Ik kan nu niet naar kantoor en ook niet thuiswerken genotquote:Op vrijdag 15 november 2019 09:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij toch ook niet
Oh je werkt thuis
Bij een kabel die ontbreektquote:Op vrijdag 15 november 2019 09:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waar zit waarschijnlijk het probleem?
Dag is wel cutequote:Op vrijdag 15 november 2019 09:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
interlandweekend dus er was wat ruimte
vrouw heeft hele nacht niet kunnen slapen omdat ze er zoveel zin in heeft lol
Wat maak je haar blijquote:Op vrijdag 15 november 2019 09:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
interlandweekend dus er was wat ruimte
vrouw heeft hele nacht niet kunnen slapen omdat ze er zoveel zin in heeft lol
Zou je zeggen jaquote:Op vrijdag 15 november 2019 10:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ah dan moet de oplossing toch voor de hand liggen.
Ik vind het persoonlijk zeer zeer matigquote:Op vrijdag 15 november 2019 10:28 schreef scrupuleus het volgende:
Wel leuk voor ons Flips dat je nu niet druk aan het werk bent
Snap ikquote:Op vrijdag 15 november 2019 10:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk zeer zeer matig
Aaaaaaahhhhquote:Op vrijdag 15 november 2019 10:30 schreef Flippiee het volgende:
Maar jullie bieden enigszins verlichting
toch probleem van je baasquote:Op vrijdag 15 november 2019 09:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan nu niet naar kantoor en ook niet thuiswerken genot
[..]
Bij een kabel die ontbreekt
[..]
Dag is wel cute
Heb toen wel Jessica Alba gezien en een reep Bros chocolade gegeten dus het was het waardquote:
Vriend.quote:Op vrijdag 15 november 2019 12:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb toen wel Jessica Alba gezien en een reep Bros chocolade gegeten dus het was het waard
@:ggmm
Het leven krijgt die lach niet van mijn gezicht. Voornamelijk best wel druk gehad, dus helaas niet zo heel actief op de foks.quote:Op vrijdag 15 november 2019 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vriend.
Is het leven lief voor je geweest de laatste tijd?
Het drukke volwassenleven. Wat doe je er aan?quote:Op vrijdag 15 november 2019 12:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het leven krijgt die lach niet van mijn gezicht. Voornamelijk best wel druk gehad, dus helaas niet zo heel actief op de foks.
Nu was ik dat in deze SC voornamelijk alleen na middernacht maar dat ging dus even niet.
En met jou?
Recentelijk nog nasi a la kaneel gemaakt toevallig?
Goed gedaan liefjequote:Op vrijdag 15 november 2019 14:24 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb net echt lekker een dutje gedaan. Had ik echt even nodig. Ben op weekend met m'n master en heb echt weer een deuk in m'n slaap zitten, niet normaal.
Brosquote:Op vrijdag 15 november 2019 12:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb toen wel Jessica Alba gezien en een reep Bros chocolade gegeten dus het was het waard
@:ggmm
Jij weet.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bros before hoes.
Money over Bitches.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fake
Had jij al gehoord dat Lars Veldwijk en Moniek Geuze uit elkaar zijn?
Ja diequote:Op vrijdag 15 november 2019 15:46 schreef I het volgende:
Oh, Monica Geuze, die ken ik wel van naam. Lars Veldwijk niet.
Aanstellerig type dit.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja die
[ afbeelding ]
En Lars Veldwijk is een voetballer!
Smerig wijfquote:Op vrijdag 15 november 2019 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja die
[ afbeelding ]
Eens. Ziet er een beetje fake uit ja. Zag wat foto's van een paar jaar geleden en toen was ze wel schattig. Jammer dat die wijven altijd wat aan zichzelf moeten laten doen en alleen maar lelijker worden.quote:
Typisch zo'n omhooggevallen vlogster. Schijnt zelfs al een autobiografie geschreven te hebben. Tyf eens heel gauw op joh, je leven is verdomme pas net begonnen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja die
[ afbeelding ]
Haal weg!quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja die
[ afbeelding ]
Ik verwacht minimaal vijf titelsquote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik verwacht minimaal vijf titels
Bedankt, Hansquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:21 schreef GGMM het volgende:
JUB / FOK!verkiezingen 2019 - Stemtopic!
Jammer dat ik @:i @:jr-style-93 en @:fok-it nergens kwijt kon, die verdienen ook een prijs eigenlijk.
Wat een werk zeg. Dat weet ik toch allemaal nietquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:21 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat ik @:i @:jr-style-93 en @:fok-it nergens kwijt kon, die verdienen ook een prijs eigenlijk.
Gewoon wat doen joh je kan toch later nog wijzigenquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een werk zeg. Dat weet ik toch allemaal niet
Is er ook een award voor grootste actquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon wat doen joh je kan toch later nog wijzigen
Dan zou dezelfde user die elk jaar winnen. Niet echt nuttig toch?quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is er ook een award voor grootste act
Skysherrif?quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan zou dezelfde user die elk jaar winnen. Niet echt nuttig toch?
Raar dat ik niet sta bij de grappigste user.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:21 schreef GGMM het volgende:
Je bent er vlot bij.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:21 schreef GGMM het volgende:
Flodder aan het kijken?quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar dat ik niet sta bij de grappigste user.
Ik ben tevreden met mijn nominatie.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:54 schreef Mortaxx het volgende:
Mocht iemand op een bepaalde award azen; voor geld doe ik alles
Geilquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik stuur je een tikkie via de Discord
Wat dat betreft lijk je wel op je moeder.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:54 schreef Mortaxx het volgende:
Mocht iemand op een bepaalde award azen; voor geld doe ik alles
Mad omdat ik je niet genomineerd heb voor beste modquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat dat betreft lijk je wel op je moeder.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat dat betreft lijk je wel op je moeder.
Ja ik welquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mad omdat ik je niet genomineerd heb voor beste mod
quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sry heb je genomineerd voor een award die je ook verdiend
Ik had je al genomineerd maatquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:13 schreef JanCees het volgende:
Als niemand mij nomineert ga ik er een eind aan maken
Gereageerd maat netquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had je al genomineerd maat
quote:
quote:
Ben je blind ofzo.quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:29 schreef zarGon het volgende:
In dit topic graag alleen je resultaten posten, om zo het tellen overzichtelijk en makkelijk te houden voor mij.
Praten hierover graag in het praattopic: JUB / FOK!verkiezingen 2019 - Praattopic!.
Net een topic over gemaakt..quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had je al genomineerd maat
Merkwaardige nominatie voor I als user die overal een mening over heeft. Meest relativerende sowieso I wel inderdaadquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een werk zeg. Dat weet ik toch allemaal niet
Sws pharkus dusquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb gelijk ingegrepen!!
(jullie kunnen nog stemmen voor beste FA mensen!)
Zonder nominatie kan GGMM dat vergeten jaquote:
Gedaan!quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb gelijk ingegrepen!!
(jullie kunnen nog stemmen voor beste FA mensen!)
Ik heb je genomineerd!quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik verwacht het goed te doen dit jaar
Een mooie nominatie voor iemand die heen is gegaan. Kudosquote:
quote:
Lekker manquote:
Ik wil eigenlijk helemaal niet geloven dat dit soort mensen echt bestaanquote:
Ik heb er ook wel eens zo'n iemand zien kloten bij een tankstation, ik ben uit frustratie naar een andere geredenquote:Op vrijdag 15 november 2019 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk helemaal niet geloven dat dit soort mensen echt bestaan
Ik dus ook niet. Vind het ongelofelijk dat je zoiets al één keer fout doet, laat staan drie keer.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk helemaal niet geloven dat dit soort mensen echt bestaan
Ik heb ooit iemand op zulke manier zien stuntelen op de parkeerplaats van een Hornbach toen ik nog spullen ging halen voor het nieuwe appartement van mijn zusjequote:Op vrijdag 15 november 2019 22:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel eens zo'n iemand zien kloten bij een tankstation, ik ben uit frustratie naar een andere gereden
Maar ook echt hé.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:47 schreef I het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Vind het ongelofelijk dat je zoiets al één keer fout doet, laat staan drie keer.
't is dat die andere auto aan kwam rijden, anders had ze nu waarschijnlijk nog staan draaien.
Ja dat soort dingen kan ik echt niet tegen, ik zeg niet dat ik alles in de wereld snap en begrijp maar sommige dingen kunnen echt niet hoorquote:Op vrijdag 15 november 2019 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ooit iemand op zulke manier zien stuntelen op de parkeerplaats van een Hornbach toen ik nog spullen ging halen voor het nieuwe appartement van mijn zusje
Ik ben totaal geen agressief figuur, maar tegen dit soort dingen kan ik ook heel slecht. Dan heb ik echt zin om ze uit hun auto te sleuren en het voor ze te doenquote:Op vrijdag 15 november 2019 22:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen kan ik echt niet tegen, ik zeg niet dat ik alles in de wereld snap en begrijp maar sommige dingen kunnen echt niet hoor
Eens, het is dat is te lui benquote:Op vrijdag 15 november 2019 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen agressief figuur, maar tegen dit soort dingen kan ik ook heel slecht. Dan heb ik echt zin om ze uit hun auto te sleuren en het voor ze te doen
Ik ben wel eens pompen tegengekomen die niet verder kunnen dan 1,5 meterquote:Op vrijdag 15 november 2019 22:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Slangen zijn gewoon lang genoeg om de auto heen lol
Als ze dit al niet doorheeft na drie keer insteken, dan is ze ook niet helder genoeg om te weten hoe lang die slang is.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Slangen zijn gewoon lang genoeg om de auto heen lol
Ik moet denk ik op mijn mening over Dance Monkey terugkomen na hem een paar keer gehoord te hebbenquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:02 schreef I het volgende:
[..]
Als ze dit al niet doorheeft na drie keer insteken, dan is ze ook niet helder genoeg om te weten hoe lang die slang is.
Oh kijk eigenlijk nooit ga er van uit dat hij lang genoeg isquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben wel eens pompen tegengekomen die niet verder kunnen dan 1,5 meter
Natte grotten doen het altijd goedquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh kijk eigenlijk nooit ga er van uit dat hij lang genoeg is
ga morgen vriendin Margraten en Maastricht laten zien
weten jullie nog leuke dingen
Prachtnummer hè?quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet denk ik op mijn mening over Dance Monkey terugkomen na hem een paar keer gehoord te hebben
Bonnefantenmuseumquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
En wat precies wil je haar in Margraten laten zien? Enige wat daar beetje bezienswaardig is, is het Amerikaans kerkhof.quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij is echt vreselijk aanstekelijkquote:
Ja kloptquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is echt vreselijk aanstekelijk
Ook wel bizar, vier maanden geleden;quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is echt vreselijk aanstekelijk
Meh. Dit vind ik dan weer wat minderquote:
Oh, ik vond 't wel netjes.quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh. Dit vind ik dan weer wat minder
Niet door mij. Ik luister betrekkelijk weinig radioquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Vond dans aapje wel leuk maar die is echt doodgedraaid.
Ik zo nu en dan als achtergrondgeluid.quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet door mij. Ik luister betrekkelijk weinig radio
ik vond dat wel cool toenquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En wat precies wil je haar in Margraten laten zien? Enige wat daar beetje bezienswaardig is, is het Amerikaans kerkhof.
En in Maasje is het afhankelijk wat je chick leuk vind om te doen.
Ik eigenlijk alleen skyradio, voor de rest eigen playlists of podcasts.quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zo nu en dan als achtergrondgeluid.
Ja ik ook wel eens skyradio volgens mij.quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik eigenlijk alleen skyradio, voor de rest eigen playlists of podcasts.
Is ook wel mooi en indrukwekkend, maar als je het een keer hebt gezien weet je het ook wel.quote:
maar ze heeft het nooit gezien lolquote:Op zaterdag 16 november 2019 00:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is ook wel mooi en indrukwekkend, maar als je het een keer hebt gezien weet je het ook wel.
Met dementie nietquote:Op zaterdag 16 november 2019 00:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is ook wel mooi en indrukwekkend, maar als je het een keer hebt gezien weet je het ook wel.
Dan zou ik er wel even langs gaan. Leuk om het even te showen!quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar ze heeft het nooit gezien lol
Owh, sorry. Ik was even vergeten dat deze ziekte voor Hollanders nog steeds relevant isquote:
Voor welke mensen niet danquote:Op zaterdag 16 november 2019 00:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owh, sorry. Ik was even vergeten dat deze ziekte voor Hollanders nog steeds relevant is
Angola. In 40 jaar tijd heb je weinig kans om dement te wordenquote:
Lucky bastardsquote:Op zaterdag 16 november 2019 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Angola. In 40 jaar tijd heb je weinig kans om dement te worden
beetje verhaaltje erbij dat je echt paspoort bij je moet hebbenquote:Op zaterdag 16 november 2019 00:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zou ik er wel even langs gaan. Leuk om het even te showen!
Daar was niks mis mee.quote:Op zaterdag 16 november 2019 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vonden jullie Britney Spears vroeger ook zo aantrekkelijk?
Christina Aguilera in Dirty videoclip. Hnngquote:Op zaterdag 16 november 2019 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vonden jullie Britney Spears vroeger ook zo aantrekkelijk?
Heb later wel eens Hi-Res foto's gezien uit die tijd.quote:
Zou ik best hebben geraakt in die tijd. Ligt het aan mij, of zijn de clips tegenwoordig niet meer sexy?quote:Op zaterdag 16 november 2019 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Christina Aguilera in Dirty videoclip. Hnng
Je was ook jonger en het was allemaal nieuw he. Misschien dat jongeren tegenwoordig niet meer warm of koud zouden worden als zo'n clip uit zou komenquote:Op zaterdag 16 november 2019 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb later wel eens Hi-Res foto's gezien uit die tijd.
Zo kon ik het me niet herinneren.
[..]
Zou ik best hebben geraakt in die tijd. Ligt het aan mij, of zijn de clips tegenwoordig niet meer sexy?
Ik heb net voor 4 dagen avondeten weten te scoren voor een hatseflats dus mijn portemonnee is contentquote:
Netjes, welk voedsel?quote:Op zaterdag 16 november 2019 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb net voor 4 dagen avondeten weten te scoren voor een hatseflats dus mijn portemonnee is content
Hehe, dat kan ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 november 2019 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je was ook jonger en het was allemaal nieuw he. Misschien dat jongeren tegenwoordig niet meer warm of koud zouden worden als zo'n clip uit zou komen
Aardig, aardig.quote:
Is een cateraar van vers bereide maaltijden die hier aan 2good2go meedoet.quote:
Jellyquote:Op zaterdag 16 november 2019 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is een cateraar van vers bereide maaltijden die hier aan 2good2go meedoet.
Spinazie stampot
Andijve stampot
Macaroni
En noodles met boontjes en kip
Dikke prima voor 5 euro
Goede dealquote:Op zaterdag 16 november 2019 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spinazie stampot
Andijve stampot
Macaroni
Dikke prima voor 5 euro
Jaquote:
Wat heb je op? Flink op de vegetarische tour jijquote:Op zaterdag 16 november 2019 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede deal
Ik had een kaart van 12,50 te besteden aan vegetarisch voedsel bij de AH.
Dus heb lekker ingeslagen, en vandaag al van gegeten.
Zorg er nou eerst maar voor dat iedereen in je dorp een 4g-verbinding kan makenquote:Op zaterdag 16 november 2019 18:02 schreef I het volgende:
Togoodtogo is hier nog steeds niet heel populair.![]()
Stamppotquote:Op zaterdag 16 november 2019 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spinazie stampot
Andijve stampot
Macaroni
Dikke prima voor 5 euro
Pfft. Mijn internetverbinding is sneller dan die van jou.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zorg er nou eerst maar voor dat iedereen in je dorp een 4g-verbinding kan maken
Sinds ik uit huis ben eet ik al zeer veel vegetarisch. Goedkoper he, meestal.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heb je op? Flink op de vegetarische tour jij
Ja, heel Nederland heeft een snellere internetverbinding dan ikquote:Op zaterdag 16 november 2019 18:03 schreef I het volgende:
[..]
Pfft. Mijn internetverbinding is sneller dan die van jou.
Klinkt niet verkeerd nee. Ik heb niet heel veel van de vega-slager op nog. Wel al keer vegetarische shoarma en die was wel lekker en niet eens zo heel anders qua smaakquote:Op zaterdag 16 november 2019 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinds ik uit huis ben eet ik al zeer veel vegetarisch. Goedkoper he, meestal.
Maar had krieltjes, bloemkool en vegetarische bratwurst. Smaakte prima.
Meeste dat ik had geproefd van de vegetarische slager was echt karton. Maar deze was goed te doen.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, heel Nederland heeft een snellere internetverbinding dan ik
Haha jezusquote:
Waar heb je zin inquote:
Ben hier ook wel enorm blij mee.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha jezusDenk dat ik op 1/10de zit
Scheelt al een hoop dan ja.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:11 schreef Fok-it het volgende:
Ga eens internetkabeltje halen binnenkort denk ik. Buurtje zei dat hij dan in ieder geval 100 mbs pakt
Die keus is niet heel lastig tochquote:Op zaterdag 16 november 2019 18:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Twijfel tussen arthouse en actie
Maar dan moet ik wel een titel hebben van een filmquote:Op zaterdag 16 november 2019 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die keus is niet heel lastig toch
Wie kijkt er mee dan?quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waarom heb ik dit gegooglet zonder in cognito te gaan
Hmquote:Op zaterdag 16 november 2019 18:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar dan moet ik wel een titel hebben van een film
Ben je ook wel even zoet mee als je de extended cut van 3 uur kijktquote:Op zaterdag 16 november 2019 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hmm, volgens mij niet, goede optie wel
Ja, precies, of auto aanvullen bij zoeken krijgt vreemde optiesquote:Op zaterdag 16 november 2019 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan krijg je straks reclame voor Suri-Dating ofzo.
En als je wat minder lang wilt , zou ik Beautiful Boy kijken. Maar misschien komt tie wat harder bij je aan gezien drugs-gerelateerd onderwerpquote:Op zaterdag 16 november 2019 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hmm, volgens mij niet, goede optie wel
Eerste R-rated boven het miljard las ik.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:24 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens afgelopen donderdag Joker gezien en ik was echt wel onder de indruk
Echt stupide van Warner Bros dat ze hebben besloten om te co-producerenquote:Op zaterdag 16 november 2019 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerste R-rated boven het miljard las ik.
Plus dat het niet in China heeft gedraaid. Erg indrukwekkend. Helemaal gezien de lage kosten, en de media hetze.
It`s not Coldplay, it's not Fix youquote:
Ze hadden er geen vertrouwen in.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Echt stupide van Warner Bros dat ze hebben besloten om te co-produceren
Jongen jongen. Dat advies kan je ook wel weglaten volgende keerquote:Op zaterdag 16 november 2019 18:30 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga voor Dolemite Is My Name (2019) - IMDb
Mijn moeder en vriendin vonden die wel leuk volgens mij, hadden ze in de bios gekeken.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:25 schreef I het volgende:
Yesterday (2019) - IMDb
Dit lijkt me een toffe film.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
It`s not Coldplay, it's not Fix you
Well, ze heeft wel beetje een punt![]()
Wel toffe film lijkt me ja
Concept is wel tof iig., ben benieuwd.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mijn moeder en vriendin vonden die wel leuk volgens mij, hadden ze in de bios gekeken.
Sowieso.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je die samen met @:kopjechino kijken
Wie noem jij nu stevig?quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een stevige robuuste bank is alles lekker.
Staat Dirk Kuyt in de punt?quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:56 schreef Fok-it het volgende:
Die opstelling van NL elftalWat is dit nu weer dan
Babelquote:Op zaterdag 16 november 2019 19:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Staat Dirk Kuyt in de punt?
Wat is er?quote:
Ja dan is het dag dag middelmatige kneuzenbende hopelijk inderdaadquote:Op zaterdag 16 november 2019 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het duurt nu niet lang meer voordat we echt kunnen knallen, dus dan maakt het niet zo uit
Je moet wel signaal afgeven aan een recalcitrant hequote:Op zaterdag 16 november 2019 20:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus Berghuis in de basis?wat?
Laat je maar even gaan jaquote:Op zaterdag 16 november 2019 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan is het dag dag middelmatige kneuzenbende hopelijk inderdaad
Ik ben de rust zelvequote:
@DonRajaquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee hoor zijn best leuke zwarte mensen. Zwarte Piet bijvoorbeeld hahaha
@Koen66quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee hoor zijn best leuke zwarte mensen. Zwarte Piet bijvoorbeeld hahaha
Waar blijven jouw nominaties voor de fokkers van het jaarquote:
Jij zit zeker te azen op slimste/intelligentste user?quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar blijven jouw nominaties voor de fokkers van het jaar
Waar moet ik je voor noemen, zeg het maar?quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
Sws mogen wel meer mensen hier de awards invullen. Wil toch iets winnen
Grootste zuigerquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar moet ik je voor noemen, zeg het maar?
Ik dacht even al die prijzen op te strijken, maar heb nog geen één stemquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
Sws mogen wel meer mensen hier de awards invullen. Wil toch iets winnen
Nee, ik denk eerder de user die overal een mening over heeftquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij zit zeker te azen op slimste/intelligentste user?
Je voegt ook niet zo veel toequote:Op zaterdag 16 november 2019 21:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik dacht even al die prijzen op te strijken, maar heb nog geen één stem
Ja dit klopt wel, leuke eigenschap.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik denk eerder de user die overal een mening over heeft
Zo danquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je voegt ook niet zo veel toe
Badum tjing
quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik denk eerder de user die overal een mening over heeft
quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 16 november 2019 21:48 schreef I het volgende:
[..]
Je bent een schat maar die award staat je niet
Nee eerder vredesstichter of relativerende user
Het volk denkt daar heel anders overquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 16 november 2019 21:48 schreef I het volgende:
[..]
Geef iets anders maar de schuld jaquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:50 schreef Fok-it het volgende:
User
Award bedoel ik natuurlijk
HOERENFOK brengt me helemaal in de war
Merkwaardig ja.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het volk denkt daar heel anders over
quote:
Hmm.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na 9 jaar FOK! is het weleens tijd. Ik voel me nu een beetje een wielrenner die al 40 jaar in het peloton mee rijdt maar nog nooit een etappe heeft gewonnenquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:57 schreef I het volgende:
[..]
Hmm.We gaan het meemaken.
Denk dat de stemmen uiteindelijk nog wel eens teveel gespreid gaan worden, waardoor je meerdere 'winnaars' krijgt.
Moet je harder fietsenquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na 9 jaar FOK! is het weleens tijd. Ik voel me nu een beetje een wielrenner die al 40 jaar in het peloton mee rijdt maar nog nooit een etappe heeft gewonnen
Ja, jij gebruikt doping zeker XDquote:
Heb ik ook, daarom denk ik er aan om het gewoon helemaal niet te doenquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
Vorig jaar had ik een vrij duidelijk beeld van wie ik waar zou zetten, dat heb ik dit jaar toch minder. Gaat nog een opgaaf worden die verkiezingen in te vullen.
Kliekjesgenotquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:07 schreef Mortaxx het volgende:
Uiteindelijk zijn die verkiezingen toch een beetje welke sc heeft het meest mensen die het invullen
Of als Leo die steeds oscarwaardige rollen speelde en maar nooit een oscar kreeg (tot laatst)quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na 9 jaar FOK! is het weleens tijd. Ik voel me nu een beetje een wielrenner die al 40 jaar in het peloton mee rijdt maar nog nooit een etappe heeft gewonnen
Preciesquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of als Leo die steeds oscarwaardige rollen speelde en maar nooit een oscar kreeg (tot laatst)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
Vorig jaar had ik een vrij duidelijk beeld van wie ik waar zou zetten, dat heb ik dit jaar toch minder. Gaat nog een opgaaf worden die verkiezingen in te vullen.
Je hoeft niet elke vraag te beantwoorden hè. Mag, hoeft niet.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb ik ook, daarom denk ik er aan om het gewoon helemaal niet te doen
rtquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben nu al jaren een invloedrijk persoon in meerdere slowchats geweest dus het is tijd voor stukje erkenning![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PreciesIk ben nu al jaren een invloedrijk persoon in meerdere slowchats geweest dus het is tijd voor stukje erkenning
Zo denk ik ook al jaren over mijn eigen bijdragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus?quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:12 schreef I het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft niet elke vraag te beantwoorden hè. Mag, hoeft niet.
Zou jou wel kunnen nomineren voor intelligentste user, of Naatje. Beetje twijfelquote:
Joah, zijn er al een paar die maar een paar mensen genomineerd hebben.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Dan kan ik er vast wel 2 invullen
ik ben echt wel intelligenter dan naatjequote:Op zaterdag 16 november 2019 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou jou wel kunnen nomineren voor intelligentste user, of Naatje. Beetje twijfel
Ik ga het morgen invullen denk ik, kan ik er even goed over nadenkenquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:14 schreef I het volgende:
[..]
Joah, zijn er al een paar die maar een paar mensen genomineerd hebben.
Close call. Als het te dicht bij elkaar ligt doe ik niemand en krijgt Kluun hemquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:14 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik ben echt wel intelligenter dan naatje
Wiequote:Op zaterdag 16 november 2019 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Close call. Als het te dicht bij elkaar ligt doe ik niemand en krijgt Kluun hem
Raar is dat héquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:17 schreef CharlesKinbote het volgende:
spytoolde mezelf een keer met oude account en zag toen dat die kerel die overleden is aan kanker (en dat topic had over brieven/beeldmateriaal voor zijn dochter die nog baby was had) mij als 'grootste filosoof' had genoemd in klb-verkiezingen
Nicequote:Op zaterdag 16 november 2019 22:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga het morgen invullen denk ik, kan ik er even goed over nadenken
Die heb ik geblokkeerd, en alle berichten en topics verborgen. Wat een genot.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/history/467263
quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/history/467263
hahahaquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:14 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik ben echt wel intelligenter dan naatje
Kluun en Saskia Noort zijn dan ook de walgelijkste schrijvers van Nederlandquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:20 schreef CharlesKinbote het volgende:
kluuns boeken liggen altijd met bakken bij de kringloop, niemand mag hem lmao
Niet gekliktquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
F&L / Waarom stuurt een Nederlander een tikkie van 1,37 voor 3.5 aardappel?
Goed topic jongons
Vind een groep mensen die uit eten gaan en per persoon de rekening willen uitrekenen en per persoon willen pinnen nog 100 keer zo genantquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
F&L / Waarom stuurt een Nederlander een tikkie van 1,37 voor 3.5 aardappel?
Goed topic jongons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |