Onbeperkt studeren kan al lang niet meer.quote:Op woensdag 13 november 2019 17:27 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Juist de eerste generatie in lange tijd die het slechter heeft als hun ouders, niet meer onbeperkt studeren, geen woningen meer te krijgen, geen vast contract meer, hoge stress en veel psychische problemen.
Och meid wat heb je het toch zwaar allemaal.quote:Op woensdag 13 november 2019 17:27 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Juist de eerste generatie in lange tijd die het slechter heeft als hun ouders, niet meer onbeperkt studeren, geen woningen meer te krijgen, geen vast contract meer, hoge stress en veel psychische problemen.
In de tijd dat de babyboomers studeerden kon dat wel hoor. Begrijp je het woord babyboomer niet? Probeer wikipedia!quote:Op woensdag 13 november 2019 23:36 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Onbeperkt studeren kan al lang niet meer.
Wachttijden voor studentenkamers en sociale huurwoningen lopen op tot 10 jaar in veel steden en koophuizen in Nederland behoren tot de duurste ter wereld.quote:Op woensdag 13 november 2019 23:36 schreef Linkse_krijger het volgende:
Woningen zijn er wel degelijk te vinden, kwestie van niet te bespottelijke eisen stellen en gewoon sparen.
Tja, je bedoelt dus: veel minder dan voor de babyboomers.quote:Op woensdag 13 november 2019 23:36 schreef Linkse_krijger het volgende:
Vaste contracten genoeg, alleen je moet wel wat kunnen.
Please what?quote:Op woensdag 13 november 2019 23:36 schreef Linkse_krijger het volgende:
Hoge stress en psychische problemen, bitch please![]()
Ik heb niks over mezelf gezegd. Ik heb niet eens gezegd tot welke generatie ik behoor. Kun je je gelijk niet halen met argumenten?quote:Op donderdag 14 november 2019 00:02 schreef Drizzy_ het volgende:
[..]
Och meid wat heb je het toch zwaar allemaal.
Welke 'argumenten' kom je zelf mee dan? Ik zie alleen een jankende falende kneus die de de oudere generaties de schuld geeft van alles. En dan ook nog aanzetten met 'hoge stress' en 'psychische problemen'. Minderwaardig hoopje mens dat je er rondloopt.quote:Op donderdag 14 november 2019 00:08 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Ik heb niks over mezelf gezegd. Ik heb niet eens gezegd tot welke generatie ik behoor. Kun je je gelijk niet halen met argumenten?
lol, ik zie alleen maar iemand die iemand probeert te beledigen over wie hij niets weet, omdat hij verder met zijn bek vol tanden staat. Zo kom je niet echt slim over, he?quote:Op donderdag 14 november 2019 00:16 schreef Drizzy_ het volgende:
[..]
Welke 'argumenten' kom je zelf mee dan? Ik zie alleen een jankende falende kneus die de de oudere generaties de schuld geeft van alles. En dan ook nog aanzetten met 'hoge stress' en 'psychische problemen'. Minderwaardig hoopje mens dat je er rondloopt.
Deze trollquote:Op donderdag 14 november 2019 00:08 schreef No239SquadronRAF het volgende:
Wachttijden voor studentenkamers lopen op tot 10 jaar in veel steden
Kan wel jaren duren hoor. En dan heb je een bezemhok voor 500 per maand.quote:
Sssst, dat is de waarheidquote:Op donderdag 14 november 2019 00:49 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Kan wel jaren duren hoor. En dan heb je een bezemhok voor 500 per maand.
Akkoord met de klacht. Dat is gewoonquote:Op woensdag 13 november 2019 11:18 schreef warp995 het volgende:
Wat is dit nu weer voor achterlijke trend? Een boomer is dus een ouder iemand, een babyboomer. Voornamelijk werd het op het internet gebruikt.
Wanneer zo iemand een vaak linkse millennial tegenspreekt, reageert die millennial met ‘OK Boomer’. Een idiote trend om iemand anders af te kappen, want ja, inhoudelijk reageren heeft blijkbaar geen zin volgens hun.
Hieronder een voorbeeld:
Klacht: ik schaam me voor mijn generatie.
Ja luierventje?quote:
OK boomerquote:
quote:
Is dat jouw hontquote:
Dat is een boomer .quote:
Weet ik, maar ik dacht misschien heeft yvonne een hontquote:
Ik heb al een hontquote:Op donderdag 14 november 2019 13:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik dacht misschien heeft yvonne een hont
F&F / Banja de puberige stuiterbal Hieroquote:Op donderdag 14 november 2019 13:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
EN JE ZIT ZELF AL VANAF 2009 HIER MAN!quote:Op donderdag 14 november 2019 13:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ben geen n00bquote:Op donderdag 14 november 2019 13:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
F&F / Banja de puberige stuiterbal Hieron00b.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |