Als het om kinderen gaat.
Er ging laatst een filmpje rond op Facebook, waarin een vrouw een jongetje stak met een mes en ook nog een meisje, zijn zusje, wilde steken met dat mes. Het gezin van 4 loopt gewoon over straat en een beveiligingscamera filmt het.
Mijn reactie op dat filmpje: "Haha geniaal!" Geniaal, omdat ik het van lef vind getuigen dat die vrouw dat durft te doen. En nu komt het... Ik zei dat ik dat soms ook wel zou willen doen bij sommige kinderen, maar het niet durf. Ik heb nml een hekel aan irritante kinderen. Nou, je had de reacties moeten lezen! Ik zou ziek zijn, gestoord, hulp moeten zoeken, enz. Terwijl ik alleen had gezegd "zou willen doen".
Mensen vergaten dat gedachtes gewoon mogen, dat die niet fout zijn. Pas als ik het zelf zou doen, dán zou het pas ziek zijn. Maar ik doe het niet, ik denk het alleen!
Laat mij gewoon lekker fantaseren dat ik een irritant kutkind wat aandoe. 🙂 Zolang het daarbij blijft is er niks aan de hand.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img]
Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]