abonnement Unibet Coolblue
pi_189984920
En dat lijkt mij mijn keuze. En niemand die zich daarmee te bemoeien heeft. Ik heb het volste recht hiervoor te kiezen. Ik heb namelijk zelf geen kinderen. De kinderen van m'n schoonzus geloven niet meer. En ik ben het spuugzat dat ons Sinterklaasfeest wordt verpest.

Maar nee. Volgens mijn vader MOET ik het vieren vanwege de kinderen. "Want ik stel ze nu teleur." Nou die kinderen zullen me echt niet missen hoor, op Sinterklaasavond. Ik heb al jaren geen band meer met ze. Dit komt omdat ik niet van kinderen hou. Als mijn vriend en ik bij hun aankomen is het: "Oom S!!" gevolgd door rennen en een dikke knuffel met m'n vriend. Nooit is het: "Tante L!!"

Volgens mijn vader ben ik negatief en kortzichtig, terwijl ik een goede onderbouwing heb waarom ik geen Sinterklaas meer wil vieren. (Het is meer dan alleen KOZP.) Hebben zij mij vroeger niet opgevoed dat ik mijn eigen keuzes moet maken? Dat ik voor mezelf op mag komen? Nou, dat doe ik nu toch?! Zonder dat ik iemand heel erg pijn doe of kwets. Want de rest van de familie mag het gewoon vieren van mij, ook mijn vriend.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_189984937
Heel goed dat je je eigen mening hebt en ervoor uitkomt! Houden zo.
  zondag 17 november 2019 @ 13:17:10 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_189984964
You go girl!!!
  zondag 17 november 2019 @ 13:22:34 #4
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_189985027
Het is geen verplichting ;)
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_189985065
Idioot hoe belangrijk mensen dit archaïsche feest vinden _O-
-nee-
  zondag 17 november 2019 @ 13:28:46 #6
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_189985125
quote:
14s.gif Op zondag 17 november 2019 13:25 schreef Marsenal het volgende:
Idioot hoe belangrijk mensen dit archaïsche feest vinden _O-
Die anti pieten groep idd...Waar maken ze zich druk om :')
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
  zondag 17 november 2019 @ 13:38:04 #7
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_189985254
Hij mag vinden wat hij wil.
Dus lekker chaggie laten doen en jij gaat lekker iets leuks met je mannetje doen.

Heads up!
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  zondag 17 november 2019 @ 13:39:26 #8
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_189985278
quote:
14s.gif Op zondag 17 november 2019 13:25 schreef Marsenal het volgende:
Idioot hoe belangrijk mensen dit archaïsche feest vinden _O-
Hangt er een beetje vanaf hoe je vroeger als kind de sinterklaastijd hebt ervaren denk. Dat was echt iets magisch voor mij.
  zondag 17 november 2019 @ 13:41:03 #9
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_189985301
Nou, boude statement hoor.
Chapeau.

Wil je nu een medaille?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_189985313
goedzo.
pi_189985598
Ik kan me TS helemaal voorstellen.
Ik vind er zelf geen reet meer aan. Ik vond het vroeger wel gezellig, maar tegenwoordig denk ik gatver...
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_189985621
Je familie wil met zijn allen een leuke avond hebben.

Typisch dat jij dit niet ziet en niet verder komt dan 'jamaar het is sinterklaas', 'ik mag zelf keuzes maken', 'zo was mijn oovoeding'.

Wellicht is het beter als ze jou als enige niet uitnodigen voor eerste of tweede kerstdag.
pi_189985624
Ik doe mee om de gezelligheid. Kadootjes, hapjes, drankjes en naar huis.
pi_189985635
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 14:02 schreef opgebaarde het volgende:
Je familie wil met zijn allen een leuke avond hebben.

Typisch dat jij dit niet ziet en niet verder komt dan 'jamaar het is sinterklaas', 'ik mag zelf keuzes maken', 'zo was mijn oovoeding'.

Wellicht is het beter als ze jou als enige niet uitnodigen voor eerste of tweede kerstdag.
Oeh!
Mag ze ook eens doen wat ze zelf wil?
pi_189985659
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 14:03 schreef Lukse het volgende:

[..]

Oeh!
Mag ze ook eens doen wat ze zelf wil?
Natuurlijk.
Mogen de ouders dat niet?
pi_189985662
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 14:05 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Natuurlijk.
Mogen de ouders dat niet?
Die doen dat toch ook?
  zondag 17 november 2019 @ 14:11:26 #17
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_189985713
KOZP idioten hebben het prachtige kinderfeest compleet verneukt :r
pi_189985718
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 14:05 schreef Lukse het volgende:

[..]

Die doen dat toch ook?
Hm, daar zit wel iets in.

Ik snap in dit geval de frustratie van de vader/opa wel. Die wil graag een avondje met zijn hele familie en TS wil dat niet (zogenaamd vanwege Sinterklaas, maar het gaat niet om Sinterklaas, dat is nu puur een middel).

Ik neem aan dat vader/opa dit 1 a 2 keer jaar wil en veel mensen gunnen de ander dat en gaan ondanks dat ze liever een avondje op de bank hangen, toch naar de familie.
pi_189985761
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 14:11 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Hm, daar zit wel iets in.

Ik snap in dit geval de frustratie van de vader/opa wel. Die wil graag een avondje met zijn hele familie en TS wil dat niet (zogenaamd vanwege Sinterklaas, maar het gaat niet om Sinterklaas, dat is nu puur een middel).
Hoe weet jij dat? Volgens mij is dat een aanname...

quote:
Ik neem aan dat vader/opa dit 1 a 2 keer jaar wil en veel mensen gunnen de ander dat en gaan ondanks dat ze liever een avondje op de bank hangen, toch naar de familie.
En TS denkt daar anders over. Haar recht. Opa en vader dient zich erbij neer te leggen.
pi_189985907
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 14:15 schreef Lukse het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat? Volgens mij is dat een aanname...
[..].
Zelfs de kleinkinderen geloven niet meer in Sinterklaas... En je mag het prima een aanname van mij vinden, de argumenten van TS staan gewoon in de OP en die argumenten hebben allen betrekking op Sinterklaas.

Als opa iedereen had uitgenodigd zonder Sinterklaas. Was TS dan wel erbij geweest of gelden dan dezelfde gegeven argumenten?

Wij vieren kerst. Wij denken zoals zoveel mensen geen seconde aan de bijbelse verhaal en vieren niet de geboorte van Jezus noch zijn wij Christen. Toch 'vieren' wij kerst. Vandaar dat ik Sinterklaas in dit geval een middel noem, want waarschijnlijk (ja een aanname) is met zijn allen samen zijn het doel.


En klasse, je hebt gelijk. TS heeft inderdaad recht om het aanbod af te wijzen, en zo heeft opa het recht om teleurgesteld te zijn.
pi_189985994
Mensen hoeven niet altijd maar alles leuk te vinden inderdaad. Ook familie niet. :)
-nee-
pi_189986180
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 14:28 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Zelfs de kleinkinderen geloven niet meer in Sinterklaas... En je mag het prima een aanname van mij vinden, de argumenten van TS staan gewoon in de OP en die argumenten hebben allen betrekking op Sinterklaas.

Als opa iedereen had uitgenodigd zonder Sinterklaas. Was TS dan wel erbij geweest of gelden dan dezelfde gegeven argumenten?

Wij vieren kerst. Wij denken zoals zoveel mensen geen seconde aan de bijbelse verhaal en vieren niet de geboorte van Jezus noch zijn wij Christen. Toch 'vieren' wij kerst. Vandaar dat ik Sinterklaas in dit geval een middel noem, want waarschijnlijk (ja een aanname) is met zijn allen samen zijn het doel.

En klasse, je hebt gelijk. TS heeft inderdaad recht om het aanbod af te wijzen, en zo heeft opa het recht om teleurgesteld te zijn.
Je klinkt zelf ook zwaar teleurgesteld, opa :P
  zondag 17 november 2019 @ 14:54:56 #23
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_189986197
Was er wel klaar mee toen ik een jaar of 12 was.

Volwassenen die zich maandenlang boos maken om een feestje _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 17 november 2019 @ 14:58:33 #24
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_189986237
Pff ga gewoon duur ene keer in het jaar met familie ff zien joh verwende baklap
:')
pi_189986273
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 14:02 schreef opgebaarde het volgende:
Je familie wil met zijn allen een leuke avond hebben.

Typisch dat jij dit niet ziet en niet verder komt dan 'jamaar het is sinterklaas', 'ik mag zelf keuzes maken', 'zo was mijn oovoeding'.

Wellicht is het beter als ze jou als enige niet uitnodigen voor eerste of tweede kerstdag.
Een leuke avond hebben kan ook met verjaardagen of met kerst. Typisch dat jij denkt te weten wat mijn redenen zijn om het niet meer te willen vieren. Het gaat niet om dat ik het maar moet vieren omdat het "gezellig samenzijn" is. Dat impliceert dat het leuk moet zijn en ik vind Sinterklaasavond niet leuk. Waarom mag dat voor iedereen gelden behalve voor mij? :)

Ik mag ook zelf deze keuze maken. En het is ook mijn opvoeding geweest dat dit mij geleerd is. Dat zou dan in alle gevallen moeten gelden, nietwaar?! ;) (In alle gevallen waarin ik niemand kwets, en wat geen verplichting is.)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_189986286
quote:
17s.gif Op zondag 17 november 2019 13:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Hij mag vinden wat hij wil.
Dus lekker chaggie laten doen en jij gaat lekker iets leuks met je mannetje doen.

Heads up!
Dat kan niet. Hij is wel ingeloot.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  zondag 17 november 2019 @ 15:06:20 #27
8369 speknek
Another day another slay
pi_189986325
Als je geen kinderen hebt en kinderen niet leuk vindt, is het niet jouw sinterklaasfeest. Dus er wordt niks van jou "verpest". Let it go.

Voor de rest hebben je ouders je inderdaad opgevoed, en proberen ze dat schijnbaar nog steeds. Want dat je geen band wil opbouwen met de kinderen van je schoonzus maakt je inderdaad negatief en kortzichtig. Sinterklaas zelf heeft daar weinig mee te maken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_189986336
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 14:11 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Hm, daar zit wel iets in.

Ik snap in dit geval de frustratie van de vader/opa wel. Die wil graag een avondje met zijn hele familie en TS wil dat niet (zogenaamd vanwege Sinterklaas, maar het gaat niet om Sinterklaas, dat is nu puur een middel).

Ik neem aan dat vader/opa dit 1 a 2 keer jaar wil en veel mensen gunnen de ander dat en gaan ondanks dat ze liever een avondje op de bank hangen, toch naar de familie.
Mijn vader heeft er helemaal niets mee te maken. Het gaat om Sinterklaas met mijn schoonfamilie. Toch heeft hij deze mening. Terwijl hij het zelf al jaren niet meer viert, want hij is geen opa. :')
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  zondag 17 november 2019 @ 15:08:49 #29
8369 speknek
Another day another slay
pi_189986349
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 15:07 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Mijn vader heeft er helemaal niets mee te maken. Het gaat om Sinterklaas met mijn schoonfamilie. Toch heeft hij deze mening. Terwijl hij het zelf al jaren niet meer viert, want hij is geen opa. :')
Misschien probeert ie het in de hoop dat je ooit nog van kinderen gaat houden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 17 november 2019 @ 15:08:58 #30
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189986353
TS is een typische millenial
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_189986465
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 15:06 schreef speknek het volgende:
Als je geen kinderen hebt en kinderen niet leuk vindt, is het niet jouw sinterklaasfeest. Dus er wordt niks van jou "verpest". Let it go.

Voor de rest hebben je ouders je inderdaad opgevoed, en proberen ze dat schijnbaar nog steeds. Want dat je geen band wil opbouwen met de kinderen van je schoonzus maakt je inderdaad negatief en kortzichtig. Sinterklaas zelf heeft daar weinig mee te maken.
Ik mag vinden dat het Sinterklaasfeest wordt verpest door KOZP debielen.

Mijn ouders hebben niks te maken met de kinderen van mijn schoonzus. Ik vind kinderen niet leuk en heb daarom geen band met ze. Ze kwamen mee, toen ik met mijn vriend samenkwam, maar dat betekent niet dat ik een band met ze op moet bouwen. Die was er in het begin, want toen waren ze nog jong, maar zodra kinderen ouder worden vind ik ze niet meer leuk. Als mijn vriend en ik uit elkaar zouden gaan, zou ik ze niet meer willen zien, ze zijn maar schoonfamilie. Het zou anders liggen als mijn broertje een kindje zou krijgen, maar dat is nog niet aan de hand.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_189986802
quote:
10s.gif Op zondag 17 november 2019 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, boude statement hoor.
Chapeau.

Wil je nu een medaille?
pi_189987092
Maar jij bent dan ook zo lui, dat je niet eens je geslacht fatsoenlijk toont op Fok!
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_189989433
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 14:00 schreef Sigaartje het volgende:
Ik kan me TS helemaal voorstellen.
Ik vind er zelf geen reet meer aan. Ik vond het vroeger wel gezellig, maar tegenwoordig denk ik gatver...
het is dan ook een feest voor kinderen tot 12 jaar ongeveer
pi_189989761
Kinderen zijn vaak oprecht. Dus zal wel een reden zijn waarom ze niet naar je toe rennen. Je straalt een en al negativiteit uit.
  zondag 17 november 2019 @ 18:47:05 #36
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189989773
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 15:17 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik mag vinden dat het Sinterklaasfeest wordt verpest door KOZP debielen.

Mijn ouders hebben niks te maken met de kinderen van mijn schoonzus. Ik vind kinderen niet leuk en heb daarom geen band met ze. Ze kwamen mee, toen ik met mijn vriend samenkwam, maar dat betekent niet dat ik een band met ze op moet bouwen. Die was er in het begin, want toen waren ze nog jong, maar zodra kinderen ouder worden vind ik ze niet meer leuk. Als mijn vriend en ik uit elkaar zouden gaan, zou ik ze niet meer willen zien, ze zijn maar schoonfamilie. Het zou anders liggen als mijn broertje een kindje zou krijgen, maar dat is nog niet aan de hand.
7 keer het woordje ik in je verhaal. Het gaat wel allemaal om jou in de wereld he?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_189996637
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 13:13 schreef -Ferb- het volgende:

Nou die kinderen zullen me echt niet missen hoor, op Sinterklaasavond. Ik heb al jaren geen band meer met ze. Dit komt omdat ik niet van kinderen hou. Als mijn vriend en ik bij hun aankomen is het: "Oom S!!" gevolgd door rennen en een dikke knuffel met m'n vriend. Nooit is het: "Tante L!!"

Ja is het gek ? die arme koters merken ook dat je hun niet echt mag ;( :'(

Verder is dit toch een beetje een VIVA achtig onderwerp hoor :s)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_189999422
Lijkt me beter ja. Als die kinderen niks met je hebben, zullen ze je ook niet missen op zo'n avond.
pi_189999499
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 15:06 schreef speknek het volgende:
Als je geen kinderen hebt en kinderen niet leuk vindt, is het niet jouw sinterklaasfeest. Dus er wordt niks van jou "verpest". Let it go.

Voor de rest hebben je ouders je inderdaad opgevoed, en proberen ze dat schijnbaar nog steeds. Want dat je geen band wil opbouwen met de kinderen van je schoonzus maakt je inderdaad negatief en kortzichtig. Sinterklaas zelf heeft daar weinig mee te maken.
Dit ja.

Wat vindt je vriend ervan?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2019 08:46:16 ]
pi_190008889
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 16:12 schreef Chinless het volgende:
Maar jij bent dan ook zo lui, dat je niet eens je geslacht fatsoenlijk toont op Fok!
Ik vraag me af of FEE daar wel het juiste forum voor is.
pi_190017935
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 18:46 schreef thabit het volgende:

[..]

Ik vraag me af of FEE daar wel het juiste forum voor is.
Ligt aan de versiering. :)
pi_190023646
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 18:46 schreef Syd het volgende:
Kinderen zijn vaak oprecht. Dus zal wel een reden zijn waarom ze niet naar je toe rennen. Je straalt een en al negativiteit uit.
Dat lijkt mij nogal logisch aangezien ik ze niet leuk vind, en uitstraal dat ik ze minder leuk vind. Hoewel ze het aan mijn acties of antwoorden niet kunnen merken. Ik kan dingen heel goed verbergen. Schoonzus en zwager hebben geen idee dat ik hun kinderen echt niet leuk vind, ze zouden geschokt zijn als ze dit zouden ontdekken.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_190023704
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 18:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

7 keer het woordje ik in je verhaal. Het gaat wel allemaal om jou in de wereld he?
Het gaat ook om mij. Ik heb besloten geen Sinterklaas meer te willen vieren.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_190023736
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 23:08 schreef TLC het volgende:

[..]

Ja is het gek ? die arme koters merken ook dat je hun niet echt mag ;( :'(

Verder is dit toch een beetje een VIVA achtig onderwerp hoor :s)
Onbewust waarschijnlijk wel. Ik zeg trouwens niet dat ik het erg vind dat ze niet op me af komen rennen. Ik heb namelijk het liefst dat ze van me afblijven. :X
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_190023757
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 06:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dit ja.

Wat vind je vriend ervan?
Die schopt ineens tegen Kerst aan. Hij heeft zogenaamd geen zin in Kerst en weet niet of hij dit wil vieren.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_190024593
Hee TS. Je hoeft Sinterklaad.ook niet te vieren. Tis een kinderfeesf namelijk, voor de kinderen.

Precies de denkfout die heel Nederland maakt die het als hun frest zien. Maak Piet lekker pimpelpaars een laat de kids genieten. Want dan doen ze dan ne zo goed.
pi_190032888
Ga gewoon sinterklaas vieren hork. Je familie rekent op je!
  woensdag 20 november 2019 @ 07:38:24 #48
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_190032907
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 06:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dit ja.

Wat vind je vriend ervan?
Vind :')

Lijkt me een juist moment om @GGMM en @onlogisch in dit topic te betrekken :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 20 november 2019 @ 07:44:26 #49
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_190032934
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 13:13 schreef -Ferb- het volgende:
En dat lijkt mij mijn keuze. En niemand die zich daarmee te bemoeien heeft. Ik heb het volste recht hiervoor te kiezen.
Altijd mooi, zulke zinnen op een openbaar forum.
  woensdag 20 november 2019 @ 08:10:45 #50
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_190033117
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 13:13 schreef -Ferb- het volgende:
Volgens mijn vader ben ik negatief en kortzichtig
Nou ja echt positief kom je inderdaad niet over. Heb je in het geheel hekel aan kinderen?
pi_190033961
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 13:13 schreef -Ferb- het volgende:
En dat lijkt mij mijn keuze. En niemand die zich daarmee te bemoeien heeft. Ik heb het volste recht hiervoor te kiezen. Ik heb namelijk zelf geen kinderen. De kinderen van m'n schoonzus geloven niet meer. En ik ben het spuugzat dat ons Sinterklaasfeest wordt verpest.

Maar nee. Volgens mijn vader MOET ik het vieren vanwege de kinderen. "Want ik stel ze nu teleur." Nou die kinderen zullen me echt niet missen hoor, op Sinterklaasavond. Ik heb al jaren geen band meer met ze. Dit komt omdat ik niet van kinderen hou. Als mijn vriend en ik bij hun aankomen is het: "Oom S!!" gevolgd door rennen en een dikke knuffel met m'n vriend. Nooit is het: "Tante L!!"

Volgens mijn vader ben ik negatief en kortzichtig, terwijl ik een goede onderbouwing heb waarom ik geen Sinterklaas meer wil vieren. (Het is meer dan alleen KOZP.) Hebben zij mij vroeger niet opgevoed dat ik mijn eigen keuzes moet maken? Dat ik voor mezelf op mag komen? Nou, dat doe ik nu toch?! Zonder dat ik iemand heel erg pijn doe of kwets. Want de rest van de familie mag het gewoon vieren van mij, ook mijn vriend.
Waarschijnlijk komt dat door je eigen zure instelling naar die kinderen toe dat ze niet naar je toekomen.

Net als dieren die dag merken bij mensen of ze wel of niet geliefd zijn.

Ik heb ook niks met kinderen in zoverre dat ik ze zelf niet wil, maar omdat ik altijd leuk met de kinderen omga vinden ze het altijd leuk om hier te zijn |:)
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_190038010
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 07:35 schreef C.L.Werner het volgende:
Ga gewoon sinterklaas vieren hork. Je familie rekent op je!
Geef mij eens 1 goede reden waarom ik Sinterklaas zou (blijven) vieren?

1) De kinderen geloven niet meer, daar hoef ik het dus niet voor te doen.
2) Sinterklaas hoort voor iedereen leuk te zijn, ik vind het op deze manier niet leuk.
3) Gezellig samenzijn kan ook met verjaardagen, Kerst of gewoon tussendoor.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_190039602
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2019 14:25 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Geef mij eens 1 goede reden waarom ik Sinterklaas zou (blijven) vieren?

1) De kinderen geloven niet meer, daar hoef ik het dus niet voor te doen.
2) Sinterklaas hoort voor iedereen leuk te zijn, ik vind het op deze manier niet leuk.
3) Gezellig samenzijn kan ook met verjaardagen, Kerst of gewoon tussendoor.
Blijf lekker thuis, vast gezelliger zonder jou. En blijf met kerst ook maar thuis
  woensdag 20 november 2019 @ 16:39:25 #54
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_190039609
Hier fucks om geven terwijl je ouder bent dan 7. :')
pi_190040028
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 13:13 schreef -Ferb- het volgende:
Maar nee. Volgens mijn vader MOET ik het vieren vanwege de kinderen. "Want ik stel ze nu teleur." Nou die kinderen zullen me echt niet missen hoor, op Sinterklaasavond. Ik heb al jaren geen band meer met ze. Dit komt omdat ik niet van kinderen hou. Als mijn vriend en ik bij hun aankomen is het: "Oom S!!" gevolgd door rennen en een dikke knuffel met m'n vriend. Nooit is het: "Tante L!!"
een vraagje?

Zou je het wel leuk vinden als je neefjes wél positief op je zouden reageren, je leuk begroeten en aangeven het fijn te vinden als je langskomt (zoals ze wel met je vriend doen), of heb je helemaal geen zin in familie-contact?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_190040224
Mijn kinderen zitten inmiddels op het VO. Ben blij dat ik er vanaf ben. Geen surprises maken, geen lootjes trekken, afgelopen. Heerlijk

Vind er zelf geen moer aan en als iemand mij ervoor zou uitnodigen, zou ik ook afzeggen.

Doei

~:)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
pi_190057357
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 13:13 schreef -Ferb- het volgende:
En dat lijkt mij mijn keuze. En niemand die zich daarmee te bemoeien heeft. Ik heb het volste recht hiervoor te kiezen. Ik heb namelijk zelf geen kinderen. De kinderen van m'n schoonzus geloven niet meer. En ik ben het spuugzat dat ons Sinterklaasfeest wordt verpest.

Maar nee. Volgens mijn vader MOET ik het vieren vanwege de kinderen. "Want ik stel ze nu teleur." Nou die kinderen zullen me echt niet missen hoor, op Sinterklaasavond. Ik heb al jaren geen band meer met ze. Dit komt omdat ik niet van kinderen hou. Als mijn vriend en ik bij hun aankomen is het: "Oom S!!" gevolgd door rennen en een dikke knuffel met m'n vriend. Nooit is het: "Tante L!!"

Volgens mijn vader ben ik negatief en kortzichtig, terwijl ik een goede onderbouwing heb waarom ik geen Sinterklaas meer wil vieren. (Het is meer dan alleen KOZP.) Hebben zij mij vroeger niet opgevoed dat ik mijn eigen keuzes moet maken? Dat ik voor mezelf op mag komen? Nou, dat doe ik nu toch?! Zonder dat ik iemand heel erg pijn doe of kwets. Want de rest van de familie mag het gewoon vieren van mij, ook mijn vriend.
En daarom geen Sinterklaas meer vieren. Dat zal ze leren! :')

Je beseft dat je juist precies geeft wat ze willen? Meer dan dat zelfs.
pi_190066732
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 16:38 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Blijf lekker thuis, vast gezelliger zonder jou. En blijf met kerst ook maar thuis
Typisch dat je niet kan onderbouwen waarom ik Sinterklaas zou moeten blijven vieren. :)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_190066796
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2019 13:05 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Typisch dat je niet kan onderbouwen waarom ik Sinterklaas zou moeten blijven vieren. :)
Doe je familie gewoon een plezier en ga naar dat feest. Zet je over je haat heen en doe voor 1 dag gezellig mee. Misschien vindt je familie het erg leuk om te doen met z'n allen, en als jij alleen maar gaat zitten chagerijnen over hoe kut het allemaal is, dan kan je inderdaad beter wegblijven.

Waarom is sinterklaas zo'n probleem als je met kerst in dezelfde samenstelling zit? Dezelfde kinderen, waar je een hekel aan hebt, die zijn er dan ook. Hetzelfde lijkt me voor verjaardagen en zo.

Wat wil je trouwens bereiken met dit topic?
pi_190066822
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 17:11 schreef RM-rf het volgende:

[..]

een vraagje?

Zou je het wel leuk vinden als je neefjes wél positief op je zouden reageren, je leuk begroeten en aangeven het fijn te vinden als je langskomt (zoals ze wel met je vriend doen), of heb je helemaal geen zin in familie-contact?
Ik heb niks met ze, de kinderen dus. Dus nee, ze hoeven niet per se zo te begroeten. Dat betekent niet dat ik geen zin in familiecontact heb.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_190066852
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 19:54 schreef silverhill het volgende:

[..]

En daarom geen Sinterklaas meer vieren. Dat zal ze leren! :')

Je beseft dat je juist precies geeft wat ze willen? Meer dan dat zelfs.
Ik heb sowieso 1 keer gezegd dat het om meer redenen gaat dan alleen KOZP. Ik vind Sinterklaas vieren NIET leuk!
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_190067010
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 13:09 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Doe je familie gewoon een plezier en ga naar dat feest. Zet je over je haat heen en doe voor 1 dag gezellig mee. Misschien vindt je familie het erg leuk om te doen met z'n allen, en als jij alleen maar gaat zitten chagerijnen over hoe kut het allemaal is, dan kan je inderdaad beter wegblijven.

Waarom is sinterklaas zo'n probleem als je met kerst in dezelfde samenstelling zit? Dezelfde kinderen, waar je een hekel aan hebt, die zijn er dan ook. Hetzelfde lijkt me voor verjaardagen en zo.

Wat wil je trouwens bereiken met dit topic?
Wat een aannames zeg.

Onderbouw nou eens waarom ik mijn familie een plezier moet doen (moeten ook nog eens..)? Iets hoort voor álle partijen leuk te zijn, nietwaar?! Waarom zou je door moeten gaan met iets omdat je bent begonnen vanwege kinderen (en ik samen met mijn vriend kwam, aangezien het zijn neefje en nichtje zijn)? Hoeveel mensen kiezen ervoor om Kerst te gaan vieren als de kinderen niet meer geloven? Hoeveel mensen vieren geen Sinterklaas meer ala het jongste kind niet meer gelooft?

Welke haat?
En waarom zou ik de rest van de dagen niet gezellig meedoen?

Waarom zou ik op de dag zelf gaan zitten chagrijnen? Dat heb ik nooit gedaan.

Ik heb meer met Kerst. Omdat ik geen kinderen heb en daarom niks met Sinterklaas heb. Kerst gaat om de familie, niet alleen om de kinderen. En ja, ook dan zal ik me ergeren aan ze. Maar daar gaat het niet om, dat is mijn punt niet.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_190067122
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2019 13:22 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Wat een aannames zeg.

Onderbouw nou eens waarom ik mijn familie een plezier moet doen (moeten ook nog eens..)? Iets hoort voor álle partijen leuk te zijn, nietwaar?! Waarom zou je door moeten gaan met iets omdat je bent begonnen vanwege kinderen (en ik samen met mijn vriend kwam, aangezien het zijn neefje en nichtje zijn)? Hoeveel mensen kiezen ervoor om Kerst te gaan vieren als de kinderen niet meer geloven? Hoeveel mensen vieren geen Sinterklaas meer ala het jongste kind niet meer gelooft?

Welke haat?
En waarom zou ik de rest van de dagen niet gezellig meedoen?

Waarom zou ik op de dag zelf gaan zitten chagrijnen? Dat heb ik nooit gedaan.

Ik heb meer met Kerst. Omdat ik geen kinderen heb en daarom niks met Sinterklaas heb. Kerst gaat om de familie, niet alleen om de kinderen. En ja, ook dan zal ik me ergeren aan ze. Maar daar gaat het niet om, dat is mijn punt niet.
Dat heet iets voor een ander doen. Anderen vinden Sinterklaas wel leuk, jij niet, maar je gaat toch omdat je anderen daarmee een groot plezier doet.

Ik heb ook verjaardagen die ik niet zo leuk vind, maar ik ga wel omdat ik anderen een plezier daar mee doe.
pi_190067748
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2019 13:10 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik heb niks met ze, de kinderen dus. Dus nee, ze hoeven niet per se zo te begroeten. Dat betekent niet dat ik geen zin in familiecontact heb.
Je klinkt wel erg negatief... doordat je expliciet vermeld dat die kinderen wel je vriend heel enthouisiast begroeten en jou niet komt dat natuurlijk wel een beetje over alsof je hen dat kwalijk neemt.

Als het niet wegens kinderen is, om welke reden heb je zulke problemen met dat sinterklaasfeest bij jue familie thuis en vind je dat het 'verpest wordt?

niet dat ik vind dat je verder enige plicht hebt om erheen te gaan, wat mij betreft zag je af omdat het je gewoonweg niet intersseert, maar je noemt expliciet zelf dat het 'verpest' zou worden ergens door, en dat je daar 'spuugzat' van bent.
dat klinkt niet alsof het je verder niks uitmaakt, maar dat je ergens boos over bent.

Dat maakt benieuwd wat die onderbouwing is, waardoor het sinterklaasfeest verpest wordt...
zeker ook aangezien je zelf aangeeft dat je vader kennelijk moeite heeft die onderbouwing ernst te nemen.
En ik kan me voorstellen dat die zich persoonlijk aangevallen voelt als jij beweert dat hij toestaat dat het familiefeest verpest wordt (of hij misschien degene zou zijn die het aan het verpesten is)

Overigens, mij (en waarschijnlijk de rest hier) intersseert het verder niet echt dat je een familiefeestje niet wil vieren; iedereen zijn ding, maar iemand die zulke boude uitspraken doet over "het spuugzat te zijn dat dat feest verpest wordt" maakt dat we wel geintersseerd raken voor de verdere uitleg en onderbouwing van die zeer open bewering (aanval zelfs).

Iets dat verder niemand zal zijn als je afzegt gewoon omdat je je niet lekker voelt of uitvluchten gebruikt die niemand als een aanval zal kunnen opvatten...
juist je 'spuugzat'-uitsprak maakt dat mensen doorvragen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 22 november 2019 @ 14:58:31 #65
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190068381
Hell yeah guurrrlll you do you en zo!
pi_190170990
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 13:29 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Dat heet iets voor een ander doen. Anderen vinden Sinterklaas wel leuk, jij niet, maar je gaat toch omdat je anderen daarmee een groot plezier doet.

Ik heb ook verjaardagen die ik niet zo leuk vind, maar ik ga wel omdat ik anderen een plezier daar mee doe.
Een verjaardag is een heel ander ding dan Sinterklaas en dat verschilt zo enorm van elkaar dat het compleet losstaat van elkaar. Nog steeds kun je niet onderbouwen waarom ik per se met alle macht Sinterklaas moet vieren. Op alles heb ik een goed weerwoord namelijk. :)

Ik hoef niet voor een ander Sinterklaas te vieren om anderen "een groot plezier te doen". Het is namelijk niet gezelliger als ik er ben. Meestal zeg ik vrij weinig. Ik ben niet iemand waarvan mensen zeggen: "Als Ferb komt dan is het lachen gieren brullen."
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_190171019
Nou... fantastisch meid. ^O^ :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_190286355
Ik vroeg heel onschuldig of ik nog welkom was met Sinterklaas. 🥺 Had gezien dat mijn zwager het gelezen had, maar niet had gereageerd. Belt hij vervolgens mijn vriend om het in mijn bijzijn(!) te gaan bespreken! En ik kon opmaken dat ik gewoon niet welkom ben, omdat ik deze keuze heb gemaakt. :') ("Ze is wel welkom hoor!")

Nou dan niet. 🖕🏻 Dan ga ik lekker iets anders doen. }) Wat valt me dit enorm van ze tegen zeg. :') Zijn reactie had moeten zijn: "Natuurlijk ben je gewoon welkom!"
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_190293576
quote:
13s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:55 schreef -Ferb- het volgende:
Ik vroeg heel onschuldig of ik nog welkom was met Sinterklaas. 🥺 Had gezien dat mijn zwager het gelezen had, maar niet had gereageerd. Belt hij vervolgens mijn vriend om het in mijn bijzijn(!) te gaan bespreken! En ik kon opmaken dat ik gewoon niet welkom ben, omdat ik deze keuze heb gemaakt. :') ("Ze is wel welkom hoor!")

Nou dan niet. 🖕🏻 Dan ga ik lekker iets anders doen. }) Wat valt me dit enorm van ze tegen zeg. :') Zijn reactie had moeten zijn: "Natuurlijk ben je gewoon welkom!"
Terechte reactie van je zwager wel.
  vrijdag 6 december 2019 @ 10:28:28 #70
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_190294890
:')
AZ
ALKMAAR
pi_190295395
quote:
8s.gif Op vrijdag 6 december 2019 08:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Terechte reactie van je zwager wel.
Nee. :) Zijn reactie had moeten zijn dat ik natuurlijk welkom ben! Zonder debiele voorwaarden. Ze kunnen zich beter eens volwassen gaan gedragen, en mijn keuze accepteren. Ik sta namelijk volledig in mijn recht en ik heb een zeer goede onderbouwing waarom ik geen Sinterklaas meer wil vieren. Helaas heb ik te maken met een stelletje aanstellerige egoïsten... Maar ik ben sterker dan wat ik nu te verduren krijg! 💪🏻
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  vrijdag 6 december 2019 @ 11:18:03 #72
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_190295409
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 11:17 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Nee. :) Zijn reactie had moeten zijn dat ik natuurlijk welkom ben! Zonder debiele voorwaarden. Ze kunnen zich beter echt eens volwassen gaan gedragen, en mijn keuze accepteren. Ik sta namelijk volledig in mijn recht en ik heb een zeer goed onderbouwing waarom ik geen Sinterklaas meer wil vieren. Helaas heb ik te maken met een stelletje aanstellerige egoïsten... Maar ik ben sterker dan wat ik nu te verduren krijg! 💪🏻
Ja je bent zo sterk dat je op sinterklaasavond met hangende pootjes gaat vragen of je toch mag komen :')
AZ
ALKMAAR
pi_190295425
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 11:18 schreef Durmada het volgende:

[..]

Ja je bent zo sterk dat je op sinterklaasavond met hangende pootjes gaat vragen of je toch mag komen :')
Dat was niet met hangende pootjes. Maar om te kijken of ik gewoon nog welkom was. Nieuwsgierigheid dus. Ik had namelijk het omgekeerde verwacht. (Wat ik vind dat zijn reactie had moeten zijn.)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_190295437
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 11:18 schreef Durmada het volgende:

[..]

Ja je bent zo sterk dat je op sinterklaasavond met hangende pootjes gaat vragen of je toch mag komen :')
En ik bedoel met sterker zijn wat er daarná - ná die vraag - allemaal is gebeurd en misschien gaat gebeuren. :)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  vrijdag 6 december 2019 @ 11:26:18 #75
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_190295485
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 11:20 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dat was niet met hangende pootjes. Maar om te kijken of ik gewoon nog welkom was. Nieuwsgierigheid dus. Ik had namelijk het omgekeerde verwacht. (Wat ik vind dat zijn reactie had moeten zijn.)
Ben je autistisch? Of een vorm daar van? Dan begrijp ik je reactie nog enigszins.
AZ
ALKMAAR
  vrijdag 6 december 2019 @ 11:33:48 #76
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_190295554
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 11:20 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dat was niet met hangende pootjes. Maar om te kijken of ik gewoon nog welkom was. Nieuwsgierigheid dus. Ik had namelijk het omgekeerde verwacht. (Wat ik vind dat zijn reactie had moeten zijn.)
Uhuh.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Redactie Frontpage vrijdag 6 december 2019 @ 11:37:42 #77
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_190295591
Je kan het ook overdrijven zeg. Tering wat ben jij hard headed. Je zwager geeft aan dat je mag komen, en dan reageer je zo? Problemen met sociaal contact? Mentale blokkades? Betweterisme?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 6 december 2019 @ 11:41:37 #78
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190295617
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 11:17 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Nee. :) Zijn reactie had moeten zijn dat ik natuurlijk welkom ben! Zonder debiele voorwaarden. Ze kunnen zich beter eens volwassen gaan gedragen, en mijn keuze accepteren. Ik sta namelijk volledig in mijn recht en ik heb een zeer goede onderbouwing waarom ik geen Sinterklaas meer wil vieren. Helaas heb ik te maken met een stelletje aanstellerige egoïsten... Maar ik ben sterker dan wat ik nu te verduren krijg! 💪🏻
Je klinkt een beetje debiel op deze manier, vooral 'in je recht staan' slaat natuurlijk helemaal nergens op.
pi_190295971
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 11:20 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dat was niet met hangende pootjes. Maar om te kijken of ik gewoon nog welkom was. Nieuwsgierigheid dus. Ik had namelijk het omgekeerde verwacht. (Wat ik vind dat zijn reactie had moeten zijn.)
je wilde dus niet komen, maar vroeg het enkel 'om te controleren hoe hun reactie was?'

eerlijk gezegd, als ik een type als jou in de familie zou hebben zou ik ook niet helemaal weten of ik zou zeggen dat ze 'altijd' welkom is...
dat is namelijk niet iedereen altijd, er zijn gewoon situaties waarop je bepaalde personen, ook familieleden, gewoon er niet altijd bij wil hebben, als die zich heel erg nukkig en anti opstellen, en familie-ruzies ook opzoeken.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_190296033
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 11:26 schreef Durmada het volgende:

[..]

Ben je autistisch? Of een vorm daar van? Dan begrijp ik je reactie nog enigszins.
Nee alleen nieuwsgierig.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_190296063
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 11:37 schreef JeMoeder het volgende:
Je kan het ook overdrijven zeg. Tering wat ben jij hard headed. Je zwager geeft aan dat je mag komen, en dan reageer je zo? Problemen met sociaal contact? Mentale blokkades? Betweterisme?
Dat heb ik niet gezegd. Ik mag namelijk niet "gewoon komen".
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  Redactie Frontpage vrijdag 6 december 2019 @ 12:15:39 #82
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_190296084
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:14 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gezegd. Ik mag namelijk niet "gewoon komen".
Ah, zeggen dat iemand welkom is betekent dus dat degene niet welkom is? Nooit geweten.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_190296085
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 11:41 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Je klinkt een beetje debiel op deze manier, vooral 'in je recht staan' slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Onderbouw eens waarom dat nergens op slaat? :)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  vrijdag 6 december 2019 @ 12:17:47 #84
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190296123
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:15 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Onderbouw eens waarom dat nergens op slaat? :)
Nee.
pi_190296146
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 13:13 schreef -Ferb- het volgende:
En dat lijkt mij mijn keuze. En niemand die zich daarmee te bemoeien heeft. Ik heb het volste recht hiervoor te kiezen. Ik heb namelijk zelf geen kinderen. De kinderen van m'n schoonzus geloven niet meer. En ik ben het spuugzat dat ons Sinterklaasfeest wordt verpest.

Maar nee. Volgens mijn vader MOET ik het vieren vanwege de kinderen. "Want ik stel ze nu teleur." Nou die kinderen zullen me echt niet missen hoor, op Sinterklaasavond. Ik heb al jaren geen band meer met ze. Dit komt omdat ik niet van kinderen hou. Als mijn vriend en ik bij hun aankomen is het: "Oom S!!" gevolgd door rennen en een dikke knuffel met m'n vriend. Nooit is het: "Tante L!!"

Volgens mijn vader ben ik negatief en kortzichtig, terwijl ik een goede onderbouwing heb waarom ik geen Sinterklaas meer wil vieren. (Het is meer dan alleen KOZP.) Hebben zij mij vroeger niet opgevoed dat ik mijn eigen keuzes moet maken? Dat ik voor mezelf op mag komen? Nou, dat doe ik nu toch?! Zonder dat ik iemand heel erg pijn doe of kwets. Want de rest van de familie mag het gewoon vieren van mij, ook mijn vriend.
aansteller :')
pi_190296154
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:08 schreef RM-rf het volgende:

[..]

je wilde dus niet komen, maar vroeg het enkel 'om te controleren hoe hun reactie was?'

eerlijk gezegd, als ik een type als jou in de familie zou hebben zou ik ook niet helemaal weten of ik zou zeggen dat ze 'altijd' welkom is...
dat is namelijk niet iedereen altijd, er zijn gewoon situaties waarop je bepaalde personen, ook familieleden, gewoon er niet altijd bij wil hebben, als die zich heel erg nukkig en anti opstellen, en familie-ruzies ook opzoeken.
Ik stel me niet nukkig op, ook niet anti, ik wil alleen geen Sinterklaas meer vieren (zo ben ik opgegroeid). Ik zoek geen familieruzies op. Het is hun gebrek dat zij niet met mijn keuze om kunnen gaan. :)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_190296165
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:15 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ah, zeggen dat iemand welkom is betekent dus dat degene niet welkom is? Nooit geweten.
Dat zeg ik niet. Lees eens wat er staat.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_190296190
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:17 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Nee.
Ik klink niet debiel en ik mág hier voor kiezen! Het is geen verplichting om Sinterklaas te vieren! Jij hebt ongelijk.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_190296210
Het gaat dus inmiddels niet meer om mijn vader, maar om mijn zwager/schoonfamilie, voor de duidelijkheid.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  vrijdag 6 december 2019 @ 12:24:16 #90
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190296216
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:21 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik klink niet debiel en ik mág hier voor kiezen! Het is geen verplichting om Sinterklaas te vieren! Jij hebt ongelijk.
Je klinkt wel debiel, sorry.
pi_190296230
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:20 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Lees eens wat er staat.
wat je geschreven hebt was
quote:
13s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:55 schreef -Ferb- het volgende:
En ik kon opmaken dat ik gewoon niet welkom ben, omdat ik deze keuze heb gemaakt. ("Ze is wel welkom hoor!")
ik vind het ook erg verwarrend en dubbel... die laatste uitspraak tussen ("") was dus kennelijk niet wat je zwager gezegd heeft? daar staat nl dat je wél welkom zou zijn...
Wat heeft hij dan utieindelijk wél tegen je vriend gezegd, die naar ik aanneem wel erheen zou gaan en ook eerder al toegezegd had omdatjij zei dat je geen probleem ermee had dat je vreind wél wilde gaan?

Overigens, ik kan me van wat je zelf aangeeft best goed voorstellen dat je zwager tegen je vriend aangeeft dat ze er geen zin meer inhebben...
je komt gewoon om eerlijk te zijn over als iemand die je ook bij leuke familie-avonden er liever niet bij wil hebben...

je hebt zelf ok al aangeven dat je er niet bij wilde zijn omdat "ik ben het spuugzat dat ons Sinterklaasfeest wordt verpest."...
ik denk dat de rest van je familie dat nu gewoon ook denkt en dat ze jou als de oorzaak van dat verpesten zien;
iemand die gewoon de hele tijd problemen opzoekt en ze ook bewust schept... ook met je idee om op het laatste moment 'uit nieuwsgierigheid' te gaan vragen of je alsnog wel welkom bent, wetende dat je er toch geen zin in had en niet wilde gaan, maar gewoon om te weten wat hun reactie zou zijn.


Ik heb het idee dat het je nu gewoon te doen is om de sinterklaasavond ook van je vriend te verpesten en hem te dwingen thuis te blijven en niet te gaan, klopt dat?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_190296248
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 11:17 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Nee. :) Zijn reactie had moeten zijn dat ik natuurlijk welkom ben! Zonder debiele voorwaarden. Ze kunnen zich beter eens volwassen gaan gedragen, en mijn keuze accepteren. Ik sta namelijk volledig in mijn recht en ik heb een zeer goede onderbouwing waarom ik geen Sinterklaas meer wil vieren. Helaas heb ik te maken met een stelletje aanstellerige egoïsten... Maar ik ben sterker dan wat ik nu te verduren krijg! 💪🏻
Hij moet zich volwassen op gaan stellen?

Jij wil eerst de kinderen van je zwager niet zien en niet komen. Dan ga je zijn reactie testen of dat je nog welkom bent (terwijl je nog steeds niet wil komen). En dan is hij een lul omdat je niet mag komen?

Terecht dat hij je niet in zijn huis wil. Je zou hier ook niet welkom zijn.
pi_190296282
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 15:17 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik mag vinden dat het Sinterklaasfeest wordt verpest door KOZP debielen.
Als jullie thuis een feestje vieren, wat merk je dan precies van die KOZP?
pi_190296362
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:20 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik stel me niet nukkig op, ook niet anti, ik wil alleen geen Sinterklaas meer vieren (zo ben ik opgegroeid). Ik zoek geen familieruzies op. Het is hun gebrek dat zij niet met mijn keuze om kunnen gaan. :)
In welke zin is het hun probleem dat jij dus niet wil komen om dat familiefeest mee te vieren?
En zij dat vieren met mensen die dat wél willen vieren.

Als ik het goed begrijp is het verder prima als je aangeeft wél te willen komen, en gewoon leuk meedoet ("een keuze maken")... maar ben je verder niet welkom als je geen keuze gemaakt hebt, en blijft zeuren over jouw eigen problemen met dat kinderfeest, en de avond van de rest gaat verpesten.

Prima verder toch? Jij wil kennelijk niet komen en dus is er geen probleem dat zij wel gewoon lekker dat feest gezellig met elkaar vieren zonder jou.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 6 december 2019 @ 12:57:03 #95
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_190296538
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:12 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Nee alleen nieuwsgierig.
Sorry, maar je komt wel redelijk autistisch over. Dit is niet gemeen bedoeld, maar heb je je wel eens laten testen op zoiets dergelijks?
AZ
ALKMAAR
pi_190296954
Waarom zou je gaan vissen naar of je nog wel welkom bent als je niet eens wil gaan. ;( Dan zoek je op die manier dus wel onbegrip/ ruzie. Zegt hij dat je welkom bent en jij weer dat je lekker toch niet komt! 8)7
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Redactie Frontpage vrijdag 6 december 2019 @ 13:34:21 #97
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_190297029
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:20 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Lees eens wat er staat.
Je schrijft: "ze is welkom hoor". Óf je moet duidelijker zijn hier, óf mijn statement blijft staan.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_190297057
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:24 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Je klinkt wel debiel, sorry.
Nee. De onderbouwingen die ik heb zijn absoluut niet debiel te noemen. :) Dit in tegenstelling tot het geroep van schoonfamilie: "hEt Is EeN tRaDiTiE!!1!"
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  vrijdag 6 december 2019 @ 13:40:44 #99
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190297082
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:38 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Nee. De onderbouwingen die ik heb zijn absoluut niet debiel te noemen. :) Dit in tegenstelling tot het geroep van schoonfamilie: "hEt Is EeN tRaDiTiE!!1!"
Jawel hoor.
pi_190297083
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:25 schreef RM-rf het volgende:

[..]

wat je geschreven hebt was
[..]

ik vind het ook erg verwarrend en dubbel... die laatste uitspraak tussen ("") was dus kennelijk niet wat je zwager gezegd heeft? daar staat nl dat je wél welkom zou zijn...
Wat heeft hij dan utieindelijk wél tegen je vriend gezegd, die naar ik aanneem wel erheen zou gaan en ook eerder al toegezegd had omdatjij zei dat je geen probleem ermee had dat je vreind wél wilde gaan?

Overigens, ik kan me van wat je zelf aangeeft best goed voorstellen dat je zwager tegen je vriend aangeeft dat ze er geen zin meer inhebben...
je komt gewoon om eerlijk te zijn over als iemand die je ook bij leuke familie-avonden er liever niet bij wil hebben...

je hebt zelf ok al aangeven dat je er niet bij wilde zijn omdat "ik ben het spuugzat dat ons Sinterklaasfeest wordt verpest."...
ik denk dat de rest van je familie dat nu gewoon ook denkt en dat ze jou als de oorzaak van dat verpesten zien;
iemand die gewoon de hele tijd problemen opzoekt en ze ook bewust schept... ook met je idee om op het laatste moment 'uit nieuwsgierigheid' te gaan vragen of je alsnog wel welkom bent, wetende dat je er toch geen zin in had en niet wilde gaan, maar gewoon om te weten wat hun reactie zou zijn.


Ik heb het idee dat het je nu gewoon te doen is om de sinterklaasavond ook van je vriend te verpesten en hem te dwingen thuis te blijven en niet te gaan, klopt dat?
Wat heb jij een ontzettend verkeerd beeld van mij! :D Geen van de aannames die je maakt is waar. Geen enkele.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  vrijdag 6 december 2019 @ 13:41:23 #101
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190297093
Gaat trouwens puur om hoe je hier en in je andere topics klinkt, debiel dus. Je onderbouwingen heb ik verder weinig interesse in.
pi_190297098
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:40 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Wat heb jij een ontzettend verkeerd beeld van mij! :D Geen van de aannames die je maakt is waar. Geen enkele.
Zelflkennis is iets dat niet iedereen heeft.
Je bent niet wie je in je hoofd denkt te zijn he. Je bent dat wat jouw acties tonen.
pi_190297120
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:27 schreef Sumppi het volgende:
Waarom zou je gaan vissen naar of je nog wel welkom bent als je niet eens wil gaan. ;( Dan zoek je op die manier dus wel onbegrip/ ruzie. Zegt hij dat je welkom bent en jij weer dat je lekker toch niet komt! 8)7
Ik ben niet gewoon welkom, wat begrijp je daar niet aan?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_190297126
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:40 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Wat heb jij een ontzettend verkeerd beeld van mij! :D Geen van de aannames die je maakt is waar. Geen enkele.
ik ken je verder ook niet, en gebaseerd op hoe je hier opstelt, hoop ik eigenlijk ook, dat dat zo blijft.

Zal best kunnen zijn dat je een reuze aardig iemand bent in de realiteit, maar je komt hier over als een toxic persoontje, dat ruzie zoekt over een familiefeestje, dat je niet eens wil meevieren.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_190297127
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:44 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik ben niet gewoon welkom, wat begrijp je daar niet aan?
Nou en. Je wil het niet eens meer vieren. Waarom vis je daar dan naar?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_190297132
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:41 schreef rival het volgende:

[..]

Zelflkennis is iets dat niet iedereen heeft.
Je bent niet wie je in je hoofd denkt te zijn he. Je bent dat wat jouw acties tonen.
Als er 1 ding is wat ik heb is het wel zelfkennis. Geen van de aannames die jij maakt is waar. Ik ben niet zoals jij schrijft dat jij denkt dat ik ben.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_190297143
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:44 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Nou en. Je wil het niet eens meer vieren. Waarom vis je daar dan naar?
Omdat ik wilde testen of wat zij al jaren roepen "Je bent altijd welkom hoor" wel echt geldt.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_190297162
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:46 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Omdat ik wilde testen of wat zij al jaren roepen "Je bent altijd welkom hoor" wel echt geldt.
Nee, natuurlijk geldt dat niet meer (wellicht eerder wel). Je hebt aangegeven er geen zin meer in te hebben. En dan ga je ook nog eens op zo'n kinderachtige manier zitten hengelen. Dan zou het voor mij voor andere gelegenheden ook snel klaar zijn.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 6 december 2019 @ 13:48:14 #109
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190297170
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:45 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Als er 1 ding is wat ik heb is het wel zelfkennis. Geen van de aannames die jij maakt is waar. Ik ben niet zoals jij schrijft dat jij denkt dat ik ben.
Betwijfel het ten zeerste.
pi_190297196
Daarnaast vind je de kinderen echt niet leuk en speel je daarover ook mooi weer. Pot, ketel.. |:(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_190297198
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:41 schreef herverwijderd het volgende:
Gaat trouwens puur om hoe je hier en in je andere topics klinkt, debiel dus. Je onderbouwingen heb ik verder weinig interesse in.
Dus kun je ook niet zeggen dat die onderbouwingen debiel zijn. Ik heb gewoon gelijk met mijn redenen om geen Sinterklaas meer te willen vieren, en dat kunnen ze niet hebben. :)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_190297207
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:45 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Als er 1 ding is wat ik heb is het wel zelfkennis. Geen van de aannames die jij maakt is waar. Ik ben niet zoals jij schrijft dat jij denkt dat ik ben.
Ik heb letterlijk niks over jou geschreven.

Maar mijn vraag beantwoord je niet.

Als je daar wel Sinterklaas viert, wat merk je dan precies van KOZP?
pi_190297244
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:50 schreef Sumppi het volgende:
Daarnaast vind je de kinderen echt niet leuk en speel je daarover ook mooi weer. Pot, ketel.. |:(
Vind je serieus dat ik me moet gedragen naar hoe ik over die kinderen denk tegen die kinderen en schoonfamilie?!

Dat is iets wat gewoon echt not done is, dat doe je niet! Het is schoonfamilie! 8)7 Tegen onbekenden kun je je ware aard laten zien, als je hun kinderen niet moet. Je hebt niks te maken met vreemden, met familie wel.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_190297246
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:50 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dus kun je ook niet zeggen dat die onderbouwingen debiel zijn. Ik heb gewoon gelijk met mijn redenen om geen Sinterklaas meer te willen vieren, en dat kunnen ze niet hebben. :)
Als jullie het elk jaar samen vierden is het toch logisch dat er wat weerstand komt als je niet meer mee wil doen? Dan blijf je bij je standpunt en is het klaar. Toch voel jij de behoefte om je zo te verdedigen, jezelf op de schouder te kloppen, tegen het feest te schoppen en anderen te testen. Komt op mij over alsof jij het niet kan hebben.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_190297269
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:54 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Vind je serieus dat ik me moet gedragen naar hoe ik over die kinderen denk tegen die kinderen en schoonfamilie?!

Dat is iets wat gewoon echt not done is, dat doe je niet! Het is schoonfamilie! 8)7 Tegen onbekenden kun je je ware aard laten zien, als je hun kinderen niet moet. Je hebt niks te maken met vreemden, met familie wel.
Precies, en dat geldt andersom ook. Maar dan ben je verontwaardigd als iemand een wenselijk antwoord geeft om de familiebanden goed te houden.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_190297293
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:51 schreef rival het volgende:

[..]

Ik heb letterlijk niks over jou geschreven.

Maar mijn vraag beantwoord je niet.

Als je daar wel Sinterklaas viert, wat merk je dan precies van KOZP?
Of die andere FOK!ker dan.

Niks, maar daar gaat het mij ook niet om. Ik heb door KOZP de link dat Sinterklaas niet leuk meer is - en ik vond het al geen leuke feestdag. Ik heb niks met Sinterklaas, ik heb meer met kerst. Kerst is veel leuker om te vieren! Gezelliger. Lekkere hapjes. Mooi versierde boom in huis. Gewoon samenzijn. Zonder kutcadeaus en kutgedichten.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 6 december 2019 @ 13:59:56 #117
319979 Fok-it
All is well
pi_190297329
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:57 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Of die andere FOK!ker dan.

Niks, maar daar gaat het mij ook niet om. Ik heb door KOZP de link dat Sinterklaas niet leuk meer is - en ik vond het al geen leuke feestdag. Ik heb niks met Sinterklaas, ik heb meer met kerst. Kerst is veel leuker om te vieren! Gezelliger. Lekkere hapjes. Mooi versierde boom in huis. Gewoon samenzijn. Zonder kutcadeaus en kutgedichten.
Hier ben ik het wel mee eens. Maar waarom heb je dat alleen bij KOZP en niet bij de pro-pieten? Als je het toch al een kutfeest vond snap ik niet dat anti's je meer weerstand geven dan pro's
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_190297340
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:55 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Precies, en dat geldt andersom ook. Maar dan ben je verontwaardigd als iemand een wenselijk antwoord geeft om de familiebanden goed te houden.
Als mijn zwager gewoon had geappt, had ik het prima gevonden. Maar hij moest met mijn vriend in mijn bijzijn gaan bellen en overleggen met elkaar. Wat ik woord voor woord kon horen....
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_190297350
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:59 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel mee eens. Maar waarom heb je dat alleen bij KOZP en niet bij de pro-pieten? Als je het toch al een kutfeest vond snap ik niet dat anti's je meer weerstand geven dan pro's
Omdat ik het geheel eens ben met Pro Zwarte Pieters.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 6 december 2019 @ 14:02:12 #120
319979 Fok-it
All is well
pi_190297356
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 december 2019 14:01 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Omdat ik het geheel eens ben met Pro Zwarte Pieters.
Waarom ridiculiseer je de uitspraak van je schoonfamilie dan dat het een traditie is?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_190297476
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:54 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Als jullie het elk jaar samen vierden is het toch logisch dat er wat weerstand komt als je niet meer mee wil doen? Dan blijf je bij je standpunt en is het klaar. Toch voel jij de behoefte om je zo te verdedigen, jezelf op de schouder te kloppen, tegen het feest te schoppen en anderen te testen. Komt op mij over alsof jij het niet kan hebben.
Ik kan het prima hebben. En ik blijf ook zeker bij mijn standpunt, daarom ben ik ook niet welkom. :+

Waarom zou er überhaupt weerstand moeten zijn? Waarom kunnen mensen nooit iets gewoon zonder morren/gedoe accepteren (bij mij)? Sorry hoor dat ik een stuk sterker ben geworden, voor mezelf opkom en mij dat geen leuker persoon maakt blijkbaar omdat ik niet meer altijd ja en amen zeg. Ja, dat maakt mij harder, maar waarom moet ik dat lieve meisje wat altijd ja en amen zegt blijven?!
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  vrijdag 6 december 2019 @ 14:13:50 #122
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190297516
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 14:11 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik kan het prima hebben. En ik blijf ook zeker bij mijn standpunt, daarom ben ik ook niet welkom. :+

Waarom zou er überhaupt weerstand moeten zijn? Waarom kunnen mensen nooit iets gewoon zonder morren/gedoe accepteren (bij mij)? Sorry hoor dat ik een stuk sterker ben geworden, voor mezelf opkom en mij dat geen leuker persoon maakt blijkbaar omdat ik niet meer altijd ja en amen zeg. Ja, dat maakt mij harder, maar waarom moet ik dat lieve meisje wat altijd ja en amen zegt blijven?!
Je hoeft niks, maar anderen hoef ook niet met je om te gaan als je een rotwijf bent (weet niet of je dat bent he). Dat is dan weer hun goed recht.
pi_190297525
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 14:02 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Waarom ridiculiseer je de uitspraak van je schoonfamilie dan dat het een traditie is?
Omdat zij dat als standpunt nemen, terwijl ik talloze andere opties heb geopperd wat ook kan en dat ik het dan ook leuk vind. Zij willen helemaal nergens anders ook maar over nadenken, laat staan proberen. Ondanks dat ik alleen sta, ben ik wel het meest verstandige van allemaal, qua standpunten, onderbouwingen en voorstellen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  vrijdag 6 december 2019 @ 14:16:21 #124
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190297546
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:50 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dus kun je ook niet zeggen dat die onderbouwingen debiel zijn. Ik heb gewoon gelijk met mijn redenen om geen Sinterklaas meer te willen vieren, en dat kunnen ze niet hebben. :)
Dat zeg ik ook niet, ik zeg dat je debiel klinkt, en niet als iemand met wie de gemiddelde persoon waarschijnlijk vrijwillig tijd zou willen doorbrengen.
pi_190297549
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 14:13 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Je hoeft niks, maar anderen hoef ook niet met je om te gaan als je een rotwijf bent (weet niet of je dat bent he). Dat is dan weer hun goed recht.
Ik ben dus geen rotwijf. Het is echt letterlijk alleen dat ik geen Sinterklaas meer wil vieren en dit netjes heb aangegeven. Zonder iemand in de weg te zitten (mijn vriend bijvoorbeeld), zonder iemand proberen mee te trekken.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_190297561
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 14:16 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik ben dus geen rotwijf.
Waarom kom je dan wel zo over op iedereen?
  vrijdag 6 december 2019 @ 14:18:13 #127
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190297569
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 14:16 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik ben dus geen rotwijf. Het is echt letterlijk alleen dat ik geen Sinterklaas meer wil vieren en dit netjes heb aangegeven. Zonder iemand in de weg te zitten (mijn vriend bijvoorbeeld), zonder iemand proberen mee te trekken.
Maar om nou te zeggen dat je een leuk persoontje bent gaat waarschijnlijk ook weer wat ver :D
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 6 december 2019 @ 14:19:10 #128
319979 Fok-it
All is well
pi_190297579
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 14:14 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Omdat zij dat als standpunt nemen, terwijl ik talloze andere opties heb geopperd wat ook kan en dat ik het dan ook leuk vind. Zij willen helemaal nergens anders ook maar over nadenken, laat staan proberen. Ondanks dat ik alleen sta, ben ik wel het meest verstandige van allemaal, qua standpunten, onderbouwingen en voorstellen.
Je begrijpt mijn vergelijking dus niet. Ook prima
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_190297590
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 14:16 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik ben dus geen rotwijf. Het is echt letterlijk alleen dat ik geen Sinterklaas meer wil vieren en dit netjes heb aangegeven. Zonder iemand in de weg te zitten (mijn vriend bijvoorbeeld), zonder iemand proberen mee te trekken.
terwijl ik talloze andere opties heb geopperd wat ook kan en dat ik het dan ook leuk vind. Zij willen helemaal nergens anders ook maar over nadenken, laat staan proberen. Ondanks dat ik alleen sta, ben ik wel het meest verstandige van allemaal, qua standpunten, onderbouwingen en voorstellen.

oO<
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_190297679
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 14:14 schreef -Ferb- het volgende:
Omdat zij dat als standpunt nemen, terwijl ik talloze andere opties heb geopperd wat ook kan
Waarom moeten zij zich aan jou aanpassen, als _jij_ dat feestje niet wil meevieren...?

Zij willen het gewoon wél vieren op een manier die zij leuk vinden, en doen dat ook verder zonder jou.

Het is onzin te gaan 'eisen' dat zij de manier waarop ze hun familiefeest vieren moeten aanpassen, omdat jij daar zoveel problemen mee hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door RM-rf op 06-12-2019 15:04:49 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 6 december 2019 @ 14:39:33 #131
74056 crew  ToT
pi_190297829
_O- Dit topic! :D Kolere!
  vrijdag 6 december 2019 @ 14:55:44 #132
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_190298053
Waarom wil je hun feestje gijzelen door jouw ideeën op te dringen TS?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 6 december 2019 @ 14:57:41 #133
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_190298077
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 14:14 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Omdat zij dat als standpunt nemen, terwijl ik talloze andere opties heb geopperd wat ook kan en dat ik het dan ook leuk vind. Zij willen helemaal nergens anders ook maar over nadenken, laat staan proberen. Ondanks dat ik alleen sta, ben ik wel het meest verstandige van allemaal, qua standpunten, onderbouwingen en voorstellen.
Zo kom je totaal niet over. Je komt over als een dreiner, een zeiker, iemand die haar zin wil krijgen en daar zelfs chantagemiddelen voor inzet (zoals niet komen). Als dan vervolgens dat middel faalt doe je er alles aan om als een Jehova je voet alsnog tussen de deur te zetten door “langs te gaan”. Je bent manipulatief, sneaky en hebt een verborgen agenda.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 6 december 2019 @ 14:59:49 #134
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_190298104
Ik zou overigens ook niet rekenen op een uitnodiging met Kerst als ik het zo hoor.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Redactie Frontpage vrijdag 6 december 2019 @ 15:36:17 #135
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_190298557
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:44 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik ben niet gewoon welkom, wat begrijp je daar niet aan?
Dat je het omgekeerde opschrijft, dat begrijpen we niet. Je schrijft letterlijk dat je welkom was, iets dat aan de telefoon gezegd zou zijn.
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 december 2019 14:39 schreef ToT het volgende:
_O- Dit topic! :D Kolere!
Flinke backfire inderdaad.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_190308103
Ah, Jaimy-Luca / Brummetje is terug.

Even lezen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Cat-astrophe op 07-12-2019 08:30:09 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_190308166
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 14:00 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Als mijn zwager gewoon had geappt, had ik het prima gevonden. Maar hij moest met mijn vriend in mijn bijzijn gaan bellen en overleggen met elkaar. Wat ik woord voor woord kon horen....
Bellen of Skypen?

Want bij bellen weet zwager niet of jij erbij bent.
Als je het dan zo verschrikkelijk vindt dat er in jouw bijzijn over je gepraat wordt (en ook nog wordt gezegd dat je welkom ben op het feest, hoe durven ze....) denk ik dat je eerder je vriend erop moet aankijken dan je zwager. Want je vriend zag je zitten in de kamer, je zwager niet.

Maar jij zoekt alleen maar redenen om boos te zijn op je schoonfamilie dus ook hiervoor zul je vast een verklaring hebben waardoor jouw visie weer klopt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_190308179
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2019 17:41 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dat lijkt mij nogal logisch aangezien ik ze niet leuk vind, en uitstraal dat ik ze minder leuk vind. Hoewel ze het aan mijn acties of antwoorden niet kunnen merken. Ik kan dingen heel goed verbergen. Schoonzus en zwager hebben geen idee dat ik hun kinderen echt niet leuk vind, ze zouden geschokt zijn als ze dit zouden ontdekken.
Dan is mijn mening dat je niet goed bent in het verbergen van je gevoelens.
Maar jij mag denken dat je dat wel bent hoor. Jouw mening ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 7 december 2019 @ 10:02:04 #139
74056 crew  ToT
pi_190309051
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 14:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zo kom je totaal niet over. Je komt over als een dreiner, een zeiker, iemand die haar zin wil krijgen en daar zelfs chantagemiddelen voor inzet (zoals niet komen). Als dan vervolgens dat middel faalt doe je er alles aan om als een Jehova je voet alsnog tussen de deur te zetten door “langs te gaan”. Je bent manipulatief, sneaky en hebt een verborgen agenda.
Yup, dit! ^
pi_190309143
quote:
13s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:55 schreef -Ferb- het volgende:
Ik vroeg heel onschuldig of ik nog welkom was met Sinterklaas. 🥺 Had gezien dat mijn zwager het gelezen had, maar niet had gereageerd. Belt hij vervolgens mijn vriend om het in mijn bijzijn(!) te gaan bespreken! En ik kon opmaken dat ik gewoon niet welkom ben, omdat ik deze keuze heb gemaakt. :') ("Ze is wel welkom hoor!")

Nou dan niet. 🖕🏻 Dan ga ik lekker iets anders doen. }) Wat valt me dit enorm van ze tegen zeg. :') Zijn reactie had moeten zijn: "Natuurlijk ben je gewoon welkom!"
Wacht even, wie verwijt jij nu weer dat dit telefoonbesprek in jouw bijzijn plaatsvond?

Wat was het doel van jouw vraag?
Want stel het antwoord was wel zoals jij verlangt: "natuuhuurlijk ben je welkom!'. Dan had jij na dat antwoord toch de middelvinger opgestoken dat je niks met Sinterklaas bllablabla hebt en er niet bij wilt zijn :')

En je bent dus blijkbaar wel welkom, alleen je gelooft het niet. Weet je, maak er een goede fight van, iedereen is onredelijk behalve jij, allemaal eikels.
  zaterdag 7 december 2019 @ 10:55:40 #141
8369 speknek
Another day another slay
pi_190309660
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 14:16 schreef -Ferb- het volgende:
Ik ben dus geen rotwijf.


Anders blaas je je relatie op omdat je schoonfamilie je onderdeel van de familie probeert te maken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_190336453
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 14:19 schreef Sumppi het volgende:

[..]

terwijl ik talloze andere opties heb geopperd wat ook kan en dat ik het dan ook leuk vind. Zij willen helemaal nergens anders ook maar over nadenken, laat staan proberen. Ondanks dat ik alleen sta, ben ik wel het meest verstandige van allemaal, qua standpunten, onderbouwingen en voorstellen.

oO<
Ik bedoelde meetrekken met helemaal niet meer vieren. Dat is eigenlijk wat ik het liefst zou willen. Maar omdat ik begrijp dat dat "niet kan", probeerde ik andere opties. (Die ik eigenlijk zelf ook niet wil.)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_190336505
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 14:26 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Waarom moeten zij zich aan jou aanpassen, als _jij_ dat feestje niet wil meevieren...?

Zij willen het gewoon wél vieren op een manier die zij leuk vinden, en doen dat ook verder zonder jou.

Het is onzin te gaan 'eisen' dat zij de manier waarop ze hun familiefeest vieren moeten aanpassen, omdat jij daar zoveel problemen mee hebt.
Omdat het gewoonweg géén optie is als ik het niet meer zou vieren!! Zij gaan daar niet mee akkoord, ondanks dat het godverdomme mijn beslissing zou moeten en mogen zijn!
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_190336641
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 14:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zo kom je totaal niet over. Je komt over als een dreiner, een zeiker, iemand die haar zin wil krijgen en daar zelfs chantagemiddelen voor inzet (zoals niet komen). Als dan vervolgens dat middel faalt doe je er alles aan om als een Jehova je voet alsnog tussen de deur te zetten door “langs te gaan”. Je bent manipulatief, sneaky en hebt een verborgen agenda.
Dat ben ik niet en heb ik niet gedaan. Ik heb netjes aangegeven dat ik het niet meer wilde vieren, wat in 1e instantie oke was. Omdat ik dacht dat het raar zou zijn als ik toch mee zou komen heb ik in 1e instantie aangegeven dat ik niet meekwam. Ik heb dit NIET gechanteerd!!

Ik heb gevraagd of ik nog welkom was om te checken of ik onvoorwaardelijk welkom was. Elk antwoord was ik oke mee, hoewel ik een bepaald antwoord verwachtte.

Ik ben niet manipulatief, misschien wel wat sneaky, maar als ik ergens nieuwsgierig naar ben vraag ik het gewoon. Dat is juist eigenlijk niet sneaky trouwens, maar gewoon ronduit recht door zee.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_190336675
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 14:59 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou overigens ook niet rekenen op een uitnodiging met Kerst als ik het zo hoor.
Waarom niet? Het gaat namelijk niet om kerst, het ging om Sinterklaas zoals je kunt lezen. Met kerst is er nooit een probleem geweest, heb ik nooit een probleem van gemaakt omdat ik dat wél leuk vind om te vieren.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_190336758
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 15:36 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Dat je het omgekeerde opschrijft, dat begrijpen we niet. Je schrijft letterlijk dat je welkom was, iets dat aan de telefoon gezegd zou zijn.
[..]

Flinke backfire inderdaad.
Ik ben niet gebackfired hoor. :)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_190336772
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 22:52 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Waarom niet? Het gaat namelijk niet om kerst, het ging om Sinterklaas zoals je kunt lezen. Met kerst is er nooit een probleem geweest, heb ik nooit een probleem van gemaakt omdat ik dat wél leuk vind om te vieren.
Als iemand mij zo behandelde als jij mensen behandelt dan nodig ik die niet uit met kerst.

En dan kan die persoon nooit een probleem gemaakt hebben van kerst.

Stel ik schiet je broer dood met Pasen, kan ik dan een uitnodiging verwachten met kerst? Het doodschieten was immers met Pasen niet met kerst.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 8 december 2019 @ 23:00:04 #148
74056 crew  ToT
pi_190336810
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 22:56 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik ben niet gebackfired hoor. :)
Je wilde hier een hoop shit over je heen krijgen?
pi_190336839
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 22:57 schreef koemleit het volgende:

[..]

Als iemand mij zo behandelde als jij mensen behandelt dan nodig ik die niet uit met kerst.

En dan kan die persoon nooit een probleem gemaakt hebben van kerst.

Stel ik schiet je broer dood met Pasen, kan ik dan een uitnodiging verwachten met kerst? Het doodschieten was immers met Pasen niet met kerst.
Ik hoor er gewoon bij hoor! Dus ik word gewoon uitgenodigd met kerst!! Er is geen sprake van "hoe jij mensen behandeld nodig ik je niet uit". Ik heb niemand heel rot behandeld!

Ik heb netjes aangegeven dat ik Sinterklaas niet meer wilde vieren. Netjes aangegeven dat het me wat raar leek als ik wel zou meekomen ook al deed ik niet mee, en dus in 1e instantie besloot niet mee te gaan. En ik heb op een nette manier gevraagd of ik nog welkom was.

Waar lees jij dat ik mensen rot heb behandeld?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_190336849
quote:
2s.gif Op zondag 8 december 2019 23:00 schreef ToT het volgende:

[..]

Je wilde hier een hoop shit over je heen krijgen?
Welke shit?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  maandag 9 december 2019 @ 08:56:58 #151
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_190339391
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 22:50 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Dat ben ik niet en heb ik niet gedaan. Ik heb netjes aangegeven dat ik het niet meer wilde vieren, wat in 1e instantie oke was. Omdat ik dacht dat het raar zou zijn als ik toch mee zou komen heb ik in 1e instantie aangegeven dat ik niet meekwam. Ik heb dit NIET gechanteerd!!

Ik heb gevraagd of ik nog welkom was om te checken of ik onvoorwaardelijk welkom was. Elk antwoord was ik oke mee, hoewel ik een bepaald antwoord verwachtte.

Ik ben niet manipulatief, misschien wel wat sneaky, maar als ik ergens nieuwsgierig naar ben vraag ik het gewoon. Dat is juist eigenlijk niet sneaky trouwens, maar gewoon ronduit recht door zee.
Natuurlijk is het wel chantage. En dan zo'n actie om te "checken" of je nog welkom was. Wie hou je voor de gek? Je wilde zeker weten dat je je podium kreeg. Bah, wat ben jij een naar karakter.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 9 december 2019 @ 08:57:46 #152
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_190339400
Oke dit is een troll. Jammer dit.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Redactie Frontpage maandag 9 december 2019 @ 09:29:28 #153
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_190339606
quote:
9s.gif Op maandag 9 december 2019 08:57 schreef Scorpie het volgende:
Oke dit is een troll. Jammer dit.
Dat kan niet anders inderdaad.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_190339886
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2019 08:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Natuurlijk is het wel chantage. En dan zo'n actie om te "checken" of je nog welkom was. Wie hou je voor de gek? Je wilde zeker weten dat je je podium kreeg. Bah, wat ben jij een naar karakter.
Hoe is dat chantage? Onderbouw eens?
Ik dacht dat het raar zou zijn als ik erbij zou zitten en geen cadeaus kreeg, daarom leek het mij beter dat ik niet mee zou komen. Hoe is dit chantage?

Welk podium?
Ik ben gewoon nieuwsgierig en als ik iets wil weten vraag ik er gewoon naar. Dus ook of ik onvoorwaardelijk welkom was. In mijn wereld is het niet zo dat je zo'n vraag niet hoort te stellen, ik doe dat gewoon. :)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_190339897
quote:
9s.gif Op maandag 9 december 2019 08:57 schreef Scorpie het volgende:
Oke dit is een troll. Jammer dit.
Dit is echt gebeurd. IK BEN GÉÉN TROLL.

[ Bericht 3% gewijzigd door -Ferb- op 09-12-2019 10:12:22 ]
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_190339921
Anyway, mijn laatste post in dit topic:

Het is positief verlopen. 👍🏻 Dit is alles wat ik erover zeg. Ik ga niet meer reageren op reacties na deze post. Zeg wat je wil van me, i do not care. Ik weet hoe ik ben. Ik weet dat ik bij allemaal hartstikke geliefd ben, dat ze me oprecht aardig en leuk vinden (en soms wat lastig ja).

Op naar Kerst!
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  Beste/leukste mod 2022 maandag 9 december 2019 @ 10:10:27 #157
319979 Fok-it
All is well
pi_190339938
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2019 10:08 schreef -Ferb- het volgende:
Anyway, mijn laatste post in dit topic:

Het is positief verlopen. 👍🏻 Dit is alles wat ik erover zeg. Ik ga niet meer reageren op reacties na deze post. Zeg wat je wil van me, i do not care. Ik weet hoe ik ben. Ik weet dat ik bij allemaal hartstikke geliefd ben, dat ze me oprecht aardig en leuk vinden (en soms wat lastig ja).

Op naar Kerst!
Trolllll
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_190339988
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2019 10:08 schreef -Ferb- het volgende:
Anyway, mijn laatste post in dit topic:

Het is positief verlopen. 👍🏻 Dit is alles wat ik erover zeg. Ik ga niet meer reageren op reacties na deze post. Zeg wat je wil van me, i do not care. Ik weet hoe ik ben. Ik weet dat ik bij allemaal hartstikke geliefd ben, dat ze me oprecht aardig en leuk vinden (en soms wat lastig ja).

Op naar Kerst!
Je neefjes en nichtjes vinden je toch niet zo aardig? :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Beste/leukste mod 2022 maandag 9 december 2019 @ 10:16:43 #159
319979 Fok-it
All is well
pi_190340007
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 9 december 2019 @ 10:23:29 #160
74056 crew  ToT
  maandag 9 december 2019 @ 12:19:55 #161
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190342026
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 08:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ah, Jaimy-Luca / Brummetje is terug.

Even lezen.
Ooooooh Brummetje, natuurlijk!

Alles valt ineens op zijn plek :')
pi_190412917
Inmiddels zijn de uitnodigingen voor sinterklaas 2020 de deur uitgegaan en TS is wederom uitgenodigd!
  vrijdag 13 december 2019 @ 10:19:52 #163
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_190413414
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:50 schreef C.L.Werner het volgende:
Inmiddels zijn de uitnodigingen voor sinterklaas 2020 de deur uitgegaan en TS is wederom uitgenodigd!
Je bent er vroeg bij! Wel aardig van je hoor.
AZ
ALKMAAR
pi_190413451
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:19 schreef Durmada het volgende:

[..]

Je bent er vroeg bij! Wel aardig van je hoor.
Ik smul van deze TS en haar drama !
  vrijdag 13 december 2019 @ 10:22:28 #165
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_190413457
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:21 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Ik smul van deze TS en haar drama !
Heb je haar ook uitgenodigd voor de kerstdagen?
AZ
ALKMAAR
pi_190413498
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:22 schreef Durmada het volgende:

[..]

Heb je haar ook uitgenodigd voor de kerstdagen?
Ja, maar ze wilt niet komen, doet moeilijk maar heeft wel gebeld of ze nog welkom was.
Deze TS :')
  vrijdag 13 december 2019 @ 10:28:18 #167
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_190413547
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:24 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Ja, maar ze wilt niet komen, doet moeilijk maar heeft wel gebeld of ze nog welkom was.
Deze TS :')
Wat een rotwijf _O-
AZ
ALKMAAR
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')