Er zijn echt talloze belangrijkere dingen in het leven.quote:Op dinsdag 19 november 2019 00:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Past beter bij je billenpartij
Ja slapen bijv xoxoquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:29 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Er zijn echt talloze belangrijkere dingen in het leven.
Geen enkele verbazing waarom mannen vreemdgaan bij je.quote:Op maandag 18 november 2019 23:47 schreef 00wildchild het volgende:
Heb in ieder geval zat inspiratie voor afdelingsnamen mocht ik ooit een mentaal-incapabelen tehuis oprichten.
Oké skankhunt 😂quote:Op dinsdag 19 november 2019 00:42 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Geen enkele verbazing waarom mannen vreemdgaan bij je.
Hallo ventjequote:
Hoe maak je het vriendquote:
Waaronder Fifa, Kerstmuziek, DBS en je haren grijs verven. Maar je doet geen van die dingen dus waar kan jij nou druk mee zijn?!quote:Op dinsdag 19 november 2019 00:29 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Er zijn echt talloze belangrijkere dingen in het leven.
Ho ho ho ik heb al bijna een week kerst in huis hangen dus wat judge je mij. Zodra de laatste warme zonnestralen mij in de steek laten, hit ineens de eerste kerstgolf mij right in the feels en dan schakel ik over naar Myrry Christmas.quote:Op dinsdag 19 november 2019 09:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waaronder Fifa, Kerstmuziek, DBS en je haren grijs verven. Maar je doet geen van die dingen dus waar kan jij nou druk mee zijn?!
Komquote:
goede woordspeling.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ho ho ho ik heb al bijna een week kerst in huis hangen dus wat judge je mij. Zodra de laatste warme zonnestralen mij in de steek laten, hit ineens de eerste kerstgolf mij right in the feels en dan schakel ik over naar Myrry Christmas.
Kerst ook niet met jou.quote:
Christus wel.quote:
Daarom heb ik ook niks met kerst.quote:
Ik word echt wild van decoratie en lichtjes.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goede woordspeling.
niet verwacht wel dat jij zo'n kerstig persoon was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |