Dat denk ik ook, daarbij kan ze ook fan zijn geweest omdat ze opgevoed is als fan, en een (in hun ogen) superster die oog voor ze heeft kan heel vreemd zijn voor mensen, zie bijvoorbeeld ook dat hele MJ gedoe, waar mensen al zo onder de indruk waren dat hij, de superster, oog voor hen en hun kind had dat ze hem vervolgens overal mee weg lieten komen.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:33 schreef Toverheks het volgende:
Ik poste het al een paar topics terug Rachel was 12 jaar toen ze met Andre begon te knoeien.
Jaren later Andre was al dood, was het weer homeles in de familie, Friedel is gestorven aan longkanker, Rachel had al jaren geen contact meer met haar moeder.
Ik denk dat Rachel ook beschadigd is door de druk van haar ouders in haar pubertijd.
Zo krom.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:57 schreef Ole het volgende:
[..]
En Raggel wordt als een moeder Theresa neergezet. Net als in de film
En toch wordt hij geadoreerd als e.o.a. godheid. De vieze vetklep.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:58 schreef -river- het volgende:
En inderdaad een grote zooi die familie, ouders die hun kind hoereren aan hun zuipende pedo idool die voor het gemak bij ieder nieuwe relatie zijn nummers mee nam maar kinderen liet stikken.
Ik vind het gemak waarmee ze het contact met hun kinderen verbreken vooral heel erg triest.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:58 schreef -river- het volgende:
En inderdaad een grote zooi die familie, ouders die hun kind hoereren aan hun zuipende pedo idool die voor het gemak bij ieder nieuwe relatie zijn nummers mee nam maar kinderen liet stikken.
Wat erg 😀ik moet er wel om lachen om de namen die jullie hier noemen😀😄quote:Op woensdag 20 november 2019 17:21 schreef praadje het volgende:
We hebben Andréén (de dode) Antwee (Dré jr) Andrie (de jongste telg)
Niet!quote:Op woensdag 20 november 2019 18:37 schreef Magica het volgende:
Bridget was net bij boulevard. Ze heeft Brazes op haar nagels staan
Ja dat zag ik ook. Moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 20 november 2019 18:37 schreef Magica het volgende:
Ben je nou serieus? Zo ja: dan ga ik even in mijn mond overgeven. Zo nee: goede satire van je.quote:Op woensdag 20 november 2019 18:37 schreef Magica het volgende:
Zij en Joop van de Ende zaten diep in elkaars holletje en mensen als Martijn Fisscher en Chantal Janzen hoereerden lekker mee.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:57 schreef Ole het volgende:
[..]
En Raggel wordt als een moeder Theresa neergezet. Net als in de film
Picsquote:Op woensdag 20 november 2019 18:37 schreef Magica het volgende:
Ik kan wel begrijpen dat het ze verbaast en aangrijpt dat de kinderen er zo bij betrokken worden. Maar snap niet dat ze zo stellig blijven beweren dat ze het zo netjes hebben aangepakt.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:03 schreef Poezewoes het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)aZMTKvQSy2GdAkxz6s0M
Ach gossie
quote:Op woensdag 20 november 2019 13:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uitgebracht in 1982... toen was Rachel net 12.
Hij was net een jaar getrouwd met Ellen en dat jaar werd zijn zoon Melvin geboren.
Niets verbaast me meer, ook niet als dat nummer werkelijk over Rachel gaat.
Jaaa zo erg!!quote:Op woensdag 20 november 2019 18:37 schreef Magica het volgende:
is ook.......quote:Op woensdag 20 november 2019 17:35 schreef Toverheks het volgende:
eigenlijk is het triest wat een familie
Hoe oud is die muts?quote:Op woensdag 20 november 2019 19:26 schreef Pippi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een sneue muts die Bridget
En Wees zuinig op m'n meissie niet voor Roxeanne.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Net als kleine jongen niet voor Antwee was.
Dat heb ik nooit begrepen, ja hij kan redelijk zingen en redelijk mooie liedjes schrijven maar die verafgoding is ziek.quote:Op woensdag 20 november 2019 18:22 schreef Nine. het volgende:
[..]
En toch wordt hij geadoreerd als e.o.a. godheid. De vieze vetklep.
Mijn kind is mijn alles en niets helemaal niets gaat voor haar.quote:Op woensdag 20 november 2019 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het gemak waarmee ze het contact met hun kinderen verbreken vooral heel erg triest.
Met je broer of zus okay, kan ik me wat bij voorstellen, en dat er situaties zijn waarin je als kind geen contact meer met een ouder wenst, ook mogelijk, maar een kind dat niet eens goed en wel zelf kan beslissen wat hij wil helemaal laten stikken omdat het kind niet genoeg moeite doet (Nathalie, Melvin) vind ik echt bizar, onvoorstelbaar dat Sr. vooral Melvin destijds zo heeft laten stikken, die was veel te jong om daar zelf iets in te beslissen.
Omg nee, wat een kinderachtige feeks is ze toch.quote:Op woensdag 20 november 2019 18:37 schreef Magica het volgende:
Ach qua leeftijd passen ze dan wel goed bij elkaar.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Omg nee, wat een kinderachtige feeks is ze toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |