Ja, heel Nederland heeft een snellere internetverbinding dan ikquote:Op zaterdag 16 november 2019 18:03 schreef I het volgende:
[..]
Pfft. Mijn internetverbinding is sneller dan die van jou.
Klinkt niet verkeerd nee. Ik heb niet heel veel van de vega-slager op nog. Wel al keer vegetarische shoarma en die was wel lekker en niet eens zo heel anders qua smaakquote:Op zaterdag 16 november 2019 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinds ik uit huis ben eet ik al zeer veel vegetarisch. Goedkoper he, meestal.
Maar had krieltjes, bloemkool en vegetarische bratwurst. Smaakte prima.
Meeste dat ik had geproefd van de vegetarische slager was echt karton. Maar deze was goed te doen.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, heel Nederland heeft een snellere internetverbinding dan ik
Haha jezusquote:
Waar heb je zin inquote:
Ben hier ook wel enorm blij mee.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha jezusDenk dat ik op 1/10de zit
Scheelt al een hoop dan ja.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:11 schreef Fok-it het volgende:
Ga eens internetkabeltje halen binnenkort denk ik. Buurtje zei dat hij dan in ieder geval 100 mbs pakt
Die keus is niet heel lastig tochquote:Op zaterdag 16 november 2019 18:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Twijfel tussen arthouse en actie
Maar dan moet ik wel een titel hebben van een filmquote:Op zaterdag 16 november 2019 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die keus is niet heel lastig toch
Wie kijkt er mee dan?quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waarom heb ik dit gegooglet zonder in cognito te gaan
Hmquote:Op zaterdag 16 november 2019 18:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar dan moet ik wel een titel hebben van een film
Ben je ook wel even zoet mee als je de extended cut van 3 uur kijktquote:Op zaterdag 16 november 2019 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hmm, volgens mij niet, goede optie wel
Ja, precies, of auto aanvullen bij zoeken krijgt vreemde optiesquote:Op zaterdag 16 november 2019 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan krijg je straks reclame voor Suri-Dating ofzo.
En als je wat minder lang wilt , zou ik Beautiful Boy kijken. Maar misschien komt tie wat harder bij je aan gezien drugs-gerelateerd onderwerpquote:Op zaterdag 16 november 2019 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hmm, volgens mij niet, goede optie wel
Eerste R-rated boven het miljard las ik.quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:24 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens afgelopen donderdag Joker gezien en ik was echt wel onder de indruk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |