Kerst ook niet met jou.quote:
Christus wel.quote:
Daarom heb ik ook niks met kerst.quote:
Ik word echt wild van decoratie en lichtjes.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goede woordspeling.
niet verwacht wel dat jij zo'n kerstig persoon was.
Christus is dood.quote:
goed om te weten.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik word echt wild van decoratie en lichtjes.
Jij bent van de partij “Jezus Leeft”?quote:
Ludiek, van het Franse ludique, betekent 'speels'. De term wordt voornamelijk gebruikt om aan te geven dat een anders ernstige zaak op een speelse manier wordt uitgevoerd. Zo zal een ludieke actie (demonstratie) opvallend zijn en spraakmakend op een positieve manier.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Altijd ludiek die nu nog gelovige mensen.
Nee, waarom zou je dat doen? Zo debiel dat mensen dat doen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed om te weten.
ik denk dat ik dit jaar ook eens een kerstboompje ga opzetten, maar moet je daar niet mee wachten tot na sinterklaas?
Zou wel op pot doen dan anders kans dat ie snel uitvalt. Of een neppe.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed om te weten.
ik denk dat ik dit jaar ook eens een kerstboompje ga opzetten, maar moet je daar niet mee wachten tot na sinterklaas?
om de sint niet te beledigen ofzo? Bang dat het paard de boom omloopt?quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, waarom zou je dat doen? Zo debiel dat mensen dat doen.
zal sowieso nep wordenquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:29 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zou wel op pot doen dan anders kans dat ie snel uitvalt. Of een neppe.
Mijn schoonfamilie wil hier ook niet eerder. Ik wilde eigenlijk tegelijk met hen de boom halen omdat ze een grote bus hebben; toch wel makkelijk met vervoeren.quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om de sint niet te beledigen ofzo? Bang dat het paard de boom omloopt?
quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:29 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zou wel op pot doen dan anders kans dat ie snel uitvalt. Of een neppe.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nog tips voor mensen die vroeg zetten: Geen Fijnspar of Nordmann. Deze blijven maar 2 weken écht mooi. (bron: https://www.eurofleur.nl/(...)e-kerstboom-opzetten ).
Oké VKquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ludiek, van het Franse ludique, betekent 'speels'. De term wordt voornamelijk gebruikt om aan te geven dat een anders ernstige zaak op een speelse manier wordt uitgevoerd. Zo zal een ludieke actie (demonstratie) opvallend zijn en spraakmakend op een positieve manier.
Oké Bert
Hallo Guusquote:
ik kan een boom wel makkelijk in de caddy van het werk gooien, maar ik hoef geen al te grote boom in de kamer. een tafelmodelletje is primaquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mijn schoonfamilie wil hier ook niet eerder. Ik wilde eigenlijk tegelijk met hen de boom halen omdat ze een grote bus hebben; toch wel makkelijk met vervoeren.
Maar fuck dat, ik prop dat ding wel in mijn VW Golf. Petje op en gaan.
Ik weet eigenlijk ook nog niet waar ik dit jaar voor ga. Vorig jaar een vrij grote. Misschien dit jaar een iets kleinere binnen en dan nog eentje buiten.quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan een boom wel makkelijk in de caddy van het werk gooien, maar ik hoef geen al te grote boom in de kamer. een tafelmodelletje is prima
andere jaren was ik voor kerst op vakantie en deed ik geen moeite om iets op te zetten. Nu wil ik wel iets hebben.quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk ook nog niet waar ik dit jaar voor ga. Vorig jaar een vrij grote. Misschien dit jaar een iets kleinere binnen en dan nog eentje buiten.
ik had wel verwacht dat jij zelf een boompje in elkaar zou lassen ofzoquote:Op dinsdag 19 november 2019 14:57 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Niets mis mee. Ik heb een boom die al 15 jaar mooi is, van Thriumph. Ofzoiets.
Wellicht dat Ed Baars je daarbij kan helpen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had wel verwacht dat jij zelf een boompje in elkaar zou lassen ofzo
Ja metalen bomen zijn niet zo fancy ahaha.quote:Op dinsdag 19 november 2019 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had wel verwacht dat jij zelf een boompje in elkaar zou lassen ofzo
lekker brandveilig wel.quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja metalen bomen zijn niet zo fancy ahaha.
Dit is een prima topic. Terecht dat je hier de link post. @GGMMquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wellicht dat Ed Baars je daarbij kan helpen.
FEE / [Ed Baars] Creatief met een laddenbodem (en led.s verlichting)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |