Ja sla mij.quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:17 schreef TTSS het volgende:
Zin om iemand te slaan maar wil geen negatieve consequenties. Tips?
Je D?quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:43 schreef 00wildchild het volgende:
Oh error m’n D is ook verliefd op mij. Dat is allemaal snel gegaan. 🧐
Hij heet Dickquote:
Vind je dat lekker?quote:
Nou de bedoeling was rebound en avontuur zonder gevoelens maar het begint een beetje de verkeerde kant op te gaan nu.quote:
Ik heb het idee dat Jimmy boos op iets of iemand is en uit agressie wil slaan, denk niet dat het een passionele tik op de bil is.quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja. Zolang het uit passie is en niet uit agressie.
Je moet doen waar je zelf het best bij voelt, wil je dit nog even aanhouden of alsnog afketsen?quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou de bedoeling was rebound en avontuur zonder gevoelens maar het begint een beetje de verkeerde kant op te gaan nu.
En we hebben elkaar pas drie keer gezien.![]()
Dat kan. Is een normale jongensnaam.quote:
Ja liefde op het derde gezicht hè het bestaat nu eenmaal.quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou de bedoeling was rebound en avontuur zonder gevoelens maar het begint een beetje de verkeerde kant op te gaan nu.
En we hebben elkaar pas drie keer gezien.![]()
Ach. Als de blauwe plekken maar niet zichtbaar zijn.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:00 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Jimmy boos op iets of iemand is en uit agressie wil slaan, denk niet dat het een passionele tik op de bil is.
Nog even aanhouden. Het is te goed.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:04 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Je moet doen waar je zelf het best bij voelt, wil je dit nog even aanhouden of alsnog afketsen?
Echt stom.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat kan. Is een normale jongensnaam.
[..]
Ja liefde op het derde gezicht hè het bestaat nu eenmaal.
Zo begon mijn relatie ookquote:Op woensdag 20 november 2019 00:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nog even aanhouden. Het is te goed.
Ja alleen ik ben nog niet gescheiden en woon nog samen.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:19 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Zo begon mijn relatie ook
Ik wist niet dat je getrouwd was, maar snel afwikkelen dan.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:26 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja alleen ik ben nog niet gescheiden en woon nog samen.
Geregistreerd partners alleen. Daar zit dat hele spul verder niet bij van voorwaarden.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:28 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je getrouwd was, maar snel afwikkelen dan.
Oh zeg dat dan meteen, voor scheiden moet je eerst getrouwd zijnquote:Op woensdag 20 november 2019 00:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Geregistreerd partners alleen. Daar zit dat hele spul verder niet bij van voorwaarden.
Ja partnerschap is zelfde wettelijk maar dan zonder al die zooi eromheen. Je moet wel scheiden en wegens kind moet dat via de rechter.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:38 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Oh zeg dat dan meteen, voor scheiden moet je eerst getrouwd zijn
Of je voor Dick of je huidige partner kiest, die keus kan ik niet voor je maken, denk er wel goed over na en weeg de plussen en minnen af.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:38 schreef 00wildchild het volgende:
Ja ik twijfel over dat scheiden. Ik weet niet of ik de stekker definitief eruit wil trekken en heb nog ruimschoots karmapunten over om daar nog over na te denken.
Scheelt ook dat D niks van me eist wat dat betreft en het allemaal begrijpt.
Allereerst kies ik voor mezelf dus kan ook met lege handen staan straks als het op die manier het beste voelt.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:47 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Of je voor Dick of je huidige partner kiest, die keus kan ik niet voor je maken, denk er wel goed over na en weeg de plussen en minnen af.
Myrr welke keuze je ook maakt, je hoeft niets aan mij of wie dan ook te verantwoorden.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:53 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Allereerst kies ik voor mezelf dus kan ook met lege handen staan straks als het op die manier het beste voelt.
Huidige wordt steeds minder aantrekkelijk maar we hebben een kind en die verdient vooral een eerlijke kans.
D is heerlijk en kunnen 100% op elkaar uitleven niets is te gek en dat is wel wat ik nodig heb. Mijn impulsen kwijt kunnen met iemand die daar volledig in mee gaat en andersom (wel alles op een enigszins gezonde manier). Lekker enthousiast. Geen moeilijk kut gedoe en beren op de weg. Ex doet moeilijk over alles.
Maaaaarrrrr, gras lijkt groener blablablabla. Voor nu ga ik lekker met D en op de lange termijn kijk ik wel wat er gebeurt. Zolang mijn baby het maar goed heeft en dat hoeft niet perse te zijn met mijn ex want we waren eigenlijk dood ongelukkig omdat we niet het optimale uit elkaar haalden.
Ik heb me in tijden niet zo vrolijk en zorgeloos gevoeld.
Dan moet je gaan slapen anders ga je slechte dingen eten 😂quote:Op woensdag 20 november 2019 01:01 schreef FernandoMartinez het volgende:
Verdorie ik heb geen pinda's, terwijl ik zo'n trek heb in knabbels
Ja zit hardop te denkenquote:Op woensdag 20 november 2019 00:59 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Myrr welke keuze je ook maakt, je hoeft niets aan mij of wie dan ook te verantwoorden.
Maar geniet waar het kan omdat het even kan.
Slapen doe ik overdag welquote:Op woensdag 20 november 2019 01:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dan moet je gaan slapen anders ga je slechte dingen eten 😂
Zo’n leven wil ik ook.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:06 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Slapen doe ik overdag wel
Het is niet voor iedereen weggelegdquote:
Overdag slapen en in de nacht kerstkaarten maken? Bring it.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:18 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het is niet voor iedereen weggelegd
Ja ik vind het lekker, maar het is slechts in Q1, het eerste deel van het jaar.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:45 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Overdag slapen en in de nacht kerstkaarten maken? Bring it.
ik zou me ziek meldenquote:Op woensdag 20 november 2019 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
GM, ik moet zo naar Amsterdam, fml.
Gisteren al gedaanquote:
Blijven volhouden tot mensen je niet meer naar dat hellegat willen sturen.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2019 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Blijven volhouden tot mensen je niet meer naar dat hellegat willen sturen.
verder alles goed?quote:
Ja, ik ben weer helemaal opgeknapt.quote:
volgens mij kan ik kiezen tussen rijst met rijst en groente of nepkip met aardapelschijfjes en groente.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben weer helemaal opgeknapt.
Wat ga je eten vanavond ?
Dat is goed om te weten vriendelijke vriend.quote:
Ken je Ed?quote:
Ed kan de tyfus krijgenquote:Op woensdag 20 november 2019 09:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is goed om te weten vriendelijke vriend.
[..]
Ken je Ed?
Heeft die aan je vrouw gezetenquote:
Ed zit vooral aan zijn eigen gereedschapquote:Op woensdag 20 november 2019 09:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heeft die aan je vrouw gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |