SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
Ik heb zo'n zin om te gaan trollen met Michael Bublé, Adele en Celine Dionquote:Op vrijdag 22 november 2019 14:26 schreef Gehenna het volgende:
Qua wens. Tja, ik luister nog wel eens muziek 'met een randje' en daar heeft de visite vaak minder meedus ik heb wel belang bij een cd met 'aangename muziek', waar niet iedereen direct van wegloopt ik zelf ook geen braakneigingen van krijg
haha vandaar ook de opmerking over braakneigingenquote:Op vrijdag 22 november 2019 14:32 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zin om te gaan trollen met Michael Bublé, Adele en Celine Dion
Geen @Bosbeetle dit jaar!quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:06 schreef robdriessen het volgende:
Het is me gelukt om alle Sinten aan 'verse' kindjes te koppelen!
quote:
+1. Ik voel me net een schatgraver. Torrentskillz level up.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:44 schreef Tokamak het volgende:
Ik ben druk aan het verzamelen. En ik kom me toch mooie dingen tegen...
quote:
quote:Op woensdag 4 december 2019 11:13 schreef robdriessen het volgende:
Gezien alle reacties, lijkt het me slim om iedereen wat meer tijd (en rust) te gunnen, in plaats van overhaast iets in elkaar te laten flansen.
Lukt het iedereen om uiterlijk komende ZONDAG hun meesterwerkje op de post te gooien? Dan mikken we op een uiterste ontvangst- en uitpakdag van dinsdag 10 december.
Elke Sint die de originele deadline wél weet te halen, verdient het om door de rest van de deelnemers de hemel in geprezen te worden. Sint in het kwadraat
Goed van je Rob, maar je moet ook het goede voorbeeld geven natuurlijkquote:Op woensdag 4 december 2019 18:29 schreef robdriessen het volgende:
Ik wil even trots melden dat ik op tijd ben geweest en dat het nu aan PietNL is om het pakje morgen te bezorgen.
Je kunt hem ook naar mij sturen dan kan ik hem wel voor je brandenquote:Op woensdag 4 december 2019 21:50 schreef Gehenna het volgende:
Nou gaat lekker, vanavond ineens spontaan visite. En de enige in mijn kennissenkring met een brander is pas zaterdag weer thuis![]()
Maar goed, voor zondag gaat dus gewoon lukken![]()
Nou dat iddquote:Op donderdag 5 december 2019 12:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je kunt hem ook naar mij sturen dan kan ik hem wel voor je brandenen dan terug sturen naar jou, maar dat duurt waarschijnlijk langer
Misschien nieuwe inktcartridges kopen?quote:Op woensdag 4 december 2019 18:29 schreef robdriessen het volgende:
Ik wil even trots melden dat ik op tijd ben geweest en dat het nu aan PietNL is om het pakje morgen te bezorgen.
Het was een Instagram-filter. *kuch* Echt waar. *kuch*quote:Op donderdag 5 december 2019 20:35 schreef MyTiredFeet het volgende:
[..]
Misschien nieuwe inktcartridges kopen?
Ik kreeg van Sinterklaas: een nieuwe printer. En het cd'tje ligt nu in de bus, maar aangezien de post niet meer op zaterdag komt, wordt het voor mij ook volgende week ergens.quote:Op woensdag 4 december 2019 11:13 schreef robdriessen het volgende:
Gezien alle reacties, lijkt het me slim om iedereen wat meer tijd (en rust) te gunnen, in plaats van overhaast iets in elkaar te laten flansen.
Lukt het iedereen om uiterlijk komende ZONDAG hun meesterwerkje op de post te gooien? Dan mikken we op een uiterste ontvangst- en uitpakdag van dinsdag 10 december.
Elke Sint die de originele deadline wél weet te halen, verdient het om door de rest van de deelnemers de hemel in geprezen te worden. Sint in het kwadraat
Check.quote:Op woensdag 4 december 2019 11:13 schreef robdriessen het volgende:
Ik kom vandaag ook weer eens thuis die weet wat de brievenbus biedtquote:Op dinsdag 10 december 2019 12:53 schreef robdriessen het volgende:
Ik hoop op leuke berichten en plaatjes vandaag <3
Pas 4 van de 7 zijn binnen. Dus ja, er worden inderdaad nog meer reacties verwachtquote:Op donderdag 12 december 2019 15:43 schreef Gehenna het volgende:
Ik had wel wat meer reacties al verwacht eigenlijk
Of er liggen vanmiddag nog een aantal op de mat
Christus, wat had jij gevraagd?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:04 schreef robdriessen het volgende:
Dit dus
https://imgur.com/gallery/vzd36vl
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Christus, wat had jij gevraagd?
/lurkt mee
quote:Op woensdag 13 november 2019 14:44 schreef robdriessen het volgende:
Lieve Sint,
leer mij meer bijzondere muziekinstrumenten kennen.
Instrumenten zoals de handpan, de hammered dulcimer en de pipa
Het fascineert mij. Ik weet dat het geen gemakkelijke opgave is, maar ik weet dat u van een uitdaging houdt.
Komt er geluid uit?quote:Op donderdag 19 december 2019 21:04 schreef robdriessen het volgende:
Dit dus
https://imgur.com/gallery/vzd36vl
Ja, maar mijn trompet game is niet meer wat het geweest isquote:
Graag gedaan Rob. Het was inderdaad n groot project geworden... Naar mijn idee was de CD niet af geweest als ik 'gewoon' een aantal nummers er op zou zetten met een exotisch instrument. Het gaat vooral om de instrumenten, daarom vond ik dat ik die vooral moest laten zien. En als ik toch bezig ben daarmee, dan maar gelijk goed.quote:Op woensdag 15 januari 2020 10:25 schreef robdriessen het volgende:
Woorden schieten tekort. Het enige wat ik kan doen is je te laten meegenieten van een heel scala aan exotische muziekinstrumenten. Mijn god, Tokamak, wat een project. Ik sta met mijn bek vol tanden. Above and beyond.
https://www.youtube.com/p(...)DXFpEGlllQmakYcYFdyy
Ah het is ook corona voor de muziek sint. Het voordeel is wel dat je dit jaar het laatste jaar wilde maken maar dat nu al weer verschuift naar volgend jaarquote:Op donderdag 19 november 2020 08:41 schreef robdriessen het volgende:
Haai. Sorry jongens en meisjes, dit jaar komt het er even niet van. Volgend jaar doen we dubbel-CD's om de schade in te halen.
Het was een onrecht dat hoognodig rechtgetrokken moest worden. Blij dat het schijfje bevaltquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:21 schreef belsen het volgende:
Zijn jullie nog lief geweest dit jaar?
[ afbeelding ]
Dit lag afgelopen week op mijn deurmatje en compilatie met 12 vurige Australische deuntjes. Dank, Sint!
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 19 november 2020 08:41 schreef robdriessen het volgende:
Haai. Sorry jongens en meisjes, dit jaar komt het er even niet van. Volgend jaar doen we dubbel-CD's om de schade in te halen.
Ik ja.quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:25 schreef robdriessen het volgende:
Zijn er nog mensen met CD branders en CD spelers anno 2022?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |