Wellicht dat dit filmpje daar antwoord op geeft!quote:Op maandag 18 november 2019 16:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Jammer dat hij alleen de boom heeft gefilmd. Ik ben wel benieuwd hoe je zo'n kerst boom met een laddenbodem maakt.
Is dit een test of ik de filmpjes wel kijk? In het filmpje geeft hij aan dat het latjes zijn van een laddenbodem van een bed.quote:Op maandag 18 november 2019 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wellicht dat dit filmpje daar antwoord op geeft!
Dit zijn dan hout latjes en geen laddenbodem, maar dat lijkt zo erg op elkaar dat je het verschil nauwelijks ziet!
Ik kijk niet meer naar zijn verslavende filmpjes, omdat dit mijn studie verstoort.quote:Op maandag 18 november 2019 16:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dit een test of ik de filmpjes wel kijk? In het filmpje geeft hij aan dat het latjes zijn van een laddenbodem van een bed.
Je mention was trouwens niet doorgekomen. De kans is groot dat daarom @:Caland @:Saind @:KnutdeIJsbeer @:onlogisch @:Doublepain @:Drizzt @:JanCees @:johannes_vermeer @:Tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:Zipportal @:Tjacka @:onlogisch @:kingroland @:wereldgozer @:flippiee en @:klummie nog niet hebben gereageerd.
Ik had @KingRoland niet getagged, omdat deze verslavende filmpjes zijn studie verstoren.quote:Op maandag 18 november 2019 16:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dit een test of ik de filmpjes wel kijk? In het filmpje geeft hij aan dat het latjes zijn van een laddenbodem van een bed.
Je mention was trouwens niet doorgekomen. De kans is groot dat daarom @:Caland @:Saind @:KnutdeIJsbeer @:onlogisch @:Doublepain @:Drizzt @:JanCees @:johannes_vermeer @:Tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:Zipportal @:Tjacka @:onlogisch @:kingroland @:wereldgozer @:flippiee en @:klummie nog niet hebben gereageerd.
Sorry, Roland. Dat wist ik niet.quote:Op maandag 18 november 2019 16:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer naar zijn verslavende filmpjes, omdat dit mijn studie verstoort.
Dat is ook de reden waarom ik niet meer getagged wil worden als het om Ed Baars gaat
En mijn vraag of het een test was?quote:Op maandag 18 november 2019 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had @:kingroland niet getagged, omdat deze verslavende filmpjes zijn studie verstoren.
Nee, dat was het niet.quote:Op maandag 18 november 2019 16:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En mijn vraag of het een test was?
Bedankt dat je me tagged voor dit zeer nuttige filmpje. Wie weet als ik in een klus mood blijf, dat ik dit nog even ga uitvoerenquote:Op maandag 18 november 2019 16:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pics van het resultaat graag.quote:Op maandag 18 november 2019 18:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bedankt dat je me tagged voor dit zeer nuttige filmpje. Wie weet als ik in een klus mood blijf, dat ik dit nog even ga uitvoeren
Ik denk eigenlijk wel dat het hetzelfde is. De kleuren zijn iets anders, maar ik denk dat dat vooral komt doordat in het ene filmpje de laddenbodem in het licht is opgenomen en de andere in het donker. Logisch ook, anders zou de led.s verlichting in de kerst boom niet goed naar voren komen.quote:Op maandag 18 november 2019 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet.
Ik ben me ervan bewust dat dit niet helemaal hetzelfde is, maar ik dacht misschien helpt het je iets op weg. (ik zit momenteel op mijn werk, dus ik kan ook de filmpjes niet kijken dat doe ik thuis pas, hierdoor ben ik wellicht niet helemaal op de hoogte van de inhoud van de filmpjes)
quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:07 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
is laddenbodem de nieuwe kad/hont ofzo
quote:
Bedankt voor de mention, wat een baasquote:Op donderdag 28 november 2019 10:24 schreef GGMM het volgende:
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!! - KERST EDITIE
![]()
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain @:drizzt @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard @:picommp
Ideaal voor decoratie versiering huiskamer
Wat loopt ie toch met z'n camera te doenquote:Op donderdag 28 november 2019 10:24 schreef GGMM het volgende:
![]()
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain @:drizzt @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard @:picommp
Ideaal voor decoratie versiering huiskamer
Ziet er stabiel uit!quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:02 schreef GGMM het volgende:
![]()
DE KERSTBOOM BEGINT TE DRAAIEN MENSEN!
Hij flikkert net niet om. Ook dat is de kwaliteit die we van Ed gewend zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:02 schreef GGMM het volgende:
![]()
Wat een mooie kerstboom. En dat niet eens van een laddenbodem!quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:02 schreef GGMM het volgende:
![]()
Ik denk dat dit een spel is.quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een mooie kerstboom. En dat niet eens van een laddenbodem!
Ik kon overigens niet heel ontspannen kijken. Bang dat hij om zou vallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |