijn dat men het e-mail gebeuren heeft willen 'afsluiten' voordat de verkiezingen werkelijk zouden plaats vinden. Obama had misschien opdracht kunnen geven aan Comey om alsnog het 'onderzoek' te doen en rap te concluderen dat er niks aan de hand was, zodat de angel uit het topic was tijdens de verkiezingen. Zo kon men Hillary helpen de verkiezingen te winnen en als dat zou zijn gebeurd, dan had er uiteraard nooit meer een haan naar gekraaid. Het zou dus een gok geweest kunnen zijn, die verkeerd is uitgepakt.

Over Comey's loyaliteit in deze zaak hoeven we denk ik niet te twijfelen, die zou HRC zeker boven Trump verkozen hebben.
Nee, dat slaat nergens op. Het onderzoek was namelijk al afgesloten, maar Comey besloot op eigen houtje het kort voor de verkiezingen te heropenen. Ik besef dat dit verloop van omstandigheden niet past in jouw 'loyale Democraten'-narratief, maar zo is het toch echt gegaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 22 november 2019 @ 14:08:15 #262
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_190067722
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 14:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, dat slaat nergens op. Het onderzoek was namelijk al afgesloten, maar Comey besloot op eigen houtje het kort voor de verkiezingen te heropenen. Ik besef dat dit verloop van omstandigheden niet past in jouw 'loyale Democraten'-narratief, maar zo is het toch echt gegaan.
Maar waarom dan? Waarom het onderzoek naar zijn gedoodverfde nieuwe baas heropenen? Dan had hij bij HRC's aanstelling vast ontslagen geweest en met pek en veren DC uit gejaagd. Comey was/is een never-Trumper, die had HRC willen zien winnen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 22 november 2019 @ 14:10:19 #263
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_190067761
quote:
Ukraine widens probe against Burisma founder to embezzlement of state funds

KIEV (Reuters) - Ukraine has widened its investigation into the founder of energy company Burisma to include suspicion of embezzling state funds, Prosecutor General Ruslan Ryaboshapka said on Wednesday.

Allegations of wrongdoing at Burisma go to the heart of a U.S. impeachment inquiry into whether President Donald Trump improperly pressured Ukraine’s leadership to investigate his main rival in the 2020 presidential race.

Trump wants Ukraine to launch an investigation into former Vice President Joe Biden and his son Hunter, who was a board member at Burisma from 2014-2019.

The prosecutor who has investigated Burisma is Kostiantyn Kulyk, who previously met Trump’s personal lawyer Rudy Giuliani to discuss accusations against the Bidens.

After he took office in late August, Ryaboshapka launched a wide-ranging audit of criminal cases to see whether they had been conducted properly. Thirteen of them relate to Burisma founder Mykola Zlochevsky, Ryaboshapka told reporters at a briefing on Wednesday.

Burisma did not respond to a request for comment.

Ryaboshapka’s predecessors oversaw a series of investigations into Zlochevsky, a multimillionaire former minister of ecology and natural resources. The allegations concern tax violations, money-laundering and licences given to Burisma during the period where Zlochevsky was a minister.

Ryaboshapka said Zlochevsky was now suspected of the “theft of government funds on an especially large scale,” but did not provide evidence or details.

Ryaboshapka was speaking after being asked about a document from the general prosecutor’s office that was leaked at a separate press conference by three lawmakers earlier on Wednesday.

The document, only part of which was visible, showed Kulyk suspected Zlochevsky of offences including using his official position to embezzle 800 million hryvnias ($33 million) of money belonging to the central bank.

The investigation is effectively on hold, however, because the Ukrainian authorities cannot determine Zlochevsky’s whereabouts.

The central bank did not respond to a request for comment.

Giuliani has previously told Reuters he met Kulyk in Paris. He said at that meeting Kulyk echoed allegations that in 2016 Joe Biden as Vice President had tried to have Ukraine’s then-chief prosecutor, Viktor Shokin, fired to stop him investigating Burisma. Biden has accused Giuliani of peddling “false, debunked conspiracy theories” for repeating these allegations.

Kulyk told Reuters in October that he had been investigating Zlochevsky for around two years.

Reuters could not independently verify the extent of Kulyk’s involvement, but a source close to the energy company saw a spike in activity by Kulyk in regards to Burisma after Giuliani’s interest in the company and the Bidens had been conveyed to Kulyk’s then superior, Yuriy Lutsenko.

In late January, Kulyk sent Zlochevsky the first of several summons for questioning, documents seen by Reuters showed.

Zlochevsky has not commented on the summons or an announcement by Ryaboshapka in October that his office was reviewing a series of investigations linked to Zlochevsky.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_190067801
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 14:08 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Maar waarom dan? Waarom het onderzoek naar zijn gedoodverfde nieuwe baas heropenen? Dan had hij bij HRC's aanstelling vast ontslagen geweest en met pek en veren DC uit gejaagd. Comey was/is een never-Trumper, die had HRC willen zien winnen.
Ooit bedacht dat iemand als Comey niet handelt uit politieke motieven en gewoon z'n werk doet (en daarbij soms inschattingsfouten maakt)? Niet alles is een complot, beste Ed.

Afijn, wat leesvoer:

‘James Comey had geen politieke motieven bij FBI-onderzoek Clinton’

Over het eerste onderzoek naar de e-mails van Clinton, dat in juli 2016 is stopgezet:

quote:
Comey staakte dat onderzoek in juli 2016, midden in de verkiezingscampagne voor het Witte Huis. Hij kritiseerde Clintons gebruik van de privéserver voor staatszaken tijdens een ongebruikelijke persconferentie als ‘extreem nonchalant’, maar verklaarde ook dat hij geen grond zag voor federale strafvervolging. Volgens de Republikeinen beïnvloedde de FBI-baas daarmee de verkiezingscampagne.

De als politiek-neutraal beschouwde Horowitz komt nu tot een kritisch, maar genuanceerd oordeel. Comey heeft gedragsregels van het ministerie van Justitie overtreden en zich zelfs de autoriteit van toenmalig minister van Justitie Loretta Lynch toegeëigend toen hij zei dat er geen reden was Clinton te vervolgen. Maar Horowitz ziet geen aanwijzingen dat Comey werd gedreven door politieke motieven of heeft getracht de verkiezingen te beïnvloeden.
En over het tweede onderzoek:

quote:
Vlak vóór de verkiezingen maakte Comey echter bekend dat de FBI het onderzoek naar Clintons privéserver had hervat (er waren verdachte mails opgedoken op de computer van de echtgenoot van Clintons assistent Huma Abedin), om een paar dagen later weer te melden dat de FBI niets had gevonden. Clinton klaagde later dat die laatste episode haar de verkiezingszege had gekost. Horowitz kwalificeert dit optreden van Comey nu als een ‘ernstige beoordelingsfout’.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 22 november 2019 @ 14:19:42 #265
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_190067886
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 14:00 schreef VoMy het volgende:

[..]

Ja, dit is dus onzin he. Je kunt niet zomaar overal corruptie, samenzweringen, geheime agenda's en complotten verzinnen, en vervolgens acties die erop wijzen dat het allemaal wel meevalt met die deep state controlflauwekul afdoen als: 'het moest wel om de krantenkoppen te sturen'. :')

En wat is er gebeurd met het idee dat de MSM toch onder een hoedje speelt met de corrupte globalisten van de Dems?
Wat vind jij dan het meest waarschijnlijke? En allemachtig, MuH rUsSiA types hebben geen recht om anderen te beschuldigen van het verzinnen van complotten. En tsja, als je het niet dubieus vindt dat (gevallen) topambtenaren uit de veiligheids- en inlichtingendiensten de switch maken naar nieuwszenders, dan mag je dat gerust zo vinden. Het lijkt mij niet onredelijk om te denken dat er al goede relaties tussen die twee partijen waren voordat ze werden ontslagen.

Geloof jij lekker in jouw complottheorietjes, ik in de mijne. En dan zullen we zien wiens wereldbeeld in elkaar dondert.
  vrijdag 22 november 2019 @ 14:34:42 #266
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190068106
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 14:19 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Wat vind jij dan het meest waarschijnlijke?

Hoe bedoel je? Is de keuze A: een deepstate waarin iedereen in de zak zit van de democraten en Comey ook, hoewel zijn acties tegen Hillary werkten maar dat was om de media, die ook in de zak van de democraten zit, af te leiden van de democraat Hillary door de aandacht op haar te vestigen.
Of B: Iedereen doet maar wat en dat kleinzerige gejank over grootschalige globalistische complotten is echt bespottelijk.

Dan kies ik B.
quote:
En allemachtig, MuH rUsSiA types hebben geen recht om anderen te beschuldigen van het verzinnen van complotten.
Waarom niet? Iedereen zou eens moeten kappen met dat complotgehuil, de Clinton-aanhang na de verkiezingsnederlaag en nu, 3 jaar later, de Trumpaanhang, want allemachtig, wat een onzin komt er hier voorbij over hoe de hazen zouden lopen.
quote:
En tsja, als je het niet dubieus vindt dat (gevallen) topambtenaren uit de veiligheids- en inlichtingendiensten de switch maken naar nieuwszenders, dan mag je dat gerust zo vinden.
Dit refereert op welke manier naar deze impeachmentprocedure? Naar Hillary Clinton? Ik snap hier echt helemaal niets van.
quote:
Het lijkt mij niet onredelijk om te denken dat er al goede relaties tussen die twee partijen waren voordat ze werden ontslagen.
Welke partijen? En dat mensen worden ontslagen in een tijd dat een megalomane idioot toevallig president is, zegt niet zoveel over de corruptie van die ontslagenen. Hoeveel mensen zijn er al wel niet het Witte Huis uitgegooid sinds 2017?
quote:
Geloof jij lekker in jouw complottheorietjes, ik in de mijne. En dan zullen we zien wiens wereldbeeld in elkaar dondert.
Ik geloof dus helemaal niet in complottheorietjes, dat ben je helemaal zelf.
  vrijdag 22 november 2019 @ 14:37:18 #267
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_190068136
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 november 2019 13:10 schreef dellipder het volgende:

[..]

En dit is overigens ook vreselijk domme uitspraak, want er zijn geen 35.000 medewerkers verantwoordelijk voor de FISA affidavit.
Werkelijk een zeer belachelijke gedachtegang.
Knap dat je dit er weer bij weet te verzinnen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 22 november 2019 @ 14:38:30 #268
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_190068153
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 14:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ooit bedacht dat iemand als Comey niet handelt uit politieke motieven en gewoon z'n werk doet (en daarbij soms inschattingsfouten maakt)? Niet alles is een complot, beste Ed.

Afijn, wat leesvoer:

‘James Comey had geen politieke motieven bij FBI-onderzoek Clinton’

Over het eerste onderzoek naar de e-mails van Clinton, dat in juli 2016 is stopgezet:
[..]

En over het tweede onderzoek:
[..]

Het onderzoek naar de Clinton e-mails is wel degelijk heel merkwaardig uitgevoerd. De bewuste server is nooit fysiek door de FBI onderzocht en werd snel met andere hardware en andere niet-overheidsapparatuur gewist en fysiek gesloopt. Het werd HRC toegestaan om het onderzoek naar de confidentiality van de mails door een team van haar eigen advocaten uit te laten voeren. Aangezien er via deze apparatuur confidential overheidsmateriaal is verstuurd en later illegaal gewist om de sporen te verdonkeremanen, zijn er diverse belangrijke regels overtreden en misdrijven gepleegd. Als dit niet Hillary Clinton en haar assistenten waren geweest, maar ambtenaren en management van een of ander ministerie, hadden er koppen gerold en waren er mensen in de gevangenis beland. Maar in plaats daarvan werd er gezegd dat het allemaal wel meeviel, en Clinton had er geen slechte bedoelingen mee, dus hooguit een waarschuwing om het niet meer te doen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 22 november 2019 @ 14:42:12 #269
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_190068190
Er zijn een dozijn Russen en een half dozijn campagneleden van Trump veroordeeld, diverse inlichtingendiensten hebben Russische inmenging bevestigd en Mueller heeft een dik rapport met veel specifieke voorbeelden. Dat staat als een huis.

Iemand zegt dat Oekraïne achter de hack zit van de DNC, maar daar is geen enkele indicatie van. Dat wereldbeeld is al ingestort ongeacht hoe erg je er in blijft geloven net als muh Seth Rich, muh QAnon en muh pizzagate.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 22 november 2019 @ 15:38:55 #270
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_190068842
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 14:42 schreef Montov het volgende:
Er zijn een dozijn Russen en een half dozijn campagneleden van Trump veroordeeld, diverse inlichtingendiensten hebben Russische inmenging bevestigd en Mueller heeft een dik rapport met veel specifieke voorbeelden. Dat staat als een huis.

Iemand zegt dat Oekraïne achter de hack zit van de DNC, maar daar is geen enkele indicatie van. Dat wereldbeeld is al ingestort ongeacht hoe erg je er in blijft geloven net als muh Seth Rich, muh QAnon en muh pizzagate.
Er zijn mensen veroordeeld vanwege zaken die niet-gerelateerd waren. Als je maar lang genoeg zoekt, zaken verdraait en mensen onder ongelofelijke druk zet, zullen er vast mensen zijn die bekennen of een plea deal aannemen omdat het er anders veel slechter uit ziet. Manafort werd veroordeeld om iets waar half Washington zich schuldig aan maakt maar verder nooit iemand voor wordt aangepakt. Flynn en Papadapoulos voor 'liegen tegen de FBI', zogenaamde perjury traps.

Russische inmenging is 1 grote grap. Het 'bewijs' daarvoor was in elkaar gedraaid door de schimmige intelligence firma New Knowledge, die veel geld verdien aan overheidscontracten en bestaat uit voormalig geheimedienstjongens. Deze firma heeft natuurlijk de opdracht gekregen de Russische inmenging aan te tonen, omdat anders de hele Russiahoax nergens op gebaseerd is. Rusland is sinds een aantal jaar de opnieuw uitgevonden boeman, want als er geen boeman is, is er ook geen reden om jaarlijks honderden miljarden aan belastinggeld te verspillen aan de defensie-industrie en de veiligheidsdiensten, want die moeten natuurlijk ook goed te vreten hebben.

Raad eens waar deze boevenclub zichzelf schuldig aan heeft gemaakt;

quote:
Facebook suspends five accounts, including that of a social media researcher, for misleading tactics in Alabama election

Earlier this week, Morgan, the head of the firm New Knowledge, told The Washington Post he had experimented with misleading online tactics during the 2017 contest between Republican Roy Moore and since-elected Democratic Sen. Doug Jones. Morgan acknowledged creating a misleading Facebook page to appeal to conservatives. He also acknowledged purchasing retweets on Twitter to measure the potential “lift” of political messages.
Deze firma is nota bene zelf schuldig aan inmenging in de senaatsverkiezing van Alabama, waar men het een 'experiment' noemt.

quote:
Secret Experiment in Alabama Senate Race Imitated Russian Tactics

One participant in the Alabama project, Jonathon Morgan, is the chief executive of New Knowledge, a small cyber security firm that wrote a scathing account of Russia’s social media operations in the 2016 election that was released this week by the Senate Intelligence Committee.

“We orchestrated an elaborate 'false flag' operation that planted the idea that the Moore campaign was amplified on social media by a Russian botnet,” the report says.
En nog steeds bedient deze smeer- en leugenmachine de elites. Tulsi Gabbard is een gevaar voor het DNC establishment en nu is zij de mol van de Russische bogeyman:

quote:
Russia's propaganda machine discovers 2020 Democratic candidate Tulsi Gabbard

[...]

Within a few days of Gabbard announcing her presidential bid, DisInfo 2018, part of the cybersecurity firm New Knowledge, found that three of the top 15 URLs shared by the 800 social media accounts affiliated with known and suspected Russian propaganda operations directed at U.S. citizens were about Gabbard.

Analysts at New Knowledge, the company the Senate Intelligence Committee used to track Russian activities in the 2016 election, told NBC News they've spotted "chatter" related to Gabbard in anonymous online message boards, including those known for fomenting right-wing troll campaigns. The chatter discussed Gabbard's usefulness.

[...]
Lees dit stukje van de progressieve anti-Trumper Aaron Maté maar eens:

https://www.thenation.com(...)ctions-interference/

quote:
New Studies Show Pundits Are Wrong About Russian Social-Media Involvement in US Politics
Far from being a sophisticated propaganda campaign, it was small, amateurish, and mostly unrelated to the 2016 election.
En als je na dit alles nog van die naieve denkbeelden hebt, is er voor goedgelovige schaapjes zoals jij geen redden aan.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 22 november 2019 @ 16:45:49 #271
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_190069668
quote:
Hunter Biden-linked company received $130M in special federal loans while Joe Biden was vice president

An investment firm linked to Hunter Biden received over $130 million in federal bailout loans while his father Joe Biden was vice president and routed profits through a subsidiary in the Cayman Islands, according to federal banking and corporate records reviewed by the Washington Examiner.

Financial experts said the offshore corporate structure could have been used to shield earnings from U.S. taxes.

Rosemont Capital, an investment firm at the center of Hunter Biden’s much-scrutinized financial network, was one of the companies approved to participate in the 2009 federal loan program known as the Term Asset-Backed Securities Loan Facility, or TALF.

Under the program, the U.S. Treasury Department and the Federal Reserve Bank issued billions of dollars in highly favorable loans to select investors who agreed to buy bonds that banks were struggling to offload, including bundled college and auto loans.

According to federal records, 177 firms participated in TALF, many of them well connected in Washington or on Wall Street. For investors, there was little risk and a high chance of reward. The Federal Reserve funded as much as 90% of the investments. If the bonds were profitable, the borrowers benefited. If not, the department agreed to take over the depreciated assets with no repercussions for the borrowers.

“It's very complicated to become qualified as a TALF borrower or as a TALF fund, if you will,” Carol Pepper, a wealth management specialist, told Forbes in 2009. “But that's an example of where, if you can get into a TALF fund, you can benefit from this government program.”

Under the terms for the program, any U.S. company looking to invest in select categories of bonds was eligible to apply for the loans. However, the Treasury Department and Federal Reserve maintained the “right to reject a borrower for any reason,” and the internal selection process was criticized by some lawmakers as opaque and open to corruption.

“How can my constituents in Vermont get some of that money? Who makes the decisions? Do you guys sit around in a room — do you make it? Are there conflicts of interest?” Sen. Bernie Sanders asked Federal Reserve Bank Chairman Ben Bernanke at a March 3, 2009, Senate hearing. “Do you have to be a large, greedy, reckless financial institution to apply for these monies?”

Joe Biden was a key advocate for the financial bailout, which was approved under the Bush administration and expanded under President Barack Obama. He delayed his Senate resignation in January 2009 to cast his final vote to increase funding for the Troubled Asset Relief Program before taking office as vice president.

“These guys are not the most likable guys in the world,” Biden said about the banks and hedge funds aided by the government intervention. "But here are the facts ... Had we not bailed out the largest bank institutions in the world, there would have been a flat-out depression.”

One of the firms that benefited was Rosemont Capital, a company led by Hunter Biden’s business partners, Chris Heinz and Devon Archer. The firm received the loans at a crucial time for Hunter Biden. The younger Biden had stepped down from his lobbying business in late 2008, reportedly due to pressure on his father’s vice presidential campaign.

Biden, Heinz, and Archer incorporated Rosemont Seneca Partners in Delaware on June 25, 2009. The “alternative investment and market advisory firm” was an offshoot of Rosemont Capital, which held a 50% stake in the new venture. Rosemont Seneca and Rosemont Capital shared the same office address in lower Manhattan and the same New York phone number, according to Securities and Exchange Commission documents. Three weeks after Rosemont Seneca was incorporated, a subsidiary of Rosemont Capital, called Rosemont TALF SPV, received $23.5 million in federal loans through the TALF program. This included $13.4 million to invest in student loans and $11.1 million to invest in subprime auto loans. Over five months, the company received a total of $130 million from the program in multiple installments for investments in subprime credit cards and residential mortgages.

“This is a great example of the suspicion of many Americans that these bailouts were used to benefit connected insiders while ordinary Americans went broke,” said Tom Anderson, director of the Government Integrity Project at the National Legal and Policy Center, an organization that was critical of TALF at the time.

Although the government stopped issuing the loans at the end of 2009, the names of the well connected borrowers and investors were later released — prompting new criticism from lawmakers and the press. In April 2011, Rolling Stone reported that millions in TALF loans had been issued to the wife of Morgan Stanley Chairman John Mack, Miami Dolphins owner H. Wayne Huizenga, and Wall Street titan John Paulson, dubbing the program “welfare for the rich.”

“Our jaws are literally dropping as we're reading this,” Warren Gunnels, an aide to Sanders, told Rolling Stone. “Every one of these transactions is outrageous.”

Sanders also raised concerns that borrowers were using the program to evade taxes. His office staff compiled a list of over 100 TALF investors based in the Cayman Islands and other known tax havens.

“It has been estimated that each year corporations and wealthy individuals avoid approximately $100 billion in U.S. taxes through the use of abusive and illegal tax shelters,” wrote Sanders in a letter to Bernanke. “Why would the Fed lend to material investors located in the Cayman Islands?”

Federal Reserve records show Rosemont Capital was one of the companies that set up an offshore limited partnership, called “Rosemont TALF Investment Fund LP,” to participate in the TALF program. The fund was incorporated in the Cayman Islands on May 14, 2009, and dissolved on Nov. 14, 2014, according to corporate records in the British territory. The fund was managed by a Delaware-based subsidiary of Rosemont called “Rosemont TALF GP,” SEC records show.

Another investor in Rosemont’s TALF fund, called “Rosemont TALF Opportunities Fund II,” was also based in the Cayman Islands. Additional Rosemont TALF investors included two Greek shipping magnates, a California class action attorney and a financial trust based in Liberia.

Tax experts said the Cayman Islands were a popular location at the time for hedge funds and corporations to set up subsidiaries in order to avoid paying certain U.S. taxes. Didier Jacobs, a senior policy adviser at Oxfam America who focuses on international finance, said an estimated $2.7 trillion was parked in the Cayman Islands and other tax havens prior to the U.S. tax reform in 2017.

“As long as it was sitting there, it was not taxed. That’s why there was a lot of money sitting there in the Cayman Islands,” said Jacobs.

Steve Rosenthal, a senior fellow at the Urban-Brookings Tax Policy Center, said the use of an offshore company could also help investment firms reduce the tax liability for foreign or tax-exempt investors who could otherwise be subject to U.S. taxes.

Matt Gardner, a senior fellow at the Institute on Taxation and Economic Policy, said the most likely reason for setting up a company in the Cayman Islands would be to take advantage of its tax laws.

“It seems like a pretty basic ask that any recipient of these TALF loans would act in certain ways. And one of those ways would be to not organize their businesses to avoid taxes in the Caymans,” said Gardner.
De Bidens hebben ook al verstand van bankieren.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_190070790
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 14:38 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Het onderzoek naar de Clinton e-mails is wel degelijk heel merkwaardig uitgevoerd. De bewuste server is nooit fysiek door de FBI onderzocht en werd snel met andere hardware en andere niet-overheidsapparatuur gewist en fysiek gesloopt. Het werd HRC toegestaan om het onderzoek naar de confidentiality van de mails door een team van haar eigen advocaten uit te laten voeren. Aangezien er via deze apparatuur confidential overheidsmateriaal is verstuurd en later illegaal gewist om de sporen te verdonkeremanen, zijn er diverse belangrijke regels overtreden en misdrijven gepleegd. Als dit niet Hillary Clinton en haar assistenten waren geweest, maar ambtenaren en management van een of ander ministerie, hadden er koppen gerold en waren er mensen in de gevangenis beland. Maar in plaats daarvan werd er gezegd dat het allemaal wel meeviel, en Clinton had er geen slechte bedoelingen mee, dus hooguit een waarschuwing om het niet meer te doen.
Mooi verhaal, het is alleen geen reactie op mijn post.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 22 november 2019 @ 23:14:37 #273
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_190076709
Net ook een stuk in de NYTimes geplaatst over het onderzoek van Horowitz / Durham waar CNN gister mee kwam. Heb daarom een topic geopend hierover, want dit wordt uiteraard wel nieuws losstaand van het impeachment circus: NWS / [VS] Onderzoek naar Rusland onderzoek: Kritisch naar FBI, niet Biased
  zaterdag 23 november 2019 @ 16:05:39 #274
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_190083505
Heerlijk, gisteren weer een geloofwaardige getuige die in een restaurant naast iemand zat die met Trump aan het bellen was (niet over de speaker) en letterlijk kon horen dat Trump opdracht voor de quid pro quo gaf :')

En de afsluiting van een bijna jankende Adam Schiff _O-

Als de Senaat er vervolgens aan te pas komt, dan gaat de stront pas goed de ventilator, omdat de commissie dan onder leiding van de Republikeinen gaat, en zij dan hun eigen getuigen kunnen oproepen. Dan mogen vader en zoon Biden aanschuiven, Victor Shokin etc.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  zaterdag 23 november 2019 @ 16:09:19 #275
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_190083533
Wat zou Biden moeten weten over wat Trump al dan niet gedaan heeft?
pi_190083571
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 november 2019 16:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
Heerlijk, gisteren weer een geloofwaardige getuige die in een restaurant naast iemand zat die met Trump aan het bellen was (niet over de speaker) en letterlijk kon horen dat Trump opdracht voor de quid pro quo gaf :')

En de afsluiting van een bijna jankende Adam Schiff _O-

Als de Senaat er vervolgens aan te pas komt, dan gaat de stront pas goed de ventilator, omdat de commissie dan onder leiding van de Republikeinen gaat, en zij dan hun eigen getuigen kunnen oproepen. Dan mogen vader en zoon Biden aanschuiven, Victor Shokin etc.
Inzet van het onderzoek is de vraag in hoeverre Trump de president van Oekraïne onder druk heeft gezet om de Biden's te onderzoeken.

Waarom zou Hinder Biden dan moeten getuigen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 23 november 2019 @ 16:47:07 #277
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190083819
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 16:45 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

De Bidens hebben ook al verstand van bankieren.
Irrelevant. Probeer eens ontopic te blijven, dit gaat om een zaak waarin de president van de VS zijn macht gebruikte om een buitenlandse mogenheid in te zetten tegen een persoonlijke politieke tegenstander. Wat heb je daarover te melden, dat is waar het hier om gaat.
  zaterdag 23 november 2019 @ 18:44:44 #278
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190085284
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 16:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat zou Biden moeten weten over wat Trump al dan niet gedaan heeft?
Er is diverse berichtgeving dat de Republicans in het Huis van plan zijn getuigenissen en documenten te dagvaarden in relatie tot Hunter Biden, Alexandra Chalupa en de anonieme "whistleblower".

Republicans to Subpoena Whistleblower, Hunter Biden, Alexandra Chalupa

En de reden staat ook vermeld in de artikelen:

quote:
On Biden, they wrote that since witnesses raised the issue of Hunter Biden getting paid $50,000 per month for sitting on the board of a Ukrainian natural gas company that was under investigation, learning more about it would be “directly relevant to the inquiry”:

According to the New York Times, Hunter Biden was ‘part of a broad effort by Burisma to bring in well-connected Democrats during a period when the company was facing investigations backed not just by domestic Ukrainian forces but by officials in the Obama administration.’ Reports suggest that Burisma paid Hunter Biden $50,000 per month through a company called Rosemont Seneca Bohai LLC. Because witnesses explained that Hunter Biden’s presence on Burisma’s board raised concerns during the Obama Administration and President Trump briefly raised this issue during his phone call with President Zelensky, this information is directly relevant to the Democrats’ ‘impeachment inquiry.’
Link naar de brief van Jim Jordan en Devin Nunes gericht aan de House Intelligence Commitee.

Ook onder Senate Republicans is er al enige tijd discussie over het onderwerp Joe en Hunter Biden te dagvaarden.

Senate Republicans consider including Bidens in Trump impeachment trial

Ook in deze berichtgeving wordt een reden daarvoor aangevoerd:

quote:
Among a group of Trump’s allies inside and outside Congress, there is intense and growing interest in countering the House Democrats’ impeachment inquiry by delving into Hunter Biden’s business dealings in Ukraine and China. Because his father was vice president at the time, these allies think it could be a way to explain why Trump pressed Ukrainian President Volodymyr Zelensky in a July 25 phone call to “look into” the Bidens, who have denied any wrongdoing.
Mijn vermoeden is dat met een impeachment trial in de Senate de Republicans getuigen die voor de House Intelligence Committee voor hen nog off limits waren zullen gaan oproepen om in hun optiek volledige waarheid te achterhalen.
Dit betekent dan dagvaardingen voor in elk geval Joe en Hunter Biden, Alexandra Chalupa en Eric Ciameralla.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 23 november 2019 @ 18:50:07 #279
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190085386
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 16:47 schreef VoMy het volgende:

[..]

Irrelevant. Probeer eens ontopic te blijven, dit gaat om een zaak waarin de president van de VS zijn macht gebruikte om een buitenlandse mogenheid in te zetten tegen een persoonlijke politieke tegenstander. Wat heb je daarover te melden, dat is waar het hier om gaat.
Jij zult gaan zien dat deze kwestie gaat over verdwenen belastinggeld, USAID dat in corrupte zakken verdween en actoren (de zogenaamde "whistleblower" en andere "getuigen") die medeverantwoordelijk waren voor election meddling inzake de Russia collusion delusion hoax.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_190089261
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 16:45 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

De Bidens hebben ook al verstand van bankieren.
Ik denk dat je bedoelt: Hunter Biden heeft business partners die iets van bankieren kennen, want wat Biden zelf kan of doet, daar zegt het artikel niets over. Het zijn twee verhalen:

- één over Biden dat één regel lang is,
Hunter Biden heeft samen met Heinz en Archer een bedrijf, Rosemont Seneca Partners, opgericht (voor 50% eigendom is van Rosemont Capital).

- en een volledig artikel over de activiteiten van een ander bedrijf van z'n business partners:
Een lang verhaal over TALF leningen, cayman island offshore tax havens, met quotes van Oxfam en Sanders.. omdat Rosemont TALF SPV, een dochterbedrijf van Rosemont Capital, dat bestuurd wordt door Chris Heinz (van de Heinz ketchup familie) en Devon Archer TALF leningen voor in totaal 130 miljoen aangaan.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zondag 24 november 2019 @ 02:30:16 #281
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_190093114
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 november 2019 18:44 schreef dellipder het volgende:

[..]

Er is diverse berichtgeving dat de Republicans in het Huis van plan zijn getuigenissen en documenten te dagvaarden in relatie tot Hunter Biden, Alexandra Chalupa en de anonieme "whistleblower".

Republicans to Subpoena Whistleblower, Hunter Biden, Alexandra Chalupa

En de reden staat ook vermeld in de artikelen:
[..]

Link naar de brief van Jim Jordan en Devin Nunes gericht aan de House Intelligence Commitee.

Ook onder Senate Republicans is er al enige tijd discussie over het onderwerp Joe en Hunter Biden te dagvaarden.

Senate Republicans consider including Bidens in Trump impeachment trial

Ook in deze berichtgeving wordt een reden daarvoor aangevoerd:
[..]

Mijn vermoeden is dat met een impeachment trial in de Senate de Republicans getuigen die voor de House Intelligence Committee voor hen nog off limits waren zullen gaan oproepen om in hun optiek volledige waarheid te achterhalen.
Dit betekent dan dagvaardingen voor in elk geval Joe en Hunter Biden, Alexandra Chalupa en Eric Ciameralla.
En waarom is dat relevant voor een impeachment van Trump? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_190093771
Turner vat deze hearings mooi samen hier.


Kent en Taylor verklaren van Sondland vernomen te hebben dat Trump aanstuurde op een quid pro quo door militaire steun afhankelijk te maken van onderzoeken. Sondland verklaard dat van helemaal niemand vernomen te hebben.

Volker die direct contact had met Trump en Oekraïne verklaard nooit vernomen te hebben dat de steun gerelateerd werd aan de onderzoeken.

Ondertussen worden de quid pro quo doelpalen verschoven van de militaire steun in ruil voor onderzoeken naar een meeting. Niet zo gek want er is helemaal niemand die de link tussen militaire steun en onderzoeken bevestigd heeft.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sjemmert op 24-11-2019 08:38:15 ]
  zondag 24 november 2019 @ 08:50:24 #283
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190094033
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 02:30 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En waarom is dat relevant voor een impeachment van Trump? :?
:?

NWS / Steun groeit voor afzettingsprocedure tegen Trump #7
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 24 november 2019 @ 09:06:06 #284
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190094101
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 07:59 schreef Sjemmert het volgende:
Niet zo gek want er is helemaal niemand die de link tussen militaire steun en onderzoeken bevestigd heeft.
Behalve elke getuige. Maar die stukjes zie je niet op Fox.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_190094172
quote:
7s.gif Op zondag 24 november 2019 09:06 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Behalve elke getuige. Maar die stukjes zie je niet op Fox.
Post jij ze dan maar.

Volker:
quote:
“So I get to ask you. You had a meeting with the President of the United States, and you believe that the policy issues he raised concerning Ukraine were valid, correct?”

“Yes,” Volker said.

“Did the President of the United States ever say to you that he was not going to allow aid from the United States to go to the Ukraine unless there were investigations into Burisma, the Bidens, or the 2016 elections?” Turner asked.

“No, he did not,” Volker said.

Did the Ukrainians ever tell you that they understood that they would not get a meeting with the President of the United States, a phone call with the President of the United States, military aid, or foreign aid from the United States unless they undertook investigations of Burisma, the Bidens, or the 2016 elections? Turner asked.

“No, they did not,” Volker said.
Sondland:
quote:
Answer the question, Turner said. Is it correct no one on this planet told you that Donald Trump was tying this aid to the investigations?

Because if your answer is yes, then the chairman is wrong and the headline on CNN is wrong,Turner said. No one on this planet told you that President Trump was tying aid to investigations, yes or no?

Yes,Sondland said.

So you really have no testimony today that ties President Trump to a scheme to withold aid from Ukraine in exchange for thee investigations? Turner asked.

Other than my own presumption,Sondland said.


[ Bericht 34% gewijzigd door Sjemmert op 24-11-2019 09:25:47 ]
pi_190095045
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 09:14 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Post jij ze dan maar.

Volker:
[..]

Sondland:
[..]

Daarom is het ook zaak om mannen zoals Pompeo, Giuliani, Perry, Pence en Trump te verhoren. Want dat de president een onderzoek wilde naar de Biden's, lijdt geen twijfel. Meerdere getuigen hebben verklaard dat er sprake was van quid pro quo. Dan is het aan de genoemde mannen om daar duidelijkheid over te verschaffen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 24 november 2019 @ 10:44:12 #287
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_190095143
quote:
Mijn vraag blijft staan, waarom is dat relevant voor dit onderzoek? Alsof je de bank die overvallen is opeens gaat onderzoeken naar diverse andere mogelijke misdaden, als onderdeel van het onderzoek naar de overval. En wat denk je dat er nog te behalen valt met deze witchhunt naar de klokkenluider, anders dan karaktermoord, afleiding, en toekomstige klokkenluiders/getuigen intimideren?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 24 november 2019 @ 10:49:12 #288
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190095194
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 10:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Mijn vraag blijft staan, waarom is dat relevant voor dit onderzoek? Alsof je de bank die overvallen is opeens gaat onderzoeken naar diverse andere mogelijke misdaden, als onderdeel van het onderzoek naar de overval. En wat denk je dat er nog te behalen valt met deze witchhunt naar de klokkenluider, anders dan karaktermoord, afleiding, en toekomstige klokkenluiders/getuigen intimideren?
Ik heb een redelijk uitgebreide toelichting gegeven, inclusief mijn vermoedens. Zo helder als glas.
Het laatste stukje in jouw bericht is jouw premisse en dan moet ik vanuit dit gegeven jou proberen te overtuigen, ofzo?
Ga lekker buitenspelen, joh! :')
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_190095212
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 10:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Mijn vraag blijft staan, waarom is dat relevant voor dit onderzoek? Alsof je de bank die overvallen is opeens gaat onderzoeken naar diverse andere mogelijke misdaden, als onderdeel van het onderzoek naar de overval. En wat denk je dat er nog te behalen valt met deze witchhunt naar de klokkenluider, anders dan karaktermoord, afleiding, en toekomstige klokkenluiders/getuigen intimideren?
Het werkelijke antwoord weet je natuurlijk al. De Reps willen hiermee de aandacht verleggen naar de Biden's. Want mocht Hunter Biden worden verhoord, dan is dat hoe dan ook nieuws en de media zullen er uitgebreid verslag van doen.

De Republikeinen zullen hun vragen op zo'n manier stellen dat de indruk wordt gewekt dat Biden Jr van alles verkeerd heeft gedaan. Media zoals FOX gaan daarin mee, Trump tweet zich een ongeluk et voila, er is een narratief gecreëerd dat je kunt verkopen aan de eigen achterban.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190095224
Als Biden echt corrupt is hebben ze een reden om te zeggen dat het goed was om daar een onderzoek naar te eisen, simpel.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_190095245
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 10:52 schreef Ludachrist het volgende:
Als Biden echt corrupt is hebben ze een reden om te zeggen dat het goed was om daar een onderzoek naar te eisen, simpel.
Of hij daadwerkelijk corrupt is, is bijzaak. Het beeld pushen is al voldoende.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 24 november 2019 @ 10:58:08 #292
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_190095271
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 10:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het werkelijke antwoord weet je natuurlijk al. De Reps willen hiermee de aandacht verleggen naar de Biden's. Want mocht Hunter Biden worden verhoord, dan is dat hoe dan ook nieuws en de media zullen er uitgebreid verslag van doen.

De Republikeinen zullen hun vragen op zo'n manier stellen dat de indruk wordt gewekt dat Biden Jr van alles verkeerd heeft gedaan. Media zoals FOX gaan daarin mee, Trump tweet zich een ongeluk et voila, er is een narratief gecreëerd dat je kunt verkopen aan de eigen achterban.
Dat denk ik ook ja, maar dat ziet redpilled duidelijk anders ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 24 november 2019 @ 11:01:11 #293
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190095300
Volgens mij kan Hunter Biden gewoon in de Raad van het Bestuur zitten van een corrupte buitenlandse ondernemening. Er bestaat geen wet die dit verbiedt.

Echter;

"I looked at them and said: I’m leaving in six hours. If the prosecutor is not fired, you’re not getting the money. Well, son of a bitch. He got fired."

Dit is allemaal prima en OK, want dit is geen "pressure", omkoping of een quid pro quo. :')

En vragen hierover stellen is een impeachable offense.

Lol, whatever makes you sleep well at night.

Deze make believe fairy tale gaat in werkelijkheid over Amerikaans belastinggeld, USAID dat in corrupte zakken verdween en over "getuigen" die medeverantwoordelijk waren voor election meddling inzake de Russia collusion delusion hoax.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_190095370
Er is je nou al talloze malen uitgelegd dat vice-president Joe Biden niet op eigen houtje handelde, maar uit naam van de Amerikaanse regering en diens Europese bondgenoten. Shokin was namelijk een waardeloze openbare aanklager, die de corruptie in Oekraïne enkel bevorderde.

Maar volhouden dat Biden fout heeft gehandeld, ondanks dat verklaringen van betrokkenen dat tegenspreken, is uiteraard noodzakelijk voor de fans van Trump.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator zondag 24 november 2019 @ 11:08:21 #295
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_190095376
quote:
2s.gif Op zondag 24 november 2019 11:01 schreef dellipder het volgende:

"I looked at them and said: I’m leaving in six hours. If the prosecutor is not fired, you’re not getting the money. Well, son of a bitch. He got fired."

Dit is allemaal prima en OK, want dit is geen "pressure", omkoping of een quid pro quo. :')

Quid pro quo's zijn heel gebruikelijk in buitenlandpolitiek. Wat Trumpfans niet schijnen te begrijpen is dat dit geval niet te vergelijken is met wat Trump deed.

Biden sprak namens de VS zodat de doelen van de VS bereikt konden worden. Trump wilde de quid pro quo voor z'n eigen politieke gewin. Daarnaast werd het nog een graadje erger bij Trump omdat hij er militaire steun voor tegenhield die al toegezegd was door het congres, waardoor hij direct tegen de belangen van de VS inging.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zondag 24 november 2019 @ 11:09:00 #296
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_190095387
quote:
2s.gif Op zondag 24 november 2019 11:01 schreef dellipder het volgende:
Volgens mij kan Hunter Biden gewoon in de Raad van het Bestuur zitten van een corrupte buitenlandse ondernemening. Er bestaat geen wet die dit verbiedt.

Echter;

"I looked at them and said: I’m leaving in six hours. If the prosecutor is not fired, you’re not getting the money. Well, son of a bitch. He got fired."
En hoe was dit precies in het voordeel van de Bidens? Die kerel werd weggewerkt omdat hij niet hard genoeg was tegen corruptie!

quote:
Dit is allemaal prima en OK, want dit is geen "pressure", omkoping of een quid pro quo. :')

En vragen hierover stellen is een impeachable offense.

Lol, whatever makes you sleep well at night.

Deze make believe fairy tale gaat in werkelijkheid over Amerikaans belastinggeld, USAID dat in corrupte zakken verdween en over "getuigen" die medeverantwoordelijk waren voor election meddling inzake de Russia collusion delusion hoax.
Het verschil hier is je positie misbruiken voor persoonlijk gewin.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_190095570
quote:
2s.gif Op zondag 24 november 2019 11:01 schreef dellipder het volgende:
Volgens mij kan Hunter Biden gewoon in de Raad van het Bestuur zitten van een corrupte buitenlandse ondernemening. Er bestaat geen wet die dit verbiedt.

Echter;

"I looked at them and said: I’m leaving in six hours. If the prosecutor is not fired, you’re not getting the money. Well, son of a bitch. He got fired."

Dit is allemaal prima en OK, want dit is geen "pressure", omkoping of een quid pro quo. :')

En vragen hierover stellen is een impeachable offense.

Lol, whatever makes you sleep well at night.

Deze make believe fairy tale gaat in werkelijkheid over Amerikaans belastinggeld, USAID dat in corrupte zakken verdween en over "getuigen" die medeverantwoordelijk waren voor election meddling inzake de Russia collusion delusion hoax.
Leuk dat je dit domme punt blijft herhalen. Er was niks mis met wat Biden deed. Hij deed dit in opdracht van de regering en niet om er zelf beter van te worden. Trump deed het alleen om er zelf beter van te worden.

Begrijp je dat er legale en illegale varianten van quid quo pro zijn?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2019 11:38:30 ]
pi_190095640
Heel leuk die discussies allemaal hier, maar denken jullie nou echt dat Trump impeached wordt? geloof er geen zak van, hij is onaantastbaar.

Met gemak weer voor 4 jaar president.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_190095662
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 11:40 schreef epicbeardman het volgende:
Heel leuk die discussies allemaal hier, maar denken jullie nou echt dat Trump impeached wordt? geloof er geen zak van, hij is onaantastbaar.

Met gemak weer voor 4 jaar president.
Oh, impeached wordt hij zeker. Maar de kans dat hij daadwerkelijk wordt afgezet is nihil.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190095746
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 11:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oh, impeached wordt hij zeker. Maar de kans dat hij daadwerkelijk wordt afgezet is nihil.
Dit inderdaad. Er is zeker een hoge kans dat hij herkozen wordt. Veel rebublikeinen vinden het een debiel, maar zijn wel blij met zijn beleid. Zolang het goed gaat met de economie heeft hij een goede kans.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')