Oh ja? Leukquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gisteren bij Glow was er ook nog een bijrol voor de rubiks kubus
quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Die bovenste kan trouwens niet. Groen en blauw kunnen nooit aan hetzelfde blokje zitten. Geel en wit ook niet
Wel lief.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Bweh ik ben verschillende maaltijden aan het maken voor mijn vader voor de komende week morgen gaat daar de keuken eruit en gaan ze heel de boel verbouwen. Ze zitten dus twee weken zonder keuken.
Mijn moeder komt bij ons logeren zolang. Want dat gaat echt niet met haar en al die bouw mensen.
Volgende week mag dit nog een meer joy
Wat liefquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik zag dat iemand je heeft genomineerd voor beste/leukste crewlid op heel FOK!
Nja ik snap het ook niet. De Iglo Ping & Klaar maaltijden zijn voor de helft van de prijs veel smakelijker. En worden ook gratis thuisgebracht.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:38 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb toch menig kant en klaar prutje gegeten, maar van jouw eten wordt ik ook niet enthousiast Fles.
Oh ja is wel fijn als ze dan toch kunnen douchen he.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel lief.
Hier komen mijn ouders de komende 2 weken bij ons douchen omdat ze een nieuwe badkamer krijgen.
Fijn als je zo je ouders kan helpenquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ja is wel fijn als ze dan toch kunnen douchen he.
Mijn ouders wonen aan de andere kant van Brabant dus probeer ze op deze manier te helpen en mijn vader zijn handen vrij te maken door ons mam in huis te nemen...
Oh wauw dat is dichtbij.. Is dat soms niet te dicht bij?quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Fijn als je zo je ouders kan helpen
Mijn ouders wonen 3 huizen verderop dus dat is helemaal makkelijk.
Nee, want ze durven niet zo maar langs te komenquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh wauw dat is dichtbij.. Is dat soms niet te dicht bij?
Onee, dat willen wij echt niet en dat snappen ze goed.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ah dat scheelt wel weer.
Mijn schoonouders wonen aan de andere kant van het dorp en vooral mijn schoonvader heeft er een handje van om soms ineens op de stoep te staan.. Ik hekel dat echt.
Snieklaas is ook nog niet in het landquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:59 schreef Barreltje het volgende:
Gedicht is klaar.. de letters liggen ook klaar.. alleen heeft niet iedereen zn schoen neergezet..
Mijn moeder is te oud om nog een kind te krijgen hoor.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:59 schreef derLudolf het volgende:
Gratis oppas om de hoek kan handig zijn
Klopt.. hij vaart vannacht langs..quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Snieklaas is ook nog niet in het land
Ja preciesquote:Op vrijdag 15 november 2019 21:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nou Ik snap je wel hoor. Het is fijn om bij je ouders in de buurt te wonen als ze wat gaan mankeren. Mijn moeder heeft behoorlijk wat zorg nodig en mijn vader heeft het daar best wel zwaar mee.
Nee dat is Frantic. Met z'n gloeiende staf in de nachtquote:Op vrijdag 15 november 2019 21:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Klopt.. hij vaart vannacht langs..
quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn moeder is te oud om nog een kind te krijgen hoor.
Waarmee gebroken is, tochquote:Op vrijdag 15 november 2019 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
![]()
Wij hebben er met de keuze van onze woonplaats ook wel rekening mee gehouden dat er ooit voor ouders gezorgd moet worden. 37 Minuten bij mijn ouders vandaan,
Ben ik heel egoïstisch dat ik daar nog geen seconde over na zou denken of ook maar rekening mee zou houden? Ik verlang dat dan ook absoluut niet van mijn kind(eren).quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Wij hebben er met de keuze van onze woonplaats ook wel rekening mee gehouden dat er ooit voor ouders gezorgd moet worden. 37 Minuten bij mijn ouders vandaan, 22 bij mijn schoonmoeder.
Bij het kopen van het huis nog niet, he?quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarmee gebroken is, toch
Overigens heeft het bij het uitzoeken van woningen nooit bij ons een rol gespeeld waar de ouders woonden.
We huren en in het verleden ook nooit toen ik ooit gekocht had. Nee, dat is echt nooit in mijn overwegingen geweest.quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:51 schreef Lonaa het volgende:
Bij het kopen van het huis nog niet, he?
Je verwacht het niet, aan de Marathonweg.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:29 schreef borisz het volgende:
Gegeten bij Cafe Marathonweg. Eten goed. Helaas iets te veel Amsterdam-Zuid.
Ik had het over de ouders van LS...quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:52 schreef golfer het volgende:
[..]
We huren en in het verleden ook nooit toen ik ooit gekocht had. Nee, dat is echt nooit in mijn overwegingen geweest.
Ik heb er ook niet bij nagedacht, daarnaast willen wij niet dat mijn ouders (of die van Anna) permanente oppas zijn. We regelen het zelf wel. Incidenteel passen ze op. Als het niet anders kan.quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Ben ik heel egoïstisch dat ik daar nog geen seconde over na zou denken of ook maar rekening mee zou houden? Ik verlang dat dan ook absoluut niet van mijn kind(eren).
Nooit over nagedacht zelfs...
Mooi streven, maar ik heb genoeg voor anderen gezorgd in mijn leven.
Je quote mijn post.quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:51 schreef Lonaa het volgende:
Bij het kopen van het huis nog niet, he?
Yup ik ben/wil ook geen vaste oppas (zijn).quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:53 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb er ook niet bij nagedacht, daarnaast willen wij niet dat mijn ouders (of die van Anna) permanente oppas zijn. We regelen het zelf wel. Incidenteel passen ze op. Als het niet anders kan.
Ik vind dat niet egoistisch.quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Ben ik heel egoïstisch dat ik daar nog geen seconde over na zou denken of ook maar rekening mee zou houden? Ik verlang dat dan ook absoluut niet van mijn kind(eren).
Nooit over nagedacht zelfs...
Mooi streven, maar ik heb genoeg voor anderen gezorgd in mijn leven.
Toen mijn moeder nog "goed" was belde we ook iedere dag.quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:57 schreef golfer het volgende:
Ik sprak/belde mijn ouders, toen ze nog leefden, ca. 1x per maand.
Maar ik hoor ook wel eens van kinderen en ouders die elkaar dagelijks meerdere keren per dag bellen/spreken.
Ditquote:Op vrijdag 15 november 2019 21:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh en iedereen moet dat natuurlijk voor zichzelf weten mijn ouders waren en zijn altijd heel goed voor mij geweest. En hebben altijd alles gedaan wat voor ze mogelijk was.
En nu ze mij nodig hebben Is het voor mij niet meer dan normaal om dat terug te doen.
Ik hoef niet stoer te zijn als het om mijn ouders gaat. Want mijn ouders zijn gewoon echt heel erg tofquote:Op vrijdag 15 november 2019 21:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit
En het is vast stoerder om te zeggen dat je er geen reet om geeft maar vind dit gewoon wel een fijn idee.
Is ook maar een invulling.quote:
Er niet bij nadenken betekent niet dat je er geen reet om geeft.quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit
En het is vast stoerder om te zeggen dat je er geen reet om geeft maar vind dit gewoon wel een fijn idee.
Klopt.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er niet bij nadenken betekent niet dat je er geen reet om geeft.
Ik bedoelde het ook niet zo.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wilde helemaal geen vervelende discussie starten ofzo.
Iedereen moet zijn leven leiden zoals diegene wil. En of je dan dichtbij je ouders gaat wonen ja of te nee. Moet jij weten toch![]()
Ik sprak daarom ook expliciet over hoe het voor mij is.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:05 schreef Sarabi het volgende:
Ik bedoelde het ook niet zo.
Dus iedereen ga vooral door over CUL discussies.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:52 schreef futiledevices het volgende:
[..]
Je verwacht het niet, aan de Marathonweg.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klopt.
Zo bedoelde ik het ook niet.
Ik heb kokosjoghurt-in-wording op de verwarming staan.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eten
Ik ga nog even een cracker met kaas pakken.
Tja, het zal wel komen doordat mijn ouders zulke eikels zijn dat ik als het er echt op aankomt geen eikel wil zijn. Nu bescherm ik mezelf tegen hen maar als zij echt zwaar ziek zijn moet er toch iemand zijn die de boel regelt. Ik zal nooit gezellig op bezoek gaan maar coordineren met thuiszorg e.d. is dus wel een optie.quote:
Dat de jongste broer van mijn vader op jonge leeftijd opeens doodziek was en ik ben enigst kind heeft wel wat dingen verandert.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik maak mij best zorgen om mijn ouders hoor. Verschillende redenen. Dat ze nu zonder zorgen op een kleinkind kunnen passen is alleen maar leuk, voor ze. Maar ik ben altijd zelfstandig geweest en heb mijzelf altijd gered. Ik regel alles zelf wel.
Als ze hulp nodig hebbben krijgen ze dat ook. Afstand boeit niet.
sperziebonen. De kat.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Meer huisdieren gek op boerenkool?
Ik heb sinds groep 8 geen boerenkool meer gegeten (we kregen het altijd met carnaval op school)quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vind Loebes ook lekker. Maar echt hij stond gewoon te kwijlenquote:
Mjum mjum boerenkoolquote:Op vrijdag 15 november 2019 22:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb sinds groep 8 geen boerenkool meer gegeten (we kregen het altijd met carnaval op school)dus de katten krijgen ook geen kans.
We hadden een kat die augurken vrat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Dat eerst snap ikquote:Op vrijdag 15 november 2019 22:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Eerste kat was dol op southern comfort en koffie
Onze konijnenquote:Op vrijdag 15 november 2019 22:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:35 schreef Zilverberk het volgende:
Mijn ma heeft ook voor haar moeder gezorgd, maandenlang. Toen begon ze al dat ik dat later *dus* ook voor haar zou doen.
Ik was 12 ofzo.Dat is toch lomp, je kind zo claimen/ verplichten?
Oh ja dat herken ik wel. Als mijn vader belt zit mijn hart al in de keel. Hij belt namelijk nooit dus als hij het eens doetquote:Op vrijdag 15 november 2019 22:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vind het nog altijd een “geluk” dat toen mijn vader begin te kwakkelen (augustus) hij door diverse gebeurtenissen in januari in een verzorgingshuis kwam. In oktober is hij overleden. Dat laatste jaar had ik m beter/fijner gegund, gewoon op een ochtend niet meer wakker worden. Maar de rust die over ons kwam toen we niet meer hoefden te zorgen ( wat we trouwens graag deden) was enorm. Geen zorgen meer maken, niet meer schrikken bij een telefoontje van het verzorgingshuis, niet meer het aftakelen wat ik zo erg voor m vond te hoeven zien.
Pfff nou nogal.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:35 schreef Zilverberk het volgende:
Mijn ma heeft ook voor haar moeder gezorgd, maandenlang. Toen begon ze al dat ik dat later *dus* ook voor haar zou doen.
Mijn vader had op donderdagmiddag gesprek met de huisarts over actieve euthanasie, die zou er werk van maken. Pa is ‘s avonds naar bed gegaan en niet meer wakker geworden. Hij had rust geloof ik nog altijdquote:Op vrijdag 15 november 2019 22:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ja dat herken ik wel. Als mijn vader belt zit mijn hart al in de keel. Hij belt namelijk nooit dus als hij het eens doet![]()
Mijn oma heef zich daar trouwens heel lang schuldig om gevoeld om zoiets als wat jij nu beschrijft. Mijn opa was terminaal en de artsen zeiden hooguit 2/3 maanden. Vraag niet hoe maar het werd bijna 2 jaar.. Was echt een helse leidensweg . Laatste week is hij naar het ziekenhuis gebracht. Toen stierf hij. En mijn oma heeft het zichzelf altijd kwalijk genomen hem niet thuis gehouden te hebben die week. Maar eerlijk wij denken dat als hij thuis gebleven was dat het nog langer had geduurd .. Dat klinkt heel cru maar wij hoopte op een gegeven moment dat hij zou gaan want dit gunde je niemand.
Oh wauw.. Wat "fijn" dat het dan uiteindelijk niet nodig is geweest.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mijn vader had op donderdagmiddag gesprek met de huisarts over actieve euthanasie, die zou er werk van maken. Pa is ‘s avonds naar bed gegaan en niet meer wakker geworden. Hij had rust geloof ik nog altijd
Ja dat is lomp ja. Bij ons is er eigenlijk nooit over gesproken, maar aangezien mijn zus geëxcommuniceerd is (kort: ouders pruimen haar relatiekeuze niet) zal het tzt waarschijnlijk wel allemaal op mij neerkomen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:35 schreef Zilverberk het volgende:
Wat een vooruitzicht zeg.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is lomp ja. Bij ons is er eigenlijk nooit over gesproken, maar aangezien mijn zus geëxcommuniceerd is (kort: ouders pruimen haar relatiekeuze niet) zal het tzt waarschijnlijk wel allemaal op mij neerkomen.
Ja hoi. Mijn oma naar mijn ouders.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:35 schreef Zilverberk het volgende:
Voornamelijk schadelijk voor de ouder-kind-band.quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja hoi. Mijn oma naar mijn ouders.
Al waren die toen al een eind in de 40.
Bij een 12 jarige is het echt lomp, zelfs schadelijk
Ja, precies.quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:04 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Voornamelijk schadelijk voor de ouder-kind-band.
Ik zou mijn ma het liefst nóg minder vaak zien. Maar dan gaat ze zaniken, dus 8 keer per jaar is blijkbaar het optimum.
Ja hoor, met de aftakeling van beschikbare zorg zijn kangaroe-woningen weer helemaal in.quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:06 schreef Zilverberk het volgende:
Maar gebeurt dat vandaag de dag nog, dat hulpbehoevende ouderen bij hun kinderen intrekken?
Volgens mij is dat écht vreselijk, zo op elkaars lip. Mijn schoonmoeder heeft t meegemaakt en die heeft er ook geen goed woord voor over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Been there, done that. Maar als oma meent dat ze altijd binnen mag wandelen en avonden erbij zitten, terwijl wij soms gewoon met het gezin samen wilden zijn, dan maakt het geen bal uit of je een tuin en/of ingang al dan niet deelt.quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zou dat enkel willen als ik op een boerderij zou zitten waar je echt twee huizen hebt. Op hetzelfde erf.. Liever ook niet aan elkaar vast....
Ieder een eigen tuin enzo.
Mantelzorg woning er bij aan bouwen. Ken een gevalletje.quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:06 schreef Zilverberk het volgende:
Maar gebeurt dat vandaag de dag nog, dat hulpbehoevende ouderen bij hun kinderen intrekken?
Volgens mij is dat écht vreselijk, zo op elkaars lip. Mijn schoonmoeder heeft t meegemaakt en die heeft er ook geen goed woord voor over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |