abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189958990
Eten bij Bombay Spice in Hengelo:

1 februari: Lonaa, PdeHoog +1, Fles, Z80, barrel, kaat, minilot, L_S/J, Candaasje (ovb), Borisz (ovb), Uhmmpie, Anthraxx, DerLudolf, mascara-klodder (ovb), Tele (klein ovb), Fietsie (ovb)
Volgens Kaatje ook Tav en Sunny als ze kunnen/zin hebben :+

Sta je er niet bij, even melden bij TS of een blauwe.

pi_189958995
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 20:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Gisteren bij Glow was er ook nog een bijrol voor de rubiks kubus :D
Oh ja? Leuk :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189959004
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 november 2019 20:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Worst.
-doekje-

Weer.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189959022
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2019 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oh ja? Leuk :s)
Yes, zie OP
pi_189959044
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 20:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Yes, zie OP
Cool! ^O^
pi_189959059
Die bovenste kan trouwens niet. Groen en blauw kunnen nooit aan hetzelfde blokje zitten. Geel en wit ook niet :{w
pi_189959099
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 20:24 schreef fietsie het volgende:

[..]

-doekje-

Weer.
Sorry not sorry.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189959130
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 november 2019 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Die bovenste kan trouwens niet. Groen en blauw kunnen nooit aan hetzelfde blokje zitten. Geel en wit ook niet :{w
:D
pi_189959307
Nieuwe modjes! Gefeli Lonaa en Muck, leuk! *O*

Ik vind het een prima jas mini!
En wat fijn dat erfelijkheid niet meespeelde :*

Ik heb toch menig kant en klaar prutje gegeten, maar van jouw eten wordt ik ook niet enthousiast Fles.

Verder ben ik de helft kwijt/ vergeten. Het was vannacht half 2 (met dank aan 2 vriendinnen, warme choco, wijn, en snacks...) en vanmorgen ging om 7 uur weer de wekker :') en heb ik toch nog 6 uur vrij intensieve colleges gevolgd. Of nouja, 5 uur dan. 1 prof was vandaag in nostalgie modus en heeft vooral uitgebreid verteld over zijn werk vroeger. Was meer dan prima luistervoer.

Nu in de trein :)
pi_189959323
Zoet craving is nog niet afgelopen. Ik kan een appelflap maken.
pi_189959439
Bweh ik ben verschillende maaltijden aan het maken voor mijn vader voor de komende week morgen gaat daar de keuken eruit en gaan ze heel de boel verbouwen. Ze zitten dus twee weken zonder keuken.

Mijn moeder komt bij ons logeren zolang. Want dat gaat echt niet met haar en al die bouw mensen.

Volgende week mag dit nog een meer joy :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189959491
En dan erachter komen dat je bami kruiden hebt meegenomen ipv nasi kruiden.. Verdorie..

Ik wil niet meer naar het dorp fietsen nu :{
pi_189959496
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 20:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Bweh ik ben verschillende maaltijden aan het maken voor mijn vader voor de komende week morgen gaat daar de keuken eruit en gaan ze heel de boel verbouwen. Ze zitten dus twee weken zonder keuken.

Mijn moeder komt bij ons logeren zolang. Want dat gaat echt niet met haar en al die bouw mensen.

Volgende week mag dit nog een meer joy :+
Wel lief.

Hier komen mijn ouders de komende 2 weken bij ons douchen omdat ze een nieuwe badkamer krijgen.
pi_189959504
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 18:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ik zag dat iemand je heeft genomineerd voor beste/leukste crewlid op heel FOK! _O_
Wat lief O+

Ik moest echt te hard lachen om jouw spam. A enigma O+
Spoilers!
pi_189959560
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2019 20:38 schreef Candaasje het volgende:

Ik heb toch menig kant en klaar prutje gegeten, maar van jouw eten wordt ik ook niet enthousiast Fles.
Nja ik snap het ook niet. De Iglo Ping & Klaar maaltijden zijn voor de helft van de prijs veel smakelijker. En worden ook gratis thuisgebracht.
pi_189959564
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 20:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wel lief.

Hier komen mijn ouders de komende 2 weken bij ons douchen omdat ze een nieuwe badkamer krijgen.
Oh ja is wel fijn als ze dan toch kunnen douchen he.

Mijn ouders wonen aan de andere kant van Brabant dus probeer ze op deze manier te helpen en mijn vader zijn handen vrij te maken door ons mam in huis te nemen...
pi_189959618
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 20:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh ja is wel fijn als ze dan toch kunnen douchen he.

Mijn ouders wonen aan de andere kant van Brabant dus probeer ze op deze manier te helpen en mijn vader zijn handen vrij te maken door ons mam in huis te nemen...
Fijn als je zo je ouders kan helpen :Y

Mijn ouders wonen 3 huizen verderop dus dat is helemaal makkelijk.
pi_189959637
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 20:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Fijn als je zo je ouders kan helpen :Y

Mijn ouders wonen 3 huizen verderop dus dat is helemaal makkelijk.
Oh wauw dat is dichtbij.. Is dat soms niet te dicht bij? :+
pi_189959680
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 20:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh wauw dat is dichtbij.. Is dat soms niet te dicht bij? :+
Nee, want ze durven niet zo maar langs te komen :D
Altijd eerst bellen, dus nooit last van.
Andersom ook.
Dus alleen de voordelen van zo even naar elkaar toe kunnen lopen om iets te lenen (vooral het gereedschap van ons pap :D ).
pi_189959711
Ah dat scheelt wel weer.

Mijn schoonouders wonen aan de andere kant van het dorp en vooral mijn schoonvader heeft er een handje van om soms ineens op de stoep te staan.. Ik hekel dat echt.
pi_189959761
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 20:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ah dat scheelt wel weer.

Mijn schoonouders wonen aan de andere kant van het dorp en vooral mijn schoonvader heeft er een handje van om soms ineens op de stoep te staan.. Ik hekel dat echt.
Onee, dat willen wij echt niet en dat snappen ze goed.
Gelukkig, weet niet of we anders hier lang zouden wonen.

Niet bewust gekozen hoor. Maar het huis was gewoon zo geweldig. En voor later misschien wel heel handig.
  vrijdag 15 november 2019 @ 20:59:46 #22
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189959798
Gedicht is klaar.. de letters liggen ook klaar.. alleen heeft niet iedereen zn schoen neergezet.. }:|
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator vrijdag 15 november 2019 @ 20:59:58 #23
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189959803
Gratis oppas om de hoek kan handig zijn :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 15 november 2019 @ 21:00:56 #24
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189959836
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 20:59 schreef Barreltje het volgende:
Gedicht is klaar.. de letters liggen ook klaar.. alleen heeft niet iedereen zn schoen neergezet.. }:|
Snieklaas is ook nog niet in het land
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_189959868
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2019 20:59 schreef derLudolf het volgende:
Gratis oppas om de hoek kan handig zijn :+
Mijn moeder is te oud om nog een kind te krijgen hoor.
pi_189960067
Nou Ik snap je wel hoor. Het is fijn om bij je ouders in de buurt te wonen als ze wat gaan mankeren. Mijn moeder heeft behoorlijk wat zorg nodig en mijn vader heeft het daar best wel zwaar mee.
pi_189960192
Mijn ouders zijn nog best kwiek :s) Ze zijn nu net op een snoepweekendje naar Vlaanderen. Zie allemaal foto's met trappisten langskomen :D En ze nemen meteen een paar kilo hertengehakt voor mij mee *O*
  vrijdag 15 november 2019 @ 21:24:16 #28
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189960352
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2019 21:00 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Snieklaas is ook nog niet in het land
Klopt.. hij vaart vannacht langs.. :+
  vrijdag 15 november 2019 @ 21:25:14 #29
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189960369
Ik ben mn schoonouders aan het bewegen om.richting onze stad te komen.. het is iedere keer 45 min rijden en dat begint mij te irriteren.. :+ :P
pi_189960470
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 21:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nou Ik snap je wel hoor. Het is fijn om bij je ouders in de buurt te wonen als ze wat gaan mankeren. Mijn moeder heeft behoorlijk wat zorg nodig en mijn vader heeft het daar best wel zwaar mee.
Ja precies
pi_189960656
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 21:24 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Klopt.. hij vaart vannacht langs.. :+
Nee dat is Frantic. Met z'n gloeiende staf in de nacht :X :+
pi_189960704
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 21:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mijn moeder is te oud om nog een kind te krijgen hoor.
_O-

Wij hebben er met de keuze van onze woonplaats ook wel rekening mee gehouden dat er ooit voor ouders gezorgd moet worden. 37 Minuten bij mijn ouders vandaan, 22 bij mijn schoonmoeder.
Spoilers!
  vrijdag 15 november 2019 @ 21:49:50 #33
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189960916
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2019 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

_O-

Wij hebben er met de keuze van onze woonplaats ook wel rekening mee gehouden dat er ooit voor ouders gezorgd moet worden. 37 Minuten bij mijn ouders vandaan,
Waarmee gebroken is, toch :?

Overigens heeft het bij het uitzoeken van woningen nooit bij ons een rol gespeeld waar de ouders woonden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_189960932
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2019 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

_O-

Wij hebben er met de keuze van onze woonplaats ook wel rekening mee gehouden dat er ooit voor ouders gezorgd moet worden. 37 Minuten bij mijn ouders vandaan, 22 bij mijn schoonmoeder.
Ben ik heel egoīstisch dat ik daar nog geen seconde over na zou denken of ook maar rekening mee zou houden? Ik verlang dat dan ook absoluut niet van mijn kind(eren).
Nooit over nagedacht zelfs...
Mooi streven, maar ik heb genoeg voor anderen gezorgd in mijn leven. (mijn ouders zijn al jaren dood ook hoor)
pi_189960943
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 21:49 schreef golfer het volgende:

[..]

Waarmee gebroken is, toch :?

Overigens heeft het bij het uitzoeken van woningen nooit bij ons een rol gespeeld waar de ouders woonden.
Bij het kopen van het huis nog niet, he?
  vrijdag 15 november 2019 @ 21:52:23 #36
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189960967
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 november 2019 21:51 schreef Lonaa het volgende:

We huren en in het verleden ook nooit toen ik ooit gekocht had. Nee, dat is echt nooit in mijn overwegingen geweest.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_189960978
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 20:29 schreef borisz het volgende:
Gegeten bij Cafe Marathonweg. Eten goed. Helaas iets te veel Amsterdam-Zuid.
Je verwacht het niet, aan de Marathonweg.
pi_189960995
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 21:52 schreef golfer het volgende:

[..]

We huren en in het verleden ook nooit toen ik ooit gekocht had. Nee, dat is echt nooit in mijn overwegingen geweest.
Ik had het over de ouders van LS...
  vrijdag 15 november 2019 @ 21:53:24 #39
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_189961002
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 21:50 schreef Blues het volgende:

[..]

Ben ik heel egoīstisch dat ik daar nog geen seconde over na zou denken of ook maar rekening mee zou houden? Ik verlang dat dan ook absoluut niet van mijn kind(eren).
Mooi streven, maar ik heb genoeg voor anderen gezorgd in mijn leven.
Ik heb er ook niet bij nagedacht, daarnaast willen wij niet dat mijn ouders (of die van Anna) permanente oppas zijn. We regelen het zelf wel. Incidenteel passen ze op. Als het niet anders kan.
pi_189961017
Het is bij ons nog steeds ooit de bedoeling terug richting ehv en of omgeving te verhuizen.

Dit durp is leuk hoor.. Maar ik zie mezelf hier niet nog 15 jaar wonen ofzo.

Maar het was nu de keuze of een afgetrapte rij woning is een betere wijk in ehv of een hoekwoning in een slechte wijk in ehv of een twee onder een kapper die we ook nog konden opknappen naar onze eigen smaak in dit dorp.. Uhm tja.. Het werd de twee onder en kapper. Maar ik mis Eindhoven wel. Alleen al aan dat haiiee als je de winkel verlaat hier kan ik al niet wennen en woon hier toch alweer bijna 4 jaar _O- ondanks dat het Brabant is he...

En daarbij is Eindhoven gewoon weer eren half uur dichterbij mijn ouders.
  vrijdag 15 november 2019 @ 21:54:12 #41
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189961020
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 november 2019 21:51 schreef Lonaa het volgende:

Je quote mijn post.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_189961064
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 21:54 schreef golfer het volgende:

[..]

Je quote mijn post.
Correct.
pi_189961066
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2019 21:53 schreef Anthraxx het volgende:

Ik heb er ook niet bij nagedacht, daarnaast willen wij niet dat mijn ouders (of die van Anna) permanente oppas zijn. We regelen het zelf wel. Incidenteel passen ze op. Als het niet anders kan.
Yup ik ben/wil ook geen vaste oppas (zijn).
Nou hoeft het ook niet omdat schdochter niet werkt en ze 50 min. van ons vandaan wonen, maar anders had ik dat ook zeker eerlijk gezegd als ze het hadden gevraagd.

Maar er zijn genoeg collega's en mensen die ik om me heen hoor waar het prima bij werkt en ze het heel graag doen :)
pi_189961073
Ik heb er ook niet bewust bij nagedacht maar het is zo gelopen. En nu zie ik wel voordelen voor later.
Maar snap dat niet iedereen zo close is met hun kinderen/ouders.
pi_189961106
Oh en iedereen moet dat natuurlijk voor zichzelf weten mijn ouders waren en zijn altijd heel goed voor mij geweest. En hebben altijd alles gedaan wat voor ze mogelijk was.

En nu ze mij nodig hebben Is het voor mij niet meer dan normaal om dat terug te doen.

Het is dat mijn man absoluut niet in West Brabant wil wonen anders hadden we daar wat mij betreft een huis gekocht.
  vrijdag 15 november 2019 @ 21:57:56 #46
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189961113
Ik sprak/belde mijn ouders, toen ze nog leefden, ca. 1x per maand.
Maar ik hoor ook wel eens van kinderen en ouders die elkaar dagelijks meerdere keren per dag bellen/spreken.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_189961135
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 21:50 schreef Blues het volgende:

[..]

Mooi streven, maar ik heb genoeg voor anderen gezorgd in mijn leven.
Ik vind dat niet egoistisch.

Maar J en ik hebben allebei geen broers of zussen die hulp kunnen bieden aan ouders als ze dat nodig hebben. Ik heb gezien hoe zwaar het voor mijn tante was om wekelijks naar oma te komen met een rit van 1,5 uur.

En we hebben inderdaad met mijn ouders gebroken. Dat wil niet zeggen dat ik geen hulp zou bieden indien nodig. Ik wil best thuiszorg regelen of een behandelplan met een arts bespreken als dat echt nodig is.
Spoilers!
pi_189961162
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 21:57 schreef golfer het volgende:
Ik sprak/belde mijn ouders, toen ze nog leefden, ca. 1x per maand.
Maar ik hoor ook wel eens van kinderen en ouders die elkaar dagelijks meerdere keren per dag bellen/spreken.
Toen mijn moeder nog "goed" was belde we ook iedere dag.

Nu bel ik een paar keer per week. Maar ik weet altijd de momenten uit te kiezen dat de thuiszorg er is ofzo :')
pi_189961166
Je bent te goed voor deze wereld Lucky :*
pi_189961168
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 21:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh en iedereen moet dat natuurlijk voor zichzelf weten mijn ouders waren en zijn altijd heel goed voor mij geweest. En hebben altijd alles gedaan wat voor ze mogelijk was.

En nu ze mij nodig hebben Is het voor mij niet meer dan normaal om dat terug te doen.

Dit :Y

En het is vast stoerder om te zeggen dat je er geen reet om geeft maar vind dit gewoon wel een fijn idee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')