Waarom zat jij in inrichting dan? Ben je zo cray crayquote:Op maandag 18 november 2019 23:49 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hahahaha ja mijn groep destijds heette OG. Dat was wel open btw.
Geniet ervan maat.quote:
Je probeert nog het beste van je slappe tietjes te makenquote:Op maandag 18 november 2019 23:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik vind het super chill dat ze een maat kleiner zijn en ze zitten zelfs hoger dan eerst magisch genoeg.
Alleen ben ik dat niet, misschien moet je minder zaad slikken en niet alles meteen gelovenquote:Op maandag 18 november 2019 23:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik weet dus echt pas sinds vandaag dat dat Guus is
Was op eigen aanvraag, wilde weg uit huis want zonder opvoeding raak je wel een beetje ontspoord ja maar dat wilde ik zelf niet perse.quote:Op maandag 18 november 2019 23:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waarom zat jij in inrichting dan? Ben je zo cray cray
Ik slik nietquote:Op maandag 18 november 2019 23:54 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Alleen ben ik dat niet, misschien moet je minder zaad slikken en niet alles meteen geloven
Ooohquote:Op maandag 18 november 2019 23:54 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Was op eigen aanvraag, wilde weg uit huis want zonder opvoeding raak je wel een beetje ontspoord ja maar dat wilde ik zelf niet perse.
Als het zo was zou ik hem direct uitlachen omdat hij zich door een marokkaantje van z'n fiets af liet slaan en er toen vandoor gingquote:
Dit is nieuw voor mij?quote:Op maandag 18 november 2019 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als het zo was zou ik hem direct uitlachen omdat hij zich door een marokkaantje van z'n fiets af liet slaan en er toen vandoor gingen dan online zo'n grote bek
Ja ze zijn niet meer zo stevig dat is waar maar dat geeft niet want mijn baby had de beste start. Ze wijzen nog steeds naar voren dus boeiend. Volwassen mannen begrijpen dat.quote:Op maandag 18 november 2019 23:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je probeert nog het beste van je slappe tietjes te maken
Huh hoe kom je aan dat verhaalquote:Op maandag 18 november 2019 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als het zo was zou ik hem direct uitlachen omdat hij zich door een marokkaantje van z'n fiets af liet slaan en er toen vandoor gingen dan online zo'n grote bek
Denk aan je bloeddrukquote:Op maandag 18 november 2019 23:57 schreef Quotidien het volgende:
Waarom altijd mensen zeggen dat ik een kloon van die of die ben. Mensen die ik nooit gesproken heb komen beweren dat ik kloontje ben van mensen die ik niet ken. Allemaal opkankeren, slappe zieltjes, ik heb 0 KLOONS
Rustig vriend rustigquote:Op maandag 18 november 2019 23:57 schreef Quotidien het volgende:
Waarom altijd mensen zeggen dat ik een kloon van die of die ben. Mensen die ik nooit gesproken heb komen beweren dat ik kloontje ben van mensen die ik niet ken. Allemaal opkankeren, slappe zieltjes, ik heb 0 KLOONS
Heeft hij zelf verteldquote:Op maandag 18 november 2019 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh hoe kom je aan dat verhaal
Ik geloof je, Guus sloot nooit mensen of kliekjes uit bij de voorgaande KLB-verkiezingenquote:Op maandag 18 november 2019 23:57 schreef Quotidien het volgende:
Maar mij wel op 450quote:Op dinsdag 19 november 2019 00:00 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik geloof je, Guus sloot nooit mensen of kliekjes uit bij de voorgaande KLB-verkiezingen
Guus sabbelde ook aan piemels dus of je daar nu een voorbeeld aan moet nemenquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:00 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik geloof je, Guus sloot nooit mensen of kliekjes uit bij de voorgaande KLB-verkiezingen
Daaaaar moet een Ritalinquote:Op maandag 18 november 2019 23:57 schreef Quotidien het volgende:
Hee hee hee ik ben mijn aller Phantomesse ww kwijt. Niets liever dan daar weer onder posten.quote:Op dinsdag 19 november 2019 00:02 schreef Quotidien het volgende:
Jullie zijn allemaal zelf 6e generatie kloontjes omdat je te pussy bent op je oude acc te blijven posten, en dan anderen gaan beschuldigen.
Nietesquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:02 schreef Quotidien het volgende:
Jullie zijn allemaal zelf 6e generatie kloontjes omdat je te pussy bent op je oude acc te blijven posten, en dan anderen gaan beschuldigen.
Is gewoon mijn eerste account uit 2004quote:Op dinsdag 19 november 2019 00:02 schreef Quotidien het volgende:
Je zou met geďnduceerde lactatie kunnen beginnen zodat je weer lekkere spuittieten krijgtquote:Op maandag 18 november 2019 23:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja ze zijn niet meer zo stevig dat is waar maar dat geeft niet want mijn baby had de beste start. Ze wijzen nog steeds naar voren dus boeiend. Volwassen mannen begrijpen dat.
Wat een sukkels hequote:Op dinsdag 19 november 2019 00:02 schreef Quotidien het volgende:
Niemandquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:08 schreef Le_Professeur het vol
gende:
[..]
Wat een sukkels he
Van wie ben jij een kloon trouwens
Waarom zou ik dat willen. Normaal formaat tietjes zijn super chill.quote:Op dinsdag 19 november 2019 00:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je zou met geďnduceerde lactatie kunnen beginnen zodat je weer lekkere spuittieten krijgt
Waarom moet ik zo weinig moeite doen om je op de kast te jagenquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:02 schreef Quotidien het volgende:
Zit veel frustratie opgekropt na jarenlang tussen de psychische patienten lopen hierquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom moet ik zo weinig moeite doen om je op de kast te jagen
Zit Hans Kraay achter dit account of zo
Ik heb beterequote:Op dinsdag 19 november 2019 00:11 schreef 00wildchild het volgende:
Kan tenminste mijn sos nu gewoon in 1 graai vinden ipv dat k alles af moet tasten.
Past beter bij je billenpartijquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:09 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen. Normaal formaat tietjes zijn super chill.
Er zijn echt talloze belangrijkere dingen in het leven.quote:Op dinsdag 19 november 2019 00:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Past beter bij je billenpartij
Ja slapen bijv xoxoquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:29 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Er zijn echt talloze belangrijkere dingen in het leven.
Geen enkele verbazing waarom mannen vreemdgaan bij je.quote:Op maandag 18 november 2019 23:47 schreef 00wildchild het volgende:
Heb in ieder geval zat inspiratie voor afdelingsnamen mocht ik ooit een mentaal-incapabelen tehuis oprichten.
Oké skankhunt 😂quote:Op dinsdag 19 november 2019 00:42 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Geen enkele verbazing waarom mannen vreemdgaan bij je.
Hallo ventjequote:
Hoe maak je het vriendquote:
Waaronder Fifa, Kerstmuziek, DBS en je haren grijs verven. Maar je doet geen van die dingen dus waar kan jij nou druk mee zijn?!quote:Op dinsdag 19 november 2019 00:29 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Er zijn echt talloze belangrijkere dingen in het leven.
Ho ho ho ik heb al bijna een week kerst in huis hangen dus wat judge je mij. Zodra de laatste warme zonnestralen mij in de steek laten, hit ineens de eerste kerstgolf mij right in the feels en dan schakel ik over naar Myrry Christmas.quote:Op dinsdag 19 november 2019 09:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waaronder Fifa, Kerstmuziek, DBS en je haren grijs verven. Maar je doet geen van die dingen dus waar kan jij nou druk mee zijn?!
Komquote:
goede woordspeling.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ho ho ho ik heb al bijna een week kerst in huis hangen dus wat judge je mij. Zodra de laatste warme zonnestralen mij in de steek laten, hit ineens de eerste kerstgolf mij right in the feels en dan schakel ik over naar Myrry Christmas.
Kerst ook niet met jou.quote:
Christus wel.quote:
Daarom heb ik ook niks met kerst.quote:
Ik word echt wild van decoratie en lichtjes.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goede woordspeling.
niet verwacht wel dat jij zo'n kerstig persoon was.
Christus is dood.quote:
goed om te weten.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik word echt wild van decoratie en lichtjes.
Jij bent van de partij “Jezus Leeft”?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |