maar ik ben net op het werk...quote:
ja, heerlijk.quote:
Lekker gerelaxed of nog wat spannends gedaan?quote:Op maandag 18 november 2019 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, heerlijk.
En jij? nog wat leuks gedaan?
Heb je je vermaakt in Barcelona?quote:Op maandag 18 november 2019 08:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik had vakantie vorige week, dus mijn weekend bestond vooral uit bijkomen van mijn vakantie
niks spannend vooral relaxen en sporten. (wat ik nu ook wel een beetje aan mn benen voelquote:Op maandag 18 november 2019 08:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker gerelaxed of nog wat spannends gedaan?
Ik had vakantie vorige week, dus mijn weekend bestond vooral uit bijkomen van mijn vakantie
Lekkerquote:Op maandag 18 november 2019 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks spannend vooral relaxen en sporten. (wat ik nu ook wel een beetje aan mn benen voel)
Oh dat is irritant! Nu pas komend weekend ophalen?quote:Op maandag 18 november 2019 08:59 schreef gianni61 het volgende:
blijkbaar heb ik het hele weekend niet naar mn mail gekeken
anders had ik wel gezien dat ik zaterdag al mn nieuwe bril had kunnen afhalen
Ik werd gebeld toen dat kon.quote:Op maandag 18 november 2019 08:59 schreef gianni61 het volgende:
blijkbaar heb ik het hele weekend niet naar mn mail gekeken
anders had ik wel gezien dat ik zaterdag al mn nieuwe bril had kunnen afhalen
ja, of na het werk maar even snel langs gaanquote:Op maandag 18 november 2019 09:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh dat is irritant! Nu pas komend weekend ophalen?
@:Ang3l wij zijn zaterdag bij Mis Amores geweest! En daarna ene drnakje bij Ginscal, maar tering wat is het duur daar.
dat had ook gekundquote:
Is je nieuwe bril heel anders dan je oude?quote:Op maandag 18 november 2019 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, of na het werk maar even snel langs gaan
[..]
dat had ook gekund
model wel, sterkte niet.quote:Op maandag 18 november 2019 10:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is je nieuwe bril heel anders dan je oude?
Ja dat zijn al die Gin bars en cocktails bars.quote:Op maandag 18 november 2019 09:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh dat is irritant! Nu pas komend weekend ophalen?
@:Ang3l wij zijn zaterdag bij Mis Amores geweest! En daarna ene drnakje bij Ginscal, maar tering wat is het duur daar.
en niet te zuipen ook nogquote:Op maandag 18 november 2019 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat zijn al die Gin bars en cocktails bars.
Maar vind t daar dan weer leuker dan bv zo'n fabriek als Bobby's.
Dus ik gun t ze dan wel.
Een G&T is wel echt t meest overpriced drankje van de laatste jaren
Hmm, wij vonden het juist iets TE gestyled enzo. Maar wel goede service, KM koos iets wat echt NIET te hachelen was. Teruggestuurd, nieuw drankje gekregen, zonder extra kosten.quote:Op maandag 18 november 2019 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat zijn al die Gin bars en cocktails bars.
Maar vind t daar dan weer leuker dan bv zo'n fabriek als Bobby's.
Dus ik gun t ze dan wel.
Een G&T is wel echt t meest overpriced drankje van de laatste jaren
Ik vind Ginscal juist ZO slecht gestyled dat t op een foute vakantie bar lijktquote:Op maandag 18 november 2019 10:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, wij vonden het juist iets TE gestyled enzo.
quote:Maar wel goede service, KM koos iets wat echt NIET te hachelen was. Teruggestuurd, nieuw drankje gekregen, zonder extra kosten.
Haha, smerigerd! En popcorn, true, dat was een goede toevoeging.quote:Op maandag 18 november 2019 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jamaar popcorn!
Ik ben echt fan van die rokerige drankjes van je.
Alsof je een sigaret hebt uitgedrukt in je glas
Ik had nog een ninja edit over de styling:quote:Op maandag 18 november 2019 10:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, smerigerd! En popcorn, true, dat was een goede toevoeging.
Hij had de Walking Stick, ik de Nepaluani (geloof ik). Die van mij was wel.
Dat kunstgras is wel geniaal voor de akoestiek! Maar kom op, echt ELK elementje is uitgedacht.quote:Op maandag 18 november 2019 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had nog een ninja edit over de styling:
Ik vind Ginscal juist ZO slecht gestyled dat t op een foute vakantie bar lijktmet die papieren ikea lampionnen en zo. EN dat foute kunstgras
Dat zie ik toch echt anders.quote:Op maandag 18 november 2019 10:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat kunstgras is wel geniaal voor de akoestiek! Maar kom op, echt ELK elementje is uitgedacht.
Ik was helemaal hip VR schieten in de hoofdstad manquote:Op maandag 18 november 2019 10:53 schreef Ang3l het volgende:
En was jullie weekend allemala leuk en hip en vruchtbaar en spannend?
Of hebben jullie allemaal als fok-lozertjes zitten netflix bingen op de zolderkamer?
Dat tweede.quote:Op maandag 18 november 2019 10:53 schreef Ang3l het volgende:
Of hebben jullie allemaal als fok-lozertjes zitten netflix bingen op de zolderkamer?
Concertje, uit eten, zolder opgeruimd, high tea, genoeg samenzijn metquote:Op maandag 18 november 2019 10:53 schreef Ang3l het volgende:
Dat heb ik gewoon in mijn huiskamer gedaan, als een echte fokker!quote:Op maandag 18 november 2019 10:55 schreef rival het volgende:
[..]
Ik was helemaal hip VR schieten in de hoofdstad man
Seks, Dungeons & Dragons, nog meer seks, uitslapen, seks, sporten, uit eten met vrienden, Glow gelopen, op stap geweest, uitslapen, weer seks en de hele dag netflix en playstation. Behoorlijk Fok & Fuck dus.quote:Op maandag 18 november 2019 10:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Concertje, uit eten, zolder opgeruimd, high tea, genoeg samenzijn met, ja heerlijk weekend!
Bij jou dan?
Hehehe, ben je niet schraal?quote:Op maandag 18 november 2019 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Seks, Dungeons & Dragons, nog meer seks, uitslapen, seks, sporten, uit eten met vrienden, Glow gelopen, op stap geweest, uitslapen, weer seks en de hele dag netflix en playstation. Behoorlijk Fok & Fuck dus.
Overcooked!quote:Op maandag 18 november 2019 10:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Veel slapen, bankhangen en overcooked spelen, dat was mijn weekend
Anders heet het masturberen, dus ik dnek het wel ja.quote:Op maandag 18 november 2019 11:01 schreef gianni61 het volgende:
gadverdamme seks
zeker ook nog met andere mensen?
Daarna zijn we nog even door de binnenstad wezen slenteren. We wilden gaan lunchen bij De Drie Graefjes maar omdat die zo vol zat zijn we voor de 2e optie gegaan, Loetjequote:Op maandag 18 november 2019 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heb ik gewoon in mijn huiskamer gedaan, als een echte fokker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |