OK boomerquote:Op woensdag 13 november 2019 11:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Tja, profiterend tuig wat zelf nog nooit gewerkt heeft maar het wel het beste gaat hebben van alle generaties ooit, meent even hun ouderen die daar hard voor gewerkt hebben de les te lezen. Arrogante kut snotneuzen.
En daarbij: "Boomer"? Dat klinkt alsof je iets verweten wordt. Zijn ze soms zelf schuld aan in grote getale in hetzelfde tijdsvak geboren te worden?
Het is aan die hardwerkende mensen te danken dat de millenials nu in weelde kunnen leven.
Ja idd, ze hebben er weer een woordje bij. Super triest.quote:Op woensdag 13 november 2019 11:48 schreef Goudenkomkommer het volgende:
Ook een nieuw woord voor racist als ik Twitter zo bekijk
Was te verwachten, hoe origineel.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2019 11:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Tja, profiterend tuig wat zelf nog nooit gewerkt heeft maar het wel het beste gaat hebben van alle generaties ooit, meent even hun ouderen die daar hard voor gewerkt hebben de les te lezen. Arrogante kut snotneuzen.
En daarbij: "Boomer"? Dat klinkt alsof je iets verweten wordt. Zijn ze soms zelf schuld aan in grote getale in hetzelfde tijdsvak geboren te worden?
Het is aan die hardwerkende mensen te danken dat de millenials nu in weelde kunnen leven.
gewoon sukkels die alles uit de us overnemenquote:Op woensdag 13 november 2019 12:17 schreef ronaz het volgende:
Pfft millennials, snowflakes, nozems. Gewoon de generatiekloof in een modern jasje.
Het is de eerste generatie sinds lange tijd die het niet beter heeft dan de generatie ervoor.quote:Op woensdag 13 november 2019 11:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
ligt in dit geval in elkaars verlengdequote:Op woensdag 13 november 2019 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
ge
[..]
gewoon sukkels die alles uit de us overnemen
Dan heb je dus maar weer de helft gelezen/begrepen......quote:Op woensdag 13 november 2019 11:18 schreef warp995 het volgende:
Wanneer zo iemand een vaak linkse millennial tegenspreekt, reageert die millennial met ‘OK Boomer’. Een idiote trend om iemand anders af te kappen, want ja, inhoudelijk reageren heeft blijkbaar geen zin volgens hun.
Haha vd is een boomerquote:Op woensdag 13 november 2019 11:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
ok boomerquote:Op woensdag 13 november 2019 12:17 schreef ronaz het volgende:
Pfft millennials, snowflakes, nozems. Gewoon de generatiekloof in een modern jasje.
Zou ik niet doen, wij trekken ons ook niks aan van doe kale lelijke kop van jou haha.quote:Op woensdag 13 november 2019 12:38 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Je iets aantrekken van scheldende kindertjes...
Deels waar. Het is meer de toon en de manier hoe het gebruikt wordt. Nogal met disrespect zonder iets inhoudelijks te kunnen zeggen. Willen gewoon een beetje grappig overkomen.quote:Op woensdag 13 november 2019 12:25 schreef BasEnAad het volgende:
Er zit wel wat in hoor. Babyboomers hebben vaak erg makkelijk praten.
Helaas wel ja, ik gebruik het zelf niet gelukkig.quote:Op woensdag 13 november 2019 12:25 schreef Linkiss het volgende:
Okay, maar de klacht ben je zelf.
Dus hoe ga jij dit oplossen?
Hoezo? Het wordt in deze gevallen het meest gebruikt, over dingen zoals klimaat, zwarte piet etc., door de progressieve mensen die het hip vinden.quote:Op woensdag 13 november 2019 12:29 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Dan heb je dus maar weer de helft gelezen/begrepen......
vogelpoep, je hebt nooit hard gewerkt. Wellicht je ouders of grootouders die zijn gesneuveld (maar ik denk eerder bij de NSB als ik jouw reacties zo lees) en jij kon lekker de vruchten plukken door zowat een gratis huis midden in de grote steden te krijgen zonder papiertje, of juist door 10 jaar lang te chillen op de scholbanken.quote:Op woensdag 13 november 2019 11:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
quote:Op woensdag 13 november 2019 12:41 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
vogelpoep, je hebt nooit hard gewerkt. Wellicht je ouders of grootouders die zijn gesneuveld (maar ik denk eerder bij de NSB als ik jouw reacties zo lees)
okquote:Op woensdag 13 november 2019 12:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, wij trekken ons ook niks aan van doe kale lelijke kop van jou haha.
Ehr... Boomers zijn juist de profiteurs. Al hun hele leven. En nu het allemaal wat minder goed gaat, zullen zij toch zeker even niks gaan inleveren. Getuige partijen als 50+quote:Op woensdag 13 november 2019 11:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
True. Wij mogen doorwerken tot ons 68e (of tot we erbij neervallen), terwijl zij al met hun 55e in de VUT gingen en zulks meer.quote:Op woensdag 13 november 2019 12:54 schreef babylon het volgende:
Ehr... Boomers zijn juist de profiteurs. Al hun hele leven. En nu het allemaal wat minder goed gaat, zullen zij toch zeker even niks gaan inleveren. Getuige partijen als 50+
Ze zeggen het, omdat die generatie continu dezelfde drogredens gebruikt om vooral maar geen actie te ondernemen.quote:Op woensdag 13 november 2019 12:41 schreef warp995 het volgende:
Hoezo? Het wordt in deze gevallen het meest gebruikt, over dingen zoals klimaat, zwarte piet etc., door de progressieve mensen die het hip vinden.
Als het om het klimaat en het gehele stikstofprobleem gaat geef ik de boomers groot gelijk. Hun vonden het een briljant idee om op de snelweg max 100 te mogen rijden. als er een boomer tegen ingaat met degelijke argumenten hoor je van hun kant alleen maar als reactie erop ‘oK bOoMEeR’quote:Op woensdag 13 november 2019 13:00 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ze zeggen het, omdat die generatie continu dezelfde drogredens gebruikt om vooral maar geen actie te ondernemen.
Het is juist een reactie voor wanneer 'boomers' onredelijk of onwetend doen over hoe moeilijk dingen zijn voor jongere generaties ten opzichte van hoe het voor henzelf was, of wanneer ze de jongere generaties afschilderen als lui en ongemotiveerd.quote:
ok boomerquote:Op woensdag 13 november 2019 13:13 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Dat hele gehaat op babyboomers is gewoon een blijk dat huidige generaties totaal geen respect in hun flikker hebben. Het sneeuwvlokjesleven wat ze leiden is enkel en alleen mogelijk gemaakt door de generaties waarop ze haten.
quote:Op woensdag 13 november 2019 13:21 schreef Marsenal het volgende:
Dit soort dingen spelen zich voornamelijk af op het internet of in de VS, ga lekker naar buiten joh, in de grote mensen wereld is dit totaal niet relevant.
Ik denk dat je zijn post niet begrijpt.quote:
Ja, daar kan ik nog wel inkomen. Maar laat daar nou ook dingen als stikstof, zwarte piet, klimaat etc bijhoren. Want de oudere generatie weet niet hoe moeilijk het is voor de nieuwe generatie om te bepalen of ze een jongen of een meisje zijn, toch?quote:Op woensdag 13 november 2019 13:45 schreef Ezio het volgende:
[..]
Het is juist een reactie voor wanneer 'boomers' onredelijk of onwetend doen over hoe moeilijk dingen zijn voor jongere generaties ten opzichte van hoe het voor henzelf was, of wanneer ze de jongere generaties afschilderen als lui en ongemotiveerd.
Natuurlijk zien ze dat zelf als opstandigheid of grofheid
Alleen al de gedachte dat boomers alles kwam aanwaaien.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:05 schreef warp995 het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik nog wel inkomen. Maar laat daar nou ook dingen als stikstof, zwarte piet, klimaat etc bijhoren. Want de oudere generatie weet niet hoe moeilijk het is voor de nieuwe generatie om te bepalen of ze een jongen of een meisje zijn, toch?
Hoort er niet bij, onterechte klacht.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:05 schreef warp995 het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik nog wel inkomen. Maar laat daar nou ook dingen als stikstof, zwarte piet, klimaat etc bijhoren. Want de oudere generatie weet niet hoe moeilijk het is voor de nieuwe generatie om te bepalen of ze een jongen of een meisje zijn, toch?
Zo zie ik het wel massaal gebruikt worden. Want dit zijn toch wel punten die exclusief door onze generatie worden aangestipt? Wat zijn dan onderwerpen waarvoor het exclusief gebruikt zou moeten worden en het woord daarvoor verzonnen is?quote:Op woensdag 13 november 2019 14:22 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hoort er niet bij, onterechte klacht.
Door de generatie voor die generatie*quote:Op woensdag 13 november 2019 13:13 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Dat hele gehaat op babyboomers is gewoon een blijk dat huidige generaties totaal geen respect in hun flikker hebben. Het sneeuwvlokjesleven wat ze leiden is enkel en alleen mogelijk gemaakt door de generaties waarop ze haten.
En waar je vervolgens 10 jaar voor mag betalen, ipv 15 jaar voor nop studeren. Zoals boomers.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Alleen al de gedachte dat boomers alles kwam aanwaaien.. Ja ze hebben bepaalde voordelen gehad. Net als dat de sneeuwvlokjes voordelen hebben. Om te beginnen bij de hbo-papieren die je bij een pakje boter krijgt.
quote:Op woensdag 13 november 2019 14:27 schreef babylon het volgende:
[..]
En waar je vervolgens 10 jaar voor mag betalen, ipv 15 jaar voor nop studeren. Zoals boomers.
quote:Vóór 1986:
Alleen kinderen van ouders met lage inkomens kunnen aanspraak maken op een studiebeurs (die ze niet hoeven terug te betalen) en een renteloze lening. Alle andere ouders van studerende kinderen krijgen uitsluitend kinderbijslag.
Heb het daar nooit voor gebruikt zien worden, maar ik woon in het buitenland en volg nederlandse zooi niet echtquote:Op woensdag 13 november 2019 14:25 schreef warp995 het volgende:
[..]
Zo zie ik het wel massaal gebruikt worden. Want dit zijn toch wel punten die exclusief door onze generatie worden aangestipt? Wat zijn dan onderwerpen waarvoor het exclusief gebruikt zou moeten worden en het woord daarvoor verzonnen is?
Grappig dat je boomer verwijtend noemt en twee zinnen later precies hetzelfde doet bij millennials. Goh hoe zou het nou toch komen dat millennials een term als boomer op manier gaan gebruiken...quote:Op woensdag 13 november 2019 11:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
+1quote:Op woensdag 13 november 2019 15:41 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Grappig dat je boomer verwijtend noemt en twee zinnen later precies hetzelfde doet bij millennials. Goh hoe zou het nou toch komen dat millennials een term als boomer op manier gaan gebruiken...
Je beschrijft de boomers. Ze hebben notabene een complete hippiebeweging in de sixties uitgevonden om hun ouders maar de les te lezen.quote:Op woensdag 13 november 2019 11:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het hedonisme en verval van de westerse beschaving is door hen uitgevonden.quote:Op woensdag 13 november 2019 15:46 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je beschrijft de boomers. Ze hebben notabene een complete hippiebeweging in de sixties uitgevonden om hun ouders maar de les te lezen.
Nee, die eer komt toch echt toe aan de Romeinen.quote:Op woensdag 13 november 2019 15:52 schreef dagobertE6 het volgende:
Het hedonisme en verval van de westerse beschaving is door hen uitgevonden.
Rare jongens.quote:Op woensdag 13 november 2019 15:58 schreef Nine. het volgende:
[..]
Nee, die eer komt toch echt toe aan de Romeinen.
quote:Op woensdag 13 november 2019 17:03 schreef Ezio het volgende:
Ik moet bekennen dat ik in eerste instantie dacht dat 'boomer' een scheldwoord was voor islamitische zelfmoordterroristen
Oh ik dacht bij een pop maakt het niemand uit dat ie maar 5 jaar oud isquote:
quote:Op woensdag 13 november 2019 17:09 schreef Ezio het volgende:
[..]
Oh ik dacht bij een pop maakt het niemand uit dat ie maar 5 jaar oud is
Juist de eerste generatie in lange tijd die het slechter heeft als hun ouders, niet meer onbeperkt studeren, geen woningen meer te krijgen, geen vast contract meer, hoge stress en veel psychische problemen.quote:Op woensdag 13 november 2019 11:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
nigga whutquote:Op woensdag 13 november 2019 17:32 schreef dagobertE6 het volgende:
Veel getriggerde babyboomers hier
Wellicht is sneeuwvlokjesgedrag wat jullie projecteren op toekomstige generaties ?
Wie is " we " in deze context?quote:Op woensdag 13 november 2019 18:04 schreef SpecialK het volgende:
Much ado about nothing trouwens. Deze expressie is bedoeld als persoonlijke interactie tussen mensen die verschillende redenen hebben om het te gebruiken.
Maar het is hip om tegenwoordig het persoonlijke tot het politieke te verheffen en controverse genereert clicks dus nu hebben we het ineens over hoe Rusland memes gebruikt om in het westen verdeling te zaaien met intergenerationele scheldwoorden en hoe boomer hetzelfde zou zijn als nigger.
Ondertussen zijn er 7(?) gewapende conflicten bezig en de journalistiek heeft er maar weinig over te melden. Want dat deprimerende gewauwel levert geen clicks op voor de sponsoren.
Heb jij eigenlijk al eens gewerkt, verwend snotneusje?quote:Op woensdag 13 november 2019 12:19 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het is de eerste generatie sinds lange tijd die het niet beter heeft dan de generatie ervoor.
Maar dat snap je niet en daar is heel toepasselijk ok boomer op bedacht.
Jij zal het wel verdiend hebben.quote:Op woensdag 13 november 2019 17:27 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Juist de eerste generatie in lange tijd die het slechter heeft als hun ouders, niet meer onbeperkt studeren, geen woningen meer te krijgen, geen vast contract meer, hoge stress en veel psychische problemen.
Genoeg.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:38 schreef Stimorolgum het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al eens gewerkt, verwend snotneusje?
Onbeperkt studeren kan al lang niet meer.quote:Op woensdag 13 november 2019 17:27 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Juist de eerste generatie in lange tijd die het slechter heeft als hun ouders, niet meer onbeperkt studeren, geen woningen meer te krijgen, geen vast contract meer, hoge stress en veel psychische problemen.
Och meid wat heb je het toch zwaar allemaal.quote:Op woensdag 13 november 2019 17:27 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
In de tijd dat de babyboomers studeerden kon dat wel hoor. Begrijp je het woord babyboomer niet? Probeer wikipedia!quote:Op woensdag 13 november 2019 23:36 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Onbeperkt studeren kan al lang niet meer.
Wachttijden voor studentenkamers en sociale huurwoningen lopen op tot 10 jaar in veel steden en koophuizen in Nederland behoren tot de duurste ter wereld.quote:Op woensdag 13 november 2019 23:36 schreef Linkse_krijger het volgende:
Woningen zijn er wel degelijk te vinden, kwestie van niet te bespottelijke eisen stellen en gewoon sparen.
Tja, je bedoelt dus: veel minder dan voor de babyboomers.quote:Op woensdag 13 november 2019 23:36 schreef Linkse_krijger het volgende:
Vaste contracten genoeg, alleen je moet wel wat kunnen.
Please what?quote:Op woensdag 13 november 2019 23:36 schreef Linkse_krijger het volgende:
Hoge stress en psychische problemen, bitch please![]()
Ik heb niks over mezelf gezegd. Ik heb niet eens gezegd tot welke generatie ik behoor. Kun je je gelijk niet halen met argumenten?quote:Op donderdag 14 november 2019 00:02 schreef Drizzy_ het volgende:
[..]
Och meid wat heb je het toch zwaar allemaal.
Welke 'argumenten' kom je zelf mee dan? Ik zie alleen een jankende falende kneus die de de oudere generaties de schuld geeft van alles. En dan ook nog aanzetten met 'hoge stress' en 'psychische problemen'. Minderwaardig hoopje mens dat je er rondloopt.quote:Op donderdag 14 november 2019 00:08 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Ik heb niks over mezelf gezegd. Ik heb niet eens gezegd tot welke generatie ik behoor. Kun je je gelijk niet halen met argumenten?
lol, ik zie alleen maar iemand die iemand probeert te beledigen over wie hij niets weet, omdat hij verder met zijn bek vol tanden staat. Zo kom je niet echt slim over, he?quote:Op donderdag 14 november 2019 00:16 schreef Drizzy_ het volgende:
[..]
Welke 'argumenten' kom je zelf mee dan? Ik zie alleen een jankende falende kneus die de de oudere generaties de schuld geeft van alles. En dan ook nog aanzetten met 'hoge stress' en 'psychische problemen'. Minderwaardig hoopje mens dat je er rondloopt.
Deze trollquote:Op donderdag 14 november 2019 00:08 schreef No239SquadronRAF het volgende:
Wachttijden voor studentenkamers lopen op tot 10 jaar in veel steden
Kan wel jaren duren hoor. En dan heb je een bezemhok voor 500 per maand.quote:
Sssst, dat is de waarheidquote:Op donderdag 14 november 2019 00:49 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Kan wel jaren duren hoor. En dan heb je een bezemhok voor 500 per maand.
Akkoord met de klacht. Dat is gewoonquote:Op woensdag 13 november 2019 11:18 schreef warp995 het volgende:
Wat is dit nu weer voor achterlijke trend? Een boomer is dus een ouder iemand, een babyboomer. Voornamelijk werd het op het internet gebruikt.
Wanneer zo iemand een vaak linkse millennial tegenspreekt, reageert die millennial met ‘OK Boomer’. Een idiote trend om iemand anders af te kappen, want ja, inhoudelijk reageren heeft blijkbaar geen zin volgens hun.
Hieronder een voorbeeld:
Klacht: ik schaam me voor mijn generatie.
Ja luierventje?quote:
OK boomerquote:
quote:
Is dat jouw hontquote:
Dat is een boomer .quote:
Weet ik, maar ik dacht misschien heeft yvonne een hontquote:
Ik heb al een hontquote:Op donderdag 14 november 2019 13:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik dacht misschien heeft yvonne een hont
F&F / Banja de puberige stuiterbal Hieroquote:Op donderdag 14 november 2019 13:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
EN JE ZIT ZELF AL VANAF 2009 HIER MAN!quote:Op donderdag 14 november 2019 13:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ben geen n00bquote:Op donderdag 14 november 2019 13:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
F&F / Banja de puberige stuiterbal Hieron00b.
Oh ja dat weet ik nogquote:Op donderdag 14 november 2019 13:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk wat lief, je eerste baardhaartjes
KLB / Gillette pwnt mij.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:04 schreef KennyPowers het volgende:
'Boomer' gekozen als Van Dale Woord van het Jaar 2019
Okquote:Op dinsdag 17 december 2019 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zag die term deze week voor het eerst ergens voorbij komen, ik snapte al niet waar het om ging. Maar ik kruip weer terug onder mijn steen totdat dit weer is overgewaaid.
Ok Zeeuwquote:Op dinsdag 17 december 2019 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zag die term deze week voor het eerst ergens voorbij komen, ik snapte al niet waar het om ging. Maar ik kruip weer terug onder mijn steen totdat dit weer is overgewaaid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |