Huh waarom dat nou weer danquote:
Demonstreren in Hong Kongquote:
Nou @wollah en @goudenvis en al die andere debieltjes willen we hier absoluut niet hebben natuurlijk.quote:
Wel een beetje jouw doelgroep toch juistquote:Op maandag 18 november 2019 23:42 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou @:wollah en @:goudenvis en al die andere debieltjes willen we hier absoluut niet hebben natuurlijk.
Ja joh mention ze ff, eiquote:Op maandag 18 november 2019 23:42 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou @:wollah en @:goudenvis en al die andere debieltjes willen we hier absoluut niet hebben natuurlijk.
Nee helemaal mee eens maar goed dat je hem mentiontquote:Op maandag 18 november 2019 23:42 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Mention jou hier ook wel eens, zal ik ook maar niet meer doenquote:
@-river-quote:
jawel jawel zo voel ik mij toch nog een beetje belangrijkquote:Op maandag 18 november 2019 23:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mention jou hier ook wel eens, zal ik ook maar niet meer doen
Oh heb je gym zeker?quote:
Jij krijgt een tien voor mensenkennis.quote:Op maandag 18 november 2019 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel een beetje jouw doelgroep toch juist
Ik weet dus echt pas sinds vandaag dat dat Guus isquote:Op maandag 18 november 2019 23:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:quotidien
Guus, wat dol om je weer te zien maat.
Is dat serieus zo dan?quote:Op maandag 18 november 2019 23:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik weet dus echt pas sinds vandaag dat dat Guus is
Kan mij geen betere naam bedenken voor iets dat volledig nutteloos aanwezig is, niemand snapt waarom het bestaat, ongevraagd op een plek gaat zitten die je gedurende de dag makkelijk kan negeren, maar bij het poepen toch voor irritatie zorgt.quote:Op maandag 18 november 2019 23:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb een hardnekkige puist op mijn kont en heb hem ChevyCaprice genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |