abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 16 november 2019 @ 22:24:49 #1
403253 Meke
after all this time? always.
pi_189977898








Marion Pauw, Dio, Maarten van der Weijden, Marit van Bohemen, Frits Huffnagel, William Spaaij en Tim Kamps vielen af tijdens de afleveringen.
De finale ging tussen Liesbeth Staats, Hadewych Minis en Anne-Marie Jung.
Hadewych ging er vandoor met de pot van ¤ 12.601.












Opvallende of memorabele opdrachten uit het twaalfde seizoen zijn:

Het onderhandelen in het Höfðihuis! Waar in 1986 Ronald Reagan en Michail Gorbatsjov onderhandelden over het einde van de Koude Oorlog, kregen de kandidaten in 2012 een soort prisoners dilemma voorgelegd:

Ze moeten in paren overleggen over wat ze gaan doen. Daarna mogen ze een individuele stem uitbrengen: rood of groen. Als de meerderheid groen stemt dan mogen zowel Marit als William blijven. Stemt de meerderheid rood dan wordt een van de twee naar huis gestuurd.

De keuze van de groep heeft ook consequenties voor de pot. Als iedereen groen stemt dan levert dit 3000 euro op. Stemt iedereen rood dan kost dat de post 3000 euro. Als de meeste rood stemmen maar niet allemaal dan is er winst noch verlies. Stemt de meerderheid groen maar niet allemaal dan gaat de pot naar 0.


Uiteindelijk gaat de pot op nul, maar mogen William en Marit blijven :)




Anne-Marie is de mol! Dit kon je al weten doordat ze ooit bij een loods stond met de letters AM. Haar molacties zijn onder meer het foutief claimen van het winnen van een opdracht en het weggooien van een krijtje bij een schrijfopdracht!


Wil je dit seizoen graag terugkijken? Dat kan! Het volledige seizoen staat op Youtube:

----

Praat mee! Wat vond je van dit seizoen met de eerste all female finale? Wat waren jouw favoriete Anne-Marie-acties?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator zaterdag 16 november 2019 @ 23:47:47 #2
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_189980177
Dit vond ik echt het minste seizoen, met verreweg de slechtste mol. Meest spectaculaire wat ze gedaan heeft is een krijtje wegmikken, nou gut gut gut wat een durf.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zondag 17 november 2019 @ 00:24:33 #3
370352 I
Eye for an I
pi_189980705
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 23:47 schreef ijs_beer het volgende:
Dit vond ik echt het minste seizoen, met verreweg de slechtste mol. Meest spectaculaire wat ze gedaan heeft is een krijtje wegmikken, nou gut gut gut wat een durf.
Hier ben ik het helemaal mee eens ja. :')
pi_189989305
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 23:47 schreef ijs_beer het volgende:
Dit vond ik echt het minste seizoen, met verreweg de slechtste mol. Meest spectaculaire wat ze gedaan heeft is een krijtje wegmikken, nou gut gut gut wat een durf.
Volledig mee eens. En dat terwijl ik IJsland één van de meest magische landen vind ter wereld. Hadden ze ook meer mee kunnen doen. Al lag dat waarschijnlijk aan dat ze eerst in Marokko wilden draaien, maar het door de Arabische Lente snel verplaatst werd naar IJsland, en ze toen te weinig tijd hadden diepe en gelaagde opdrachten te maken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')