SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
https://upload.wikimedia.(...)tates_Senate.svg.png
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen:
Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie.
Wat je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
-Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
-We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken.
-ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
-We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiėren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Zoals iedereen met een beetje verstand al van mijlenver zag aankomen, wordt Trump effe keihard te kakken gezet door Kim.quote:Op maandag 18 november 2019 16:15 schreef Ulx het volgende:
Kim heeft zijn foto’s, de VS cancelt oefeningen en draait ZK een poot uit.twitter:GeoffRBennett twitterde op maandag 18-11-2019 om 13:27:18SEOUL, South Korea (AP) — North Korea on Monday responded to a tweet by President Trump that hinted at another summit with North Korean leader Kim Jong Un, saying it has no interest in giving Trump further meetings to brag about unless it gets something substantial in return. reageer retweet
Mission accomplished, see you later! Adios, sucker. Trump is volledig voor lul gezet.
Bijna twee jaar lang heeft Trump lopen verkondigen hoe geweldig Kim is en hoe beide mannen 'verliefd' werden. Het ging zelfs zover dat Trump een streep zette door de oefeningen met bondgenoot Zuid-Korea.
En wat krijgt hij er voor terug? Een dikke middelvinger van Kim. Man, wat een gigantische afgang.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Van Kim.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Leuk onderwerp voor een FP-artikeltje denk ik.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Maar inderdaad. Wat een sukkel. Wat een ontzettende domme lul is die Trump. Meneer de Dealmaker-in-Chief. Ammezolen! Hij kan d’r helemaal niks van.
Maar zeg gerust dat het 4D schaak is.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiėr:![]()
Dat weet ik wel zeker. Heb even geduld (tenzij je het zelf doet), ik ben nog onderweg en mobiel iets online zetten is niet heel fijnquote:Op maandag 18 november 2019 16:22 schreef Fir3fly het volgende:
Leuk onderwerp voor een FP-artikeltje denk ik.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Dan krijg je weer van die jubelreacties dat Trump tenminste met Kim is gaan praten terwijl voorgaande presidenten(En vooral Obama!) helemaal niks deden.quote:Op maandag 18 november 2019 16:22 schreef Fir3fly het volgende:
Leuk onderwerp voor een FP-artikeltje denk ik.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Lijkt me ook.quote:Op maandag 18 november 2019 16:22 schreef Fir3fly het volgende:
Leuk onderwerp voor een FP-artikeltje denk ik.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
heywoodu
![]()
In 1D schaken verslagen door Kim Jong-un of all places. Haha.quote:Op maandag 18 november 2019 16:23 schreef Ulx het volgende:
Maar inderdaad. Wat een sukkel. Wat een ontzettende domme lul is die Trump. Meneer de Dealmaker-in-Chief. Ammezolen! Hij kan d’r helemaal niks van.
Maar zeg gerust dat het 4D schaak is.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Zijn trouwe (Nederlandse) supporters zullen dit ongetwijfeld spinnen als een win voor Trump. Of ze wijzen naar Obama en roepen dat het aan hem te danken is dat Noord-Korea nu de beschikking heeft over kernwapens.quote:Op maandag 18 november 2019 16:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Heb even geduld (tenzij je het zelf doet), ik ben nog onderwegOp maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Maar hij is toch maar mooi in Noord-Korea geweest he! Kunnen jullie allemaal niet zeggen!Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
heywoodu
![]()
Ook domme meningen mogen.quote:Op maandag 18 november 2019 16:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zijn trouwe (Nederlandse) supporters zullen dit ongetwijfeld spinnen als een win voor Trump. Of ze wijzen naar Obama en roepen dat het aan hem te danken is dat Noord-Korea nu de beschikking heeft over kernwapens.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Ik zou het op zich stiekem wel eens willen, uit pure nieuwsgierigheidquote:Op maandag 18 november 2019 16:25 schreef Szura het volgende:
Maar hij is toch maar mooi in Noord-Korea geweest he! Kunnen jullie allemaal niet zeggen!![]()
Gaat niet gebeuren, maar goed.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
En daarmee schoffeerde hij de ouders van Otto Warmbier. En waarvoor?quote:Op maandag 18 november 2019 16:25 schreef Szura het volgende:
Maar hij is toch maar mooi in Noord-Korea geweest he! Kunnen jullie allemaal niet zeggen!I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Och, ik denk ook niet dat Kim dom is. En z'n adviseurs zijn dat sowieso niet.quote:Op maandag 18 november 2019 16:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In 1D schaken verslagen door Kim Jong-un of all places. Haha.
Je zag al heel snel dat Noord-Korea het spelletje slim speelde. Door zich te verzekeren van ruggensteun van China, versterkte Kim zijn positie. Hij hoefde daardoor niet direct te buigen voor de eisen van de Amerikanen.
Ook deze lichte provocatie is wederom een slimme move. Met z'n belachelijke geslijm heeft Trump grote verwachten geschapen. Als hij nu moet erkennen dat z'n domme gedweep Kim helemaal nergens toe heeft geleid, gaat hij af als een gieter.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Ik heb al wat getikt. Simpel maar doeltreffend hoop ik.quote:Op maandag 18 november 2019 16:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Heb even geduld (tenzij je het zelf doet), ik ben nog onderweg en mobiel iets online zetten is niet heel fijnAnd if you listen very hard
Hij komt niet persoonlijk opdagen natuurlijk, want daar is 'ie te laf voor:quote:Op maandag 18 november 2019 16:36 schreef klappernootopreis het volgende:
https://www.politico.com/(...)hment-hearing-071342
WTF??quote:"she also said I could do it in writing."ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Zou mij daar niet al teveel bij voorstellen:quote:Op maandag 18 november 2019 16:36 schreef klappernootopreis het volgende:
https://www.politico.com/(...)hment-hearing-071342
WTF??Dit is gewoon weer Trumpiaans gezwaffel.quote:though added in the same tweet that "she also said I could do it in writing."Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
heywoodu
![]()
Ook gesubmit of ben ik nou zo blind?quote:Op maandag 18 november 2019 16:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb al wat getikt. Simpel maar doeltreffend hoop ik.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Per tweet dus.quote:Op maandag 18 november 2019 16:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hij komt niet persoonlijk opdagen natuurlijk, want daar is 'ie te laf voor:
[..]Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Net gedaan.quote:Op maandag 18 november 2019 16:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook gesubmit of ben ik nou zo blind?
Er zit wel een grammaticale fout in ergens.
And if you listen very hard
heywoodu
![]()
Inderdaad, maar stel dat hij daar wél komt zitten. 10/10 zou kijkenquote:Op maandag 18 november 2019 16:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou mij daar niet al teveel bij voorstellen:
[..]
Dit is gewoon weer Trumpiaans gezwaffel.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Dan lult hij zichzelf letterlijk de bak in. De man is een pathologische leugenaar, die nog geen drie zinnen kan uitbraken zonder minimaal vier leugens te uiten.quote:Op maandag 18 november 2019 16:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad, maar stel dat hij daar wél komt zitten. 10/10 zou kijkenOp maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |