quote:Op woensdag 4 december 2019 11:13 schreef robdriessen het volgende:
Gezien alle reacties, lijkt het me slim om iedereen wat meer tijd (en rust) te gunnen, in plaats van overhaast iets in elkaar te laten flansen.
Lukt het iedereen om uiterlijk komende ZONDAG hun meesterwerkje op de post te gooien? Dan mikken we op een uiterste ontvangst- en uitpakdag van dinsdag 10 december.
Elke Sint die de originele deadline wél weet te halen, verdient het om door de rest van de deelnemers de hemel in geprezen te worden. Sint in het kwadraat
Goed van je Rob, maar je moet ook het goede voorbeeld geven natuurlijkquote:Op woensdag 4 december 2019 18:29 schreef robdriessen het volgende:
Ik wil even trots melden dat ik op tijd ben geweest en dat het nu aan PietNL is om het pakje morgen te bezorgen.
Je kunt hem ook naar mij sturen dan kan ik hem wel voor je brandenquote:Op woensdag 4 december 2019 21:50 schreef Gehenna het volgende:
Nou gaat lekker, vanavond ineens spontaan visite. En de enige in mijn kennissenkring met een brander is pas zaterdag weer thuis![]()
Maar goed, voor zondag gaat dus gewoon lukken![]()
Nou dat iddquote:Op donderdag 5 december 2019 12:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je kunt hem ook naar mij sturen dan kan ik hem wel voor je brandenen dan terug sturen naar jou, maar dat duurt waarschijnlijk langer
Misschien nieuwe inktcartridges kopen?quote:Op woensdag 4 december 2019 18:29 schreef robdriessen het volgende:
Ik wil even trots melden dat ik op tijd ben geweest en dat het nu aan PietNL is om het pakje morgen te bezorgen.
Het was een Instagram-filter. *kuch* Echt waar. *kuch*quote:Op donderdag 5 december 2019 20:35 schreef MyTiredFeet het volgende:
[..]
Misschien nieuwe inktcartridges kopen?
Ik kreeg van Sinterklaas: een nieuwe printer. En het cd'tje ligt nu in de bus, maar aangezien de post niet meer op zaterdag komt, wordt het voor mij ook volgende week ergens.quote:Op woensdag 4 december 2019 11:13 schreef robdriessen het volgende:
Gezien alle reacties, lijkt het me slim om iedereen wat meer tijd (en rust) te gunnen, in plaats van overhaast iets in elkaar te laten flansen.
Lukt het iedereen om uiterlijk komende ZONDAG hun meesterwerkje op de post te gooien? Dan mikken we op een uiterste ontvangst- en uitpakdag van dinsdag 10 december.
Elke Sint die de originele deadline wél weet te halen, verdient het om door de rest van de deelnemers de hemel in geprezen te worden. Sint in het kwadraat
Check.quote:Op woensdag 4 december 2019 11:13 schreef robdriessen het volgende:
Ik kom vandaag ook weer eens thuis die weet wat de brievenbus biedtquote:Op dinsdag 10 december 2019 12:53 schreef robdriessen het volgende:
Ik hoop op leuke berichten en plaatjes vandaag <3
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |