maar ik ben net op het werk...quote:
ja, heerlijk.quote:
Lekker gerelaxed of nog wat spannends gedaan?quote:Op maandag 18 november 2019 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, heerlijk.
En jij? nog wat leuks gedaan?
Heb je je vermaakt in Barcelona?quote:Op maandag 18 november 2019 08:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik had vakantie vorige week, dus mijn weekend bestond vooral uit bijkomen van mijn vakantie
niks spannend vooral relaxen en sporten. (wat ik nu ook wel een beetje aan mn benen voelquote:Op maandag 18 november 2019 08:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker gerelaxed of nog wat spannends gedaan?
Ik had vakantie vorige week, dus mijn weekend bestond vooral uit bijkomen van mijn vakantie
Lekkerquote:Op maandag 18 november 2019 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks spannend vooral relaxen en sporten. (wat ik nu ook wel een beetje aan mn benen voel)
Oh dat is irritant! Nu pas komend weekend ophalen?quote:Op maandag 18 november 2019 08:59 schreef gianni61 het volgende:
blijkbaar heb ik het hele weekend niet naar mn mail gekeken
anders had ik wel gezien dat ik zaterdag al mn nieuwe bril had kunnen afhalen
Ik werd gebeld toen dat kon.quote:Op maandag 18 november 2019 08:59 schreef gianni61 het volgende:
blijkbaar heb ik het hele weekend niet naar mn mail gekeken
anders had ik wel gezien dat ik zaterdag al mn nieuwe bril had kunnen afhalen
ja, of na het werk maar even snel langs gaanquote:Op maandag 18 november 2019 09:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh dat is irritant! Nu pas komend weekend ophalen?
@:Ang3l wij zijn zaterdag bij Mis Amores geweest! En daarna ene drnakje bij Ginscal, maar tering wat is het duur daar.
dat had ook gekundquote:
Is je nieuwe bril heel anders dan je oude?quote:Op maandag 18 november 2019 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, of na het werk maar even snel langs gaan
[..]
dat had ook gekund
model wel, sterkte niet.quote:Op maandag 18 november 2019 10:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is je nieuwe bril heel anders dan je oude?
Ja dat zijn al die Gin bars en cocktails bars.quote:Op maandag 18 november 2019 09:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh dat is irritant! Nu pas komend weekend ophalen?
@:Ang3l wij zijn zaterdag bij Mis Amores geweest! En daarna ene drnakje bij Ginscal, maar tering wat is het duur daar.
en niet te zuipen ook nogquote:Op maandag 18 november 2019 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat zijn al die Gin bars en cocktails bars.
Maar vind t daar dan weer leuker dan bv zo'n fabriek als Bobby's.
Dus ik gun t ze dan wel.
Een G&T is wel echt t meest overpriced drankje van de laatste jaren
Hmm, wij vonden het juist iets TE gestyled enzo. Maar wel goede service, KM koos iets wat echt NIET te hachelen was. Teruggestuurd, nieuw drankje gekregen, zonder extra kosten.quote:Op maandag 18 november 2019 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat zijn al die Gin bars en cocktails bars.
Maar vind t daar dan weer leuker dan bv zo'n fabriek als Bobby's.
Dus ik gun t ze dan wel.
Een G&T is wel echt t meest overpriced drankje van de laatste jaren
Ik vind Ginscal juist ZO slecht gestyled dat t op een foute vakantie bar lijktquote:Op maandag 18 november 2019 10:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, wij vonden het juist iets TE gestyled enzo.
quote:Maar wel goede service, KM koos iets wat echt NIET te hachelen was. Teruggestuurd, nieuw drankje gekregen, zonder extra kosten.
Haha, smerigerd! En popcorn, true, dat was een goede toevoeging.quote:Op maandag 18 november 2019 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jamaar popcorn!
Ik ben echt fan van die rokerige drankjes van je.
Alsof je een sigaret hebt uitgedrukt in je glas
Ik had nog een ninja edit over de styling:quote:Op maandag 18 november 2019 10:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, smerigerd! En popcorn, true, dat was een goede toevoeging.
Hij had de Walking Stick, ik de Nepaluani (geloof ik). Die van mij was wel.
Dat kunstgras is wel geniaal voor de akoestiek! Maar kom op, echt ELK elementje is uitgedacht.quote:Op maandag 18 november 2019 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had nog een ninja edit over de styling:
Ik vind Ginscal juist ZO slecht gestyled dat t op een foute vakantie bar lijktmet die papieren ikea lampionnen en zo. EN dat foute kunstgras
Dat zie ik toch echt anders.quote:Op maandag 18 november 2019 10:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat kunstgras is wel geniaal voor de akoestiek! Maar kom op, echt ELK elementje is uitgedacht.
Ik was helemaal hip VR schieten in de hoofdstad manquote:Op maandag 18 november 2019 10:53 schreef Ang3l het volgende:
En was jullie weekend allemala leuk en hip en vruchtbaar en spannend?
Of hebben jullie allemaal als fok-lozertjes zitten netflix bingen op de zolderkamer?
Dat tweede.quote:Op maandag 18 november 2019 10:53 schreef Ang3l het volgende:
Of hebben jullie allemaal als fok-lozertjes zitten netflix bingen op de zolderkamer?
Concertje, uit eten, zolder opgeruimd, high tea, genoeg samenzijn metquote:Op maandag 18 november 2019 10:53 schreef Ang3l het volgende:
Dat heb ik gewoon in mijn huiskamer gedaan, als een echte fokker!quote:Op maandag 18 november 2019 10:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ik was helemaal hip VR schieten in de hoofdstad man
Seks, Dungeons & Dragons, nog meer seks, uitslapen, seks, sporten, uit eten met vrienden, Glow gelopen, op stap geweest, uitslapen, weer seks en de hele dag netflix en playstation. Behoorlijk Fok & Fuck dus.quote:Op maandag 18 november 2019 10:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Concertje, uit eten, zolder opgeruimd, high tea, genoeg samenzijn met, ja heerlijk weekend!
Bij jou dan?
Hehehe, ben je niet schraal?quote:Op maandag 18 november 2019 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Seks, Dungeons & Dragons, nog meer seks, uitslapen, seks, sporten, uit eten met vrienden, Glow gelopen, op stap geweest, uitslapen, weer seks en de hele dag netflix en playstation. Behoorlijk Fok & Fuck dus.
Overcooked!quote:Op maandag 18 november 2019 10:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Veel slapen, bankhangen en overcooked spelen, dat was mijn weekend
Anders heet het masturberen, dus ik dnek het wel ja.quote:Op maandag 18 november 2019 11:01 schreef gianni61 het volgende:
gadverdamme seks
zeker ook nog met andere mensen?
Daarna zijn we nog even door de binnenstad wezen slenteren. We wilden gaan lunchen bij De Drie Graefjes maar omdat die zo vol zat zijn we voor de 2e optie gegaan, Loetjequote:Op maandag 18 november 2019 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heb ik gewoon in mijn huiskamer gedaan, als een echte fokker!
Mensen die seks hebbenquote:Op maandag 18 november 2019 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Seks, Dungeons & Dragons, nog meer seks, uitslapen, seks, sporten, uit eten met vrienden, Glow gelopen, op stap geweest, uitslapen, weer seks en de hele dag netflix en playstation. Behoorlijk Fok & Fuck dus.
quote:Op maandag 18 november 2019 11:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Anders heet het masturberen, dus ik dnek het wel ja.
Die hompen taart van de Drie Graefjesquote:Op maandag 18 november 2019 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
Daarna zijn we nog even door de binnenstad wezen slenteren. We wilden gaan lunchen bij De Drie Graefjes maar omdat die zo vol zat zijn we voor de 2e optie gegaan, Loetje
Of door gepoeptquote:Op maandag 18 november 2019 11:05 schreef Debsterr het volgende:
Zou wel treuriger staan, als je alle seks vervangt door gemasturbeerd.
Heb ze gezien, geroken en ben weer vertrokkenquote:Op maandag 18 november 2019 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hompen taart van de Drie Graefjes
Die heeft Ang3l toch wel.quote:Op maandag 18 november 2019 11:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou wel een ruw sterretje hebben dan
Vrijdagavond D&D, zaterdag concert, zondsg niet veel.quote:Op maandag 18 november 2019 10:53 schreef Ang3l het volgende:
Nu net zo hoor.quote:Op maandag 18 november 2019 11:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou wel een ruw sterretje hebben dan
De Turtle cakequote:Op maandag 18 november 2019 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
Heb ze gezien, geroken en ben weer vertrokken
Spannend! Al eens iets gevonden in Luxemburg?quote:Op maandag 18 november 2019 11:14 schreef ElDinosaur het volgende:
Dit weekend appartement klaargemaakt voor bezichtigingen deze weekbenieuwd of ze nog gaan overbieden.
quote:Op maandag 18 november 2019 11:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Spannend! Al eens iets gevonden in Luxemburg?
quote:Op maandag 18 november 2019 11:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]huurcontract per 01-01 is al getekend.
Nou, inderdaadquote:Op maandag 18 november 2019 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
Tijdens voetbal lag ik ook al te slapen, niks gemist gelukkig
Jij gaat ineens hard!quote:Op maandag 18 november 2019 11:14 schreef ElDinosaur het volgende:
Dit weekend appartement klaargemaakt voor bezichtigingen deze weekbenieuwd of ze nog gaan overbieden.
Ik heb het uitgezet. Wat een zaaddodende pot was dat. De F1 gister daarentegenquote:Op maandag 18 november 2019 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
Tijdens voetbal lag ik ook al te slapen, niks gemist gelukkig
Bevalt goed en aangezien ik appartement niet kan verhuren is het momenteel alleen maar extra zorgen, kosten en gezeik met VVE zaken. Als ik weer terug zou moeten naar NL zou ik sowieso wel in een ander appartement / huis willen wonen.quote:Op maandag 18 november 2019 11:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij gaat ineens hard!
Bevalt dus je nieuwe werk?
Maar je woont er toch nog niet eens zolang?quote:Op maandag 18 november 2019 11:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bevalt goed en aangezien ik appartement niet kan verhuren is het momenteel alleen maar extra zorgen, kosten en gezeik met VVE zaken. Als ik weer terug zou moeten naar NL zou ik sowieso wel in een ander appartement / huis willen wonen.
Bijna 5 jaarquote:Op maandag 18 november 2019 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je woont er toch nog niet eens zolang?
Wij krijgen ook een Loetjequote:Op maandag 18 november 2019 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
Daarna zijn we nog even door de binnenstad wezen slenteren. We wilden gaan lunchen bij De Drie Graefjes maar omdat die zo vol zat zijn we voor de 2e optie gegaan, Loetje
Ik kan nog lopenquote:
Ik ook vrijdagavond D&D.quote:Op maandag 18 november 2019 11:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vrijdagavond D&D, zaterdag concert, zondsg niet veel.
Maar wij will;en je niet terug. Net als die IS kinderen.quote:Op maandag 18 november 2019 11:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bevalt goed en aangezien ik appartement niet kan verhuren is het momenteel alleen maar extra zorgen, kosten en gezeik met VVE zaken. Als ik weer terug zou moeten naar NL zou ik sowieso wel in een ander appartement / huis willen wonen.
Ja. Niks speciaals.quote:Op maandag 18 november 2019 11:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde idee als So De Jus?
Ok, succes met je stikstof ellendequote:Op maandag 18 november 2019 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wij will;en je niet terug. Net als die IS kinderen.
Je bent gegaan Dino. Jij hebt ONS verlaten!
Alsof ik ooit op de snelweg >100 kan rijden met al die files en mijn mini autoquote:Op maandag 18 november 2019 11:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ok, succes met je stikstof ellende
Ik ben stiekem een van de npc's.quote:Op maandag 18 november 2019 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook vrijdagavond D&D.
Wacht, zit jij in mijn campaign?
Ik ook niet, er zijn al zoveel restaurants om uit te kiezen johquote:Op maandag 18 november 2019 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Niks speciaals.
Maar wel lekkere biefstukken.
So de Jus nog niet geweest trouwens.
T spreekt me niet zo aan
Behalve afgelopen zaterdag zonder reserveringquote:Op maandag 18 november 2019 11:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ook niet, er zijn al zoveel restaurants om uit te kiezen joh.
Jij bent Vel Duran?!quote:Op maandag 18 november 2019 11:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben stiekem een van de npc's.
Hahahaha, sukkels!quote:Op maandag 18 november 2019 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Behalve afgelopen zaterdag zonder reservering
(wie reserveert er dan ook niet op de laatste zaterdag van Glow!? ... Mijn vrienden)
Dus we kwamen uit bij steppegras in "De Vrienden" op het stationsplein, buiten in de kou op t terras![]()
Nooit meer.
Dat krijg je als je je conrolfreak van t werk niet meer mee naar huis neemt bij je vrienden. Dan gaat t mis.quote:
Al die lui in de stress WiJ WilLeN 130 RiJdEnquote:Op maandag 18 november 2019 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof ik ooit op de snelweg >100 kan rijden met al die files en mijn mini auto
buiten de randstad lukt dat primaquote:Op maandag 18 november 2019 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al die lui in de stress WiJ WilLeN 130 RiJdEn
Alsof dat lukt overdag
Die Randstad is dan best groot.quote:Op maandag 18 november 2019 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
buiten de randstad lukt dat prima
Nou, niet op de ring bij Eindhovenquote:Op maandag 18 november 2019 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Drie uur 's middags niet eens. De keren dat ik naar het zuiden moest een tijd geleden stond ik standaard vast bij Eindhoven, ook overdag. Alleen vlak na de ochtendspits reed het goed door.quote:Op maandag 18 november 2019 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, niet op de ring bij Eindhoven
Ja, om 15:00 's middags en om 22:00 's avonds.
Maar dat laatste mag straks toch nog steeds?
In de spits, op de ring. makkelijk. Niet iedereen heeft 2 uur nodig om 130 te rijden.quote:Op maandag 18 november 2019 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al die lui in de stress WiJ WilLeN 130 RiJdEn
Alsof dat lukt overdag
Nee.quote:Op maandag 18 november 2019 11:48 schreef Ang3l het volgende:
22:00 mag nog steeds dan, 15:00 niet.quote:Op maandag 18 november 2019 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, niet op de ring bij Eindhoven
Ja, om 15:00 's middags en om 22:00 's avonds.
Had ik het beter bekeken. Maar had wat eerder naar huis moeten gaan.quote:Op maandag 18 november 2019 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Behalve afgelopen zaterdag zonder reservering
(wie reserveert er dan ook niet op de laatste zaterdag van Glow!? ... Mijn vrienden)
Dus we kwamen uit bij steppegras in "De Vrienden" op het stationsplein, buiten in de kou op t terras![]()
Nooit meer.
dit ja.quote:Op maandag 18 november 2019 11:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Het gaat ook niet om die 130 per uur, maar om de compleet losgeslagen discussie met hysterische maatregelen.
Waar een oplossing voor moet komen.quote:Op maandag 18 november 2019 11:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Zelfgecreerde problemen door incompetent bestuur.
Fucking Johanquote:Op maandag 18 november 2019 11:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Zelfgecreerde problemen door incompetent bestuur.
Op de A1 tussen de randstad en de grens is nagenoeg onmogelijk. Misschien dat hwt beter wordt als het allemaal 3-baans is. De A28 naar het noorden daarentegen is een racebaan waar doordeweek ook weinig rijdt. Daar kun je prima doorjagen inderdaad.quote:Op maandag 18 november 2019 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is inderdaad een prima weg om te rijden.quote:Op maandag 18 november 2019 12:04 schreef ElDinosaur het volgende:
Snelweg tussen Luik en Luxemburg is echt een genot om te rijden. Relatief nieuw, rustig en 1 lang stuk rechtdoor.
Liever hysterisch dan dat continue wegkijken om maar n n n te kunnen blijven doen. Daar zijn alle problemen door gecreerd.quote:Op maandag 18 november 2019 11:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Het gaat ook niet om die 130 per uur, maar om de compleet losgeslagen discussie met hysterische maatregelen.
quote:Op maandag 18 november 2019 12:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Liever hysterisch dan dat continue wegkijken om maar n n n te kunnen blijven doen. Daar zijn alle problemen door gecreerd.
Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten, want onrechtmatige zaken met terugwerkende kracht oplossen kan nu eenmaal niet pijnloos. En aangezien wij telkens op van die incompetente partijen en bestuurders stemmen horen wij burgers daar ook bij. Hopelijk leert men hiervan.
quote:Op maandag 18 november 2019 12:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Liever hysterisch dan dat continue wegkijken om maar n n n te kunnen blijven doen. Daar zijn alle problemen door gecreerd.
Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten, want onrechtmatige zaken met terugwerkende kracht oplossen kan nu eenmaal niet pijnloos. En aangezien wij telkens op van die incompetente partijen en bestuurders stemmen horen wij burgers daar ook bij. Hopelijk leert men hiervan.
Ja vorige week ging dat ook vrij vlot.quote:Op maandag 18 november 2019 12:04 schreef ElDinosaur het volgende:
Snelweg tussen Luik en Luxemburg is echt een genot om te rijden. Relatief nieuw, rustig en 1 lang stuk rechtdoor.
Beetje zeuren over hoe slecht we het hebben en dat de politiek de verbinding met de gewone man kwijt is, is inherent aan de Nederlandse cultuur natuurlijk. Net als zwarte Piet.quote:Op maandag 18 november 2019 12:58 schreef Chia het volgende:
[..]
En anders niet janken over hysterie.
Ja, maar dat wordt aangegrepen door hersenloze tokkies ja. Die claimen wel vaker het patent op de Nederlandse cultuur om hun eigen onderbuik de vrije (buik)loop te kunnen laten gaan.quote:Op maandag 18 november 2019 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje zeuren over hoe slecht we het hebben en dat de politiek de verbinding met de gewone man kwijt is, is inherent aan de Nederlandse cultuur natuurlijk. Net als zwarte Piet.
Pas wanneer het maken van de accu's voor elektrische auto's niet zoveel CO2 uitstoot met zich meebrengenquote:Op maandag 18 november 2019 13:14 schreef DeZwabber het volgende:
Allemaal over op elektrische auto's en dan mogen we weer 130. Opgelost. A je to.
dat is in het buitenland, dat maakt niks uit.quote:Op maandag 18 november 2019 13:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pas wanneer het maken van de accu's voor elektrische auto's niet zoveel CO2 uitstoot met zich meebrengen
Dat is het lot van onderdeel zijn van de zwijgende meerderheid. Nuancering verkoop je geen kranten of hoge kijkcijfers mee.quote:Op maandag 18 november 2019 13:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja, maar dat wordt aangegrepen door hersenloze tokkies ja. Die claimen wel vaker het patent op de Nederlandse cultuur om hun eigen onderbuik de vrije (buik)loop te kunnen laten gaan.
Ik kan me daar niet mee identificeren en ben toch zo Nederlands als maar kan. Maar ben blijkbaar niet boos genoeg om succesvol aanspraak te kunnen maken op die vermeende cultuur.
Ah, jaquote:Op maandag 18 november 2019 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is in het buitenland, dat maakt niks uit.
net als de lithium mijnen en zo.
Ben niet zwijgend, ik reageer genoeg op Feesboek.quote:Op maandag 18 november 2019 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is het lot van onderdeel zijn van de zwijgende meerderheid. Nuancering verkoop je geen kranten of hoge kijkcijfers mee.
Facebook is de ongewassen anus van het gewone volk.quote:Op maandag 18 november 2019 13:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Ben niet zwijgend, ik reageer genoeg op Feesboek.
Het is netto nog altijd veel minder dan wat een benzineauto uitstoot over zijn levensduur he?quote:Op maandag 18 november 2019 13:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pas wanneer het maken van de accu's voor elektrische auto's niet zoveel CO2 uitstoot met zich meebrengen
Ja, weet ik welquote:Op maandag 18 november 2019 13:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is netto nog altijd veel minder dan wat een benzineauto uitstoot over zijn levensduur he?
Wij hebben de snelheid er ook al op aangepast.quote:Op maandag 18 november 2019 13:23 schreef AirwiN het volgende:
Hoeveel zouden de servers van FOK bijdragen aan het opwarmen van de aarde? 🤔
En dan het afbreken van de accu straks nog.quote:Op maandag 18 november 2019 13:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is netto nog altijd veel minder dan wat een benzineauto uitstoot over zijn levensduur he?
quote:Allergie informatie gevonden, gelezen ennnn laat maar.
Kunnen jullie nou echt niks wat geen noot of ei hoeft te zien ook zonder noot of ei van de fabrieksband laten rollen!?
Serieus.
Er hoeft geen ei in brood, vleeswaren (!) en kruidnoten!
En de luitjes met een notenallergie grijpen er ook weer naast.
Die stoten toch ook geen stikstof uitquote:Op maandag 18 november 2019 13:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, jaIn het buitenland hebben ze niets met de aarde te maken natuurlijk
![]()
Je denkt dat ze die gewoon in de sloot gooien?quote:Op maandag 18 november 2019 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
En dan het afbreken van de accu straks nog.
Max. 100 post overdag en tussen 19 uur en 6 uur max. 130 posts.quote:Op maandag 18 november 2019 13:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hebben de snelheid er ook al op aangepast.
quote:Op maandag 18 november 2019 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Het was van het weekend ook weer lachen op de Facebookpagina van de Hema.
[..]
quote:ik kan mij voorstellen dat je hiervan baalt. Sorry. Wij willen graag het zekere voor het onzekere nemen. Daarom geven wij dit aan wanneer het in een fabriek wordt gemaakt samen met andere producten die wel ei of noten bevatten om nare situaties te voorkomen. Ik hoop dat je dit begrijpt.
JE SNAPT HET NIET KUTquote:Allergie info -moet- worden gegeven. Helaas krijg ik al een behoorlijke reactie als er een ei overheen gevlogen is zeg maar. Ik kan het risico niet nemen.
En velen met mij, vooral die met een notenallergie ook echt niet.
Neemt niet weg dat ik het cht jammer vind dat jullie productielijn er n is, samen met bijv de Lidl waar ik niks van kan kopen. Omdat er ei zit in producten waar het niet eens in hoort te zitten. Zoals nu weer de kruidnoten maar ook jullie brood en vleeswaren. En daar baal ik van. Heb het 1x gedaan en werd ziek. Doodziek. 24 uur lang.
Dus ik vermijd het.
Waarom kunnen wij dat niet leren dan?quote:Op maandag 18 november 2019 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
Die stoten toch ook geen stikstof uit
Gewoon even in een aparte fabriek maken joh. Zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 18 november 2019 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Het was van het weekend ook weer lachen op de Facebookpagina van de Hema.
[..]
Ja of gewoon je shit niet bij de Hema of Lidl kopen, maar bij een van de 20000 AH's waar ze blijkbaar geen problemen mee heeft.quote:Op maandag 18 november 2019 13:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon even in een aparte fabriek maken joh. Zo moeilijk is het niet.
Die allergien zijn er eigenlijk als een vorm van natuurlijke selectie. Helaas werkt dat niet meerquote:
Precies! Gejank allemaal met die kneuters.quote:Op maandag 18 november 2019 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die allergien zijn er eigenlijk als een vorm van natuurlijke selectie. Helaas werkt dat niet meer
Je bent geen boze witte man.quote:Op maandag 18 november 2019 13:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja, maar dat wordt aangegrepen door hersenloze tokkies ja. Die claimen wel vaker het patent op de Nederlandse cultuur om hun eigen onderbuik de vrije (buik)loop te kunnen laten gaan.
Ik kan me daar niet mee identificeren en ben toch zo Nederlands als maar kan. Maar ben blijkbaar niet boos genoeg om succesvol aanspraak te kunnen maken op die vermeende cultuur.
Nee maar je gaat niet klagen dat alle borden en menu's dan maar groter moeten zijn zodat je het zonder lenzen ook kunt lezen.quote:Op maandag 18 november 2019 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies! Gejank allemaal met die kneuters.
Maar daar mag ik niks over zeggen, met mijn -8 ogen aan beide kanten. Ik zou de wereld op natuurlijkse slectie ook niet overleefd hebben
Moeten ze wel eerst wat meer laadpunten gaan neerzetten, want bij mij in t centrum gaat 'm dat niet wordenquote:Op maandag 18 november 2019 13:14 schreef DeZwabber het volgende:
Allemaal over op elektrische auto's en dan mogen we weer 130. Opgelost. A je to.
Spoelen en doorploegen dus.quote:Op maandag 18 november 2019 13:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Facebook is de ongewassen anus van het gewone volk.
Ok deze is nieuw.quote:Zijn peper-/kruidnoten ongezouten?
Jij bent toch meer van het geploegd worden?quote:
Preciesquote:
Hmm. Wel een idee!quote:Op maandag 18 november 2019 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar je gaat niet klagen dat alle borden en menu's dan maar groter moeten zijn zodat je het zonder lenzen ook kunt lezen.
Klopt.quote:Op maandag 18 november 2019 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent toch meer van het geploegd worden?
Een glutenvrije zoutloze kruidnoot klink wel heel feestelijkquote:Op maandag 18 november 2019 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ok deze is nieuw.
Dat worden dus kruidnoten zonder (sporen van) zout, melk, ei, noten en gluten. Of twintig verschillende fabrieken.
Het is vast een vorm van racisme dus nee.quote:Op maandag 18 november 2019 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt.
Maar dan mag ik toch nog wel flauwe homograpjes maken?
Ik weet niet waar het bij de Hema bij staat, maar omdat ze niet 100% kunnen uitsluiten dat ze die sporen bevatten, zetten ze het erop, juist om te voorkomen dat zeurende kutten zoals die ene muts niet 24 op de pot zitten. Ze doen d'r juist een plezier door dat erop te zetten. Als ze het er niet op zetten omdat het technisch gezien geen ingredint is, en ze zit 24 uur op de pot, dan is Facebook te klein.quote:Op maandag 18 november 2019 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies
Dat hele "kan sporen van" is gewoon een disclaimer voor rechtzaken.
Mijn beste vriendin is echt dodelijk allergisch voor t minste geringste nootje (zelfs zoenen met een gast die eerder die avond een frietje sate had gehad, werd r bijna fataal) en die negeert de "kan sporen van" ook volledig. Dat staat nl overal op. Gewoon vreten die hap. Pas als t bij de ingredienten staat vermeld, dan moet je t niet doen.
Jamaar als je het zelf bent, dan mag t.quote:Op maandag 18 november 2019 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is vast een vorm van racisme dus nee.
En dan vegan chocola gebruiken voor de chocoladekruidnoten.quote:Op maandag 18 november 2019 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een glutenvrije zoutloze kruidnoot klink wel heel feestelijk
Da's letterlijk een hapje lucht.quote:Op maandag 18 november 2019 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een glutenvrije zoutloze kruidnoot klink wel heel feestelijk
Dat zeg ik, disclaimer.quote:Op maandag 18 november 2019 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het bij de Hema bij staat, maar omdat ze niet 100% kunnen uitsluiten dat ze die sporen bevatten, zetten ze het erop, juist om te voorkomen dat zeurende kutten zoals die ene muts niet 24 op de pot zitten. Ze doen d'r juist een plezier door dat erop te zetten. Als ze het er niet op zetten omdat het technisch gezien geen ingredint is, en ze zit 24 uur op de pot, dan is Facebook te klein.
Klinkt als Kerst.quote:Daar heb ik nou zo'n hekel aan, van die mensen die zonder enige reflectie op hun omgeving nietszeggende commentaren geven. "Waar maak je je druk om" gaat er in eerste instantie al vanuit dat ik me inderdaad "druk" zou maken maar suggereert ook nog eens dat ik vooral maar gewoon mijn mond zou moeten houden.
Gek genoeg is voor mijn "Allerheiligen" zoals dat in het Nederlands heet, samen met Allerzielen weldegelijk een belangrijk feest. Ik vier het al meer dan 25 jaar, het is een feest dat stilstaat bij de mensen die overleden zijn, geliefden, (groot-)ouders, voorouders. En dan komt er in een paar jaar tijd ineens een of andere goedkope Amerikaanse variant overwaaien die alleen maar gaat om spullen kopen, teveel vreten en domme kleren aantrekken. Ja, dat ergert me mateloos. Die gedachteloze volgzaamheid van de meeste mensen.
Ik ga eens even wat hoogopgeleide, heteroseksuele, witte mannen onheus bejegenen.quote:Op maandag 18 november 2019 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar als je het zelf bent, dan mag t.
Zo mag een donkere man een andere donkere man ook het N woord noemen.
Stelletje flikkers.
Stuckjes h.quote:Op maandag 18 november 2019 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laatst die nep kipstukjes, E-nummervrij
quote:Vreselijk dat de HEMA wel meedoet aan een slecht feest als halloween.
quote:halloween is duivels. Je aanbid alles wat met de dood te maken heeft
POMPOEN EN MANDARIJNEN, KUTquote:Jammer dat er geen vegan Halloween snoepjes zijn
nebkibstuckjezquote:Op maandag 18 november 2019 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stuckjes h.Het is geen kip, noem het dan ook niet zo. Daar kan ik mij nou aan ergeren.
Zoveel beter alquote:
Ben je zelf een verkouden Marokkaan? Zo niet, dan is dit racisme.quote:Op maandag 18 november 2019 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt als een verkouden Marokkaan.
quote:Nu nog een verantwoord broodje eromheen!
quote:ik ben heel benieuwd naar jouw feedback. Wat voor broodje zou je graag willen zien?
Je geeft ze een vingerquote:Ik wil ook graag een volkoren broodje ipv dit ongezond wit variant
quote:Op maandag 18 november 2019 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
[..]
POMPOEN EN MANDARIJNEN, KUT
quote:Nu nog gluten en lactose vrije producten
quote:Is het mogelijk om de ingredinten te mogen zien ivm allegie?
quote:hierbij een overzicht van de vegan hotdog.
Ingredinten: tarwebloem, water, tarwemeel, paprika, raapzaadolie ongehard, aubergine, wortel, kikkererwten, champignons, gist, azijn, ui, doperwt, suiker, mais, natuurlijk aroma, aardappelzetmeel, erwteneiwit, erwtenvezel, wortelvezel, zuurteregelaar E326, conserveermiddel E3261, havervezel, emulgator E461, knoflook, specerijen, citroenvezels, lijnzaadmiddel gedeeltelijk gehard, karamel, psylliumvezel, antioxidant E300, antioxodant E301, rook, zuurteregelaar E325, gejodeert zout, emulgator E472e, tarwemoutmeel, meelverbeteraar E300, tarwegluten, mosterdzaad, zout, ananassap uit concentraat, gemodificeerd maiszetmeel, tarwevezel, roggebloem, aardappeleiwit, limoensap uit concentraat, kleurend wortelextract, verdikkingsmiddel E415, conserveermiddel E202, conserveermiddel E211, dille, koriander, kurkuma, voedingszuur E270, verdikkingsmiddel E412, gerstebloem, komijn, zwarte peper, tarwezetmeel, fenegriekzaad, cayennepeper, gedroogde selderij, sojabonen, tarwe, kardemom.
Allergenen: Bevat: glutenbevattende granen, mosterd, selderij, soja
Bevat mogelijk: noten, pinda’s
In deze keuken wordt gewerkt met: ei, lactose, lupine, melk, pinda’s, schaaldieren, sesamzaad, sulfiet, (e220-e227), vis, weekdieren
Godverdomme. Die kende ik nog niet.quote:helaas, allergie voor peulvruchten...
Ze verwachten echt extra fabrieken.quote:neem aan dat t gescheiden word gemaakt anders is t niet veganistisch
Bel Dr. Sandra Leequote:Op maandag 18 november 2019 14:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin zo'n puist te krijgen, recht naast m'n neus.
Maak er een Insta story van.quote:Op maandag 18 november 2019 14:56 schreef CherryLips het volgende:
Geil.quote:Op maandag 18 november 2019 14:56 schreef CherryLips het volgende:
"Halloween is duivels" zei ze met haar bek vol glutenvrije Haribo en Harry Potter kijkend.quote:Op maandag 18 november 2019 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
[..]
POMPOEN EN MANDARIJNEN, KUT
Je zal toch internet klantenservice zijn en dagelijks met dit soort priviliged inteernet-gepsuis te maken hebben zonder dat je ze de huid vol mag scheldenquote:Op maandag 18 november 2019 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Over de vegan hotdog:
[..]
[..]
[..]
Je geeft ze een vinger
Is ie wel vegan?quote:Op maandag 18 november 2019 14:56 schreef CherryLips het volgende:
Na 7 jaar callcenterwerk weet ik dat er aardig over dit soort types geluld wordt ja. "Wat ik nou toch weer voor dwaas aan de lijn heb...." " oh, ik plug even extra headsetje in om mee te luisteren"quote:Op maandag 18 november 2019 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zal toch internet klantenservice zijn en dagelijks met dit soort priviliged inteernet-gepsuis te maken hebben zonder dat je ze de huid vol mag scheldenEngelen geduld!
Al denk ik wel dat dit soort klanten op de werkvloer flink in de zeik worden genomen.
Waar je dan weer mee moet oppassen dat dat niet naar buiten komt
Oeiquote:Op maandag 18 november 2019 15:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Na 7 jaar callcenterwerk weet ik dat er aardig over dit soort types geluld wordt ja. "Wat ik nou toch weer voor dwaas aan de lijn heb...." " oh, ik plug even extra headsetje in om mee te luisteren"
Waar het nog wel eens mis gaat is als je zulke dingen roept denkende dat de klant in de wacht of op mute staat wat niet het geval is.
Ooit een collega iemand keihard voor crackhoer uit horen maken terwijl die vrouw niet op mute stond
Hier wel.quote:Op maandag 18 november 2019 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OeiDa's echt reden tot ontslag als dat bij je baas komt, niet?
Yep. Gelukkig voor hem had ze zijn naam niet goed verstaan en dus geen klacht ingediend enheeft hij direct de verbinding verbrokenquote:Op maandag 18 november 2019 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OeiDa's echt reden tot ontslag als dat bij je baas komt, niet?
"Mijn leven als callboy"quote:Op maandag 18 november 2019 16:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep. Gelukkig voor hem had ze zijn naam niet goed verstaan en dus geen klacht ingediend enheeft hij direct de verbinding verbroken
Hij riep het wel vaker, maar doorgaans met de telefoon op mute
Zit je een serieus gesprek te voeren over afkoop van een lijfrente, hoor je 3 eilanden verderop "achterlijke domme crackHOOEEERRRR".
Komt ook wel eens voor dat mensen zo achterlijk tekeer gaan dat je hem maar op speaker gooit, zodat er iig getuigen zijn als iemand gaat dreigen.
Ook wel gehad dat collega's dubbel lagen omdat ik, zoals ik geleerd had, de volstrekt idiote vraag van een klant samenvatte. Die man heeft uiteindelijk een belverbod gekregen. Was geestelijk niet in orde. Die belde iedere keer met een heel verhaal over een complot tegen een bedrijf waaraan de fiod en weet ik niet allemaal wie hadden meegewerkt, en die lui in Den Haag waren corrupt enz enz.
Wat je in een aantal jaren callcenterwerk voorbij hoort komen kun je een boek over schrijven
Oeh bij de laatste had ik er ook zo 1. "Dus als ik het goed begrijp wilt u nu een echt persoon spreken IPV de drones van de gemeente die u in de gaten houden?"quote:Op maandag 18 november 2019 16:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook wel gehad dat collega's dubbel lagen omdat ik, zoals ik geleerd had, de volstrekt idiote vraag van een klant samenvatte. Die man heeft uiteindelijk een belverbod gekregen. Was geestelijk niet in orde. Die belde iedere keer met een heel verhaal over een complot tegen een bedrijf waaraan de fiod en weet ik niet allemaal wie hadden meegewerkt, en die lui in Den Haag waren corrupt enz enz.
Wat je in een aantal jaren callcenterwerk voorbij hoort komen kun je een boek over schrijven
De bedrijven waarvoor ik werk hebben call centers en daar kwam ik vroeger ook wel eens over de vloer. Dus ik ken het wel zo ongeveer.quote:
En dan moeten al die vrouwen maar wachten op lieve dms van jou?quote:Op maandag 18 november 2019 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders ik wel de laatste tijd. Weinig tijd om op FOK! te zitten.
quote:Op maandag 18 november 2019 21:14 schreef ElDinosaur het volgende:
nog 2.5 maand en dan kan ik weer tijdens werktijd fokken.
Iemand is op zijn pik getraptquote:Op maandag 18 november 2019 21:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon
Gaat goed. Het jeukt inmiddels een stuk minder.quote:Op maandag 18 november 2019 21:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoi lot, hoe gaat het met je jeukende vagijn?
Vertel ons allesquote:Op maandag 18 november 2019 21:19 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Gaat goed. Het jeukt inmiddels een stuk minder.
Ben je nog een beetje te jong voor denk ik. Voor meer informatie kan je naar mijn topic in lifestyle gaan.quote:
Ja het maakt mij ook geen reet uit eigenlijkquote:Op maandag 18 november 2019 21:20 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ben je nog een beetje te jong voor denk ik. Voor meer informatie kan je naar mijn topic in lifestyle gaan.
quote:Op maandag 18 november 2019 21:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja het maakt mij ook geen reet uit eigenlijk
quote:Op maandag 18 november 2019 21:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja het maakt mij ook geen reet uit eigenlijk
Dat ik niet op fok zat. En nu niet ongesteld was.quote:Op maandag 18 november 2019 21:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ben je tevreden over jouw leven?
Wat zou je anders willen zien?
Maar waarom ben je er dan?quote:Op maandag 18 november 2019 21:25 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Dat ik niet op fok zat. En nu niet ongesteld was.
Jij?
Verschrikkelijk veel pijnquote:Op maandag 18 november 2019 21:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Maar waarom ben je er dan?
Doet het pijn?
Je moet weg van hier gaan man. Je leven wordt zoveel beter, als je de energie steekt in je real life ipv op websites.quote:Op maandag 18 november 2019 21:27 schreef scrupuleus het volgende:
Ik zit hier ook te vaak![]()
En mijn pik jeukt ook.
Ben niet ongesteld gelukkig
quote:
Ok doeiquote:Op maandag 18 november 2019 21:30 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Je moet weg van hier gaan man. Je leven wordt zoveel beter, als je de energie steekt in je real life ipv op websites.
Ging er iets mis met de real friends?quote:Op maandag 18 november 2019 21:31 schreef Medusa666 het volgende:
Nu ben ik ff klaar met me real friends. Ff hier hangen en dan ben ik er weer vandoor. Hopelijk
Morgen krijg je platjes van hem?quote:Op maandag 18 november 2019 21:33 schreef Medusa666 het volgende:
Oke doei. Mijn nieuwe vriendje heeft een verrassing voor mij morgen![]()
Fijne avond nog iedereen hier
Ik hoop niet dat we buiten gaan neuken ofzo neequote:Op maandag 18 november 2019 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Morgen krijg je platjes van hem?
Tot ziensquote:Op maandag 18 november 2019 21:33 schreef Medusa666 het volgende:
Oke doei. Mijn nieuwe vriendje heeft een verrassing voor mij morgen![]()
Fijne avond nog iedereen hier
quote:Op maandag 18 november 2019 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Morgen krijg je platjes van hem?
Wat?quote:Op maandag 18 november 2019 23:06 schreef CherryLips het volgende:
Wat wordt er nou weer omgeroepen op Utrecht CS tegenwoordig? "Wil je doorlopen"?ga weg joh
Als je de trein uitstapt en de roltrap opgaat hoor je (in de spits denk ik) een bandje dat zegt "wil je doorlopen?" En dan nog iets maar daar lulden we al doorheen. Waarschijnlijk om de Gerda's en Ria's eraan te herinneren dat ze niet boven of onder aan de roltrap stil gaan staan zodat iedereen over ze heen valt.quote:
Ik moet binnenkort weer even terug van mezelf.quote:Op maandag 18 november 2019 23:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was er gisteren nog. Blij dat ik weer weg kon.
Gonorroe?quote:Op maandag 18 november 2019 21:27 schreef scrupuleus het volgende:
Ik zit hier ook te vaak![]()
En mijn pik jeukt ook.
alles goed deze dinsdag?quote:
Ja, alles goedquote:
ik heb heel raar in mn bed gelegen. ik heb pijn aan mn kaakquote:Op dinsdag 19 november 2019 08:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, alles goedAl had ik liever nog in mn bedje gelegen
![]()
Met jou?
Is die pijn in je kaak een gevolg van dat je raar hebt gelegen?quote:Op dinsdag 19 november 2019 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb heel raar in mn bed gelegen. ik heb pijn aan mn kaak
verder wel alles top
ik denk het wel. zou niet weten waar het anders van zou moeten zijnquote:Op dinsdag 19 november 2019 08:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is die pijn in je kaak een gevolg van dat je raar hebt gelegen?
Dan heb je wel heel bijzonder gelegenquote:Op dinsdag 19 november 2019 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk het wel. zou niet weten waar het anders van zou moeten zijn
i knowquote:Op dinsdag 19 november 2019 08:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan heb je wel heel bijzonder gelegen
oke..quote:Op dinsdag 19 november 2019 09:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
IK WIL GEWOON TUUUTEREN
ik ga je niet tegen houden.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2019 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga je niet tegen houden.
Als ik bij je in de auto zou zitten, zou ik je zeker wel tegen houden..
quote:Op dinsdag 19 november 2019 09:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanmiddag contract tekenen tho
quote:
vertelquote:Op dinsdag 19 november 2019 09:38 schreef Californium het volgende:
Muh![]()
Had een.... interessante droom![]()
Ik weet dat er allerlei collega’s in voorkwamen en we in een kroeg zaten en dat ik uiteindelijk met 1 ergens in een bed eindigdequote:
Met die instelling wordt het inderdaad niksquote:Op dinsdag 19 november 2019 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar word ik vandaag ook nog voor gebeld als het goed is, maar dat gaat toch niks worden.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 09:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet dat er allerlei collega’s in voorkwamen en we in een kroeg zaten en dat ik uiteindelijk met 1 ergens in een bed eindigde
van de 2 vacatures die hij mij toestuurde was er 1 die sowieso niet interessant genoeg was. De andere waarschijnlijk ook niet, of er moet vrij veel geld tegenover staan.quote:Op dinsdag 19 november 2019 09:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met die instelling wordt het inderdaad niks![]()
Waarom denk je dat?
Ah, oke. Dus dat wordt 'm vanuit jou niet dan?quote:Op dinsdag 19 november 2019 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
van de 2 vacatures die hij mij toestuurde was er 1 die sowieso niet interessant genoeg was. De andere waarschijnlijk ook niet, of er moet vrij veel geld tegenover staan.
jep, maar genoeg salaris maakt elk werk leukquote:Op dinsdag 19 november 2019 09:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, oke. Dus dat wordt 'm vanuit jou niet dan?
Dat is een manier om ernaar te kijken inderdaadquote:Op dinsdag 19 november 2019 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep, maar genoeg salaris maakt elk werk leuk
Preciesquote:Op dinsdag 19 november 2019 10:57 schreef Lokasenna het volgende:
Salaris lijkt zo'n abstract ding wanneer je op de klok zit te kijken wanneer je weer naar huis mag.
Ben je een Funko Fan ja?quote:Op dinsdag 19 november 2019 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt een beetje laat hiermee, maar ik zie allemaal toffe Funkopoppenen ik heb er al heel veel gemist.
Ik heb er nog geen, maar er komen er twee van Stephen King en eentje van Edgar Allan Poe. En ik vond die van de Shining altijd wel leuk.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben je een Funko Fan ja?
Ik heb er eentje. Angel natuurlijk
Primark verkoopt ze ook.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen, maar er komen er twee van Stephen King en eentje van Edgar Allan Poe. En ik vond die van de Shining altijd wel leuk.
Die kans is aannemelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik... ik denk niet dat ze daar die van Pennywise verkopen.
Ook correct ja.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk ook dat ik hier beter niet aan kan beginnen, met twintigduizend poppen van Harry Potter.
Allemaal troep die je moet afstoffen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://www.games4us.nl/sh(...)dition-Figure-detail
Deze is wel leuk bij m'n It-boeken.
Doe ik sowieso niet.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Allemaal troep die je moet afstoffen.
je moet ze ook in de doos laten. in een luchtdichte vitrine kastquote:Op dinsdag 19 november 2019 11:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Allemaal troep die je moet afstoffen.
Ja?quote:
nog steeds een streepje door zn naamquote:
Al ruim een weekquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog steeds een streepje door zn naam
dan zal het binnenkort wel weer afgelopen zijn met de rust.quote:
De strip winkelquote:
Ik snap niet dat dit soort figuren t niet leren.quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog steeds een streepje door zn naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |