abonnement Unibet Coolblue
pi_190001504


Expeditie Robinson is een televisieprogramma waarin deelnemers moeten overleven op een onbewoond eiland en tegen elkaar strijden voor de overwinning en de titel 'Robinson'.
De show is bedacht door een Brit en voor het eerst op tv gebracht in Zweden. De Nederlandstalige versie is vanaf het begin een coproductie geweest tussen een Nederlandse en een Vlaamse productiemaatschappij met deelnemers uit Nederland en Vlaanderen. Inmiddels zijn we met enkel Nederlanders verdergegaan. De serie ontleent zijn naam aan het 18de-eeuwse verhaal over de zeeman Robinson Crusoe die na een schipbreuk op een onbewoond eiland terecht komt, en daar probeert te overleven.














Expeditie Robinson is elke zondag om 20:00 uur te zien op RTL4 en wordt gepresenteerd door Nicolette Kluijver en Kaj Gorgels.



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 18 november 2019 @ 10:51:06 #2
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190001522
Ik ben het er niet mee eens dat de finale alleen gespeeld moet worden met fysiek sterke spelers. Puzzelen is altijd een onderdeel geweest van Robinson, en ook strategisch spel (je stemmen plannen, bondjes sluiten) hoort er bij. Mentaal sterk vs fysiek sterk.

ECHTER, ik heb wel t idee dat de balans zoek is dit seizoen.
Alle mensen die goed zijn in proeven liggen meteen op t hakblok, door het loser-bondje van de start. Is dat slim van die mensen? maar natuurlijk. Vind ik dat leuke ER TV? Nee.

Zoiets kan prima gestuurd worden door de regie en spelregels, zoals idd een zearte stem als je als laatste eindigt met de proeven. Op die manier gaan de fysiek "zwakken" er net zo snel uit als de fysiek gevaarlijkste. Balans.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 18 november 2019 @ 11:16:33 #3
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190001806
Tim, Thomas en Fien moeten nog op grijs in de OP.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 18 november 2019 @ 11:21:31 #4
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190001859
Er is nu nog maar één man over. -O-
Gelukkig zit die op winnaarseiland dus die kan nog niet weggestemd worden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 18 november 2019 @ 11:43:22 #5
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190002143
quote:
15s.gif Op maandag 18 november 2019 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er is nu nog maar één man over. -O-
Gelukkig zit die op winnaarseiland dus die kan nog niet weggestemd worden.
Akwasi? Of noem je dat geen man? :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 18 november 2019 @ 11:45:38 #6
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190002187
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 11:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Akwasi? Of noem je dat geen man? :P

Nee, die heeft al afgedaan als man voor mij.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 18 november 2019 @ 11:48:07 #7
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190002228
quote:
9s.gif Op maandag 18 november 2019 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Nee, die heeft al afgedaan als man voor mij.
Ik had in t begin niks met Akwasi.
Toen begon ik m leuker te vinden, en best wel prima in proeven.
Maar sinds ie geadopteerd werd inde Fien Familie is t een slappe zak geworden.

En die twee kunnen echt niks zonder Fien (alhoewel, Tim er uit stemmen).
Het zijn zo'n enorme volgers. Nou ben ik persoonlijk ook geen leider, maar deze 2 kunnen niet eens voor zichzelf nadenken zonder een WWFD (What Would Fien Do).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 18 november 2019 @ 12:32:18 #8
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190002920
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 11:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik had in t begin niks met Akwasi.
Toen begon ik m leuker te vinden, en best wel prima in proeven.
Maar sinds ie geadopteerd werd inde Fien Familie is t een slappe zak geworden.

Hij deed het inderdaad prima in proeven, maar is de laatste weken helemaal ingestort, inderdaad een slappe zak.

quote:
En die twee kunnen echt niks zonder Fien (alhoewel, Tim er uit stemmen).
Het zijn zo'n enorme volgers. Nou ben ik persoonlijk ook geen leider, maar deze 2 kunnen niet eens voor zichzelf nadenken zonder een WWFD (What Would Fien Do).
Ik had echt veel meer van beide verwacht, maar beide vallen echt ontzettend tegen of dat is bewust om er niet uitgestemd te worden, maar zo slim acht ik ze niet eigenlijk.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_190003121
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 10:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben het er niet mee eens dat de finale alleen gespeeld moet worden met fysiek sterke spelers. Puzzelen is altijd een onderdeel geweest van Robinson, en ook strategisch spel (je stemmen plannen, bondjes sluiten) hoort er bij. Mentaal sterk vs fysiek sterk.

ECHTER, ik heb wel t idee dat de balans zoek is dit seizoen.
Alle mensen die goed zijn in proeven liggen meteen op t hakblok, door het loser-bondje van de start. Is dat slim van die mensen? maar natuurlijk. Vind ik dat leuke ER TV? Nee.

Zoiets kan prima gestuurd worden door de regie en spelregels, zoals idd een zearte stem als je als laatste eindigt met de proeven. Op die manier gaan de fysiek "zwakken" er net zo snel uit als de fysiek gevaarlijkste. Balans.
Voor mij gaat het eigenlijk niet eens om naar een finale te kijken met alleen maar sterke spelers. Het is fantastisch om te zien hoe Mariana toch weer iedere keer de stemrondes doorkomt, terwijl ze echt geen vrienden meer over heeft en ze ook een relatief zwakke speler is. Ze heeft gewoon geen sterk lichaam.

Het is alleen jammer dat de leuke sympathieke spelers eruit te zijn. Tim was een leuke speler om naar te kijken. Shary-An is dat weer niet, echt vervelend om daar naar te kijken.
BlaBlaBla
  maandag 18 november 2019 @ 13:10:14 #10
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190003590
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 12:45 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Voor mij gaat het eigenlijk niet eens om naar een finale te kijken met alleen maar sterke spelers. Het is fantastisch om te zien hoe Mariana toch weer iedere keer de stemrondes doorkomt, terwijl ze echt geen vrienden meer over heeft en ze ook een relatief zwakke speler is. Ze heeft gewoon geen sterk lichaam.

Het is alleen jammer dat de leuke sympathieke spelers eruit te zijn. Tim was een leuke speler om naar te kijken. Shary-An is dat weer niet, echt vervelend om daar naar te kijken.
Ja een Tim had er gewoon ook heel erg veel zin in.
T is een beetje Ron Boshard die er de eerste afl van WIDM uit ligt. Je gunt t ze zo.
Al zijn Akwasi en Yvette verder geen klagers, dat dan weer niet.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 18 november 2019 @ 13:21:35 #11
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190003864
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 13:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja een Tim had er gewoon ook heel erg veel zin in.
T is een beetje Ron Boshard die er de eerste afl van WIDM uit ligt. Je gunt t ze zo.
Al zijn Akwasi en Yvette verder geen klagers, dat dan weer niet.
Dat van Ron was inderdaad best wel zielig en jammer.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 18 november 2019 @ 13:26:01 #12
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190003973
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 11:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Akwasi? Of noem je dat geen man? :P

Volgens mij heeft Fien zijn ballen per ongeluk mee naar huis genomen.
  maandag 18 november 2019 @ 13:31:33 #13
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190004092
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 13:26 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Fien zijn ballen per ongeluk mee naar huis genomen.
Volgens mij heeft Fien zijn ballen opgegeten.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_190004356
quote:
5s.gif Op maandag 18 november 2019 08:00 schreef Prisha het volgende:

[..]

Wat is dit, hoe werkt het? Klinkt intrigerend. Is dat zoiets als toen ooit extra stemmen die verstopt lagen her en der?
In Survivor hebben ze dus hidden immunty idols, die liggen verstopt op het eiland waar ze spelen en zijn te vinden door goed te zoeken. Als je er 1 vindt, kan je hem inzetten bij een eilandraad nadat de stemmen zijn gedaan en dat geeft jouw immuniteit. Dit kan een vote totaal op zijn kop zetten. Stel dat ER dat ook introduceert en Tim zou zo'n ding vinden. Dan kan hij er niet uit, alle stemmen op hem zouden vervallen. In dat geval had Marianna er nu uitgegaan. Het leuke van zo'n ding is dat je met 1 stem bijv een sterk complotje kan nakken. Tim wist dat iedereen op hem zou gaan, als hij dan zo'n ding in zet en hij stemt zelf bijv op Yvette. Dan heeft alleen Yvette een geldige stem tegen en moet zij er uit.
  maandag 18 november 2019 @ 13:49:52 #15
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_190004571
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 13:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nou nou nou.

Het is een spel he.
Blessures horen bij het spel.
  maandag 18 november 2019 @ 13:54:09 #16
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190004656
quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2019 13:49 schreef Draak31 het volgende:

[..]

Blessures horen bij het spel.
Iemand toewensen dat ie z'n rug breekt vind ik persoonlijik niet normaal.
Ook niet in the heat of the moment.

En "blessures horen bij t spel" is laf je keutel intrekken.
Dit is echt zo'n bagger youtube scheld reactie van mensen die menen dat je op internet en over TV "sterren" maar alles kan zeggen. :r
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 18 november 2019 @ 13:55:29 #17
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190004680
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Fien zijn ballen opgegeten.
Ja, zo'n eiland doet iets met je eetlust he!
Zaten ze in de eetproef bij Mariana?
Ook sunt, niemand at iets!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Redactie Sport maandag 18 november 2019 @ 14:20:14 #18
274204 crew  Mexicanobakker
pi_190005060
Ik vind Akwasi niet zo’n vervelende jongen, maar wel een saaie speler in het spel.

Eva C is wel sterk, alleen viel ze wel wat tegen bij de ijsproef.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_190005085
Blijf het toch maar vreemd vinden. Rekenregels niet toepassen bij een som. Antwoord op de som was 31 1/3, niet 1.

En gelet op het feit dat Tim op enig moment met 3,5 aan het rommelen is ( 5x7 - 7/2....) aan het het begin van de som doet mij vermoeden dat niet duidelijk is gemaakt dat ze rekenregels aaan hun laars moeten lappen (nog even los van het feit dat een som bewust verkeerd laten oplossen idioot is).
  maandag 18 november 2019 @ 14:39:54 #20
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190005345
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 14:21 schreef Degodvader het volgende:
Blijf het toch maar vreemd vinden. Rekenregels niet toepassen bij een som. Antwoord op de som was 31 1/3, niet 1.

En gelet op het feit dat Tim op enig moment met 3,5 aan het rommelen is ( 5x7 - 7/2....) aan het het begin van de som doet mij vermoeden dat niet duidelijk is gemaakt dat ze rekenregels aaan hun laars moeten lappen (nog even los van het feit dat een som bewust verkeerd laten oplossen idioot is).
Ben wel benieuwd naar de reactie van rtl hierop.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_190005358
heeft iemand een screenshot van de rekensom?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_190005374
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 14:41 schreef gianni61 het volgende:
heeft iemand een screenshot van de rekensom?
Vorige topic volgens mij.

Als je t als een kind van 8 uitrekende kom je op 1 uit, als je t rekent hoe het hoort op 31,zoveel
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_190005416
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2019 14:42 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Vorige topic volgens mij.

Als je t als een kind van 8 uitrekende kom je op 1 uit, als je t rekent hoe het hoort op 31,zoveel
De rekenregels zijn aan verandering onderhevig. Het is toch gewoon van links naar rechts tegenwoordig?

Niet dus, blijkbaar toch eerst nog vermenigvuldigen en delen voor het optellen en afrekken.
pi_190005474
pi_190005483
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 14:46 schreef GereDathan het volgende:

[..]

De rekenregels zijn aan verandering onderhevig. Het is toch gewoon van links naar rechts tegenwoordig?

Niet dus, blijkbaar toch eerst nog vermenigvuldigen en delen voor het optellen en afrekken.
Vraag is vooral of dat toegelicht is aan de spelers vooraf. Ik neem toch aan van wel..
pi_190005534
5 x 7 - 7 : 2 + 7 : 3 - 2 + 5 x 3 x 2 : 5 : 4 - 2

wordt dus (afgerond op 1 cijfer achter de komma):
35 - 3,5 + 2,3 - 2 + 1,5 -2 = 31,3

Ofwel, halfjes van de regie snappen er niets van of ze hebben vergeten ons te laten zien dat er uitgelegd is dat het gewoon van links naar rechts is zonder regels.
  maandag 18 november 2019 @ 15:02:43 #27
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190005643
Aangezien Tim het over 3,5 had, lijkt het er op dat het niet is uitgelegd. Wellicht had de regie beide antwoorden goed gerekend (haha, woordspeling :') )
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_190005903
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aangezien Tim het over 3,5 had, lijkt het er op dat het niet is uitgelegd. Wellicht had de regie beide antwoorden goed gerekend (haha, woordspeling :') )
Dan hadden ze er vast voor gezorgd dat het een som was die ook met rekenregels op een heel getal uit was gekomen. Dus ik denk dat het nooit de bedoeling is geweest.
pi_190006022
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2019 14:42 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Vorige topic volgens mij.

Als je t als een kind van 8 uitrekende kom je op 1 uit, als je t rekent hoe het hoort op 31,zoveel
Veel ouder mag het kind ook niet zijn, rekenregels zijn stof van groep 5. Breuken komen in groep 6.
  maandag 18 november 2019 @ 15:38:36 #30
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190006099
quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2019 14:21 schreef Draak31 het volgende:

[..]

Haha ik trek niets in. Dom figuur. Met je domme 3 als E in je username. Zo kansloos, je hebt zeker ook nog een Hyves account?
Ga je t nu ook nog "persoonlijk" maken? :D
Aaaaand report.

Is t trouwens niet Draakei bij jou dan? :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 18 november 2019 @ 15:41:44 #31
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190006137
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 14:54 schreef GereDathan het volgende:
5 x 7 - 7 : 2 + 7 : 3 - 2 + 5 x 3 x 2 : 5 : 4 - 2

wordt dus (afgerond op 1 cijfer achter de komma):
35 - 3,5 + 2,3 - 2 + 1,5 -2 = 31,3

Ofwel, halfjes van de regie snappen er niets van of ze hebben vergeten ons te laten zien dat er uitgelegd is dat het gewoon van links naar rechts is zonder regels.
Dat laatste denk ik. De kandidaten krijgen echt een uitleg van een half uur onderhand, maar dat laten ze ons niet zien. Wij krijgen alleen de summiere (en soms niet te volgen) uitleg van ons Nicoletje.

Ik begon zelf idd ook al te "Meneer van Dalen" :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 18 november 2019 @ 15:42:36 #32
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190006148
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 15:22 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Dan hadden ze er vast voor gezorgd dat het een som was die ook met rekenregels op een heel getal uit was gekomen. Dus ik denk dat het nooit de bedoeling is geweest.
Precies. Denk dat ze nooit met halven en achter de komma zouden gaan werken.
Dus gok dat Tim ergens een foutje had zitten in de reeks of in zijn rekenwerk.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 18 november 2019 @ 15:53:28 #33
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_190006305
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 15:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ga je t nu ook nog "persoonlijk" maken? :D
Aaaaand report.

Is t trouwens niet Draakei bij jou dan? :P

Waarom report je mij? Dat is toch allemaal wat overdreven? Straks mag ik niks meer zeggen en kan ik niet meer ventileren. Ik vind dat erg ver gaan. En nee het is niet draakei, gewoon een jonge draak van 31. Bied je excuses aan en we laten dit achter ons.
pi_190006321
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 15:41 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat laatste denk ik. De kandidaten krijgen echt een uitleg van een half uur onderhand, maar dat laten ze ons niet zien. Wij krijgen alleen de summiere (en soms niet te volgen) uitleg van ons Nicoletje.

Ik begon zelf idd ook al te "Meneer van Dalen" :D
Meneer van Dalen is al jaren achterhaald, en dus ook niet correct als je die toepast -O-
pi_190006328
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aangezien Tim het over 3,5 had, lijkt het er op dat het niet is uitgelegd. Wellicht had de regie beide antwoorden goed gerekend (haha, woordspeling :') )
Dan zou je er een screenshot van Tim bij moeten hebben, want als hij de wiskundige tekens niet juist onthouden had kan hij natuurlijk ook mis kunnen gaan.
pi_190006329
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 15:53 schreef Draak31 het volgende:

[..]

Waarom report je mij? Dat is toch allemaal wat overdreven? Straks mag ik niks meer zeggen en kan ik niet meer ventileren. Ik vind dat erg ver gaan. En nee het is niet draakei, gewoon een jonge draak van 31. Bied je excuses aan en we laten dit achter ons.
Haha dit vind je te ver gaan maar iemand z'n rug willen zien breken is dat niet. :D
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_190006392
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 15:56 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Dan zou je er een screenshot van Tim bij moeten hebben, want als hij de wiskundige tekens niet juist onthouden had kan hij natuurlijk ook mis kunnen gaan.
https://www.google.com/im(...)1&source=sh%2Fx%2Fim


Hij heeft hem fout (al is het begin van de som, waar 3,5 uit rolt wel goed.
  maandag 18 november 2019 @ 16:05:33 #38
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190006456
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 15:55 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Meneer van Dalen is al jaren achterhaald, en dus ook niet correct als je die toepast -O-
Ik ben nog van die generatie :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 18 november 2019 @ 16:07:18 #39
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_190006471
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 15:56 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Haha dit vind je te ver gaan maar iemand z'n rug willen zien breken is dat niet. :D
Ja maar dit heeft direct invloed op mij. Als akwak zijn rug breekt in zijn slaap door een strategisch door Hugo omgezaagde palmboom. Dat is toch prachtige tv man.
pi_190006602
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2019 16:07 schreef Draak31 het volgende:

[..]

Ja maar dit heeft direct invloed op mij. Als akwak zijn rug breekt in zijn slaap door een strategisch door Hugo omgezaagde palmboom. Dat is toch prachtige tv man.
En als wraak kreeg Hugo na afloop van ER daarom een parasiet? Het net sluit zich!
pi_190006769
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2019 16:01 schreef Degodvader het volgende:

[..]

https://www.google.com/im(...)1&source=sh%2Fx%2Fim

Hij heeft hem fout (al is het begin van de som, waar 3,5 uit rolt wel goed.
Dan maken de rekenregels niet zoveel uit ;)
pi_190006790
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 16:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik ben nog van die generatie :D
Ik ook, maar schijnbaar moet je jezelf aanpassen. Snap sowieso niet dat dat soort regels veranderen, regels zijn toch regels?

Straks wordt E=MC2 ineens E=CM2 of A2+B2=C2 ineens A+B3=C19. Dat is toch niet te doen?
  maandag 18 november 2019 @ 16:28:52 #43
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_190006796
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 16:16 schreef Marcoss het volgende:

[..]

En als wraak kreeg Hugo na afloop van ER daarom een parasiet? Het net sluit zich!
Dit klinkt goed. Heel erg goed. Al hoewel ik mij nu wel minder erger aan Hugo dan in het begin. Vooral die Sherry en Akwak zijn nu de gifkikkers in mijn ogen.
  maandag 18 november 2019 @ 16:29:05 #44
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190006799
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 16:16 schreef Marcoss het volgende:

[..]

En als wraak kreeg Hugo na afloop van ER daarom een parasiet? Het net sluit zich!
Dat van een parasiet haalt een collega van mij steeds aan als spoiler dat ie de finale niet haalt. Want "afvallers kamp" werd genoemd of zoiets, of "kamp als je er uit ligt". Maar misschien ga je daar als finalist na afloop van de show ook wel heen. Ik hou goede moed!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_190006918
Begreep net in een filmpje op Telegraaf dat er uitgelegd is dat ze de sommen gewoon moesten oplossen zonder rekenregels. Dat was dus wel duidelijk bij de deelnemers.
  Redactie Sport maandag 18 november 2019 @ 17:04:46 #46
274204 crew  Mexicanobakker
pi_190007390
Misschien had Tim op een later moment een foutief deelteken waardoor het misging?

Zegmaar tussen de 2 en 3 met een min, als je daar een deelteken zou zetten kom je op dat moment op 3.5 uit.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 18 november 2019 @ 17:07:59 #47
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_190007443
Die rekensom was puur vergif. Geloof er niets van dat leeghoofdje hem op kon lossen. Doorgestoken kaart, simpel. Timbo had moeten winnen, punt.
  maandag 18 november 2019 @ 18:07:53 #48
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190008310
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2019 16:01 schreef Degodvader het volgende:

[..]

https://www.google.com/im(...)1&source=sh%2Fx%2Fim

Hij heeft hem fout (al is het begin van de som, waar 3,5 uit rolt wel goed.
Ja, ik zie het. Hij heeft het zesde en het 10de teken verwisseld.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_190008614
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 13:41 schreef Jaytje07 het volgende:

[..]

In Survivor hebben ze dus hidden immunty idols, die liggen verstopt op het eiland waar ze spelen en zijn te vinden door goed te zoeken. Als je er 1 vindt, kan je hem inzetten bij een eilandraad nadat de stemmen zijn gedaan en dat geeft jouw immuniteit. Dit kan een vote totaal op zijn kop zetten. Stel dat ER dat ook introduceert en Tim zou zo'n ding vinden. Dan kan hij er niet uit, alle stemmen op hem zouden vervallen. In dat geval had Marianna er nu uitgegaan. Het leuke van zo'n ding is dat je met 1 stem bijv een sterk complotje kan nakken. Tim wist dat iedereen op hem zou gaan, als hij dan zo'n ding in zet en hij stemt zelf bijv op Yvette. Dan heeft alleen Yvette een geldige stem tegen en moet zij er uit.
Dat klinkt best wel cool :D Dit wil ik!
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_190010263
quote:
9s.gif Op maandag 18 november 2019 08:08 schreef Prisha het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

-O- :'(
450.000 minder kijkers dan de week ervoor.
Dat is significant.
(GP was niet tegelijkertijd)
pi_190010301
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2019 20:14 schreef Za het volgende:

450.000 minder kijkers dan de week ervoor.
Dat is significant.
(GP was niet tegelijkertijd)

zo dan :o
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_190010371
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 18:26 schreef Prisha het volgende:

[..]

Dat klinkt best wel cool :D Dit wil ik!
Is het ook! Survivor ligt zover voor op ER qua extra dingen, wendingen...dan is ER echt een slap aftreksel als je ze vergelijkt
pi_190010407
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 20:19 schreef Jaytje07 het volgende:

[..]

Is het ook! Survivor ligt zover voor op ER qua extra dingen, wendingen...dan is ER echt een slap aftreksel als je ze vergelijkt
Ik heb Survivor nooit gezien :@
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_190010683
Klaar mee. Absoluut.

Wat een wanstaltig slecht seizoen en ik weet weer waarom ik dit programma niet meer volgde.

Stel losers blijft over. Zonde.
pi_190010738
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 20:20 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik heb Survivor nooit gezien :@
Dan heb je een seizoen of 34 in te halen, veel plezier 😉
pi_190011026
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 20:40 schreef Jaytje07 het volgende:

[..]

Dan heb je een seizoen of 34 in te halen, veel plezier 😉
oops :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_190011317
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2019 20:14 schreef Za het volgende:

[..]

450.000 minder kijkers dan de week ervoor.
Dat is significant.
(GP was niet tegelijkertijd)

En volgende week waarschijnlijk dus opnieuw een flinke afname aan kijkers.
pi_190011326
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 21:05 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

En volgende week waarschijnlijk dus opnieuw een flinke afname aan kijkers.
Ik ben daar wel benieuwd naar
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_190011491
quote:
19s.gif Op maandag 18 november 2019 08:33 schreef Notorious_Roy het volgende:

Ik heb mn hoop gevestigd op WIDM dat weer gaat beginnen. Daar is een heel subforum voor dus daar ga ik strakjes heen. Ga je mee? :D

Heel misschien Robinson Onbekend op Videoland straks.
Oh ja dat begint ook weer binnenkort...ik was afgehaakt de laatste seizoenen maar misschien haak ik dan weer aan ja ~:)

Ik ben wel benieuwd naar Robinson Onbekend. Alleen ik heb geen Videoland. Gedoe ook!
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  roze maandag 18 november 2019 @ 21:34:22 #60
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_190011841
Nou ik ben er ook wel klaar mee nu.
Your beauty never ever scared me.
pi_190012281
quote:
2s.gif Op maandag 18 november 2019 21:34 schreef Amarantha het volgende:
Nou ik ben er ook wel klaar mee nu.
neee jij ook al -O-

kom op menson we gaan door tot het bittere einde
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_190012409
Net terug gekeken.

Godverdomme.
pi_190012571
Tim werd nog gevolgd tussen het afscheid van het eiland en de aankomst thuis (uit het AD)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 18 november 2019 @ 22:22:52 #64
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190012824
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 22:11 schreef Marcoss het volgende:
Tim werd nog gevolgd tussen het afscheid van het eiland en de aankomst thuis (uit het AD)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi! O+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_190013475
Twee dingen vielen me op in dit artikel en ook bij eerdere beelden, de kandidaten vliegen wel meteen weer door naar huis, waardoor het volgens mij voor meerdere mensen makkelijk te herleiden is hoe lang ze in het programma zitten...

Ook is er dus blijkbaar een appgroep waar afvallers zich melden, waardoor ook kandidaten gewoon al weten hoe het verloop is, in ieder geval tot de finale wellicht
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_190013531
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2019 20:14 schreef Za het volgende:

[..]

450.000 minder kijkers dan de week ervoor.
Dat is significant.
(GP was niet tegelijkertijd)

Dat zegt eigenlijk niks, ook Maestro scoorde flink minder dan vorige week, er zijn ook dagen dat mensen gewoon wat minder tv kijken in de breedte
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_190014763
Echt waardeloos nu, Tim was de meest robinsonwaardige bner kandidaat die ik me kan herinneren. echt waardeloos.. nu hoop ik dat hugo wint of dat mariana op de een of andere onmogelijke manier weet te winnen.

maar ik download het alleen maar als torrent ga mn view niet aan ze geven.
  maandag 18 november 2019 @ 23:56:15 #68
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190014883
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 22:11 schreef Marcoss het volgende:
Tim werd nog gevolgd tussen het afscheid van het eiland en de aankomst thuis (uit het AD)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooi. O+
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 18 november 2019 @ 23:57:34 #69
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190014902
quote:
11s.gif Op maandag 18 november 2019 21:55 schreef Prisha het volgende:

[..]

neee jij ook al -O-

kom op menson we gaan door tot het bittere einde
Dit is wel het laatste seizoen hoor. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_190014997
quote:
11s.gif Op maandag 18 november 2019 21:55 schreef Prisha het volgende:

[..]

neee jij ook al -O-

kom op menson we gaan door tot het bittere einde
Dit seizoen is het bittere einde :P
pi_190016749
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 00:03 schreef Legoblokje het volgende:

[..]

Dit seizoen is het bittere einde :P
damn _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_190016750
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 22:11 schreef Marcoss het volgende:
Tim werd nog gevolgd tussen het afscheid van het eiland en de aankomst thuis (uit het AD)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
awww O+
bedankt voor het plaatsen!
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_190017029
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 13:41 schreef Jaytje07 het volgende:

[..]

In Survivor hebben ze dus hidden immunty idols, die liggen verstopt op het eiland waar ze spelen en zijn te vinden door goed te zoeken. Als je er 1 vindt, kan je hem inzetten bij een eilandraad nadat de stemmen zijn gedaan en dat geeft jouw immuniteit. Dit kan een vote totaal op zijn kop zetten. Stel dat ER dat ook introduceert en Tim zou zo'n ding vinden. Dan kan hij er niet uit, alle stemmen op hem zouden vervallen. In dat geval had Marianna er nu uitgegaan. Het leuke van zo'n ding is dat je met 1 stem bijv een sterk complotje kan nakken. Tim wist dat iedereen op hem zou gaan, als hij dan zo'n ding in zet en hij stemt zelf bijv op Yvette. Dan heeft alleen Yvette een geldige stem tegen en moet zij er uit.
Dat hadden ze in eerdere seizoenen van ER, volgens mij voordat de extra stemmen werden geïntroduceerd.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_190017088
Het concept en de mensen mogen echt wel anders.

Sinds Fatima heeft gewonnen doen er veel enge mensen mee om ver te komen met complotjes en opdrachten winnen ho maar :')
SOONY
  dinsdag 19 november 2019 @ 08:13:33 #75
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190017125
Gelukkig kan ik vanaf januari weer helemaal los in WIDM O+
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_190017217
Ben benieuwd naar ER Onebekend. Hopelijk niet zo'n aanfluiting als deze bn-er ER editie
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 19 november 2019 @ 08:29:45 #77
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190017241
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 08:26 schreef F1gamer het volgende:
Ben benieuwd naar ER Onebekend. Hopelijk niet zo'n aanfluiting als deze bn-er ER editie
Dat kan toch haast niet.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_190017441
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 08:26 schreef F1gamer het volgende:
Ben benieuwd naar ER Onebekend. Hopelijk niet zo'n aanfluiting als deze bn-er ER editie
Mijn verwachting is dezelfde proeven, en die zijn ook niet wat je noemt boeiend dit jaar.
Hopelijk zitten er leuke mensen tussen.
  dinsdag 19 november 2019 @ 09:26:03 #79
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190017679
quote:
11s.gif Op maandag 18 november 2019 21:55 schreef Prisha het volgende:

[..]

neee jij ook al -O-

kom op menson we gaan door tot het bittere einde
Precies. Nu zijn jullie net zo'n quitters als de rappers van vorig jaar :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 19 november 2019 @ 09:26:25 #80
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_190017687
Nu maar hopen dat Hugo wint en niet Shary-an ofzo. Die vreugde bij haar toen de Eva’s aankwamen :’) terwijl ze hun al heel het spelletje aan het naaien is. Flikker toch op
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  dinsdag 19 november 2019 @ 10:04:02 #81
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190017993
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 09:26 schreef leeroy het volgende:
Nu maar hopen dat Hugo wint en niet Shary-an ofzo. Die vreugde bij haar toen de Eva’s aankwamen :’) terwijl ze hun al heel het spelletje aan het naaien is. Flikker toch op
Die Shary-An speelt tegen iedereen toneel volgens mij :D
Op zich ook een manier. Maar ik vind dan zo'n Mariana heerlijker.
Vind ik dat die een finaleplek verdient? Nee. Want ze is wele cht slecht in de proeven (op de eetproef na).
Maar ik vidn t wel grappige TV hoe ze toch met dat gedraai en geplan zo ver weet te komen.
Zag niemand aankomen!

Shary-An daarentegen, die mag echt op d'r plek gezet worden.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_190018345
Bij die telproef was het trouwens een goede strategie geweest om redelijk vlak na degene die als eerst zijn ijs laat vallen dat ook te doen (wanneer je met 3 personen bent). Als Shary-Ann dat had gedaan in plaats van na de laatste had ze die proef gewonnen.
  dinsdag 19 november 2019 @ 10:39:30 #83
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190018357
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 10:37 schreef Chia het volgende:
Bij die telproef was het trouwens een goede strategie geweest om redelijk vlak na degene die als eerst zijn ijs laat vallen dat ook te doen (wanneer je met 3 personen bent). Als Shary-Ann dat had gedaan in plaats van na de laatste had ze die proef gewonnen.
Ik snapte sowieso niet zo goed, waarom Shary-Ann per se als laatste dat blok ijs wilde blijven vasthouden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 19 november 2019 @ 10:51:46 #84
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190018498
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik snapte sowieso niet zo goed, waarom Shary-Ann per se als laatste dat blok ijs wilde blijven vasthouden.
Ze dacht waarschijnlijk dat iedereen te snel zou zijn, en als zij dan als laatste zou laten vallen zat zij t dichtste bij. maar die 2 dames zaten er beide ver overeen :D Eva was verkeerd begonnen met de liedjes zingen, en ja dan gaat Shary-An ""ik wacht op een ander") ook de mist in :')

Tja, da's Shitty An!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_190018517
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik snapte sowieso niet zo goed, waarom Shary-Ann per se als laatste dat blok ijs wilde blijven vasthouden.
Waarschijnlijk omdat ze er vanuit ging dat mensen normaal gesproken de neiging hebben om te snel te tellen en daardoor de tijd niet goed inschatten. Dan is het wel een slimme tactiek om langer te blijven staan. Uiteindelijk was Hugo ook te vroeg, maar omdat ze daarna zo lang bleven staan, werkte die tactiek ook voor geen meter inderdaad :D
pi_190018581
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 10:53 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat ze er vanuit ging dat mensen normaal gesproken de neiging hebben om te snel te tellen en daardoor de tijd niet goed inschatten. Dan is het wel een slimme tactiek om langer te blijven staan. Uiteindelijk was Hugo ook te vroeg, maar omdat ze daarna zo lang bleven staan, werkte die tactiek ook voor geen meter inderdaad :D
Maar mensen weten zelf ook dat ze te snel tellen, dus die tellen misschien ook extra lang door voor de zekerheid.
  dinsdag 19 november 2019 @ 11:20:26 #87
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190018798
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 10:58 schreef Chia het volgende:

[..]

Maar mensen weten zelf ook dat ze te snel tellen, dus die tellen misschien ook extra lang door voor de zekerheid.
Nou, ik dacht bij t kijken ook dat Hugo veeeeeeel te vroeg was :D
Hij was ook wel 30s te vroeg, maar de redding was dat die andere 2 veel te laat waren :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 19 november 2019 @ 11:28:22 #88
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190018883
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 11:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nou, ik dacht bij t kijken ook dat Hugo veeeeeeel te vroeg was :D
Hij was ook wel 30s te vroeg, maar de redding was dat die andere 2 veel te laat waren :')
Die andere twee hebben dus ruim een minuut langer dat ijs vastgehouden dan Hugo. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_190018926
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 11:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nou, ik dacht bij t kijken ook dat Hugo veeeeeeel te vroeg was :D
Hij was ook wel 30s te vroeg, maar de redding was dat die andere 2 veel te laat waren :')
Ja dat vond ik wel eerlijk, want die andere twee zijn er überhaupt niet in geslaagd zich met de tijdsduur bezig te houden. :')
  Redactie Sport dinsdag 19 november 2019 @ 12:15:37 #90
274204 crew  Mexicanobakker
pi_190019395
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 10:37 schreef Chia het volgende:
Bij die telproef was het trouwens een goede strategie geweest om redelijk vlak na degene die als eerst zijn ijs laat vallen dat ook te doen (wanneer je met 3 personen bent). Als Shary-Ann dat had gedaan in plaats van na de laatste had ze die proef gewonnen.
Totaal niet. Stel dat Eva dan het ijs ook meteen laat vallen, wint Eva sowieso omdat zij de laatste was van de drie terwijl ze allemaal te vroeg waren.

Shary-an deed de enige strategie die werkt als je geen zin had om te tellen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_190019479
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Totaal niet. Stel dat Eva dan het ijs ook meteen laat vallen, wint Eva sowieso omdat zij de laatste was van de drie terwijl ze allemaal te vroeg waren.

Shary-an deed de enige strategie die werkt als je geen zin had om te tellen.
Als je er vanuit gaat dat alle anderen er wel in slagen om te tellen ja.
  dinsdag 19 november 2019 @ 12:23:29 #92
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190019495
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Totaal niet. Stel dat Eva dan het ijs ook meteen laat vallen, wint Eva sowieso omdat zij de laatste was van de drie terwijl ze allemaal te vroeg waren.

Shary-an deed de enige strategie die werkt als je geen zin had om te tellen.
Weer iets wat Shary-An niet kan, tellen. De lijst wordt alsmaar groter.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_190019560
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 16:27 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Dan maken de rekenregels niet zoveel uit ;)
Behalve dat het antwoord nog steeds fout is natuurlijk.
pi_190019670
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 12:27 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Behalve dat het antwoord nog steeds fout is natuurlijk.
Klopt, en dat is voldoende om niet te winnen in dit geval.

Belangrijkste is dat de proef duidelijk was voor de deelnemers. Dat Tim het verknoeit, daar kan de regie weinig aan doen.
  dinsdag 19 november 2019 @ 12:50:30 #95
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_190019814
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 11:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nou, ik dacht bij t kijken ook dat Hugo veeeeeeel te vroeg was :D
Hij was ook wel 30s te vroeg, maar de redding was dat die andere 2 veel te laat waren :')

Het leek er wel echt op dat hij veel te vroeg was idd, gelukkig won hij.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  dinsdag 19 november 2019 @ 12:53:44 #96
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_190019868
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 10:04 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Die Shary-An speelt tegen iedereen toneel volgens mij :D
Op zich ook een manier. Maar ik vind dan zo'n Mariana heerlijker.
Vind ik dat die een finaleplek verdient? Nee. Want ze is wele cht slecht in de proeven (op de eetproef na).
Maar ik vidn t wel grappige TV hoe ze toch met dat gedraai en geplan zo ver weet te komen.
Zag niemand aankomen!

Shary-An daarentegen, die mag echt op d'r plek gezet worden.
Mariana is gewoon een cold hard bitch, wat heel tof is om te zien. Gaat letterlijk over lijken, ben wel bang dat ze aankomende week eruit gaat. Het is te hopen dat Hugo nog even immuun blijft anders is hij wss de volgende na Mariana. Ik ben wel benieuwd welke groep Shary-an gaat backstabben uiteindelijk.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  dinsdag 19 november 2019 @ 13:15:39 #97
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_190020150
Shary-An :r
  dinsdag 19 november 2019 @ 13:17:12 #98
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190020175
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 13:15 schreef Draak31 het volgende:
Shary-An :r
Die zal wel winnen. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Redactie Sport dinsdag 19 november 2019 @ 13:22:53 #99
274204 crew  Mexicanobakker
pi_190020260
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 12:22 schreef Chia het volgende:

[..]

Als je er vanuit gaat dat alle anderen er wel in slagen om te tellen ja.
Een andere strategie (anders dan volledig willekeurig) werkt niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_190021577
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 12:53 schreef leeroy het volgende:

[..]

Mariana is gewoon een cold hard bitch, wat heel tof is om te zien. Gaat letterlijk over lijken, ben wel bang dat ze aankomende week eruit gaat. Het is te hopen dat Hugo nog even immuun blijft anders is hij wss de volgende na Mariana. Ik ben wel benieuwd welke groep Shary-an gaat backstabben uiteindelijk.
Figuurlijk, er is niemand overleden.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 19 november 2019 @ 15:17:57 #101
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_190021819
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 14:56 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Figuurlijk, er is niemand overleden.
Dank u. _O_
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 19 november 2019 @ 17:07:31 #102
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_190023191
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 14:56 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Figuurlijk, er is niemand overleden.
Kut, spoiler
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_190025396
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 10:04 schreef Ang3l het volgende:

Maar ik vind dan zo'n Mariana heerlijker.
Vind ik dat die een finaleplek verdient? Nee. Want ze is wele cht slecht in de proeven (op de eetproef na).
Maar ik vidn t wel grappige TV hoe ze toch met dat gedraai en geplan zo ver weet te komen.
Zag niemand aankomen!
Omdat ze irrelevant is.
Nog trager dan Shary An, Yvet en Akwasi.
pi_190025472
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 09:26 schreef leeroy het volgende:
Nu maar hopen dat Hugo wint en niet Shary-an ofzo. Die vreugde bij haar toen de Eva’s aankwamen :’) terwijl ze hun al heel het spelletje aan het naaien is. Flikker toch op
Het is een beetje sneu meisje dat denkt dat ze badass is met haar dubbelspel.
In het begin liep ze huilend rond omdat niemand aansluiting met haar wilde.

Ze is imo van hetzelfde kaliber als alle anderen die er nog lopen. Niet aansprekende types, laf, meelopers, niets kunners etc.

In lijn met de amusementswaarde van deze ER zou Shary An een terechte winnares zijn.
  dinsdag 19 november 2019 @ 19:54:29 #105
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_190025572
Shary-An wil graag heel stoer zijn maar in werkelijkheid is ze een heel triest meisje met een lelijke kop.
pi_190029663
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 08:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gelukkig kan ik vanaf volgend jaar weer helemaal los in De Vlaamse Mol O+
WIDM is maar een opwarmertje/voorafje voor de Vlaamse serie aan bod komt met onbekende Vlamingen _O_
mag het weten
pi_190031098
Ik denk trouwens dat als Tim zijn stemmen niet had gebruikvoor Mariana was hij dr net zo goed uitgegaan én hadden we Fien nog. Zo bezien is het nu nog niet heel erg.


Wat ik me wel afvraag. Hoe doen ze het qua thuisblijvers en kennissen en vrienden van de deelnemers? Die weten allemaal al sinds half juli dat Tim en nog 13 anderen niet winnen. Hebben ze zoveel zwijgcontracten of....?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 20 november 2019 @ 00:24:02 #108
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_190031201
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 20:19 schreef Jaytje07 het volgende:

[..]

Is het ook! Survivor ligt zover voor op ER qua extra dingen, wendingen...dan is ER echt een slap aftreksel als je ze vergelijkt
Volgend seizoen eindelijk een all winners editie. :9~

Helaas zonder Richard Hatch. :'(
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_190031887
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 00:15 schreef kalinhos het volgende:
Ik denk trouwens dat als Tim zijn stemmen niet had gebruikvoor Mariana was hij dr net zo goed uitgegaan én hadden we Fien nog. Zo bezien is het nu nog niet heel erg.


Wat ik me wel afvraag. Hoe doen ze het qua thuisblijvers en kennissen en vrienden van de deelnemers? Die weten allemaal al sinds half juli dat Tim en nog 13 anderen niet winnen. Hebben ze zoveel zwijgcontracten of....?
Ik denk dat jij je vergist in het aantal mensen dat je het verteld.
  woensdag 20 november 2019 @ 08:40:25 #110
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190033319
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2019 22:47 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

WIDM is maar een opwarmertje/voorafje voor de Vlaamse serie aan bod komt met onbekende Vlamingen _O_
Vlaamse Mol heb ik nog nooit gekeken. Is dat echt zoveel beter dan de Nederlandse versie? En wie zendt dat uit?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 20 november 2019 @ 10:28:19 #111
403253 Meke
after all this time? always.
pi_190034559
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Vlaamse Mol heb ik nog nooit gekeken. Is dat echt zoveel beter dan de Nederlandse versie? En wie zendt dat uit?
Jaaa!!

Vier, maar in de OP van het Vlaamse topic staan ook links waar je oude seizoenen terug kunt kijken O+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  woensdag 20 november 2019 @ 11:44:01 #112
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_190035423
NIemand gaat de finale halen als Hugo eruit word gestemd. zijn ze allemaal te slap voor.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  woensdag 20 november 2019 @ 11:45:56 #113
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190035445
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2019 10:28 schreef Meke het volgende:

[..]

Jaaa!!

Vier, maar in de OP van het Vlaamse topic staan ook links waar je oude seizoenen terug kunt kijken O+
Ik heb geen Vier.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 20 november 2019 @ 12:05:41 #114
403253 Meke
after all this time? always.
pi_190035688
quote:
15s.gif Op woensdag 20 november 2019 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik heb geen Vier.
Nee niemand }:|

Maar op vier.be kun je de aflevering 'herbekijken' O+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  woensdag 20 november 2019 @ 12:09:05 #115
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190035746
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2019 12:05 schreef Meke het volgende:

[..]

Nee niemand }:|

Maar op vier.be kun je de aflevering 'herbekijken' O+
Dat misschien eens doen dan, wanneer begint dat?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 20 november 2019 @ 12:47:03 #116
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190036304
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2019 12:05 schreef Meke het volgende:

[..]

Nee niemand }:|

Maar op vier.be kun je de aflevering 'herbekijken' O+
Ja, ik kijk t via programma gemist van de Belg. Op de tablet. :Y
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_190041235
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2019 01:38 schreef Quasimoto het volgende:

[..]

Ik denk dat jij je vergist in het aantal mensen dat je het verteld.
Bij Tim wisten z’n vrouw en broer het, volgens mij, terwijl Kalvijn het enkel aan z’n vriendin had verteld. Al kan ik me niet voorstellen dat familie/vrienden geen vragen gaan stellen als je een paar weken weg bent geweest en je opeens 7/8 kilo lichter terugkomt :D
pi_190041328
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 00:15 schreef kalinhos het volgende:
Ik denk trouwens dat als Tim zijn stemmen niet had gebruikvoor Mariana was hij dr net zo goed uitgegaan én hadden we Fien nog. Zo bezien is het nu nog niet heel erg.


Wat ik me wel afvraag. Hoe doen ze het qua thuisblijvers en kennissen en vrienden van de deelnemers? Die weten allemaal al sinds half juli dat Tim en nog 13 anderen niet winnen. Hebben ze zoveel zwijgcontracten of....?
Voor Tim was er maar 1 optie om erin te blijven ja en dat was door de proef te winnen, los van hoeveel stemmen hij de vorige aflevering ingezet had. Met die paar extra stemmen had hij het ook niet gered tegen de Fien familie. Misschien had hij het dan nog 1 week kunnen rekken als hij de Eva’s mee had kunnen krijgen, maar die kans lijkt me klein.

Misschien heeft die laatste proef tegen Shary-An op Winnaarseiland hem wel de finale gekost uiteindelijk, zeker als ze daar de komende weken niet meer 1 tegen 1 strijden.

Maar goed, als als als..
pi_190041377
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2019 18:53 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Bij Tim wisten z’n vrouw en broer het, volgens mij, terwijl Kalvijn het enkel aan z’n vriendin had verteld. Al kan ik me niet voorstellen dat familie/vrienden geen vragen gaan stellen als je een paar weken weg bent geweest en je opeens 7/8 kilo lichter terugkomt :D
Dat bedoel ik inderdaad. Tuurlijk, je management kan je Instagram wel bijhouden door elke 3 dagen random foto's te posten. Maar er zijn toch al gauw 3,4,5 personen die per deelnemer weten waar ze zijn en - als ze meerdere deelnemers kennen - kunnen bepalen wie er eerder uitligt.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_190041964
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2019 08:09 schreef DKUp het volgende:
Sinds Fatima heeft gewonnen doen er veel enge mensen mee om ver te komen met complotjes en opdrachten winnen ho maar
Ik snap je punt maar sinds ik Survivor heb gezien kijk ik totaal anders naar Expeditie Robinson.

In Survivor is er aan het einde van het spel een jury van afgevallen spelers die op een winnaar stemmen, waardoor het aspect van een sociaal spel spelen veel meetelt. In zo'n geval kan je als een "challenge dominator" het einde halen omdat het niet uit zou maken of je 3 ballen in een ring kan gooien. De juiste persoon wint op het einde daarom altijd, omdat de jury dat uitmaakt. Je kan in zo'n geval als een Mariana door het spel heen glippen maar niet gerespecteerd worden waardoor je toch niet zou winnen.

Expeditie robinson blijft haken op wat een "echte Robinson" moet zijn, waardoor een Tim natuurlijk de ultieme keuze is om eruit te stemmen. Waarom zouden Yvette of Mariana dat niet doen en hun spel opgeven? De makers moeten het spel in balans zien te krijgen door meer proeven met puzzels te weergeven om iedereen een kans te geven, immunity idols te introduceren om het spel een twist te geven zodat een Tim er alsnog niet uit kan gaan (zoals eerder benoemd in het forum) en een jury terughalen zodat sterke spelers niet de grootste bedreiging hoeven te zijn.

Voor mensen die het seizoen zat zijn of enigzins benieuwd zijn hoe dit formaat werkt, raad ik aan:
Old-School seizoenen (meer gericht op survivalen): Pearl Islands (7), China (15), Tocantins (18)
New-School seizoenen (gameplay-gericht maar onvoorspelbaar): Cagayan (28), David vs. Goliath (37)
:)
pi_190042979
ER met onbekende? Waar en wanneer?
  woensdag 20 november 2019 @ 21:41:25 #122
403253 Meke
after all this time? always.
pi_190044107
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 20:40 schreef Verbruikersnaam het volgende:
ER met onbekende? Waar en wanneer?
Januari, Videoland :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_190044576
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 21:41 schreef Meke het volgende:

[..]

Januari, Videoland :D
Ty. Moet je weer voor betalen. :r Zend het gewoon uit op TV.
pi_190047205
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2019 19:00 schreef Marcoss het volgende:

Voor Tim was er maar 1 optie om erin te blijven ja en dat was door de proef te winnen, los van hoeveel stemmen hij de vorige aflevering ingezet had. Met die paar extra stemmen had hij het ook niet gered tegen de Fien familie. Misschien had hij het dan nog 1 week kunnen rekken als hij de Eva’s mee had kunnen krijgen, maar die kans lijkt me klein.

Misschien heeft die laatste proef tegen Shary-An op Winnaarseiland hem wel de finale gekost uiteindelijk, zeker als ze daar de komende weken niet meer 1 tegen 1 strijden.

Maar goed, als als als..
Nee dat was niet de enige optie.
Hij had zelf al geconstateerd dat Fien de leider was, en Akwasi en Yvet volgers.
Met het vertrek van Fien viel er een gat qua leiderschap waar hij vol in had moeten springen, zijn leeftijd had hij al mee.
  donderdag 21 november 2019 @ 01:35:13 #125
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_190047222
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 01:31 schreef Za het volgende:

[..]

Nee dat was niet de enige optie.
Hij had zelf al geconstateerd dat Fien de leider was, en Akwasi en Yvet volgers.
Met het vertrek van Fien viel er een gat qua leiderschap waar hij vol in had moeten springen, zijn leeftijd had hij al mee.
Tim is geen leider, meer een overlever, dus geen Robinson. Je moet het spel meespelen, dat heeft hij niet voldoende gedaan. Marianna is ook geen leider. Ik denk dat Hugo een goede kans maakt als hij blijft winnen anders stemmen de vrouwen hem er keihard uit net als Akwasi.
pi_190048634
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 01:31 schreef Za het volgende:

[..]

Nee dat was niet de enige optie.
Hij had zelf al geconstateerd dat Fien de leider was, en Akwasi en Yvet volgers.
Met het vertrek van Fien viel er een gat qua leiderschap waar hij vol in had moeten springen, zijn leeftijd had hij al mee.
Ja, dat had ook gekund inderdaad, maar had daarvan de kans van slagen ook niet zo hoog ingeschat eigenlijk. Hij probeerde nog wel iets,maar dat maakte ook niks meer uit uiteindelijk..
pi_190048728
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 22:10 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

Ty. Moet je weer voor betalen. :r Zend het gewoon uit op TV.
Gelukkig zijn daar oplossingen voor ;)
  donderdag 21 november 2019 @ 09:34:36 #128
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190048805
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 01:35 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Tim is geen leider, meer een overlever, dus geen Robinson. Je moet het spel meespelen, dat heeft hij niet voldoende gedaan. Marianna is ook geen leider. Ik denk dat Hugo een goede kans maakt als hij blijft winnen anders stemmen de vrouwen hem er keihard uit net als Akwasi.
Wie is wel een Robinson dan volgens jou? Want Tim is dat blijkbaar niet.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_190049329
quote:
15s.gif Op donderdag 21 november 2019 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Wie is wel een Robinson dan volgens jou? Want Tim is dat blijkbaar niet.
Dionne.
  donderdag 21 november 2019 @ 10:35:28 #130
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190049378
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 10:29 schreef Legoblokje het volgende:

[..]

Dionne.
:D _O-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_190057950
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 01:35 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Tim is geen leider, meer een overlever, dus geen Robinson. Je moet het spel meespelen, dat heeft hij niet voldoende gedaan. Marianna is ook geen leider. Ik denk dat Hugo een goede kans maakt als hij blijft winnen anders stemmen de vrouwen hem er keihard uit net als Akwasi.
Uuuh. Wauw.

Hugo heeft dan ook geen leiding. Ook al geen Robinson.
pi_190058318
Ik kan me herrineren dat in oudere seizoenen de verliezer van de proef een zwarte stem(hopelijk ziet de moderator hier geen racisme in :P ) kreeg waardoor deze al met 1-0 achter stond en het dus voor de rest van de groep makkelijker was om op deze persoon te stemmen ipv op een sterke speler.
pi_190060963
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 01:35 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Tim is geen leider, meer een overlever, dus geen Robinson. Je moet het spel meespelen, dat heeft hij niet voldoende gedaan. Marianna is ook geen leider. Ik denk dat Hugo een goede kans maakt als hij blijft winnen anders stemmen de vrouwen hem er keihard uit net als Akwasi.
Alsof boer Jan en Carlos van de afgelopen twee jaren wel leiders waren.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 22 november 2019 @ 00:08:24 #134
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_190061866
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Uuuh. Wauw.

Hugo heeft dan ook geen leiding. Ook al geen Robinson.
Mwah...

Hugo speelt het spel en dat hoort net zo goed bij ER als overleven op een onbewoond eiland. Tim is eigenlijk te lief, te meegaand. Daarom vrees ik ook voor Akwasi, die speelt het spel ook niet. De vrouwen daarentegen wel net als Hugo.
pi_190062045
Ik denk dat de meesten zijn vergeten dat Tim een bondje had met Kalvijn, Thomas en Mariana. Hij probeerde zeker het spel te spelen, alleen ging zijn bondje snel kapot. Hetzelfde gebeurt nu met het bondje van Fien. Akwasi is waarschijnlijk de volgende die eruit gaat.
  vrijdag 22 november 2019 @ 01:08:42 #136
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_190062494
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 00:23 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik denk dat de meesten zijn vergeten dat Tim een bondje had met Kalvijn, Thomas en Mariana. Hij probeerde zeker het spel te spelen, alleen ging zijn bondje snel kapot. Hetzelfde gebeurt nu met het bondje van Fien. Akwasi is waarschijnlijk de volgende die eruit gaat.
Marianna is er alleen voor zichzelf, dat wist Tim ook of dat had hij kunnen weten. En als je bondje stuk gaat dan moet je schakelen naar een ander bondje en dat kon hij niet itt tot Marianna, die is slimmer.
pi_190062715
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 01:08 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Marianna is er alleen voor zichzelf, dat wist Tim ook of dat had hij kunnen weten. En als je bondje stuk gaat dan moet je schakelen naar een ander bondje en dat kon hij niet itt tot Marianna, die is slimmer.
Mariana, Tim, Kalvijn en Thomas waren toch echt een bondje. Nu hoort ze niet bij een bondje, maar is er idd voor zichzelf. Ze was er allang al uitgestemd als ze niet zo zwak was in de proeven. De bondjes van Fien en Eva hadden al sinds de samensmelting het gemunt op de sterke spelers. Daarom gingen Kalvijn en Thomas er beiden vroeg uit. Tim was er sowieso op een gegeven moment uitgevlogen en zou dit ook niet hebben kunnen voorkomen.
  Redactie Sport vrijdag 22 november 2019 @ 02:05:57 #138
274204 crew  Mexicanobakker
pi_190062804
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 01:08 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Marianna is er alleen voor zichzelf, dat wist Tim ook of dat had hij kunnen weten. En als je bondje stuk gaat dan moet je schakelen naar een ander bondje en dat kon hij niet itt tot Marianna, die is slimmer.
Mariana heeft nooit geschakeld naar een ander bondje.

Die heeft het spel zo dom gespeeld dat ze na de samensmelting constant onder vuur ligt terwijl ze zwak in de proeven is.

Tim had weinig schuifruimte, hij was tenslotte de sterkste speler. Enige met wie hij had kunnen werken waren Eva en Eva, maar 1 daarvan bleef uiteindelijk toch op winnaarseiland.

Hij speelde het spel heus wel, zoals dat hij Eva meenam naar winnaarseiland toen hij de proef won. Hij was daar niet de allerbeste in, maar het was niet alsof hij zich naar de slachtbank liet leiden.

Als je eenmaal als sterk wordt gezien is het daar moeilijk onderuit spelen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 22 november 2019 @ 02:12:26 #139
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_190062815
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 02:05 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Mariana heeft nooit geschakeld naar een ander bondje.

Die heeft het spel zo dom gespeeld dat ze na de samensmelting constant onder vuur ligt terwijl ze zwak in de proeven is.

Tim had weinig schuifruimte, hij was tenslotte de sterkste speler. Enige met wie hij had kunnen werken waren Eva en Eva, maar 1 daarvan bleef uiteindelijk toch op winnaarseiland.

Hij speelde het spel heus wel, zoals dat hij Eva meenam naar winnaarseiland toen hij de proef won. Hij was daar niet de allerbeste in, maar het was niet alsof hij zich naar de slachtbank liet leiden.

Als je eenmaal als sterk wordt gezien is het daar moeilijk onderuit spelen.
Klopt, maar ook dat is een strategie. Marianna is misschien wel veel sterker dan ze ingeschat wordt, is ook een strategie. (fysiek, je kan ook je krachten sparen en niet de mannetjesputter spelen)
  Redactie Sport vrijdag 22 november 2019 @ 10:34:56 #140
274204 crew  Mexicanobakker
pi_190064782
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 02:12 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Klopt, maar ook dat is een strategie. Marianna is misschien wel veel sterker dan ze ingeschat wordt, is ook een strategie. (fysiek, je kan ook je krachten sparen en niet de mannetjesputter spelen)
De enige die dat misschien doet is Yvette. Mariana komt gewoon totaal niet mee en dat is overduidelijk. Vooral bij die groepsproeven waar ze er gewoon uit gestemd had moeten worden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 22 november 2019 @ 10:37:56 #141
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190064814
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

De enige die dat misschien doet is Yvette.
Omdat ze ex-sporter is en je dus zou verwachten dat ze iets meer kan dan wat ze nu laat zien? Kan. maar ik heb t idee dat t toch echt een zwak vogeltje is, mentaal EN fysiek.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 22 november 2019 @ 10:57:11 #142
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_190064994
Yvette mag ook gaan. Zwakke draak is dat, onuitstaanbaar. Maar niet zo erg als Shary-An, dat is pas echt een gifkikker.
pi_190065605
Idd, Yvette heeft alleen maar achter Fien aan gelopen, en in proeven had ik meer verwacht van een ex-topsportster. Shary-Ann mag imo ook wel vertrekken, maar volgens mij heeft die nog genoeg extra stemmen, dus we lijken er nog lang niet van af te zijn. :{ Ik zie haar zelfs op haar eigen valse manier nog de finale halen ook...
The only way you can be original, is to be yourself.
  vrijdag 22 november 2019 @ 12:01:05 #144
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190065831
Hugo met beide Eva's in de finale.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 22 november 2019 @ 12:02:10 #145
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190065850
Zondag kan ik wellicht niet kijken, is namelijk afhankelijk hoe laat ik thuis ga zijn. @Prisha
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_190066007
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 november 2019 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hugo met beide Eva's in de finale.
Goed idee. ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zondag kan ik wellicht niet kijken, is namelijk afhankelijk hoe laat ik thuis ga zijn. @:Prisha
Ik kan het ook niet zien, maandagavond pas terugkijken, dat wordt een dag lang diverse media vermijden omdat ik in de tussentijd niet wil weten wie eruit gaat. :P
The only way you can be original, is to be yourself.
  vrijdag 22 november 2019 @ 12:16:54 #147
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190066031
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 12:15 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Goed idee. ^O^
[..]

Ik kan het ook niet zien, maandagavond pas terugkijken, dat wordt een dag lang diverse media vermijden omdat ik in de tussentijd niet wil weten wie eruit gaat. :P
Maandagavond kan ik ook niet kijken. Hopelijk kan ik het maandag overdag nog ergens terugzien. Kan dat trouwens gewoon ergens gratis? :?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_190066074
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Maandagavond kan ik ook niet kijken. Hopelijk kan ik het maandag overdag nog ergens terugzien. Kan dat trouwens gewoon ergens gratis? :?
RTL Gemist, toch? (gratis mits je binnen 7 dagen kijkt dacht ik) Accountje aanmaken, klaar.
The only way you can be original, is to be yourself.
  vrijdag 22 november 2019 @ 12:24:05 #149
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190066111
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 12:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

RTL Gemist, toch? (gratis mits je binnen 7 dagen kijkt dacht ik) Accountje aanmaken, klaar.
top.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator vrijdag 22 november 2019 @ 12:26:42 #150
382129 crew  Donna
pi_190066152
Of Ziggo Go als je bij Ziggo een tv abbo afneemt.

(Of een oma hebt met Ziggo, zoals ik).
  vrijdag 22 november 2019 @ 12:34:49 #151
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190066272
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 12:26 schreef Donna het volgende:
Of Ziggo Go als je bij Ziggo een tv abbo afneemt.

(Of een oma hebt met Ziggo, zoals ik).
We kunnen hier geen Ziggo nemen. :') Heb wel de zenders van Ziggo sport en ook de Ziggo Go app.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator vrijdag 22 november 2019 @ 12:43:38 #152
382129 crew  Donna
pi_190066410
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

We kunnen hier geen Ziggo nemen. :') Heb wel de zenders van Ziggo sport en ook de Ziggo Go app.
Met die app kan je ook 7 dagen terugkijken dan?
Ik kan dat wel, maar zit dus ingelogd als m'n oma :P
  vrijdag 22 november 2019 @ 13:09:22 #153
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190066798
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 12:43 schreef Donna het volgende:

[..]

Met die app kan je ook 7 dagen terugkijken dan?
Ik kan dat wel, maar zit dus ingelogd als m'n oma :P
Geen idee eigenlijk. Nog nooit geprobeerd. Ik gebruik 'm enkel voor de F1.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator vrijdag 22 november 2019 @ 13:10:10 #154
382129 crew  Donna
pi_190066815
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk. Nog nooit geprobeerd. Ik gebruik 'm enkel voor de F1.
Dat moet wel kunnen dan denk ik. :Y
  vrijdag 22 november 2019 @ 13:15:54 #155
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190066898
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 13:10 schreef Donna het volgende:

[..]

Dat moet wel kunnen dan denk ik. :Y
Dat zou mooi zijn.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_190073862
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zondag kan ik wellicht niet kijken, is namelijk afhankelijk hoe laat ik thuis ga zijn. @:Prisha
Ik vergeef het je ~:)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 22 november 2019 @ 22:04:34 #157
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190075453
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 november 2019 20:55 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik vergeef het je ~:)
O+ Ik heb een toernooi en afhankelijk van hoe goed ik het doe, wordt het later. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_190077924
Ik heb sinds Ella Bandita niet meer gekeken, al vond ik toen al dat er weinig aan was.

Dit jaar dacht ik, ik ga kijken want Tim met z'n Dakar ervaring kan het heel erg ver schoppen.
En dat krijg je dit....

Wat een bullshit programma is dit geworden.
  zaterdag 23 november 2019 @ 00:31:19 #159
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_190077943
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 00:29 schreef IxCalypso het volgende:
Ik heb sinds Ella Bandita niet meer gekeken, al vond ik toen al dat er weinig aan was.

Dit jaar dacht ik, ik ga kijken want Tim met z'n Dakar ervaring kan het heel erg ver schoppen.
En dat krijg je dit....

Wat een bullshit programma is dit geworden.
Dit is Dakar niet, dit is ER :D
pi_190077954
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 november 2019 00:31 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Dit is Dakar niet, dit is ER :D
Ja en jij denkt anders over zaken dan ik doe.
pi_190077966
Maar het verbaast me niks dat jj al dat gekonkel erbij vind horen qua overleven.
pi_190077999
Laat ze allemaal maar eens een echte Robinson zijn. Er zijn er maar een paar die overleven.
  zaterdag 23 november 2019 @ 00:45:35 #163
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_190078114
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 00:32 schreef IxCalypso het volgende:

[..]

Ja en jij denkt anders over zaken dan ik doe.
Het is maar een spelletje
pi_190078145
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 november 2019 00:45 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Het is maar een spelletje
Je denkt anders over zaken dan ik doe
pi_190078152
Jij bent een Fien, ik niet.
  zaterdag 23 november 2019 @ 00:49:52 #166
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_190078162
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 00:33 schreef IxCalypso het volgende:
Maar het verbaast me niks dat jj al dat gekonkel erbij vind horen qua overleven.
Dat gekonkel deden we al in berevelletjes :D Hoort er allemaal bij, ook qua overleven
pi_190078168
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 00:49 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Dat gekonkel deden we al in berevelletjes :D Hoort er allemaal bij, ook qua overleven
Is dat zo?
  zaterdag 23 november 2019 @ 00:50:56 #168
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_190078175
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 00:49 schreef IxCalypso het volgende:
Jij bent een Fien, ik niet.
Is daar een test voor? Lijkt me wel geinig :D

Ik ben denk ik Hugo 8-)
  zaterdag 23 november 2019 @ 00:51:52 #169
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_190078179
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 00:50 schreef IxCalypso het volgende:

[..]

Is dat zo?
Zeker weten, dat zit gewoon in de mens.
pi_190078188
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 00:50 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Is daar een test voor? Lijkt me wel geinig :D

Ik ben denk ik Hugo 8-)
Geen idee. Maar goed, ik zou hier ook niet aan meedoen. Ik heb -5 qua lenzen...
pi_190078191
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 november 2019 00:51 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Zeker weten, dat zit gewoon in de mens.
In heel veel mensen ook niet.
pi_190078197
I prefer de mensen waar dat niet in zit.
pi_190078200
The Real Ones, zo noem ik ze ;)
  zaterdag 23 november 2019 @ 00:56:56 #174
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_190078214
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 00:52 schreef IxCalypso het volgende:

[..]

Geen idee. Maar goed, ik zou hier ook niet aan meedoen. Ik heb -5 qua lenzen...
Wauw :o Maar met lenzen mag je ook meedoen neem ik aan? Januari begint de gewone editie *O*
pi_190078217
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 november 2019 00:56 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Wauw :o Maar met lenzen mag je ook meedoen neem ik aan? Januari begint de gewone editie *O*
Laten we ons opgeven ;)
pi_190078227
Ik maak een grapje, maar ik zou het hilarisch vinden om Fora kopstukken te zien in zo iets _O-
  zaterdag 23 november 2019 @ 00:58:24 #177
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_190078228
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 00:57 schreef IxCalypso het volgende:

[..]

Laten we ons opgeven ;)
Wait, wie ben jij dan :P
pi_190078231
Ik zou sommigen wel willen zien, van hier en van Viva _O-
pi_190078238
Met hun grote mond ;)
  zaterdag 23 november 2019 @ 01:00:11 #180
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_190078241
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 00:58 schreef IxCalypso het volgende:
Ik zou sommigen wel willen zien, van hier en van Viva _O-
Viva zit je wel hoog heh :D
pi_190078248
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 november 2019 01:00 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Viva zit je wel hoog heh :D
Nou nee, maar ik word daar geregeld genoemd en ja, dat vind ik vreemd ;)
pi_190078249
Ik ben daar al 3 jaar weg... why
pi_190078252
En ik weet dat sommigen daar ook hier zitten en vice versa
pi_190078262
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 november 2019 01:00 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Viva zit je wel hoog heh :D
Mijn perma vind ik vreemd inderdaad.. nog steeds.
Ik kan terugkeren zoals velen doen, maar daar heb ik geen zin in want het was niet eerlijk.
En als je eerlijk kijkt naar de staat van dat forum... je kan er niks zeggen.
Niks.

Dus nee ;)
pi_190078265
Hier mag ik meer :)
pi_190078275
We zijn zwaar offtopic.

Tim :)
  zaterdag 23 november 2019 @ 01:06:09 #187
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_190078280
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 01:05 schreef IxCalypso het volgende:
We zijn zwaar offtopic.

Tim :)
Tim had zeker mogen winnen, ik ga nu voor Hugo :7
pi_190084726
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 01:06 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Tim had zeker mogen winnen, ik ga nu voor Hugo :7
Hugo of Marianna , dat ze nu alles mogen winnen van de bondjeskliek
  zondag 24 november 2019 @ 15:40:55 #189
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190099825
Zou het niet eens erg vinden als Mariana wint. Gewoon omdat ik het de rest (na Hugo) niet gun. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_190101438
Gaat er überhaupt iemand kijken vanavond? :P
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 24 november 2019 @ 16:52:29 #191
335263 freaky40
pi_190101487
Het wordt nationale Mariana avond vanavond. Knallen!
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 24 november 2019 @ 17:12:06 #192
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_190101897
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 16:49 schreef Legoblokje het volgende:
Gaat er überhaupt iemand kijken vanavond? :P
:Y

@Prisha toch ook?
Isn't it ironic, don't you think
  zondag 24 november 2019 @ 17:45:46 #193
442280 Prisha
Moonshine!
pi_190102618
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 17:12 schreef jcdragon het volgende:

[..]

:Y

@:prisha toch ook?
Until the end *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_190103435
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 16:49 schreef Legoblokje het volgende:
Gaat er überhaupt iemand kijken vanavond? :P
:Y :Y
pi_190104415
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 16:49 schreef Legoblokje het volgende:
Gaat er überhaupt iemand kijken vanavond? :P
Ja, soms moet je er even doorheen. Ik maak af waar ik aan begin.

Maar eraan beginnen is elk jaar met meer tegenzin, bijna zover dat ik er klaar mee ben.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 24 november 2019 @ 19:41:32 #196
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_190104858
ik ga nog wel kijken al boeit het weinig wie eruit ligt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 24 november 2019 @ 19:52:07 #197
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_190105037
:W
Isn't it ironic, don't you think
  Moderator zondag 24 november 2019 @ 19:53:38 #198
18653 crew  D.
pi_190105069
:W
pi_190105087
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 19:15 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ja, soms moet je er even doorheen. Ik maak af waar ik aan begin.

Maar eraan beginnen is elk jaar met meer tegenzin, bijna zover dat ik er klaar mee ben.
Ja, ik kijk het seizoen ook wel af. Maar volgend jaar kijk ik niet meer.
  zondag 24 november 2019 @ 19:57:24 #200
442280 Prisha
Moonshine!
pi_190105149
quote:
99s.gif Op zondag 24 november 2019 19:54 schreef Legoblokje het volgende:

[..]

Ja, ik kijk het seizoen ook wel af. Maar volgend jaar kijk ik niet meer.
-O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zondag 24 november 2019 @ 19:57:36 #201
442280 Prisha
Moonshine!
pi_190105152
*O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator zondag 24 november 2019 @ 19:59:25 #202
18653 crew  D.
pi_190105195
quote:
99s.gif Op zondag 24 november 2019 19:54 schreef Legoblokje het volgende:

[..]

Ja, ik kijk het seizoen ook wel af. Maar volgend jaar kijk ik niet meer.
Eerst zien, dan geloven :Y
  zondag 24 november 2019 @ 20:02:37 #203
442280 Prisha
Moonshine!
pi_190105268
@pullup @Charmian reminder w/
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 24 november 2019 @ 20:03:23 #204
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190105292
:W
  zondag 24 november 2019 @ 20:03:25 #205
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_190105295
*O*
Isn't it ironic, don't you think
pi_190105305
Toch maar present.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 24 november 2019 @ 20:04:01 #207
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_190105312
:W
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 24 november 2019 @ 20:05:10 #208
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190105332
Eindelijk weer eens live kijken.
pi_190105338
Akwasi, Yvette en Shary-An zetten zichzelf wel compleet voor lul al weken.
SOONY
  zondag 24 november 2019 @ 20:05:28 #210
442280 Prisha
Moonshine!
pi_190105345
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:05 schreef zoem het volgende:
Eindelijk weer eens live kijken.
je werd gemist O+
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zondag 24 november 2019 @ 20:05:48 #211
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_190105350
Dag 27 alweer
Isn't it ironic, don't you think
  zondag 24 november 2019 @ 20:06:12 #212
442280 Prisha
Moonshine!
pi_190105359
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:05 schreef jcdragon het volgende:
Dag 27 alweer
Het eind komt in zicht :Y
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_190105371
Hoeveel dagen zitten ze daar gemiddeld per seizoen?
  Moderator zondag 24 november 2019 @ 20:06:40 #214
18653 crew  D.
pi_190105373
Akwasi naar huis vandaag?
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 24 november 2019 @ 20:06:57 #215
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190105380
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:05 schreef Prisha het volgende:

[..]

je werd gemist O+
O+
  zondag 24 november 2019 @ 20:07:11 #216
442280 Prisha
Moonshine!
pi_190105386
muziek maestro O+
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 24 november 2019 @ 20:07:12 #217
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190105387
*G* Muziek *O*
  zondag 24 november 2019 @ 20:07:22 #218
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_190105390
Mariana is er nog!!!11!!
Isn't it ironic, don't you think
pi_190105396
MarianaGODIN :D
SOONY
  zondag 24 november 2019 @ 20:07:49 #220
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_190105399
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:07 schreef jcdragon het volgende:
Mariana is er nog!!!11!!
Jammer.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 24 november 2019 @ 20:07:56 #221
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_190105401
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:05 schreef DKUp het volgende:
Akwasi, Yvette en Shary-An zetten zichzelf wel compleet voor lul al weken.
klopt
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 24 november 2019 @ 20:07:59 #222
442280 Prisha
Moonshine!
pi_190105403
van mij mag Mariana nog even blijven ook :D

Ik wil SharyAnn of Akwasi eruit
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_190105408
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:06 schreef D. het volgende:
Akwasi naar huis vandaag?
Shary-An heeft vier stemmen, dus ze zal wel een sterke speler elimineren als ze de kans krijgt.
SOONY
  Moderator zondag 24 november 2019 @ 20:09:01 #224
18653 crew  D.
pi_190105428
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:08 schreef DKUp het volgende:

[..]

Shary-An heeft vier stemmen, dus ze zal wel een sterke speler elimineren als ze de kans krijgt.
Dat zou dan Akwasi kunnen zijn :Y
pi_190105441
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:09 schreef D. het volgende:

[..]

Dat zou dan Akwasi kunnen zijn :Y
Ze zegt van niet. Ik vertrouw haar voor geen meter.
SOONY
  zondag 24 november 2019 @ 20:10:05 #226
442280 Prisha
Moonshine!
pi_190105449
je verdient het niet om te winnen trut :(
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_190105450
Eva K.: We zijn allemaal een stuk relaxter omdat we nu allemaal kunnen winnen :')
SOONY
pi_190105452
Akwasi of Yvette mag eruit vanavond.
pi_190105469
Yvette zit alleen maar als een zwakzinnige te grijnzen
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_190105479
Is ze wel 100%
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_190105480
Yvette is nog steeds depressief lijkt wel.
SOONY
  zondag 24 november 2019 @ 20:11:23 #232
442280 Prisha
Moonshine!
pi_190105485
stick to the plan *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zondag 24 november 2019 @ 20:11:24 #233
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_190105486
Really?
Isn't it ironic, don't you think
  Moderator zondag 24 november 2019 @ 20:11:53 #234
18653 crew  D.
pi_190105494
Maar de grote vraag is natuurlijk, wat zou Fien doen? :P
pi_190105501
Domme wijven zijn het Akwasi eruit die gaat fluitend naar de finale
Twinning = boring
  zondag 24 november 2019 @ 20:12:19 #236
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_190105506
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:11 schreef D. het volgende:
Maar de grote vraag is natuurlijk, wat zou Fien doen? :P
Wat zou Fien zeggen?
Isn't it ironic, don't you think
pi_190105511
De vijf losers van Expeditie Robinson.
SOONY
pi_190105530
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:02 schreef Prisha het volgende:
@:pullup @:Charmian reminder w/
Phew :P

Net thuis van weekeindje Groningen

* pullup schakelt even in
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_190105531
Memory en konkelen
SOONY
  zondag 24 november 2019 @ 20:13:24 #240
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_190105532
Ik heb straks een plaspauze nodig
Isn't it ironic, don't you think
  Moderator zondag 24 november 2019 @ 20:13:26 #241
18653 crew  D.
pi_190105534
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:11 schreef Prisha het volgende:
stick to the plan *O*
pi_190105537
Die idioten kunnen niet eens denken joh
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  zondag 24 november 2019 @ 20:13:42 #243
442280 Prisha
Moonshine!
pi_190105541
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:13 schreef pullup het volgende:

[..]

Phew :P

Net thuis van weekeindje Groningen

* pullup schakelt even in
just in time! Ze beginnen net aan een memory proef!
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 24 november 2019 @ 20:13:44 #244
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_190105542
Mariana proef *O*
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_190105550
Yvette: Ik weet niet wat ik moet doen.
SOONY
  zondag 24 november 2019 @ 20:14:04 #246
442280 Prisha
Moonshine!
pi_190105554
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:13 schreef D. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zondag 24 november 2019 @ 20:15:10 #247
442280 Prisha
Moonshine!
pi_190105576
Goede tactiek op zich. Kijken hoe anderen de bordjes omdraaien en zelf geen energie te verspillen

laat maar ik heb de spelregels niet gesnapt geloof ik :')
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_190105577
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2019 20:13 schreef Prisha het volgende:

[..]

just in time! Ze beginnen net aan een memory proef!
Eens kijken wie de slimmerds zijn
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_190105578
Heb de uitleg maar half gevolgd dus ik snap er niks van
pi_190105589
Shary-An kan niet denken.
SOONY
  Moderator zondag 24 november 2019 @ 20:16:15 #251
18653 crew  D.
pi_190105594
quote:
99s.gif Op zondag 24 november 2019 20:15 schreef Legoblokje het volgende:
Heb de uitleg maar half gevolgd dus ik snap er niks van
Ik ook maar half :P
pi_190105596
quote:
99s.gif Op zondag 24 november 2019 20:15 schreef Legoblokje het volgende:
Heb de uitleg maar half gevolgd dus ik snap er niks van
Geeft niet het merendeel daar snapt het ook niet
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  Moderator zondag 24 november 2019 @ 20:16:30 #253
18653 crew  D.
pi_190105603
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:15 schreef DKUp het volgende:
Shary-An kan niet denken.
Niet heel verrassend :P
pi_190105606
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:15 schreef DKUp het volgende:
Shary-An kan niet denken.
En ze kan het ook een keer niet op 'ik ben een beelddenker gooien'
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_190105620
Oh wacht, je moet gewoon zo veel mogelijk paren zoeken totdat je tank helemaal is leeggelopen
pi_190105623
Je ziet vanaf het 1e commentaar van Yvette dat zij zal winnen, te vrolijk
  zondag 24 november 2019 @ 20:17:17 #257
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_190105625
Mariana :P
Isn't it ironic, don't you think
pi_190105627
quote:
99s.gif Op zondag 24 november 2019 20:17 schreef Legoblokje het volgende:
Oh wacht, je moet gewoon zo veel mogelijk paren zoeken totdat je tank helemaal is leeggelopen
Ja
SOONY
pi_190105647
Oh die Eva is wel smart
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Moderator zondag 24 november 2019 @ 20:18:33 #260
18653 crew  D.
pi_190105652
Plaspauze :Y
  zondag 24 november 2019 @ 20:18:46 #261
442280 Prisha
Moonshine!
pi_190105654
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:18 schreef D. het volgende:
Plaspauze :Y
*O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_190105659
Mariana winnen zou fantastisch zijn.
SOONY
pi_190105660
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:18 schreef D. het volgende:
Plaspauze :Y
Man3
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Moderator zondag 24 november 2019 @ 20:19:03 #264
18653 crew  D.
pi_190105661
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:18 schreef Prisha het volgende:

[..]

*O*
Leef je uit ;)
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 24 november 2019 @ 20:19:22 #265
335263 freaky40
pi_190105667
Zolang Mariana maar wint... :Y ^O^
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 24 november 2019 @ 20:19:33 #266
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190105673
Saai spel
pi_190105674
Kut spel dit ik pakte ook altijd de verkeerde -O-
Twinning = boring
  zondag 24 november 2019 @ 20:19:50 #268
442280 Prisha
Moonshine!
pi_190105677
vroeger had je van die simpele maar spannende proeven. Onderste boven zo lang mogelijk aan een balk hangen, zo lang mogelijk in de branding liggen als de tij opkomt, twee emmers water zo lang mogelijk omhooghouden met je armen omhoog......simpel maar ik vond ze altijd wel spannend.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_190105681
Ik heb dit spel nog nooit verloren
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 24 november 2019 @ 20:20:14 #270
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_190105685
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:18 schreef DKUp het volgende:
Mariana winnen zou fantastisch zijn.
dit
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator zondag 24 november 2019 @ 20:20:26 #271
18653 crew  D.
pi_190105692
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:19 schreef Prisha het volgende:
vroeger had je van die simpele maar spannende proeven. Onderste boven zo lang mogelijk aan een balk hangen, zo lang mogelijk in de branding liggen als de tij opkomt, twee emmers water zo lang mogelijk omhooghouden met je armen omhoog......simpel maar ik vond ze altijd wel spannend.
Ik vind dit ook een beetje suf :{
  zondag 24 november 2019 @ 20:20:42 #272
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_190105696
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:19 schreef Prisha het volgende:
vroeger had je van die simpele maar spannende proeven. Onderste boven zo lang mogelijk aan een balk hangen, zo lang mogelijk in de branding liggen als de tij opkomt, twee emmers water zo lang mogelijk omhooghouden met je armen omhoog......simpel maar ik vond ze altijd wel spannend.
Dat konkelen is ook spannend :')
Isn't it ironic, don't you think
  zondag 24 november 2019 @ 20:21:23 #273
442280 Prisha
Moonshine!
pi_190105705
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:20 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Dat konkelen is ook spannend :')
o|O
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 24 november 2019 @ 20:22:33 #274
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_190105727
spreekt Mariana de kruidvat reclames in?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 24 november 2019 @ 20:22:49 #275
442280 Prisha
Moonshine!
pi_190105734
Zouden we de topic volkrijgen vandaag met deze minimale bezetting van die-harders? Kan iemand vast een gepaste TT verzinnen? Mijn hoofd is moe :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_190105769
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
spreekt Mariana de kruidvat reclames in?
Hadewych Minis sprak ze eerst altijd in (weet niet of dat nu nog zo is, nooit op gelet)
pi_190105772
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:19 schreef Inca het volgende:
Kut spel dit ik pakte ook altijd de verkeerde -O-
Verliezen van Shary ann :')
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  zondag 24 november 2019 @ 20:25:11 #278
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_190105778
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:22 schreef Prisha het volgende:
Zouden we de topic volkrijgen vandaag met deze minimale bezetting van die-harders? Kan iemand vast een gepaste TT verzinnen? Mijn hoofd is moe :P
Hoofd van Prisha is moe
Isn't it ironic, don't you think
  zondag 24 november 2019 @ 20:25:27 #279
111260 Charmian
a little joy
pi_190105785
tunin' in en ja hoor reclame -O-
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zondag 24 november 2019 @ 20:25:49 #280
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_190105793
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:25 schreef Charmian het volgende:
tunin' in en ja hoor reclame -O-
:W
Isn't it ironic, don't you think
  Moderator zondag 24 november 2019 @ 20:25:50 #281
18653 crew  D.
pi_190105794
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:25 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Hoofd van Prisha is moe
Wat een k*t-TT :P
  zondag 24 november 2019 @ 20:25:57 #282
111260 Charmian
a little joy
pi_190105797
ow sjerrie-en mag vandaag vertrekken
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zondag 24 november 2019 @ 20:26:00 #283
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_190105800
NOu je mist niks

Pruts deelnemers, pruts proef
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator zondag 24 november 2019 @ 20:26:06 #284
18653 crew  D.
pi_190105803
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:25 schreef Charmian het volgende:
tunin' in en ja hoor reclame -O-
Vanaf nu kan het alleen maar beter dus *O*
pi_190105805
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:25 schreef Charmian het volgende:
tunin' in en ja hoor reclame -O-
Mazzelaar :{w
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 24 november 2019 @ 20:26:45 #286
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_190105813
Wie gaat allemaal naar de ontknoping? 30 euro, koopje!
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 24 november 2019 @ 20:27:33 #287
111260 Charmian
a little joy
pi_190105831
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:26 schreef pmponer het volgende:
NOu je mist niks

Pruts deelnemers, pruts proef
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:26 schreef D. het volgende:

[..]

Vanaf nu kan het alleen maar beter dus *O*
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:26 schreef pullup het volgende:

[..]

Mazzelaar :{w
klinkt goed mensen :')
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_190105836
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:26 schreef pmponer het volgende:
Wie gaat allemaal naar de ontknoping? 30 euro, koopje!
Ik las opknoping :')
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  Moderator zondag 24 november 2019 @ 20:28:06 #289
18653 crew  D.
pi_190105840
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:26 schreef pmponer het volgende:
Wie gaat allemaal naar de ontknoping? 30 euro, koopje!
Maken ze dat over naar jouw rekening? :P
  zondag 24 november 2019 @ 20:28:09 #290
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_190105843
quote:
7s.gif Op zondag 24 november 2019 20:27 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Ik las opknoping :')
Daar had ik dan wel geld voor over :D
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator zondag 24 november 2019 @ 20:28:23 #291
18653 crew  D.
pi_190105851
quote:
7s.gif Op zondag 24 november 2019 20:27 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Ik las opknoping :')
Ow, dan misschien toch het overwegen waard :P
pi_190105853
Akwasi kan werkelijk helemaal niets
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_190105854
Oh jee die blonde heks is aan het scoren _O-
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_190105861
Ik mis Tim. :(
  zondag 24 november 2019 @ 20:29:12 #295
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_190105865
quote:
7s.gif Op zondag 24 november 2019 20:28 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Akwasi kan werkelijk helemaal niets
Hij ziet er leuk uit als hij zwemt
Drop you like an ill, bad habit
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 24 november 2019 @ 20:29:24 #296
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_190105869
quote:
7s.gif Op zondag 24 november 2019 20:28 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Akwasi kan werkelijk helemaal niets
net doen alsof hij slim is bij dwwd.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_190105876
Hij heft WEL door dat het om memory gaat
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 24 november 2019 @ 20:29:57 #298
442280 Prisha
Moonshine!
pi_190105878
Kai: Kom op Akwasi! Focus!

(dat zegt ie bij meerdere proeven het klinkt zo fake!)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator zondag 24 november 2019 @ 20:30:18 #299
18653 crew  D.
pi_190105886
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:29 schreef pmponer het volgende:

[..]

Hij ziet er leuk uit als hij zwemt
Leedvermaak is het leukste vermaak :Y
  Moderator zondag 24 november 2019 @ 20:30:39 #300
18653 crew  D.
pi_190105894
quote:
14s.gif Op zondag 24 november 2019 20:29 schreef pullup het volgende:
Hij heft WEL door dat het om memory gaat
Heeft ie op zijn telefoon :Y
  Moderator zondag 24 november 2019 @ 20:31:25 #301
18653 crew  D.
pi_190105907
ok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')