Dat kan haast niet fout gaan.quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het vorige idee kon Chevy niet uitvoeren vanwege een beperkte uitleg.
Ik hoop dat hem dat nu wel lukt.Zie de pics vanzelf wel denk ik!
Leuke plamuurlaag.quote:
nou nou nou, god heeft hier niks mee te maken.quote:
Omdat een paar etters een zenuwinzinking krijgen en gaan janken moet het topic op slot. Ipv gewoon de boel te modereren. Schande.quote:
Organiseer samen wat. Klaaarquote:Op dinsdag 19 november 2019 16:22 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Omdat een paar etters een zenuwinzinking krijgen en gaan janken moet het topic op slot. Ipv gewoon de boel te modereren. Schande.
Heb ik al mee ingestemd, maar de tere zieltjes kunnen hun frustratie niet loslaten.quote:
Mortaxx plsquote:Op dinsdag 19 november 2019 16:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zullen we het op de Discord organiseren?
quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:16 schreef Le_Professeur het volgende:
Hee Gianni post zijn er nieuwe foksters
Snap sowieso niet dat die zijn account niet al lang geleden heeft laten verwijderen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Fijn om te zien dat CK ook genoeg van die Chevyklapjosti heeft
Ook al zeker overwogen hoor. Maar dat blauwe kleurtje is zo heerlijk. Kan er maar geen afscheid van nemen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat die zijn account niet al lang geleden heeft laten verwijderen.
Zou niet weten waar hij dan moet posten dat er F1 gekeken gaat worden of een racespelletje gaat spelen en het idee heeft dat mensen dit wat boeitquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat die zijn account niet al lang geleden heeft laten verwijderen.
Trouw met mij en maak mij stiefvaderquote:Op dinsdag 19 november 2019 11:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ho ho ho ik heb al bijna een week kerst in huis hangen dus wat judge je mij. Zodra de laatste warme zonnestralen mij in de steek laten, hit ineens de eerste kerstgolf mij right in the feels en dan schakel ik over naar Myrry Christmas.
Hij bedoelde noelquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook al zeker overwogen hoor. Maar dat blauwe kleurtje is zo heerlijk. Kan er maar geen afscheid van nemen.
Leuk dat je dat allemaal onhoudt maat. Maar hey, daar zijn echte vrienden voorquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou niet weten waar hij dan moet posten dat er F1 gekeken gaat worden of een racespelletje gaat spelen en het idee heeft dat mensen dit wat boeit
Wie is dat?quote:
Niet zo tegen mijn vriendquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer ga jij door de shredder
Nooit. Wat dan vriend?quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer ga jij door de shredder
En vervolgens ook nog ontkennen die naziquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoorde van CK dat hij niet betrouwbaar is, voor je het weet ben je weer verwijderd op de Xbox
Je moet niet alles geloven dat je hier leest vriendquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoorde van CK dat hij niet betrouwbaar is, voor je het weet ben je weer verwijderd op de Xbox
Heb je wat tegen nazi's?quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En vervolgens ook nog ontkennen die nazi
Ja heb ik van mn opaquote:
Maandag weerquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat hij laatste 4 maanden geen salaris kreeg?
Goede zaak. Maak er wel een dikke jus bij dan blijven je ballen lekker sappig.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:09 schreef Rozevla het volgende:
Ik ben tyfus veel gehaktballen bakken en ga zo ALLES OPVRETEN GODVERDOMME!!!!!
Scheld niet zo ongelooflijke diabetespatiënt.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:09 schreef Rozevla het volgende:
Ik ben tyfus veel gehaktballen bakken en ga zo ALLES OPVRETEN GODVERDOMME!!!!!
Als je opa homo was mag je blij zijn dat je hier überhaupt bentquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vraag me af van wie hier de opa van de verkeerde kant was. Denk in deze slowtchat een hoog gehalte.
Of oma heeft haar harige vagijn geopend buiten de deur.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je opa homo was mag je blij zijn dat je hier überhaupt bent
Doe even normaal monoquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:12 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Of oma heeft haar harige vagijn geopend buiten de deur.
(lol)quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je opa homo was mag je blij zijn dat je hier überhaupt bent
Nee vanwege die jood op zolderquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Werd wakker, ging werken, ging naar huis en nu wachten tot ik weer naar bed mag. Wat jij?quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:35 schreef Catkiller het volgende:
Dus, hebben jullie nog iets meegemaakt vandaag
Werd wakker, bleef thuis, nu wachten tot ik weer naar bed moet.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Werd wakker, ging werken, ging naar huis en nu wachten tot ik weer naar bed mag. Wat jij?
quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mooi leven. Zou mijn leven ervoor geven om een dagje thuis te mogen zijnquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Werd wakker, bleef thuis, nu wachten tot ik weer naar bed moet.
Als je zelfmoord pleegt en je vriendin laat je thuis opbaren dan ben je een paar dagen thuisquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mooi leven. Zou mijn leven ervoor geven om een dagje thuis te mogen zijn
Liever dood dan slaaf.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je zelfmoord pleegt en je vriendin laat je thuis opbaren dan ben je een paar dagen thuis
Heb hem eerlijk gevonden hoor ellendeling.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:57 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Stelletje kutmillennials hier met jullie dure iPhones
Apple.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:57 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Denk niet dat ze dat zou doen, zou zelf ook niet met een lijk gaan zitten, zou een hoop somberheid opleveren.quote:
Ja kom vechten danquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij hebt zeker zo'n gare Chinese telefoon
Nee een Koreaansequote:Op dinsdag 19 november 2019 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is goed, dan ben jij vanaf nu frans.quote:
Voor mij zijn alle buitenlanders allemaal hetzelfdequote:Op dinsdag 19 november 2019 20:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is goed, dan ben jij vanaf nu frans.
Hier zit ergens een valkuilquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat zou doen, zou zelf ook niet met een lijk gaan zitten, zou een hoop somberheid opleveren.
Ja man met een heel pakkie roomboter erin.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:10 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Goede zaak. Maak er wel een dikke jus bij dan blijven je ballen lekker sappig.
Ik las transquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is goed, dan ben jij vanaf nu frans.
Koekoek hahahaquote:
Misschien metroseksueel, dat kan wel.quote:
Koekoeksvogels saai vindenquote:
Heb mijn iphone gekregenquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:57 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
mijn telefoon kostte 100 euro hahaquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha dima weet niet wat gecensureerd betekentquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:45 schreef Dimachaerus het volgende:
hey iPad is gecensureerd
wat is deze FOK!
echt welquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Haha dima weet niet wat gecensureerd betekent
Ja sla mij.quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:17 schreef TTSS het volgende:
Zin om iemand te slaan maar wil geen negatieve consequenties. Tips?
Je D?quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:43 schreef 00wildchild het volgende:
Oh error m’n D is ook verliefd op mij. Dat is allemaal snel gegaan. 🧐
Hij heet Dickquote:
Vind je dat lekker?quote:
Nou de bedoeling was rebound en avontuur zonder gevoelens maar het begint een beetje de verkeerde kant op te gaan nu.quote:
Ik heb het idee dat Jimmy boos op iets of iemand is en uit agressie wil slaan, denk niet dat het een passionele tik op de bil is.quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja. Zolang het uit passie is en niet uit agressie.
Je moet doen waar je zelf het best bij voelt, wil je dit nog even aanhouden of alsnog afketsen?quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou de bedoeling was rebound en avontuur zonder gevoelens maar het begint een beetje de verkeerde kant op te gaan nu.
En we hebben elkaar pas drie keer gezien.![]()
Dat kan. Is een normale jongensnaam.quote:
Ja liefde op het derde gezicht hè het bestaat nu eenmaal.quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou de bedoeling was rebound en avontuur zonder gevoelens maar het begint een beetje de verkeerde kant op te gaan nu.
En we hebben elkaar pas drie keer gezien.![]()
Ach. Als de blauwe plekken maar niet zichtbaar zijn.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:00 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Jimmy boos op iets of iemand is en uit agressie wil slaan, denk niet dat het een passionele tik op de bil is.
Nog even aanhouden. Het is te goed.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:04 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Je moet doen waar je zelf het best bij voelt, wil je dit nog even aanhouden of alsnog afketsen?
Echt stom.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat kan. Is een normale jongensnaam.
[..]
Ja liefde op het derde gezicht hè het bestaat nu eenmaal.
Zo begon mijn relatie ookquote:Op woensdag 20 november 2019 00:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nog even aanhouden. Het is te goed.
Ja alleen ik ben nog niet gescheiden en woon nog samen.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:19 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Zo begon mijn relatie ook
Ik wist niet dat je getrouwd was, maar snel afwikkelen dan.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:26 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja alleen ik ben nog niet gescheiden en woon nog samen.
Geregistreerd partners alleen. Daar zit dat hele spul verder niet bij van voorwaarden.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:28 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je getrouwd was, maar snel afwikkelen dan.
Oh zeg dat dan meteen, voor scheiden moet je eerst getrouwd zijnquote:Op woensdag 20 november 2019 00:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Geregistreerd partners alleen. Daar zit dat hele spul verder niet bij van voorwaarden.
Ja partnerschap is zelfde wettelijk maar dan zonder al die zooi eromheen. Je moet wel scheiden en wegens kind moet dat via de rechter.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:38 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Oh zeg dat dan meteen, voor scheiden moet je eerst getrouwd zijn
Of je voor Dick of je huidige partner kiest, die keus kan ik niet voor je maken, denk er wel goed over na en weeg de plussen en minnen af.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:38 schreef 00wildchild het volgende:
Ja ik twijfel over dat scheiden. Ik weet niet of ik de stekker definitief eruit wil trekken en heb nog ruimschoots karmapunten over om daar nog over na te denken.
Scheelt ook dat D niks van me eist wat dat betreft en het allemaal begrijpt.
Allereerst kies ik voor mezelf dus kan ook met lege handen staan straks als het op die manier het beste voelt.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:47 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Of je voor Dick of je huidige partner kiest, die keus kan ik niet voor je maken, denk er wel goed over na en weeg de plussen en minnen af.
Myrr welke keuze je ook maakt, je hoeft niets aan mij of wie dan ook te verantwoorden.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:53 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Allereerst kies ik voor mezelf dus kan ook met lege handen staan straks als het op die manier het beste voelt.
Huidige wordt steeds minder aantrekkelijk maar we hebben een kind en die verdient vooral een eerlijke kans.
D is heerlijk en kunnen 100% op elkaar uitleven niets is te gek en dat is wel wat ik nodig heb. Mijn impulsen kwijt kunnen met iemand die daar volledig in mee gaat en andersom (wel alles op een enigszins gezonde manier). Lekker enthousiast. Geen moeilijk kut gedoe en beren op de weg. Ex doet moeilijk over alles.
Maaaaarrrrr, gras lijkt groener blablablabla. Voor nu ga ik lekker met D en op de lange termijn kijk ik wel wat er gebeurt. Zolang mijn baby het maar goed heeft en dat hoeft niet perse te zijn met mijn ex want we waren eigenlijk dood ongelukkig omdat we niet het optimale uit elkaar haalden.
Ik heb me in tijden niet zo vrolijk en zorgeloos gevoeld.
Dan moet je gaan slapen anders ga je slechte dingen eten 😂quote:Op woensdag 20 november 2019 01:01 schreef FernandoMartinez het volgende:
Verdorie ik heb geen pinda's, terwijl ik zo'n trek heb in knabbels
Ja zit hardop te denkenquote:Op woensdag 20 november 2019 00:59 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Myrr welke keuze je ook maakt, je hoeft niets aan mij of wie dan ook te verantwoorden.
Maar geniet waar het kan omdat het even kan.
Slapen doe ik overdag welquote:Op woensdag 20 november 2019 01:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dan moet je gaan slapen anders ga je slechte dingen eten 😂
Zo’n leven wil ik ook.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:06 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Slapen doe ik overdag wel
Het is niet voor iedereen weggelegdquote:
Overdag slapen en in de nacht kerstkaarten maken? Bring it.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:18 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het is niet voor iedereen weggelegd
Ja ik vind het lekker, maar het is slechts in Q1, het eerste deel van het jaar.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:45 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Overdag slapen en in de nacht kerstkaarten maken? Bring it.
ik zou me ziek meldenquote:Op woensdag 20 november 2019 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
GM, ik moet zo naar Amsterdam, fml.
Gisteren al gedaanquote:
Blijven volhouden tot mensen je niet meer naar dat hellegat willen sturen.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2019 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Blijven volhouden tot mensen je niet meer naar dat hellegat willen sturen.
verder alles goed?quote:
Ja, ik ben weer helemaal opgeknapt.quote:
volgens mij kan ik kiezen tussen rijst met rijst en groente of nepkip met aardapelschijfjes en groente.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben weer helemaal opgeknapt.
Wat ga je eten vanavond ?
Dat is goed om te weten vriendelijke vriend.quote:
Ken je Ed?quote:
Ed kan de tyfus krijgenquote:Op woensdag 20 november 2019 09:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is goed om te weten vriendelijke vriend.
[..]
Ken je Ed?
Heeft die aan je vrouw gezetenquote:
Ed zit vooral aan zijn eigen gereedschapquote:Op woensdag 20 november 2019 09:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heeft die aan je vrouw gezeten
Ik ook hoor (lol)quote:Op woensdag 20 november 2019 09:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ed zit vooral aan zijn eigen gereedschap
Dat is het grote verschil tussen mij en Ed inderdaad.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je maakt elke keer hetzelfde klaar
Ed is rijk aan ideeën maak je niet druk om hem.quote:
Ed is ook gewoon een man met gevoelens.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ed is rijk aan ideeën maak je niet druk om hem.
watjequote:
Ben dit sowieso totaal niet gewend van goede vriend Scrupuleus. Het verbaast me nogalquote:Op woensdag 20 november 2019 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ed is ook gewoon een man met gevoelens.
Internetheldjes zoals scrupukneus moeten gewoon keihard aangepakt worden
Ik heb nog nooit een filmpje van die gast gezien.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ed is ook gewoon een man met gevoelens.
Internetheldjes zoals scrupukneus moeten gewoon keihard aangepakt worden
ik ook nietquote:Op woensdag 20 november 2019 09:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een filmpje van die gast gezien.
Het gaat mij niet om mr Ed.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben dit sowieso totaal niet gewend van goede vriend Scrupuleus. Het verbaast me nogal
En inderdaad, geen mens van vlees en bloed is immuun voor dit soort opmerkingen en aantijgingen
Oh wat een leuk nieuws.quote:
Oh dan is het goed.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om mr Ed.
Het gaat mij meer om zijn groupies zonder verstand @:GGMM
oquote:
heel veel minder dan tochquote:Op woensdag 20 november 2019 10:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Fylax is volgens mij niet eens weggeweest. Tijdje wat minder actief. Nog steeds
Preischotel, denk ik...quote:Op woensdag 20 november 2019 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij kan ik kiezen tussen rijst met rijst en groente of nepkip met aardapelschijfjes en groente.
en jij?
Het Carnaval noemenquote:Op woensdag 20 november 2019 12:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het is hier godverdomme geen carnaval
maar is het wel.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Preischotel, denk ik...
Nepkip klinkt niet echt lekker
Vegaquote:Op woensdag 20 november 2019 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar is het wel.
vega kipkrokantschnitzels
Die zijn best lekkerquote:Op woensdag 20 november 2019 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar is het wel.
vega kipkrokantschnitzels
Carnaval vierenquote:
maar waarschijnlijk gaat het toch de echte kip worden, want anders gaat mijn autisme opspelen. woensdag moet rijst of pasta gegeten wordenquote:
Ik ben blij dat ik niet op een bepaalde dag een bepaald soort voedsel gegeten moet wordenquote:Op woensdag 20 november 2019 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar waarschijnlijk gaat het toch de echte kip worden, want anders gaat mijn autisme opspelen. woensdag moet rijst of pasta gegeten worden
Limboquote:
nee, zaterdag hetzelfde als woensdag, want als ik rijst of pasta maak is het altijd genoeg voor 2 dagenquote:Op woensdag 20 november 2019 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet op een bepaalde dag een bepaald soort voedsel gegeten moet wordenheb je dan ook zaterdag patatdag? Inb4, wat is patat.
Wat ben je wel dan jij vuile bosbesquote:
Ze moeten bij dat soort feestjes de zaal dichtsealen en zyklon B naar binnen gooien.quote:Op woensdag 20 november 2019 14:38 schreef Catkiller het volgende:
Ja jongens een nieuwe set van Thunderdome op hun youtube kanaal
Hahahquote:Op woensdag 20 november 2019 14:52 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ze moeten bij dat soort feestjes de zaal dichtsealen en zyklon B naar binnen gooien.
Louter onrendabel kutvolk vindt dat soort herrie leuk. "Lekker helemaal gek hakkuh"quote:
En ga jij dan zelf muurtjes metselen?quote:Op woensdag 20 november 2019 14:52 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ze moeten bij dat soort feestjes de zaal dichtsealen en zyklon B naar binnen gooien.
Geloof ik ook niks vanquote:Op woensdag 20 november 2019 15:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Altijd ludiek die mensen die nog nooit van Thunderdome hebben gehoord
Weet je hoeveel mensen daarvoor speciaal naar Nederland komen vliegen van over de hele wereld. Best rendabel hoor.quote:Op woensdag 20 november 2019 14:55 schreef TTSS het volgende:
[..]
Louter onrendabel kutvolk vindt dat soort herrie leuk. "Lekker helemaal gek hakkuh"
Nee rock concerten zijn leukquote:Op woensdag 20 november 2019 14:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Even opgezocht. WAT IS DAT ONGELOFELIJK KUT
Ga godverdomme naar een normaal rock concert waar ze echte instrumenten bespelen
is wel weer slecht voor het milieu hoorquote:Op woensdag 20 november 2019 15:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mensen daarvoor speciaal naar Nederland komen vliegen van over de hele wereld. Best rendabel hoor.
Ja naja het ging over rendabel.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is wel weer slecht voor het milieu hoor
Rock.quote:Op woensdag 20 november 2019 14:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Even opgezocht. WAT IS DAT ONGELOFELIJK KUT
Ga godverdomme naar een normaal rock concert waar ze echte instrumenten bespelen
een buitenfeestje wil ik nog wel eens heen gaan. dominator ofzo.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:33 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja naja het ging over rendabel.
Met Dominator is het altijd een miljoenziljoen graden en stampvol tokkies en tokkientjes. Beter pak je Ground Zero.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een buitenfeestje wil ik nog wel eens heen gaan. dominator ofzo.
zo'n hele nacht door zou ik volgens mij niet meer trekken
Ben je bejaard?quote:Op woensdag 20 november 2019 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een buitenfeestje wil ik nog wel eens heen gaan. dominator ofzo.
zo'n hele nacht door zou ik volgens mij niet meer trekken
nooit geweest.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Met Dominator is het altijd een miljoenziljoen graden en stampvol tokkies en tokkientjes. Beter pak je Ground Zero.
Ground Zero is s nachts en dan zijn al die vuurkannonnen best baas.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit geweest.
Decibel was ook wel leuk.
Defqon vond ik dan weer minder omdat daar te veel mensen rondliepen om een beetje interessant de doen.
dan nog liever tokkies
ik wil juist overdag. van zo'n nachtfeest heb ik altijd 2 dagen intensive care nodig om bij te komenquote:Op woensdag 20 november 2019 15:39 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ground Zero is s nachts en dan zijn al die vuurkannonnen best baas.
Mijn vrouw en kind.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Houd je ook nog van dingen waar je geen gehoorbeschadiging aan overhoudt
Oh dat heb k overdag ook maar dat ligt aan mij ahahaha.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil juist overdag. van zo'n nachtfeest heb ik altijd 2 dagen intensive care nodig om bij te komen
Nou sommige zijn wel lekker hoor. Zo’n bruine tepel op een gespierd lichaam met een piercing erin nou veeg me op.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:41 schreef Le_Professeur het volgende:
En nee Myrr, ik word niet geil van mannen met tepelpiercings. Zijn vaak van die niels types met een latex broek die zich laten verwennen met een zweep.
ja oke, maar het voelt dan toch anders dat je nog een paar uur slaap kunt pakken voordat de zon weer op komtquote:Op woensdag 20 november 2019 15:43 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh dat heb k overdag ook maar dat ligt aan mij ahahaha.
quote:Op woensdag 20 november 2019 15:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee rock concerten zijn leuk![]()
Waarschijnlijk wel,
Wat is er mis met okselhaar bij een vrouwquote:maar toch. Al die vrouwen met okselhaar en shag tussen hun tanden wil je ook niet dood tussen gevonden worden.
Ja dat is wel waar.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja oke, maar het voelt dan toch anders dat je nog een paar uur slaap kunt pakken voordat de zon weer op komt
Ja maar daar is het raar om pillen te poppen.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Wat is er mis met okselhaar bij een vrouw
Natuurlijk niet naar hardrockconcerten maar het moet wel chique blijven. Clapton bijvoorbeeld. Of Jan Akkerman, al is dat meer jazz.
Weet je, laat ik het breder trekken, gewoon bandmuziek.
Metal stamt voort uit rock dus ludieke post dit.quote:
alhoewel, slaap kun je het ook niet noemen.quote:
Om een leuke tijd te hebben zijn geen pillen nodig.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:45 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja maar daar is het raar om pillen te poppen.
ik moet zeggen dat bruce springsteen daar alleen maar beter van werdquote:Op woensdag 20 november 2019 15:45 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja maar daar is het raar om pillen te poppen.
Ja en op de fiets kun je ook in België komen maar je kunt toch beter de auto pakken.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Om een leuke tijd te hebben zijn geen pillen nodig.
Oh vertelquote:Op woensdag 20 november 2019 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alhoewel, slaap kun je het ook niet noemen.
beetje naar het plafond staren
wat moet ik vertellen?quote:
Ik ga in juniquote:Op woensdag 20 november 2019 15:46 schreef 00wildchild het volgende:
Zou wel naar Clapton gaan, maar zie dat niet echt als uitgaan.
jij bent niet de enige die wel eens pillen gehad heeft..quote:
Nou had niet die indruk van je.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij bent niet de enige die wel eens pillen gehad heeft..
dat is ook de bedoeling.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou had niet die indruk van je.
en donker, dus ik maak sowieso geen kansquote:Op woensdag 20 november 2019 15:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Myrr heeft ze liever gek hoor.
Jij? Hhhahahahaquote:Op woensdag 20 november 2019 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij bent niet de enige die wel eens pillen gehad heeft..
Dit geloof ik dus niet.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en donker, dus ik maak sowieso geen kans
ja, maar ik ben een lelijke blankequote:Op woensdag 20 november 2019 15:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dit geloof ik dus niet.
Myrr zou een lekkere blanke ook gewoon doen hoor.
O balen manquote:Op woensdag 20 november 2019 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar ik ben een lelijke blanke
ja echt vervelend. Ik heb ontzettend veel geld en een enorme lul, maar vind maar geen vrouw om het mee te delen.quote:
Geld is meestal al genoeg tochquote:Op woensdag 20 november 2019 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja echt vervelend. Ik heb ontzettend veel geld en een enorme lul, maar vind maar geen vrouw om het mee te delen.
Ahw, wat een liefde. Gelukkig heb jij een hele goede gaming headsetquote:Op woensdag 20 november 2019 15:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn vrouw en kind.
Nee dus haha.
Ja zo stel ik me jou weleens voor als ik niet kan slapenquote:Op woensdag 20 november 2019 15:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou sommige zijn wel lekker hoor. Zo’n bruine tepel op een gespierd lichaam met een piercing erin nou veeg me op.
Dat bepaal ik zelf wel ja. Tot nog toe is het er niet van gekomen en ben al bijna 30.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dit geloof ik dus niet.
Myrr zou een lekkere blanke ook gewoon doen hoor.
Bijna 30, tering hequote:Op woensdag 20 november 2019 17:03 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel ja. Tot nog toe is het er niet van gekomen en ben al bijna 30.
Of trouwens dat is niet waar. De teller staat op 1 maar vond het niet heel opwindend.
Die roedel getinten halen we niet meer in.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:03 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel ja. Tot nog toe is het er niet van gekomen en ben al bijna 30.
Of trouwens dat is niet waar. De teller staat op 1 maar vond het niet heel opwindend.
quote:Op woensdag 20 november 2019 17:41 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Al de hele week slecht gegeten dus ben ready voor een kilo groenten ook
Had feestjes en borrelsquote:Op woensdag 20 november 2019 17:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarom zorg je niet voor jezelf
Oh oke, tijd voor pizzaquote:Op woensdag 20 november 2019 18:05 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Had feestjes en borrels
Kan geen pizza meer zienquote:
Vind een keer per week ook wel genoegquote:Op woensdag 20 november 2019 18:13 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Kan geen pizza meer zien
Even wachtennnquote:
Goed ideequote:
Zie je dat je ook plezier kan hebben zonder pilletjequote:Op woensdag 20 november 2019 18:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Even wachtennn
Pizzaaaa
Jalalalqlalqlq
Op een oude fiets moet je het leren zeg ik altijd maar HAHAHAquote:Op woensdag 20 november 2019 17:57 schreef Le_Professeur het volgende:
Wel jammer dat er alleen nog maar oude foksters zitten dadelijk
Casa di Mama salamiquote:
Leuk, zo'n gesprek met een hond.quote:
Ik vind die Emma echt verschrikkelijkquote:
quote:Op woensdag 20 november 2019 19:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik vind die Emma echt verschrikkelijk
Prima lijf en borsten, zie het probleem niet.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn grootste angst is dat zij het ESF gaat presenteren.
Dit bedoel ik.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb een beetje twijfels over haar. Ze komt een beetje ongemeend over in die filmpjes.
Dan heeft ze toch geen vrijheid in wat ze kan zeggen.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn grootste angst is dat zij het ESF gaat presenteren.
Ik denk niet dat jij bedankt en gewoon braaf gaat kijken met je hand in de broekquote:Op woensdag 20 november 2019 19:08 schreef Amarantha het volgende:
Krijg je 3 avonden Emma die hysterisch loopt te doen. Nee dankje.
Sowieso dat ik wel kijk want het is eindelijk eens in NL en ik kijk altijd.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij bedankt en gewoon braaf gaat kijken met je hand in de broek
mannen die de hele dag erotische fictie uit hun duim zuigen op een internetforum en zich dan afvragen waarom ze alleen zijnquote:Op woensdag 20 november 2019 19:16 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen die het ESF kijken en zich dan afvragen waarom ze alleen zijn
Oh dus daar ben jij ook achter? Boksquote:
Ik heb geen hond dus succes hahahaquote:Op woensdag 20 november 2019 19:22 schreef Rozevla het volgende:
Mannen die mijn lieverdje afkraken en vervolgens invalide worden geslagen met hun eigen hond.
Mannen die geen ESF kijkenquote:Op woensdag 20 november 2019 19:16 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op woensdag 20 november 2019 19:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb geen hond dus succes hahaha
Maar ik zou Ama natuurlijk nooit af"kraken" (lol)
Gelukkig zijn niet alle mannen zo simpel als jij.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:16 schreef UitStraling het volgende:
quote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 20 november 2019 19:18 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
mannen die de hele dag erotische fictie uit hun duim zuigen op een internetforum en zich dan afvragen waarom ze alleen zijn
Ik keek die laatste finale ook gewoon hoor. Was mooi man. MadonnaGodinquote:Op woensdag 20 november 2019 19:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig zijn niet alle mannen zo simpel als jij.
quote:Op woensdag 20 november 2019 19:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 november 2019 19:36 schreef Solotovski het volgende:
Kilo pure chocolade meegekregen op werk heu
Poeh geen idee maar ik ben er vrij zeker van dat Jan Smit het sowieso mag doen of iemand anders uit Volendamkliekje. Maar ik zou graag Nikkie de Jager (NikkieTutorials) ergens een plekje krijgt, ze is bekend bij jong publiek over de hele wereld en ze is goed in Engels.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
Wie moet van jou ESF presenteren?
Hoe voelt dat om de eerste vrouw te zijn die hem afwijstquote:Op woensdag 20 november 2019 19:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Madonna was zooo slecht.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik keek die laatste finale ook gewoon hoor. Was mooi man. MadonnaGodin
Waarom quote je mij, homoquote:
Maar de presentatie moet toch een beetje bestaan uit een knap koppel?quote:Op woensdag 20 november 2019 19:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh geen idee maar ik ben er vrij zeker van dat Jan Smit het sowieso mag doen of iemand anders uit Volendamkliekje. Maar ik zou graag Nikkie de Jager (NikkieTutorials) ergens een plekje krijgt, ze is bekend bij jong publiek over de hele wereld en ze is goed in Engels.
Echt ff nagenoten van die avond toen.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Madonna was zooo slecht.Mijn god
Ja ik weet het niet, ik weet niet wie van de BN-ers goed Engels spreekt eigenlijk.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar de presentatie moet toch een beetje bestaan uit een knap koppel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |