Ground Zero is s nachts en dan zijn al die vuurkannonnen best baas.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit geweest.
Decibel was ook wel leuk.
Defqon vond ik dan weer minder omdat daar te veel mensen rondliepen om een beetje interessant de doen.
dan nog liever tokkies
ik wil juist overdag. van zo'n nachtfeest heb ik altijd 2 dagen intensive care nodig om bij te komenquote:Op woensdag 20 november 2019 15:39 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ground Zero is s nachts en dan zijn al die vuurkannonnen best baas.
Mijn vrouw en kind.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Houd je ook nog van dingen waar je geen gehoorbeschadiging aan overhoudt
Oh dat heb k overdag ook maar dat ligt aan mij ahahaha.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil juist overdag. van zo'n nachtfeest heb ik altijd 2 dagen intensive care nodig om bij te komen
Nou sommige zijn wel lekker hoor. Zo’n bruine tepel op een gespierd lichaam met een piercing erin nou veeg me op.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:41 schreef Le_Professeur het volgende:
En nee Myrr, ik word niet geil van mannen met tepelpiercings. Zijn vaak van die niels types met een latex broek die zich laten verwennen met een zweep.
ja oke, maar het voelt dan toch anders dat je nog een paar uur slaap kunt pakken voordat de zon weer op komtquote:Op woensdag 20 november 2019 15:43 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh dat heb k overdag ook maar dat ligt aan mij ahahaha.
quote:Op woensdag 20 november 2019 15:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee rock concerten zijn leuk![]()
Waarschijnlijk wel,
Wat is er mis met okselhaar bij een vrouwquote:maar toch. Al die vrouwen met okselhaar en shag tussen hun tanden wil je ook niet dood tussen gevonden worden.
Ja dat is wel waar.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja oke, maar het voelt dan toch anders dat je nog een paar uur slaap kunt pakken voordat de zon weer op komt
Ja maar daar is het raar om pillen te poppen.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Wat is er mis met okselhaar bij een vrouw
Natuurlijk niet naar hardrockconcerten maar het moet wel chique blijven. Clapton bijvoorbeeld. Of Jan Akkerman, al is dat meer jazz.
Weet je, laat ik het breder trekken, gewoon bandmuziek.
Metal stamt voort uit rock dus ludieke post dit.quote:
alhoewel, slaap kun je het ook niet noemen.quote:
Om een leuke tijd te hebben zijn geen pillen nodig.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:45 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja maar daar is het raar om pillen te poppen.
ik moet zeggen dat bruce springsteen daar alleen maar beter van werdquote:Op woensdag 20 november 2019 15:45 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja maar daar is het raar om pillen te poppen.
Ja en op de fiets kun je ook in België komen maar je kunt toch beter de auto pakken.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Om een leuke tijd te hebben zijn geen pillen nodig.
Oh vertelquote:Op woensdag 20 november 2019 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alhoewel, slaap kun je het ook niet noemen.
beetje naar het plafond staren
wat moet ik vertellen?quote:
Ik ga in juniquote:Op woensdag 20 november 2019 15:46 schreef 00wildchild het volgende:
Zou wel naar Clapton gaan, maar zie dat niet echt als uitgaan.
jij bent niet de enige die wel eens pillen gehad heeft..quote:
Nou had niet die indruk van je.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij bent niet de enige die wel eens pillen gehad heeft..
dat is ook de bedoeling.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou had niet die indruk van je.
en donker, dus ik maak sowieso geen kansquote:Op woensdag 20 november 2019 15:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Myrr heeft ze liever gek hoor.
Jij? Hhhahahahaquote:Op woensdag 20 november 2019 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij bent niet de enige die wel eens pillen gehad heeft..
Dit geloof ik dus niet.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en donker, dus ik maak sowieso geen kans
ja, maar ik ben een lelijke blankequote:Op woensdag 20 november 2019 15:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dit geloof ik dus niet.
Myrr zou een lekkere blanke ook gewoon doen hoor.
O balen manquote:Op woensdag 20 november 2019 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar ik ben een lelijke blanke
ja echt vervelend. Ik heb ontzettend veel geld en een enorme lul, maar vind maar geen vrouw om het mee te delen.quote:
Geld is meestal al genoeg tochquote:Op woensdag 20 november 2019 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja echt vervelend. Ik heb ontzettend veel geld en een enorme lul, maar vind maar geen vrouw om het mee te delen.
Ahw, wat een liefde. Gelukkig heb jij een hele goede gaming headsetquote:Op woensdag 20 november 2019 15:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn vrouw en kind.
Nee dus haha.
Ja zo stel ik me jou weleens voor als ik niet kan slapenquote:Op woensdag 20 november 2019 15:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou sommige zijn wel lekker hoor. Zo’n bruine tepel op een gespierd lichaam met een piercing erin nou veeg me op.
Dat bepaal ik zelf wel ja. Tot nog toe is het er niet van gekomen en ben al bijna 30.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dit geloof ik dus niet.
Myrr zou een lekkere blanke ook gewoon doen hoor.
Bijna 30, tering hequote:Op woensdag 20 november 2019 17:03 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel ja. Tot nog toe is het er niet van gekomen en ben al bijna 30.
Of trouwens dat is niet waar. De teller staat op 1 maar vond het niet heel opwindend.
Die roedel getinten halen we niet meer in.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:03 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel ja. Tot nog toe is het er niet van gekomen en ben al bijna 30.
Of trouwens dat is niet waar. De teller staat op 1 maar vond het niet heel opwindend.
quote:Op woensdag 20 november 2019 17:41 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Al de hele week slecht gegeten dus ben ready voor een kilo groenten ook
Had feestjes en borrelsquote:Op woensdag 20 november 2019 17:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarom zorg je niet voor jezelf
Oh oke, tijd voor pizzaquote:Op woensdag 20 november 2019 18:05 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Had feestjes en borrels
Kan geen pizza meer zienquote:
Vind een keer per week ook wel genoegquote:Op woensdag 20 november 2019 18:13 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Kan geen pizza meer zien
Even wachtennnquote:
Goed ideequote:
Zie je dat je ook plezier kan hebben zonder pilletjequote:Op woensdag 20 november 2019 18:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Even wachtennn
Pizzaaaa
Jalalalqlalqlq
Op een oude fiets moet je het leren zeg ik altijd maar HAHAHAquote:Op woensdag 20 november 2019 17:57 schreef Le_Professeur het volgende:
Wel jammer dat er alleen nog maar oude foksters zitten dadelijk
Casa di Mama salamiquote:
Leuk, zo'n gesprek met een hond.quote:
Ik vind die Emma echt verschrikkelijkquote:
quote:Op woensdag 20 november 2019 19:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik vind die Emma echt verschrikkelijk
Prima lijf en borsten, zie het probleem niet.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn grootste angst is dat zij het ESF gaat presenteren.
Dit bedoel ik.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb een beetje twijfels over haar. Ze komt een beetje ongemeend over in die filmpjes.
Dan heeft ze toch geen vrijheid in wat ze kan zeggen.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn grootste angst is dat zij het ESF gaat presenteren.
Ik denk niet dat jij bedankt en gewoon braaf gaat kijken met je hand in de broekquote:Op woensdag 20 november 2019 19:08 schreef Amarantha het volgende:
Krijg je 3 avonden Emma die hysterisch loopt te doen. Nee dankje.
Sowieso dat ik wel kijk want het is eindelijk eens in NL en ik kijk altijd.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij bedankt en gewoon braaf gaat kijken met je hand in de broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |